لیست بهترین قطار های اسباب بازی ریلی و کنترلی

لیست بهترین قطار های اسباب بازی ریلی و کنترلی
در این مقاله ضمن آشنایی با انواع قطار های اسباب بازی(کنترلی و ریلی)، به نکاتی که در حین خرید قطار اسباب بازی باید در نظر بگیرید، آشنا می شوید

قطارهای اسباب بازی ریلی و کنترلی از سری محصولاتی هستند که جذابیت خاصی دارند و حتی بزرگ‌ترها نیز از بازی با آنها لذت می‌برند. این محصولات می‌توانند حسابی کودکان شما را سرگرم کرده و به بازی مشغول کنند. اگر شما هم برای کودک خود قصد خرید بهترین قطارهای اسباب بازی ریلی را دارید ولی به دلیل تنوع زیاد در تولید این محصول، نمی‌توانید برای انتخاب مناسب تصمیم بگیرید، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید تا شما را با انواع قطار اسباب بازی و بهترین راه خرید قطار اسباب بازی حرفه ای، با قیمت مناسب و مقرون‌به‌صرفه آشنا کنیم.

آشنایی با کاربرد قطارهای اسباب بازی ریلی و کنترلی

بازی با اسباب‌ بازی‌های مختلف و متنوع برای کودک بسیار لذت‌بخش است، مخصوصا وقتی که این وسیله به صورت کنترلی طراحی شده باشد و کودک بتواند آن را در هنگام حرکت، کنترل کند. اسباب بازی‌های زیادی به صورت کنترلی طراحی شده‌اند اما قطارهای ریلی جذابیت خاصی دارند، طوری که حتی بزرگ‌ترها نیز از بازی با این وسایل لذت می‌برند.

خرید قطار اسباب بازی می تواند یک انتخاب مناسب برای انتقال احساسی لذت بخش به کودک باشد

نکات مهم هنگام خرید قطار اسباب بازی کنترلی

خرید قطار اسباب بازی حرفه ای نیاز به رعایت چند نکته مهم دارد که در اینجا به معرفی آنها می‌پردازیم:

تناسب سنی  داشته باشد

بعضی از خانواده‌ها در زمان خرید اسباب بازی، سعی می‌کنند از مواردی را انتخاب کنند که کودک وقتی بزرگتر شد با آن بازی کند که این ایده کاملا اشتباهی است. توجه داشته باشید قطاری که انتخاب می‌کنید متناسب با سن کودکتان باشد تا بتواند در همان زمان با آن بازی کند.

سایز، وزن و حجم آن مناسب باشد

سعی کنید با توجه به سن و سال کودک خود، وزن و سایز قطار را انتخاب کنید که در زمان بازی با آن دچار مشکل نشود و بتواند زمان زیادی را با آن سرگرم باشد و به خاطر وزن یا حجم زیاد، از بازی با آن دلزده نشود.

در انتخاب رنگ و نوع قطار دقت کنید

در هنگام  انتخاب بهترین قطارهای اسباب بازی ریلی به رنگ و نوع قطار توجه خاص داشته باشید. بچه‌ها رنگ‌های شاد و زیبا را می‌پسندند، بنابراین سعی کنید رنگ‌های تیره و دلمرده برای آنها انتخاب نکنید، چراکه این رنگ‌ها تاثیرات بدی بر روی روحیه کودکان دارند. برای انتخاب نوع آن نیز سعی کنید از سلیقه خود کودک استفاده کنید.

جنس قطار محکم باشد

سعی کنید محصولی که انتخاب می‌کنید، جنس محکمی داشته باشد. بعضی از فروشگاه‌ها قطارهای اسباب بازی نشکن را به شما معرفی می‌کنند؛ در این مواقع سعی کنید به توضیحات آنها توجه داشته باشید و قطاری را انتخاب کنید که جنس محکمی داشته باشد تا کودکتان بتواند مدت زمان زیادی با آن بازی کند.

قیمت قطار اسباب بازی باید مناسب باشد

قیمت انواع قطار اسباب بازی کنترلی با هم متفاوت است و بستگی به کیفیت و مقاومت آن دارد. در زمان خرید قطار اسباب بازی حرفه ای، باید به قیمت آن نیز توجه داشته باشید تا هم با بودجه شما سازگار باشد و هم برای خرید یک محصول ساده، قیمت کلانی نپردازید.

