جذاب ترین ماشین های کنترلی ساخته شده بر اساس مدل های واقعی را بشناسید!

جذاب ترین ماشین های کنترلی ساخته شده بر اساس مدل های واقعی را بشناسید!
ماشین ها از جمله محبوب ترین اسباب بازی ها در بین کودکان و به خصوص پسر بچه ها هستند. برخی از ماشین های اسباب بازی با الهام از ماشین های واقعی ساخته می شوند. در این مقاله جذاب ترین ماشین های کنترلی ساخته شده بر اساس مدل های واقعی را معرفی می کنیم.

ماشین ها از جمله محبوب ترین اسباب بازی ها در بین کودکان و به خصوص پسر بچه ها هستند. این محصولات در مدل های بسیار متنوع و مختلفی در دسترس هستند. در این بین برخی از ماشین های اسباب بازی با الهام از ماشین های واقعی و به خصوص مدل های اسپورت ساخته می شوند، که به مراتب جذابیت بیشتری برای کودکان علاقه مند دارند. در این مقاله از کودک پلاس قصد داریم تا جذاب ترین و بهترین ماشین های کنترلی ساخته شده بر اساس مدل های واقعی را معرفی می کنیم.

ماشین بوگاتی كنترلی و شارژی همراه با پدال و فرمون مدل 3123

ماشین بوگاتی كنترلی و شارژی مدل 3123؛ همراه با پدال و ریموت کنترل فرمونی بوده، و برای بعد از 3 سالگی مناسب است. این محصول در 2 رنگ بندی قرمز و آبی عرضه می شود، که می توانید با توجه به سلیقه کودک خود، یک مورد را سفارش دهید. این ماشین اسباب بازی در ابعاد 1:16 ساخته شده، که یعنی 16 برابر از یک بوگاتی واقعی کوچک تر است.

ماشین بوگاتی كنترلی و شارژی مدل 3123 همراه با پدال و فرمون بوده و برای بعد از 3 سالگی مناسب است.

یکی از جذابیت های اصلی این محصول طراحی ظریف آن می باشد، که بسیار به یک بوگاتی واقعی شبیه بوده، و همچنین فرمانی بودن ریموت کنترل آن در کنار گاز و ترمز پدالی، باعث می شود تا تجربه بهتر و واقعی تری برای کودک شما رقم زده شود. افزایش هوش هیجانی، تقویت قدرت تخیل، افزایش هماهنگی بین چشم و دست از جمله مزیت های بازی با این ماشین اسباب بازی است.

چه ماشین کنترلی مناسب من است؟

ماشين كنترلی شارژی طرح موستانگ مدل 19-622

ماشين كنترلی طرح موستانگ مدل 19-622؛ برای بعد از 6 سالگی مناسب است. ماشین Mustang که یک مدل اسپورت محسوب می شود، جز یکی از محبوب ترین مدل ها در بین علاقه مندان به ماشین ها می باشد. این محصول دارای ابعاد 15x35x10 و مقیاس 1:14 می باشد، که یعنی 14 برابر از نمونه واقعی خود کوچک تر است. برای راه اندازی این موستانگ شارژی به 6 باتری 1.5 ولت AA نیاز خواهید داشت، که 4 عدد در ماشین، و 2 عدد در ریموت کنترل قرار می گیرد.

ماشين كنترلی طرح موستانگ مدل 19-622 برای بعد از 6 سالگی مناسب است.

مانند همه ماشین های کنترلی، بازی با این مدل نیز باعث تقویت تمرکز، افزایش هماهنگی بین چشم و دست و همچنین تقویت قدرت تخیل کودک شما می شود.

ماشین اسباب بازی کنترلی طرح بوگاتی مدل XF-23-7

ماشین اسباب بازی کنترلی طرح بوگاتی مدل 7-23؛ برای بعد از 6 سالگی مناسب است. این ماشین که بر اساس بوگاتی ویرون ساخته شده، محصولی از برند نام آشنای XF می باشد. این برند با استفاده از مواد اولیه با کیفیت محصولات خود را تولید می کند. این مدل در مقیاس 1:18 ساخته شده، و همانطور که در موارد قبلی نیز اشاره شد، یعنی این ماشین اسباب بازی 18 برابر از یک بوگاتی واقعی Veyron کوچک تر است.
ماشین اسباب بازی کنترلی طرح بوگاتی مدل 7-23 برای بعد از 6 سالگی مناسب است.
این ماشین شارژی در 2 رنگ قرمز و آبی عرضه می شود، که رنگ های محبوبی هستند و قدرت انتخاب خوبی را به شما می دهند. اگر به دنبال یک هدیه جذاب اما در عین حال مقرون به صرفه هستید، این ماشین کنترلی همان چیزی است که به دنبال آن هستید.

ماشين كنترلی شارژی فرمونی طرح فراری مدل 4283

ماشين كنترلی فرمون دار 2 مدلی شارژی مدل 4283؛ برای بعد از 6 سالگی مناسب است. این ماشین اسباب بازی در 2 مدل فراری و لامبورگینی عرضه می شود، که می توانید با توجه به سلیقه کودک خود، یک مورد را انتخاب کنید. همچنین این ماشین شارژی دارای ریموت کنترل فرمانی می باشد، که بسیار شبیه به فرمان های اسپرت واقعی طراحی شده، و تجربه ای واقعی و لذت بخش را برای کودک شما رقم خواهد زد.

ماشين كنترلی شارژی فرمونی طرح فراری مدل 4283 با فرمان سنسور دار

این محصول در ابعاد 12x28 سانتی متر و مقیاس 1:16 ساخته شده، که یعنی 16 برابر از نمونه واقعی خود کوچک تر است. تقویت تمرکز، افزایش هماهنگی بین چشم و دست و همچنین تقویت انگشتان از جمله مزیت های بازی با این ماشین اسباب بازی است. 

ماشين كنترلی شارژی طرح لامبورگینی مدل 13-622

ماشين كنترلی طرح لامبورگینی مدل 13-622؛ برای بعد از 6 سالگی مناسب می باشد. لامبورگینی یک خودرو اسپرت و بسیار محبوب می باشد، که ساخت کشور ایتالیایی بوده و توجه هر کودک علاقه مند به ماشینی را به خود جلب می کند. این لامبورگینی اسباب بازی که با رنگ زرد ساخته شده، دارای ابعاد 16.5x34x8 سانتی متر می باشد. همچنین مقیاس این ماشین اسباب بازی نیز 1:14 بوده، که یعنی 14 برابر از نمونه واقعی خود کوچک تر است.

ماشين كنترلی شارژی طرح لامبورگینی مدل 13-622 ساخته شده از مواد واولیه درجه یک

شباهت زیاد این ماشین اسباب بازی به نمونه واقعی، باعث شده تا جذابیت زیادی برای کودکان داشته باشد. برای راه اندازی این اسباب بازی به 6 باتری 1.5 ولت AA نیاز دارید، که 4 عدد در ماشین، و 2 عدد در ریموت کنترل قرار می گیرد. اگر قصد خرید این محصول را دارید می توانید به صفحه محصول مراجعه کنید.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)