اسباب بازی شخصیت های کارتونی محبوب؛ پسرانه

اسباب بازی شخصیت های کارتونی محبوب؛ پسرانه
کمپانی های بزرگ انیمیشن سازی هدف خود را از تولید و عرضه انوع انیمیشن ها علاوه بر ایجادسرگرمی برای کودکان، ارزش افرینی توسط کاراکتر ها بیان میکنند .در این مقاله به معرفی تعدادی از شخصیت های کارتونی محبوب پسرانه خواهیم پرداخت

شخصیت‌های کارتونی؛ نمادی از شجاعت، هوش و موفقیت

کارتون دیدن برای بچه ‏ها جزو کارهای موردعلاقه‌شان است که معمولا در اوقات فراغت خود انجام می‎ دهند. کمپانی های انیمیشن‌سازی بزرگ دنیا مثل دیزنی کارتون‎هایی می‌سازند که علاوه بر سرگرم‌کردن بچه‌ها باعث می‎ شود بتوانند احساسات مختلف خود را درک کنند. بیشتر شخصیت‎هایی که در کارتون‌ها، مخصوصا کارتون‌های پسرانه می‌توانید ببینید، شخصیت‎های شجاع و ماجراجو هستند. در ادامه با بعضی از محبوب‎ترین شخصیت های کارتونی پسرانه آشنا می‎شوید.

شخصیت های انیمیشنی پسرانه در روند انتخاب کردن اسباب بازی پسرانه و برگزینی ویژگی‎هایی مانند شجاعت توسط کودکان نقش اساسی دارند.

تصور کنید که در تمام طول کودکی‎تان، کارتون‎هایی را دیده باشید که پر است از شجاعت و دلاوری. این ویژگی در ذهن شما به یک فضیلت تبدیل می‎شود و سعی می‌کنید آن را در خود پرورش دهید. 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اسباب بازی های پسرانه و انواع آن مقاله ای تحت عنوان "راهنمای جامع اسباب

 بازی پسرانه" تهیه شده که می توانید مطالعه کنید

شخصیت های انیمیشنی پسرانه نقش مهمی در شجاعت فرزند شما دارند

شخصیت‌های کارتونی چگونه به‌وجود می‌آیند؟

شخصیت‎های کارتونی به روش‎های مختلف به‌وجود می آیند که یکی از رایج‎ترین روش‎ها، طراحی شدن توسط انیماتورهای معروف است. شرکت‎های بزرگی در دنیا هستند که انیمیشن‎های باکیفیت و معناداری تولید می‌کنند. در این انیمیشن‎ها به‌خوبی می‌توانید نمادها و ارزش‎های نویسنده و کارگردان را تماشا کنید. البته منطق این نمادها را تنها بزرگ‏ترها و برخی از کودکان درک می‎کنند و برای درصد زیادی از کودکان، این ارزش‎ها به‌صورت ناخودآگاه در ذهنشان نفوذ می‎کند.

شخصیت های کارتونی نوستالژیک

پس حتما حواس‎تان باشد اگر کودکتان می‎خواهد کارتون تماشا کند، کارتون‎هایی را ببیند که ارزش‎های مثبتی مانند شجاعت و همدلی را نشان دهند. به‌طورکلی شخصیت های کارتونی پسرانه به این دلیل به‌وجود می‏‎آیند که کودکان بتوانند با آن‌ها هم ذات‌پنداری کرده و با ارزش‎ها و احساسات مختلف آشنا شوند.

کارتون‎ها دنیای خیالی افرادی هستند که تمایل دارند علاوه بر سرگرم کردن کودکان، روی ناخودآگاه آن‌ها نیز تاثیر بگذارند. بعضی از داستان‌ها و شخصیت‎های کارتونی از دل افسانه‌ها، شعرها و قصههای کودکانه بیرون می‎آیند. خیلی از شخصیت‎های کارتونی هم که جدیدا ساخته شده‏اند، ساخته ذهن نویسنده‎های خلاقی هستند که دوست دارند ارزشی به این دنیا اضافه کنند.

