معرفی 4 مدل از بهترین لگو های فروزن

معرفی 4 مدل از بهترین لگو های فروزن
فروزن یکی از محبوبت ترین انیمیشن ها در بین نسل های جدید و به خصوص در بین دختر بچه ها است. در این مقاله به معرفی 4 مدل از جذاب ترین لگو های ساخته شده بر اساس انیمیشن فروزن خواهیم پرداخت.

همیشه اسباب بازی هایی که با الهام از انیمیشن ها و شخصیت های کارتونی ساخته می شوند، محبوبیت ویژه ای در بین کودکان و نوجوانان دارند. یکی از جذاب ترین اسباب بازی ها در بین کودکان و نوجوانان، لگوها هستند. در این بین لگوهایی که بر اساس انیمیشن ها ساخته شده اند، همیشه جز پرفروش ترین نمونه های موجود در بازار هستند. یکی از محبوب ترین انیمشین ها در سال های اخیر، فروزن است. این انیمشین توانسته در سال های اخیر توجه بسیاری از دختر بچه ها را به خود جلب کند. در این مقاله به معرفی 4 مدل از بهترین و جذاب ترین لگوهای ساخته شده برند فروزن با الهام از انیمیشن فروزن خواهیم پرداخت.

لگو کالسکه السا فروزن اس وای مدل 1614

لگو کالسکه السا فروزن مدل SY-1614؛ دارای 412 قطعه سرهم کردنی می باشد که می توان با استفاده از آن ها، یک کالسکه کامل به همراه اسب های آن را ساخت. یکی از جذابیت های این محصول، وجود 3 عدد مینی فیگور از شخصیت های فروزن می باشد.

لگو کالسکه السا فروزن مدل SY-1614؛ دارای 412 قطعه سرهم کردنی می باشد

بازی این لگو دوست داشتنی برای بعد از 6 سالگی مناسب است، و می تواند علاوه بر سرگرم کردن کودک شما، باعث تقویت تمرکز و قدرت تخیل می شود. همچنین این لگو به همراه دفترچه راهنمای تصویری ارائه می شود، که کودک شما می تواند با استفاده از آن به راحتی این محصول را سرهم کند.

لگو دخترانه فروزن دکول مدل 70216

لگو دخترانه فروزن دکول مدل 70216؛ دارای 153 قطعه سر هم کردنی می باشد و به همراه یک عدد مینی فیگور ارائه می شود. دکول در تولید محصولات خود از مواد با کیفیت استفاده می کند، و به همین دلیل قطعات این لگو دارای دوام و طول عمر بالایی هستند. قطعات این لگو هیچگونه تیزی و یا لبه ای ندارند، و همین مسئله، تجربه لذت بخشی را برای کودک شما رقم خواهد زد.

لگو دخترانه فروزن دکول مدل 70216؛ دارای 153 قطعه سر هم کردنی می باشد

توجه داشته باشید که به دلیل وجود قطعات ریز و قابل بلعیدن در این محصول، نباید آن را در دسترس کودکان زیر 3 سال قرار دهید. بازی با این محصول نیز می تواند به افزایش هماهنگی بین چشم و دست کودک شما کمک کند.

لگو قصر فروزن برند اس مدل 1578

لگو قصر فروزن مدل S-1578؛ دارای 1542 قطعه سرهم کردنی می باشد و یک لگو بزرگ محسوب می شود. این اسباب بازی دوست داشتنی دارای 6 عدد مینی فیگور از شخصیت های فروزن است، که کودک شما می تواند در بازی از آن ها استفاده کرده و به این واسطه، قدرت تخیل خود را تقویت کند. لازم به ذکر است که در این محصول، فیگورهای السا و آنا نیز وجود دارد، که محبوب ترین شخصیت های این انیمیشن محسوب می شوند.

لگو قصر فروزن برند اس مدل 1578 مناسب کودکان بالای شش سال

این محصول نیز مانند بسیاری از لگوهای دیگر، برای سنین بعد از 6 سالگی مناسب می باشد. همچنین در نظر داشته باشید که به دلیل قطعات ریز این محصول و محصولات مشابه، نباید آن را دسترس کودکان زیر 3 سال قرار دهید.

لگو قصر فروزن جی سی مدل 70217

لگو قصر فروزن اسباب بازی مدل JISI-70217؛ دارای 701 قطعه سر هم کردنی و 4 عدد مینی فیگور جذاب، از شخصیت های سری انیمیشن های فروزن می باشد. به کمک قطعات موجود در این محصول، کودک شما می تواند یک قصر کامل و چند اسباب بازی دیگر را بسازد. قطعات این لگو در عین سبکی فوق العاده ای که دارند، بسیار با کیفیت و با دوام هستند.

لگو قصر فروزن جی سی مدل 70217 دارای 412 قطعه است

علاوه بر شخصیت های آنا و السا، اولاف و غول و عطسه ها نیز در این لگو حضور دارند. این لگو می تواند یک گزینه ایده آل و فوق العاده برای سنین بعد از 6 سالگی باشد. اگر کودک شما به انیمشین فروزن علاقه دارد، این محصول می تواند یک هدیه فوق العاده برای او باشد.

سخن پایانی

بازی با لگوها می تواند باعث تقویت قدرت تخیل، افزایش تمرکز، افزایش هماهنگی بین چشم و دست و همچنین افزایش اعتماد به نفس کودکان شود. مدل های معرفی شده در این مقاله همگی محصولات برند های شناخته شده هستند، که تخصص آن ها مونتاژ لگوها است. نمونه های معرفی شده در این مطلب همگی کیفیت تولید بسیار بالایی دارند، و از هر نظر برای سلامتی کودکان شما بی خطر هستند. خرید لگوهای مونتاژ شده توسط برند های معتبر، می تواند گزینه ای به صرفه از نظر اقتصادی باشد. مجددا لازم به ذکر است که به دلیل وجود قطعات ریز و قابل بلعیدن در این محصولات، هرگز نباید آن ها را در دسترس کودکان زیر 3 سال قرار دهید. اگر فرزند شما به انیمشین های فروزن علاقه دارد، این محصولات می توانند هدیه های فوق العاده ای برای او باشند.شما عزیزان میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد لگو های برند جی سی به اینجا مراجعه کنید.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)