معرفی بهترین و محبوب ترین قطارهای اسباب بازی ریلی  و کنترلی

انواع قطار اسباب بازی دارای تنوع زیادی هستند که شما می‌توانید با توجه به بودجه مورد نظر خود محصولی با کیفیت خوب تهیه کنید. همچنین انواع قطار اسباب بازی کنترلی در رنگ‌ها و جنس‌های مختلفی تولید می‌شوند که در اینجا به معرفی چند مورد می‌پردازیم:

·         قطار اسباب ‌بازی کنترلی

اگر به دنبال خرید قطار اسباب بازی حرفه ای هستید پیشنهاد ما این است که به سراغ انواع کنترلی بروید. این نوع قطارهای اسباب بازی، معمولا به صورت شارژی و باتری‌خور به بازار عرضه می‌شوند که به وسیله یک کابل یو‌اس‌بی به برق شهری متصل و شارژ می‌شوند. طریقه کنترل آنها از طریق کنترل از راه دور و به صورت بی‌سیمی است که با باتری کار می‌کند و می‌توانید از طریق آن حرکت قطار به سمت جلو یا عقب بر روی ریل را کنترل کنید. قطارهای اسباب بازی کنترلی قابلیت جابجایی واگن‌های عقبی را هم دارد.

قطار های اسباب ‌بازی کنترلی معمولا به صورت شارژی هستند

·         قطار اسباب بازی ریلی

قطار اسباب بازی ریلی دارای ریل‌هایی از جنس پلاستیکی و فلزی است که به شکل منحنی طراحی شده‌اند، به‌گونه‌ای که ابتدا و انتهای آن به یکدیگر متصل می‌شود و قطار به صورت دورانی بر روی آن حرکت می‌کند. هرچقدر که تعداد پل‌های این ریل‌ها بیشتر باشد، مسیر حرکت قطار بیشتر و طولانی‌تر می‌شود.

قطار اسباب بازی فلزی

قطار اسباب بازی فلزی نیز یک نمونه دیگر از انواع قطارهای اسباب بازی هستند که معمولا فقط به صورت یک ماکت هستند و حرکتی نمی‌کنند. البته امروزه قطارهایی از این جنس ساخته شده‌اند که به صورت گیربکس‌دار طراحی شده‌اند، باتری‌خور هستند و قدرت حرکت دارند.

قطار اسباب بازی چوبی

نوعی دیگری از قطار اسباب بازی که بیشتر مناسب سنین پائین می باشد قطار اسباب بازی چوبی است که علاوه بر سادگی جنبه آموزشی نیز دارد. در این نوع از قطار اسباب بازی کودکان ضمن اینکه سرگرم میشود میتوانند به جایگذاری اشکال نیز بپردازند، که این خود منجر به رشد قوه فکری و خلاقیت کودک میشود.

قطار اسباب بازی مناسب چه رده سنی است؟

در حقیقت، برای بازی با قطارهای کنترلی، هیچ محدودیت سنی و جنسی وجود ندارد، بنابراین شما می‌توانید حتی برای سیسمونی نوزاد نیز این وسیله را تهیه کنید. البته این وسیله بازی با توجه به رده‌های سنی مختلف طراحی شده است؛ مثلا برای نوزادان و کودکان خردسال از رنگ‌های شاد و در اشکال کودکانه و زیبا طراحی شده‌اند که در هنگام حرکت صداهای زیبا و دلنشینی نیز ایجاد می‌کنند.

فرقی نمی‌کند کودک شما پسر باشد یا دختر، بازی با قطار کنترلی که بتوان هدایت آن را به دست گرفت می‌تواند همه کودکان را خوشحال کند و باعث شود ساعت‌ها با این وسیله بازی سرگرم شوند.

بهترین قطارهای اسباب بازی برای سنین پایین مدل هایی هستند که عملکرد ساده ای دارند

قطار اسباب بازی ریلی و کنترلی  از کجا بخریم؟

به طور کلی هم از طریق فروشگاه‌های فیزیکی و هم به صورت آنلاین و غیرحضوری می‌توان به خرید بهترین قطارهای اسباب بازی ریلی پرداخت. از آنجایی که این محصولات، تنوع بالایی دارند و انتخاب در بین آنها برای شما کار دشواری است، بهترین راه برای خرید از طریق یک فروشگاه معتبر آنلاین است تا بتوانید در مدت زمان کمی به بررسی انواع مختلفی از این محصولات بپردازید و از بین آنها، بهترین قطار را انتخاب کنید.

 ما در اینجا مجموعه کودک پلاس را که یکی از بزرگ‌ترین و معتبرترین فروشگاه‌های اینترنتی عرضه بازی‌های مختلف برای کودکان است به شما معرفی می‌کنیم که بتوانید مشخصات قطارهای کنترلی را از این مجموعه بگیرید. شما در سایت این مجموعه می‌توانید عکس قطار اسباب بازی و همچنین قیمت ارزان ترین قطار ریلی کنترلی را مشاهده و از بین آنها انتخاب کنید.

 

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)