ویژگی‎های شخصیت های کارتونی پسرانه

شخصیت های کارتونی پسرانه معمولا ویژگی‎های مشابهی دارند. این ویژگی‎ها در قهرمان‌های داستان همواره از جنس مثبت هستند تا کودکان نیز بتوانند این ویژگی‎ها را در خود پیدا کنند. به عنوان مثال یکی از مهم‎ترین ویژگی‎های شخصیت های کارتونی پسرانه ، شجاعت و دلاوری آن‎ها است. معمولا در داستان‌های انیمیشن‎های پسرانه، شخصیت اصلی داستان سعی دارد با شجاعتی مثال‌زدنی، دنیا یا خانواده خود را از دست موجودات خبیث نجات دهد.

شخصیت های کارتونی پسرانه و دخترانه

تلاش کردن و استمرار داشتن نیز یکی دیگر از ویژگی‌های شخصیت کارتونی کودکانه است. شخصیت‎های کارتونی معمولا با یک بار تلاش کردن موفق نمی‏شوند که این بخش از کارتون‎ها درست مانند زندگی است. بنابراین باید استمرار داشته باشید تا بتوانید موفق شوید. شکل‌گیری این ارزش در ذهن کودکان اهمیت زیادی دارد.

کنجکاو بودن و راه‌حل گرا بودن نیز در شخصیت های کارتونی پسرانه خیلی زیادی دیده می‌شود. مثبت‌اندیشی نیز از دیگر ویژگی‏های این شخصیت‎ها است که در کودکان هم نهادینه می‎شود.

معرفی محبوب‌ترین شخصیت های کارتونی پسرانه

در این بخش از مطلب با برخی از جذاب ترین شخصیت های کارتونی پسرانه آشنا می‌شویم. برخی از این شخصیت‎ها برای دختران هم محبوب هستند، اما به‌صورت پیشفرض شخصیت‎هایی هستند که برای پسران ساخته شده اند.

جهت آشنایی با محبوب ترین شخصیت های کارتونی دخترانه اینجا کلیک کنید

باب اسفنجی؛ از بامزه ‎ترین شخصیت‎های کارتونی

باب اسفنجی؛ یکی از هفت شخصیت اصلی سریال انیمیشن باب اسفنجی: شلوار مکعبی است.

باب اسفنجی محبوب در بین کودکان و حتی بزرگسالان

این شخصیت برخی از ویژگی‌های مثبت مانند رضایت از زندگی و لذت بردن از لحظه و هم‌نوع دوستی را دارد. باب اسفنجی با حلزون خود «گری» زندگی می‏کند و هر روز داستان‎های متفاوتی دارد.

هالک

هالک؛ یکی از محبوب‎ترین شخصیت های کارتونی پسرانه است. دکتر بروس بنر یک دانشمند خوش‌صحبت است، اما زمانی که عصبانی می‎شود به یک موجود خشمگین و سبز بزرگ تبدیل می‎شود. 

هالک یکی از محبوب ترین شخصیت های کارتونی پسرانه است

کارتون هالک به‌خوبی احساس عصبانیت را برای کودکان توضیح می‎دهد؛ این‌که عصبانیت می‎تواند هم خوب باشد و هم بد. هالک جزو اسباب بازی شخصیت های کارتونی پسرانه هم هست که حسابی در دل پسر بچه‌ها جا کرده است.

لاک پشت های نینجا؛ از شخصیت های کارتونی پسرانه

لاک‌پشت‎های نینجا ؛ نیز از شخصیت‎های قدیمی و محبوب بچه‌ها، خصوصا پسران هستند.

لاکپشت نینجا  در واقع 4 لاکپشت هستند

چهار لاک‌پشتی که به همراه استادشان در فاضلاب‎های شهر زندگی می‏کنند و سعی می‎کنند با آدم‌بدهای داستان مبارزه کنند.

سگ نگهبان

سگ نگهبان به نام رایدر، یکی از شخصیت های کارتونی پسرانه است که در کارتون سگ های نگهبان یک گروه نجات را اداره می‎کند.

سگ های نگهبان محبوب در بین هر دو گروه دختران و پسران

این گروه در موقعیت‎های مختلف با نشان دادن ویژگی‌هایی مانند شجاعت، سعی در نجات مردم شهر دارند.

مینیون

مینیون‎ ها جزو آن دسته از شخصیت‎هایی هستند که در میان پسران و دختران محبوبند.

مینیون یا مینیونز از محدود شخصیت های انیمیشنی محبوب در بین پسرها و دختر ها هستند

این شخصیت‎ها معمولا نماد جالبی از وفاداری و کنجکاوی هستند که در کنار فلونیوس گرو زندگی می‌کنند.

