محبوب ترین لگوهای ابرقهرمانی برند بلا (BELA)

محبوب ترین لگوهای ابرقهرمانی برند بلا (BELA)
لگو از محبوبترین سرگرمی های آموزشی بین کودکان و نوجوانان محسوب می شود که علاوه بر سرگرمی باعث رشد و تقویت قوه ذهنی و خلاقیت کودک می شود.در این مطلب به معرفی تعدادی از لگوهای ابرقهرمانی بسیار محبوب از برند BELA خواهیم پرداخت.

یکی از شناخته شده ترین و البته معتبرترین برند های تولید لگو، برند بلا می باشد. اگر از علاقه مندان به اسباب بازی های لگو باشد، حتما تا به حال اسم این برند را شنیده اید. محصولات برند بلا دارای کیفیت تولید بسیار بالای هستند و کیفیت آن ها، با محصولات اصلی قابل مقایسه است.

راهنمای جامع خرید اسباب بازی فکری، آموزشی و سرگرمی

این کمپانی که یکی از مونتاژ کنندگان برجسته لگو می باشد، در تولید محصولات خود از مواد با کیفیت و درجه یک استفاده می کند. محصولات بلا عاری از هرگونه ماده سمی و مضر برای سلامت انسان هستند. بلا محصولات پرطرفدار زیادی دارد که در این بین، لگوهای ساخته شده بر اساس ابرقهرمان ها محبوبیت ویژه ای دارند. این برند لگوهای ابرقهرمانی خود را در سری های مختلفی تولید می کند، که از جمله مهم ترین آن ها می توان به BATLEADER و SUPREME HERO اشاره کرد.

لگو هواپیما مرد عنکبوتی بلا مدل 11185

لگو هواپیما مرد عنکبوتی BELLA؛ شامل 168 قطعه سر هم کردنی با کیفیت و با دوام است. در این محصول چند مدل ساختنی شامل هواپیما، قایق و یک دکل نفتی قرار دارد، که جذابیت آن را دو چندان کرده است. همچنین این محصول دارای مینی فیگور مرد عنکبوتی، و 2 مینی فیگور دیگر می باشد.

لگو هواپیما اسباب بازی مرد عنکبوتی دارای 168 قطعه پلاستیکی

اگر کودک شما به شخصیت مرد عنکبوتی علاقه دارد، این لگو می تواند یک هدیه فوق العاده و به یاد ماندنی برای او باشد. لازم به ذکر است که این محصول مانند بسیاری از لگوها، برای سنین بعد از 6 سالگی مناسب است. 

لگو موتور اسپایدرمن و اختاپوس بلا مدل 11186

لگو موتور اسپایدرمن و اختاپوس مدل 11186؛ یکی دیگر از لگوهای ابرقهرمانی برند بلا می باشد. این محصول به لگو موتور اسپایدرمن، کارنیج و ونوم قرمز نیز معروف است. علت آن وجود مینی فیگور های این شخصیت ها در این محصول می باشد.

لگو موتور اسپایدرمن و اختاپوس مدل 11186 محصولی از برند بلا می باشد

این لگو دارای 252 قطعه سر هم کردنی است، که کودک شما می تواند با استفاده از دفترچه راهنمای تصویری محصول، آن ها را به هم متصل کرده و موتور مرد عنکبوتی و سایر قطعات لگو را بساز. این محصول نیز برای سنین بعد از 6 سالگی ایده آل و مناسب است.

لگو اونجرز بلا مدل 10835

لگو اونجرز مدل 10835 برند بلا؛ برای کودکان علاقه مند به سری فیلم های نگهبانان کهکشان یک محصول جذاب است. این لگو که دارای 242 قطعه می باشد، 3 مینی فیگور و یک سفینه فضایی جذاب را در خود دارد.

لگو اونجرز مدل BELA-10835 دارای 242 قطعه می باشد.

بدون شک همه کودکان و نوجوانان علاقه مند به فیلم ها کمپانی مارول، جذب این محصول خواهند شد. این لگو نیز برای سنین بعد از 6 سالگی مناسب است، و می تواند علاوه بر سرگرم کردن کودک شما، باعث تقویت تمرکز و خلاقیت در او شود.

لگو بتمن بلا مدل 10630

لگو بتمن مدل 10630؛ یکی از محصولات محبوب از سری بت لیدر برند بلا است. اگر کودک شما علاقه مند به فیلم ها و شخصیت بتمن می باشد، در خرید این محصول لحظه ای شک نکنید. این لگو با داشتن مینی فیگور بتمن و یک ماشین با قابلیت پرتاب تیر های لگویی، می تواند کودک شما را برای ساعت ها سرگرم کند.

لگو بتمن مدل 10630؛ یکی از محصولات محبوب از سری بت لیدر برند بلا است.

این لگو دارای 282 قطعه و 5 مینی فیگور جذاب و دوست داشتی است. کودکان 6 ساله و بالاتر، می توانند به خوبی قطعات این محصول را به یکدیگر متصل کنند.

لگو زیردریایی بتمن بلا مدل 11233

لگو زیردریایی بتمن؛ دارای 201 قطعه سر هم کردنی می باشد، و یکی از لگو های ابرقهرمانی پرطرفدار است. این لگو به دلیل اینکه علاوه بر داشتن شخصیت بتمن، شخصیت آکوامن را نیز در خود دارد، می تواند برای کودکان و نوجوانان بسیار سرگرم کننده باشد.

لگو زیر دریایی بتمن

زیردریایی بتمن موجود در این محصول، قابلیت پرتاب تیرهای لگویی را دارد. این محصول برای کودکان بعد از 6 سال مناسب می باشد، و به دلیل وجود قطعات ریز و قابل بلیعدن، نباید در دسترس کودکان زیر 3 سال قرار بگیرد.

لگو بتمن و مرد یخی بلا مدل 10628

لگو بتمن و مرد یخی مدل 10628 برند بلا؛ از سری محبوب بت لیدر است، و یکی از پرطرفدارترین لگوهای ابرقهرمانی بلا محسوب می شود. این لگو دارای 222 قطعه سر هم کردنی است، که کودکان بعد از 6 سالگی می توانند به خوبی آن ها را سر هم کرده، و از بازی با آن لذت ببرند.

کودکان و نوجوانان علاقه مند به شخصیت بتمن، با وجود مینی فیگور بتمن در این لگو مجذوب آن خواهند شد. این محصول علاوه بر مینی فیگور بتمن، 2 عدد مینی فیگور دیگر را نیز به همراه خود دارد. شما کاربران عزیز می توانید برای اطلاعات بیشتر و خرید این لگو به صفحه محصول مراجعه نمایید.

جمع بندی

لگوهایی که بر اساس شخصیت ها و فیلم های ابرقهرمانی ساخته می شوند، همیشه دارای محبوبیت ویژه ای در بین کودکان و نوجوانان هستند. در این مقاله قصد داشتیم تا چند مورد از این لگو ها را، از بین محصولات بلا به شما معرفی کنیم. تولیدات این برند کیفیت بسیار بالایی دارند، که خیال شما را از بابت دوام و طول عمر آن ها راحت می کنند. اگر کودک شما علاقه مند به فیلم های تخیلی و ابرقهرمانی است، خرید یک لگو مرتبط با شخصیت های محبوب او، می تواند یک هدیه به یادماندنی و جذاب باشد.جهت مطالعه بیشتر در مورد سایر برند های مطرح در حوزه لگو،مانند دکول کلیک کنید

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)