معرفی تعدادی از محبوبترین اسباب بازی های موزیکال دخترانه

معرفی تعدادی از محبوبترین اسباب بازی های موزیکال دخترانه
اسباب بازی های موزیکال یکی از جذابترین انواع اسباب بازی ها در میان کودکان و بویژه نوزادان است. این نوع اسباب بازی به واسطه موزیکال بودن علاوعه بر سرگرمی باعث ایجاد شور و نشاط در کودکان و نوزادان می شود.

شما می‌توانید در فروشگاه اینترنتی اسباب بازی موزیکال دخترانه به انواع اسباب بازی موزیکال دخترانه دسترسی داشته باشید و متناسب با سلیقه خود، ارزانترین اسباب بازی موزیکال را تهیه نمایید. البته اگر قصد خرید اسباب بازی موزیکال چراغ دار نوزادان را دارید یا به دنبال اسباب بازی موزیکال باطری خور دخترانه هستید، ما در این مطلب سعی کرده‌ایم تا اسباب بازی مناسبی را به شما معرفی نماییم. پس با ما همراه باشید.

عروسک موزیکال دخترانه

اسباب بازی‌های متنوعی در بازار وجود دارند که بعضی از آن‌ها بیشتر برای دختربچه ها بوده و تعدادی برای پسرها هستند، اما بیشتر اسباب بازی‌ها و عروسک‌ها جنسیتی نیستند و بنابه سلیقه و علاقه شما و کودکتان می‌توانند برای دختر و پسر خریداری شوند. در این بخش از مطلب، می‌خواهیم شما را با تعدادی عروسک موزیکال دخترانه آشنا کنیم.

عروسک موزیکال چرخشی آنجل

این عروسک موزیکال دخترانه را می‌توان ارزانترین اسباب بازی موزیکال دانست. عروسک موزیکال چرخشی آنجل با روشن شدنش، موزیک مخصوص خود را پخش کرده و به دور خود شروع به چرخش می‌کند. بهتر است آن را روی یک سطح صاف قرار دهید تا به‌راحتی روی آن بچرخد. اگر به مانعی برخورد کند، به عقب برگشته و باز به مسیر خود ادامه می‌دهد.

بهتر است از عروسک موزیکال چرخشی آنجل روی سطح صاف استفاده شود

اگر به دنبال عروسک موزیکال دخترانه هستید بهترین انتخاب می‌تواند عروسک موزیکال آنجل باشد. این عروسک از پلاستیک مقاوم ساخته شده، برای منبع انرژی خود از باتری استفاده می‌کند و مناسب کودکان بالای 2 سال است، اگرچه می‌توان برای کودکان یک ساله هم آن را خریداری کرد.

پیشنهاد مطالعه:

راهنمای جامع انتخاب و خرید اسباب بازی موزیکال

عروسک صورت گوشتی لاولی بی بی

عروسک صورت گوشتی لاولی بی بی؛ یکی از موزیکال‌ترین اسباب بازی‌ها است. بچه‌ها این عروسک موزیکال دخترانه را دوست دارند زیرا می‌تواند واکنش‌های جالبی به حرکت‌های آن‌ها داشته باشد.

عروسک صورت گوشتی لاولی بی بی می تواند نسبت به حرکت های مختلف واکنش نشان دهد

صورت عروسک از یک سیلیکون بسیار نرم ساخته شده که در واکنش‌های مناسب عروسک نقش زیادی ایفا می‌کند. البته این عروسک جزو ارزانترین اسباب بازی موزیکال نیست و در حقیقت به‌خاطر ویژگی‌هایش قیمت بالایی دارد.

عروسک رقاص مدل گوزن

عروسک رقاص مدل گوزن؛یک عروسک موزیکال دخترانه و پسرانه است. این عروسک می‌تواند برقصد، موزیک پخش کند و نور پردازی دارد.

عروسک رقاص مدل گوزن توانایی رقصیدن دارد

همین ویژگی‌ها سبب شده به یکی از جذاب‌ترین و بهترین اسباب بازی‌ها برای کودکان تبدیل شود و اسباب سرگرمی و یادگیری آن‌ها را فراهم نماید.

اردک موزیکال

اردک موزیکال؛ با شکل و طرحی که دارد، یک عروسک دخترانه موزیکال مناسب است. شما با خرید این عروسک می‌توانید کودک خود را شاد کنید. این عروسک مناسب سن 18 ماهگی به بالا است.