مرد آهنی؛ از قوی‎ترین شخصیت های کارتونی پسرانه

مرد آهنی؛ که همه ما می‎شناسیم یکی از شخصیت های کارتونی محبوب کودکان است. مرد آهنی یکی از شخصیت‎های کلاسیک کامیک در آمریکا است که مهم‎ترین ویژگی‎هایش مبارزه‌ با خباثت و برقرارکردن حق است.

مرد آهنی یا ایرون من یکی از شخصیت های کارتونی پسرانه ابر قهرمانی است

کاپیتان آمریکا

کاپیتان آمریکا نیز از بهترین شخصیت های کارتونی محبوب کودکان است که جزو ابرقهرمان‌های کامیک‏های آمریکایی است.

کاپیتان امریکا محبوب در بین پسر بچه ها

کاپیتان آمریکا یکی از قوی‏ترین شخصیت‎های ابرقهرمانی در دنیا است که رهبر گروه انتقام‎گیرندگان یا همان Avengers است.

مرد عنکبوتی؛ جزو محبوب‎ترین شخصیت های کارتونی پسرانه

مرد عنکبوتی؛ نیز همواره جزو شخصیت های کارتونی پسرانه بوده است که میان دختران نیز محبوبیت خاصی دارد.

مرد عنکبوتی یا اسپایدرمن شناخته شده ترین شخصیت کارتونی پسرانه است

این شخصیت که پدرومادر خود را از دست داده است، با مادربزرگش زندگی می‏کند. مرد عنکبوتی در حالی که از یک موزه دیدن می‏کند، توسط یک عنکبوت گاز گرفته شده و به یک قهرمان بی‌بدیل تبدیل می‎شود.

بن تن

از شخصیت های کارتونی پسرانه است که در سالیان اخیر به‌شدت در میان کودکان محبوب شده بن تن است. این شخصیت نیز با یک ساعت جادویی به کاراکترهای مختلفی تبدیل می‎شود که هرکدام مزایا و معایب خود را دارند.

بن تن از جمله شخصیت های کارتونی پسرانه است که در سال های اخیر محبوب شده است

جوکر

جوکر نیز یکی دیگر از شخصیت ‏های کارتونی پسرانه است که در میان بزرگ‏ترها نیز با فیلم‎های کریستوفر نولان معروف شده است.

جوکر شخصیت شرور مورد علاقه پسر بچه ها

این شخصیت ویژگی‎هایی منفی دارد و با بتمن مبارزه می‎کند که در نهایت شکست می‎خورد.

بتمن؛ قهرمانی در دل خفاش‎ها

 یکی از شخصیت های کارتونی پسرانه است که پدرومادر خود را در کودکی از دست داده، بتمن است.

بتمن قهرمان دوست داشتنی

این شخصیت زمانی که بزرگ می‎شود به یک ابرقهرمان تبدیل می‎شود و با افراد خبیث مبارزه می‎کند.

مرد پنگوئنی

مرد پنگوئنی جزو شخصیت‎های منفی داستان‌های کامیک بتمن است که یکی از قاچاقچی‎های شهر است. او یکی از اولین دشمنان بتمن در کامیک‏ها است.

مرد مورچه ای

مرد مورچه‌ای یکی از شخصیت های کارتونی پسرانه است که در کامیک‎های مارول دیده می‏شود.

مرد مورچه ای یکی دیگر از شخیت های کارتونی پسرانه است

این شخصیت با لباس ابرقهرمانی خود می‏تواند اندازه‎اش را تغییر دهد، قدرت‎های بی‎نظیری داشته باشد و ارتشی از مورچه‏ها را هم اداره کند.

غرق شدن در دنیای کاراکترهای جذاب و دوست‌داشتنی!

شخصیت های کارتونی پسرانه متنوعی در دنیای انیمیشن ‎ها وجود دارند؛ از هری پاتر و بتمن تا باب اسفنجی و مینیون‎ها از شخصیت‎های محبوب کارتونی هستند که توانسته ‎اند در دل خیلی از کودکان سراسر دنیا جا باز کنند. این شخصیت‎ها هرکدام دارای ویژگی‎های خاص خود هستند، اما در نقاطی مانند شجاعت و دل‌آوری و حتی اشتباه کردن، اشتراک دارند. کودکان با کارتون دیدن و همذات‌پنداری با این شخصیت‌ها می‎توانند بسیاری از خصوصیات و احساسات انسانی را درک کنند و آنها را یاد بگیرند.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)