اسباب بازی های شخصیت های کارتونی محبوب؛ دخترانه

اسباب بازی های شخصیت های کارتونی محبوب؛ دخترانه
انیمیشن ها از جمله محبوب ترین سرگرمی های دختران محسوب می شوند به همین دلیل شخصیهای موجود در این کارتون ها از محبوبت زیادی در بین دختر بچه ها برخورداست.و همین باعث توجه سازندگان و عرضه کنندگان اسباب بازی به تولید شخصیت های کارتونی دخترانه شده است.

شخصیت های محبوب دل دختران؛ السا و باربی تا بت وومن!

کودکان به‌ویژه دختران علاقه خیلی زیادی به دیدن کارتون دارند؛ انیمیشن‌هایی با شخصیت‎های متنوع که در زندگی روزانه خود با چالش‎های زیادی روبرو می‏‎ شوند و آن‌ها را از پیش روی خود برمی‎دارند. یکی از بهترین ویژگی‏های تماشا کردن کارتون، این است که قوه تخیل کودک‌تان را تقویت می‎کند. در این مطلب می‎خواهیم برخی از محبوب‌ترین شخصیت های کارتونی دخترانه را معرفی کنیم.

شما را به مطالعه مقاله جامع راهنمای اسباب بازی دخترانه که در ادامه می آوریم دعوت می کنیم:

راهنمای جامع اسباب بازی دخترانه

شخصیت های کارتونی، تاثیرگذار در ویژگی‎‎های شخصیتی کودکانمان!

پروسه ساخت کارتون و شکل دادن شخصیت ‎های کارتونی کار آسانی نیست؛ این روند در هشت مرحله انجام می‎شود که مراحل اولیه شامل طراحی اولیه شخصیت‌ها و طراحی کلی انیمیشن است. شخصیت‎ های کارتونی دخترانه بسیاری هستند که در روند تفکر کودکان تاثیر می گذارند که از آن‏ها می توانید به السا و آنا و همچنین باربی اشاره کنیم.

شخصیت های کارتونی دخترانه در شکل گیری تفکر فرزند شما بسیار تاثیر گذار هستند

شخصیت های کارتونی از کجا ریشه می‎گیرند؟

شخصیت‏ های کارتونی معمولا از تخیلات نویسنده سرچشمه می‌گیرند. البته در بعضی از موارد نادر، این شخصیت‌ها از روی افراد واقعی ساخته می‌شود. انیمیشن‌ها کمک می‎کنند تا شما به‌عنوان پدر یا مادر بتوانید راحت‏ تر با فرزندتان ارتباط برقرار کنید. آن‎ها دریچه ه‏ای به یک دنیای خیالی هستند که در آنجا احساسات به‌راحتی ابراز می‎شوند؛ به همین خاطر کودکان می توانند با دیدن کارتون‏، هوش هیجانی خود را تقویت کنند.

بعضی از شخصیت های کارتونی هم هستند که از خدایان اساطیری روم قدیم الهام گرفته‎اند و به‌‌صورت غیرمستقیم سعی دارند پیامی را به ناخودآگاه کودکان برسانند. این پیام‎ها معمولا به این شکل است که: شجاع باشید، تا می‎توانید به حرف دل‎تان گوش کنید، همنوع‎تان را دوست داشته باشید و مواردی از این دست.

شخصیت های کارتونی محبوب کودکان چه ویژگی‌هایی دارند

شخصیت های کارتونی معروف دخترانه دارای ویژگی‏های مختلفی هستند، اما معمولا در بسیاری از نقاط اشتراک دارند. به‌عنوان مثال تقریبا تمامی شخصیت ‎های کارتونی شجاع هستند و کارهای بی‌باکانه انجام می‏دهند. حتی آن شخصیت‎هایی که در ابتدای کارتون، ترس‎های متعددی دارند، در انتها بر ترس‎های خود غلبه می‎کنند. بنابراین برخی از متداول‌ترین ویژگی‏ها درمیان شخصیت های کارتونی دختر این‌ها هستند:

