معرفی5 مدل از پرفروش ترین لگوهای برند دکول(decool)

معرفی5 مدل از پرفروش ترین لگوهای برند دکول(decool)
لگو یکی از محبوب ترین و پرطرفدار ترین اسباب بازی ها در بین دختران و پسران است .در این مقاله به معرفی و بررسی 5 مدل از پرفروش لگوهای برند دکول می پردازیم.

لگو های پرطرفدار و پرفروش برنددکول( DECOOL)

اگر تا به حال برای خرید اسباب بازی های ساختنی، یا همان لگوها به فروشگاه های مختلف سر زده باشید، حتما نام برند دکول را شنیده اید. دکول یکی از معتبرترین و شناخته شده ترین تولیدکنندگان صنعت لگو است. کمپانی DECOOL که به عنوان یک مونتاژ کننده بسیار مطرح فعالیت می کند، توانسته طرفداران زیادی را در بین کودکان، نوجوانان و حتی بزرگسالان به خود جذب کند. لگوهای ساختنی این برند نسبت به نمونه های اصلی، دارای قیمت های مناسب تری هستند. در عین حال شما می توانید کیفیت بسیار بالایی را از لگوهای این برند انتظار داشته باشید. در تولید محصولات دکول از هیچگونه ماده شیمیایی سمی، یا مضر برای سلامتی کودک استفاده نشده است.

لگو 20 مدلی طرح ماشین و هواپیما دکول مدل 31019

لگو 20 مدلی ماشین و هواپیما دکول؛ جز محبوب ترین و پرفروش ترین محصولات برند دکول می باشد. این لگو دارای 233 قطعه است، و به کودک شما امکان ساخت 20 مدل ماشین و هواپیما را می دهد. یکی از دلایل پرطرفدار بودن این محصول و محصولات مشابه، همین چند مدلی بودن آن ها است. کودک شما محدود به یک مدل خاص نیست، و می تواند بر اساس سلیقه خود، یکی از مدل های ممکن را سر هم کند.

لگوی بیست مدلی طرح ماشین سواری، هلیکوپتر و هواپیما دارای 233 قطعه

همچنین کیفیت بالای قطعات این محصول، به کودک شما این امکان را می دهد تا بارها و بارها، قطعات را از هم جدا کرده، و یک مدل دیگر را بسازد. به همین دلیل این لگو 20 مدلی، به هیچ عنوان برای کودک شما تکراری نخواهد شد.

لگو ماشین 20 مدلی بنز وینتیج دکول مدل 31010

لگو ماشین اسباب بازی 20 مدلی بنز وینتیج مدل 31010؛ یکی دیگر از محصولات پرفروش برند DECOOL است. این لگو با 278 قطعه سر هم کردنی خود، به شما امکان ساخت 20 مدل لگو را می دهد. این محصول مانند اکثر لگو ها برای سنین بعد از 6 سالگی مناسب است.

لگو بنز وینتیج مدل 31010 محصولی از برند دکول و دارای 278 قطعه می باشد

از مدل هایی که می توانید با این محصول بسازید، می توان به ماشین مسابقه ای فرمول یک، چند مدل کامیون، موتور، لیفتراک و بیل مکانیکی اشاره کرد.

لگو ماشین بتمن دکول مدل 7126

لگو ماشین بتمن مدل 7126 برند دکول؛ یکی از پرفروش ترین لگوهای ابرقهرمانی این برند می باشد. این لگو دارای 610 قطعه سر هم کردنی و 5 مینی فیگور جذاب است، که یکی از این مینی فیگورها شخصیت بتمن می باشد. دلیل اصلی محبوبیت و پرفروش بودن این مدل، محبوبیت شخصیت بتمن است.

لگو ماشین بتمن مدل 7126 برند دکول شامل 610 قطعه سر هم کردنی

این محصول نیز برای کودکان بالای 6 سال مناسب می باشد. لگو ماشین بتمن محصولی از سری SUPER HEROES است. این سری لگو به دلیل وجود شخصیت های ابرقهرمانی، یکی از محبوب ترین سری های لگو در سراسر جهان می باشد.

لگو زیردریایی اونجرز دکول مدل 7119 

لگو زیردریایی اونجرز مدل 7119؛ یکی از جذاب ترین لگوهای ابرقهرمانی و شامل 335 قطعه می باشد. این محصول که به لگو آیرون اسکال نیز معروف است، دارای 4 مینی فیگور از شخصیت های سری فیلم های انتقام جویان می باشد.

لگو زیردریایی اونجرز دکول مدل 7119  مناسب شش سال به بالا

این محصول نیز برای سنین بالای 6 سال مناسب است، هرچند می توانید تا حدود 14 سالگی از آن استفاده کنید. این محصول از پلاستیک مقاوم و با کیفیت ساخته شده است، که می تواند علاوه بر سرگرم کردن کودک شما، باعث افزایش خلاقیت و تمرکز او شود.

لگو ماشین آفرودی دکول مدل 3414

لگو ماشین آفرود مدل 3414؛ یک لگو عقب کش و بسیار جذاب می باشد. منظور از عقب کش بودن لگو این است که کودک شما می تواند، بعد از اتمام ساخت، این ماشین را به عقب بکشد و رها کند، با این کار ماشین به جلو حرکت خواهد کرد. عقب کش بودن قابلیتی است که به ندرت لگو ها دارا می باشند. این لگو دارای 148 قطعه سر هم کردنی بسیار با کیفیت است.

لگو ماشین آفرودی دکول مدل 3414 یک مدل عقب کش و حرکتی می باشد

کودکان بعد از 6 سالگی می توانند به خوبی قطعات این لگو را در دست گرفته، و برای ساعت ها خود را سرگرم کنند. برای اطلاعات بیشتر و خرید این لگو می توانید به صفحه محصول مراجعه فرمایید.

جمع بندی

در این مطلب در تلاش بودیم تا 4 مورد از پرفروش ترین لگوهای برند دکول را به شما معرفی کنیم. محصولات برند دکول همگی از کیفیت قابل قبولی برخوردار هستند، و قیمت بسیار مناسب تری نسبت به نمونه های اصلی دارند. دوام بالای قطعات لگوهای دکول، به کودک شما این امکان را می دهد تا چندین مرتبه، قطعات این محصولات را از هم جدا کرده، و بدون نگرانی، مجددا سر هم کند. همانطور که در این مقاله مشاهده کردید، لگوهای چند مدلی محبوبیت ویژه ای در بین طرفداران این اسباب بازی دارند. علت اصلی جذاب تر بودن و صرفه اقتصادی آن ها است. شما با خرید لگو های چند مدلی درواقع چند لگو را با قیمت یک لگو خریداری می کنید. جهت مشاهده انواع اسبا بازی ها یاز جمله برند های مختلف لگو می توانید به فروشگاه اینترنتی کودک پلاس (koodakplus)مراجعه نمایید

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)