اردک موزیکال برای بعد از 18 ماهگی کودک مناسب است

از آن‌جایی‌که بچه‌ها در این سن، همه چیز را به دهان می‌برند، جنس این عروسک از مواد آنتی باکتریال و بسیار باکیفیت است تا سلامتی کودک را حفظ کرده و طول عمر بالایی داشته باشد. اگر به دنبال ارزانترین اسباب بازی موزیکال هستید، این اردک بامزه انتخاب مناسبی است.

ارزانترین اسباب بازی موزیکال

اسباب بازی‌های ارزان زیادی وجود دارند که می‌توانید برای فرزندتان تهیه کنید. در ادامه چند مورد از ارزانترین اسباب بازی موزیکال را به شما معرفی می‌کنیم.

دندان‌گیر هولی تویز

دندان‌گیر هولی تویز از مواد غیر سمی و بی خطر ساخته شده است

دندان‌گیر هولی تویز؛ به‌خاطر استفاده از جغجغه‌، یک اسباب بازی موزیکال به‌حساب می‌آید. قیمت پایینش، آن را در دسته ارزانترین اسباب بازی موزیکال قرار داده است. این اسباب بازی برای نوزادان تا سن 12 ماهگی مناسب است. کودک به‌راحتی می‌تواند آن را در دست بگیرد، در دهان بگذارد، با آن بازی کند و با صدایش، سرگرم شود. این دندان‌گیر دارای سه قطعه پلاستیکی و ژله‌ای است که مجهز به چراغ داخلی هستند. برای حفظ سلامتی کودک شما، از هیچ مواد شیمیایی در ساخت این وسیله استفاده نشده و جنس آن، محکم و مقاوم است.

موبایل اسباب بازی هویلی تویز

بچه‌ها اسباب بازی موبایل را دوست دارند و شما می‌توانید به‌سادگی یکی از بهترین‌ها را برای آن‌ها بخرید زیرا جزو ارزانترین اسباب بازی موزیکال محسوب می‌شوند. شما می‌توانید این اسباب بازی را برای دختر یا پسر خود تهیه نمایید و لحظات شادی را برای آن‌ها ایجاد کنید. این اسباب بازی مناسب کودکان بالای 6 ماه است.

موبایل اسباب بازی هویلی تویز یک مدل تاشو است

از فواید خرید موبایل تاشو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • افزایش قدرت دستان کودک، به‌خصوص انگشتانش
  • بهبود قدرت شنوایی
  • تقویت حس بینایی
  • آشنایی با حیوانات و اعداد
  • درک اصوات مختلف
  • بهبود قدرت تخیل کودک

اسباب بازی جغجغه مدل تخم مرغ تعادلی

اسباب بازی جغجغه تخم مرغ تعادلی؛ برای کودکان سه ماهه به بالا مناسب است. این اسباب بازی جذاب بسیار با کیفیت بوده و صدایی شبیه زنگوله دارد که با تکان دادن آن، شنیده می‌شود و می‎تواند برای نوزادان بسیار لذت بخش باشد. در ساخت این عروسک موزیکال دخترانه و پسرانه، از هیچ ماده شیمیایی استفاده نشده است که باعث می‌شود هنگام بازی با آن، نگران سلامتی فرزندتان نباشید.

بازی با اسباب بازی جغجغه مدل تخم مرغ تعادلی می تواند باعث تقویت حس شنوایی شود

از مهم‌ترین کاربردهای این جغجغه، می‌توان موارد زیر را نام برد:

  • آشنایی با صداها
  • پرورش حس شنوایی
  • آشنایی با رنگ‌ها
  • تقویت حس بینایی
  • هماهنگی بین چشم و دست

با خرید ارزانترین اسباب بازی موزیکال به رشد ذهنی کودک خود کمک می‌کنید.

اسباب بازی موزیکال حرکتی کودکان

بچه‌ها از اسباب بازی‌های موزیکال خوششان می‌آید و جذب صدای آن می‌شوند. بعضی از اسباب بازی‌ها دو ویژگی صدا و حرکت را ترکیب کرده‌اند و اسباب بازی موزیکال حرکتی کودکان را پدید آورده‌اند. در ادامه تعدادی از آن‌ها را معرفی می‌کنیم.

لاک پشت اسباب بازی موزیکال حرکتی طرح چرخ‌دنده‌ای

لاک پشت اسباب بازی موزیکال حرکتی طرح چرخ‌دنده‌ای برای بعد از 3 سالگی مناسب است

بچه‌ها معمولا حیوانات را دوست دارند؛ به همین دلیل، لاک‌پشت اسباب بازی موزیکال حرکتی می‌تواند هدیه جذابی برای کودکان بالای 3 سال باشد. این اسباب بازی با موزیک و نوری که دارد، کودکان را حسابی سرگرم می‌کند.