  • شجاعت
  • دل‌آوری
  • اطمینان به احساسات درونی خود
  • استمرار در انجام کارها
  • استقلال طلبی
  • احساس سرزندگی داشتن

معرفی شخصیت های کارتونی دخترانه

شناخت شخصیت‌های مثبت و منفی برای تشخیص احساسات کودکان و پیشرفت هوش هیجانی آن‌ها نیاز است. دیدن مبارزه خیر و شر در کارتون‎ها به کودکان کمک می‎کند تا به اهمیت این موارد در زندگی پی ببرند. همچنین دیدن کارتون به کودکان کمک می‎کند تا بتوانند مهارت حل مساله و تفکر انتقادی‎شان را بهبود دهند. این دو مهارت جزو مهم‏ترین مهارت‎ها در زندگی هستند.

شخصیت های کارتنی دخترانه در بروز احساسات دخترها مفید هستند

در ادامه به معرفی برخی از معروف‌ترین شخصیت کارتونی دخترانه می‌پردازیم.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد" اسباب بازی های شخصیت های انیمیشنی پسرانه" کلیک کنید

السا

السا؛ یکی از محبوب ترین کارتون های دخترانه است که با قدرتی فوق‌طبیعی به دنیا آمده است. او پرنسس شهر آرندل است و به همراه خواهر کوچک‌تر خود یعنی آنا و پدرومادرشان، زندگی می‎کند. السا دختری قدرتمند و توانا است که یک قدرت فوق‌طبیعی نیز دارد، اما این قدرت علاوه بر این‌که مزیت خاصی است، می‎تواند بسیاری خطرناک باشد.

السا از انیمیشن فروزن یکی از محبوب ترین کاراکتر های دخترانه است

درست زمانی که السا متوجه می‌شود باید قدرتش را کنترل کند، ترس در او شروع به رشد می‌کند. خیلی از دخترها این شخصیت را به دلیل روبرو شدن با ضعف‎هایش دوست دارند. همچنین ماجراجو بودن السا سبب شده محبوبیت بالایی در میان کودکان داشته باشد.

باربی

از دیگر شخصیت های کارتونی دخترانه محبوب باید به شخصیت باربی اشاره کرد. با وجود این‌که این شخصیت، بیشتر جنبه زیبایی را از ارزش‎های یک دختر به نمایش درمی‏ آورد، همچنان به‌عنوان یک شخصیت محبوب در کارتون‎ها شناخته می‎شود.

باربی یکی از محبوب ترین شخصیت کارتونی دخترانه است که جنبه زیبایی یه دختر را نشان می دهد

باربی؛ در فیلم‎ها و سریال‌های متعددی دیده شده. از ویژگی‎های مثبت این شخصیت می‎توان به بلندپرواز بودنش اشاره کرد. باربی به دختران می‏آموزد که همواره در مسیر پیشرفت باشند و سعی کنند اهداف بالاتری برای خود تعریف کنند.

شخصیت باربی در زمانی که زن‏ها جایگاه خوبی در اجتماع نداشتند، توانست به مسیر‎های مختلف کاری برود و در آن‎ها موفق نیز بشود.

باب اسفنجی

باب اسفنجی؛ از شخصیت های کارتونی معروف دخترانه در بیست سال گذشته است که حتی در میان بزرگسالان نیز محبوبیت خاصی دارد.

باب اسفنجی و دوستش پاتریک از شخصیت های محبوب دخترانه

این شخصیت که همراه با دوست همیشگی خود پاتریک ماجراجویی‎های مختلفی را در شهر بیکینی باتم از سر می‎گذرانند، توانسته‌اند دل بسیاری از دختر بچه ها و پسربچه‏ ها را ببرند.شخصیت باب اسفنجی با رفتارهای بدور از هرگونه آلایش کودکان کاملاً مطابقت دارد، او بسیار شاد و پر انرژی است. باب اسفنجی در محیط کار و زندگی خود با یک اختاپوس که شخصیتی خودخواه و هنرمند دارد و البته زندگی و طرز فکر او بسیار عقلانی‌تر از سایر افراد این سریال است و یک ستاره دریایی به نام پاتریک که صمیمی‌ترین دوست وی می‌باشد همراه است

لاک پشت های نینجا

لاک پشت‎های نینجا؛ نیز جزو شخصیت های کارتونی دختر است که در میان پسر ها هم طرفداران خاص خود را دارد . چهار برادر به همراه استاد خود در زیرزمین شهرها زندگی می‏ کنند و سعی دارند با دشمنان خود مبارزه کنند. این چهار برادر هر کدام در یک مهارت توانایی دارند.

چهار لاک‌پشت که نام‌های خود را از چهار هنرمند دوران رنسانس ایتالیا به دست آورده‌اند، به همراهی استاد خود، اسپلینتر (Splinter)، گروهی پدیدآورده‌اند که با نام کامل لاک پشت های نینجا

لاک پشتهای نینجا در مورد چهار لاک پشت با قابلیت ها متفاوت است

اینلاکپشتهای نینجا در واقع لاک‌پشت‌هایی ساده بودند که تحت تأثیر ماده‌ای شیمیایی جهش پیدا کردند و تبدیل به موجوداتی انسان‌گونه شدند. اسپلینتر هم که یک موش جهش‌یافته است، به عنوان استادشان به این لاک‌پشت‌ها هنرهای رزمی آموخت تا آن‌ها تبدیل به قهرمانانی پنهان در سایه‌های شهر نیویورک شوند.

سگ نگهبان

سگ نگهبان؛ یکی از انیمیشن‎های محبوب چند سال اخیر کودکان است که شامل 11 سگ دوست‌داشتنی است. سگهای نگهبان جزو محبوب‏‎ترین شخصیت‌های انیمیشنی هستند که در یک شهر خیالی سعی دارند با آدم‌های خبیث شهر مبارزه کنند.

کارتون  سگهای نگهبان در مورد یک گروه از سگ های امدادی می باشد

این شخصیت‌ کارتونی دخترانه در کنار یک پسر کوچولو به نام رایدر در ماموریت‎های مختلف شرکت می‎کنند تا بتوانند شهر را به یک محیط امن تبدیل کنند.

مینیون

مینیون‌ها؛ نیز از جذاب‏ترین شخصیت کارتونی دخترانه هستند که به همراه رئیس خود گرو، نماد وفاداری محسوب می‌شوند.

منیون ها داستان یک سری موجودات کوچک هستند با ظاهری خاصص

این مینیون ‏ها موجوداتی زرد رنگ و بامزه هستند که نامفهوم صحبت می‎کنند، اما در بعضی از مواقع می‏توانید متوجه شوید این موجودات بامزه تک‌چشم چه می‏گویند. اسباب بازی شخصیت های کارتونی دخترانه مینیون‏ها به‌شدت در میان کودکان و نوجوانان رواج دارند.

دختر کفشدوزکی

دختر کفشدوزکی از شخصیت کارتونی دخترانه و یکی از کاراکترهای اصلی در فیلم‎های ابرقهرمانی دخترانه است. این شخصیت برای آخرین بار در انیمیشن دختر کفشدوزکی و گربه سیاه استفاده شده است. داستان این انیمیشن زندگی دو نوجوانی است که تبدیل به شخصیت‎های ابرقهرمانی می‎شوند و با یکدیگر تقابل می‌کنند. 

هدف اصلی دختر کفشدوزکی مقابله با پلیدی هاست

دخترانه، اما قدرتمند و مستقل!

شخصیت های کارتونی دخترانه در دنیای انیمیشن‏ ها، همگی کاراکترهای متنوعی دارند، اما به دلیل مستقل بودن‌شان، اعتماد به احساسات درونی‎‏شان و همچنین شجاعتی که دارند، می‎توانند در دل دختربچه ها جا باز کنند. این شخصیت‎ها در روند شکل‎گیری شخصیت کودکان تاثیرات زیادی دارند و می‎توانند آن‎ها را تشویق کنند که تاثیر بزرگی در دنیا بگذارند.

 

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)