اتوبوس اسباب بازی موزیکال حرکتی

ماشین معمولا اسباب بازی مناسب پسرها تلقی می‌شود اما خیلی از دخترها هم عاشق داشتن اسباب بازی ماشین‌اند و برای آن‌ها به‌اندازه عروسک موزیکال دخترانه جذاب است.

اتوبوس اسباب بازی موزیکال حرکتی ؛دارای حرکت چرخشی است و با روشن شدنش، یک مسیر مستقیم را طی نمی‌کند، بلکه به چپ، راست، جلو و عقب رفته و از کودک‌تان فاصله نمی‌گیرد. منبع تغذیه آن، 5 باتری قلمی است. در نظر داشته باشید که این اسباب بازی نیز مثل موارد مشابه، برای حرکت کردن به یک سطح صاف نیاز دارد و نمی‌تواند روی فرش حرکت کند. اگر می‌خواهید روی فرش از آن استفاده کنید، می‌توانید درپوش‌های زیرین آن را ببندید، این‌گونه در جای خود روشن شده، چشمک زده و موزیک پخش می‌کند اما حرکتی ندارد.

اتوبوس اسباب بازی موزیکال حرکتی به وسیله باتری های قلمی تغذیه می شود

با خرید این اسباب بازی موزیکال چراغ دار نوزادان که می‌توانید آن را برای کودک یک ساله هم بخرید، فرزندتان را خوشحال و سرگرم می‌کنید. شما می‌توانيد اين اسباب بازی موزيكال باطری خور دخترانه و پسرانه را از طريق اينترنت سفارش داده و درب منزل دريافت نماييد.

خرید اسباب بازی موزیکال چراغ دار نوزادان

معمولا اسباب بازی‌هايی برای نوزادان استفاده می‌شوند كه با موسيقی و نور سبب سرگرمی كودكان شوند.

اسباب بازي سگ موزيكال چراغ دار

اسباب بازي سگ موزيكال چراغ دار می تواند باعث تقویت انگشتان شود

اسباب بازی سگ موزيكال چراغ دار ؛به جلو و اطراف حركت می‌كند. دارای موزيك شاد بوده و مناسب سن 3 سالگی به بالاست. اين اسباب بازی علاوه بر سرگرم کردن کودک، در رشد ذهنی و خلاقيت كودك موثر بوده و سبب تقويت حركت‌های ظريف انگشتان دست می‌شود.

اسباب بازي پيانو دخترانه باتری خور

اگر می‌خواهید دختر خود را که بیش از 2 سال سن دارد، سوپرایز کنید، اسباب بازی پیانو دخترانه باتری خور را به او هدیه دهید. منبع انرژی این پیانو از طریق باتری و همچنین برق شهری تامین می‌شود. این اسباب بازی موزیکال باطری خور دخترانه دارای 37 کلید بوده که امکان تغییر صدای کلیدها و نت‌ها را در خود دارد و می‌تواند صدا را زیرتر کند.

پیانو دخترانه دارای موزیک های مختلف است

ما می‌توانید نسخه کوچک و ارزان‌تر آن را از این لینک تهیه کنید.

تلفن اسباب بازی باطری خور

برای کودک بالای یک سال و زیر 5 سال است، می‌توانید تلفن اسباب بازی باطری خور را تهیه نمایید. این اسباب بازی موزیکال باطری خور دخترانه که برای پسرها هم مناسب است، به سه باتری قلمی به‌عنوان منبع انرژی خود نیاز دارد.

تلفن باتری خور دارای جنبه آموزشی است

این اسباب بازی به رشد هوش و استعداد آن‌ها کمک می‌کند و توانایی تشخیص صدای حیوانات وحشی و اهلی را به کودکان می‌آموزد

سخن پاياني

امیدواریم با خواندن این راهنما بتوانید عروسک موزیکال دخترانه مناسبی را برای دخترتان تهیه کنید یا بتوانید یک هدیه مناسب از میان انواع اسباب بازی موزیکال حرکتی نوزادان انتخاب کنید یا در میان اقوام و فامیل، اگر کسی به دنبال ارزانترین اسباب بازی موزیکال بود، بتوانید او را راهنمایی کنید یا بتوانید برای دخترهای کوچکی که به اسباب بازی موزیکال باطری خور دخترانه نیاز دارند، پیشنهاد مناسبی ارائه دهید. 

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)