معرفی انواع بازی های دو نفره (سرگرمی و گروهی) موجود در بازار

معرفی انواع بازی های دو نفره (سرگرمی و گروهی) موجود در بازار
بازی های دو نفره یکی از محبوب ترین انواع در میان بازی های گروهی و گیم پارتی ها می باشد. افراد در بازی های دو نفره تعاملات اجتماعی را یاد می گیرند و می آموزند که به صورت مستقل فکر کرده و تصمیم بگیرند

اگر بخواهیم از نظر تعداد افراد شرکت کننده، بازی های گروهی و بازی های مهمانی یا گیم پارتی ها تقسیم بندی کنیم بازی های دو نفره یکی از پرطرفدار ترین آنهاست.همانطور که از نام بازی پیداست تعداد افراد شرکت کننده در بازی 2 نفر است. این مدل از بازی های خصوصا برای خانواده ی با جمعیت کم بسیار مناسب است.با استفاده از بازی های دو نفره اعضای خانواده حتی اگر کم هم باشند به راحتی می توانند با بازی های دو نفره سرگرم شده و از بازی با هم لذت ببرند.

بازی های دو نفره

این که والدین چگونه می توانند فرزند خود را سرگرم کنند یکی از دغدغه های آنهاست، علی الخصوص زمانی که یک یا دو فرزند بیشتر ندارند. اینجاست که بازی های دو نفره می تواند در سرگرم کردن بچه ها به والدین کمک کند.

گیم پارتی های دو نفره می تواند مکمل بازی های چند نفره دورهمی باشد. در بازی های دو نفره می توان علاوه بر سرگرمی و لذت رقابت سالمی را تجربه کرد. ضمن اینکه افراد دراین بازی های با تعاملات اجتماعی آشنا شده و از یکدیگر می آموزند.بازی های دو نفره همچنین باعث افزایش تمرکز می شود و به کودکان تصمیم گرفتن و مستقل بودن را می آموزد.

بازی های دو نفره

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بازی های گروهی و گیم پارتی ها مقاله ای تهیه کردیک که می توانید در اینجا مطالعه کنید

در ادامه شما را با تعدادی از بهترین گیم پارتی های دو نفره موجود در فروشگاه کودک پلاس آشنا خواهیم کرد. فروشگاه اسباب بازی کودک پلاس به عرضه انواع اسباب بازی مخصوصا اسباب بازی های سرگرمی و گروهی شما را در انتخاب بهترین اسباب بازی مناسب فرزند دلبندتان یاری می دهد.شما عزیزان می توانید با مراجعه با سایت فروشگاه اسباب بازی کودک پلاس به آدرس https://koodakplus.com/ محصول مورد نظر خود را ثبت و در اسرع وقت از طریق پست تحویل بگیرید.

 

بازی فکری کهربا دوئل Splendor Duel سرزمین ذهن زیبا

 بازی فکری کهربا دوئل Splendor Duel سرزمین ذهن زیبا؛ بازی فکری کهربا دوئل یکی دیگر از محصولات پرفروش و مهیج برند سرزمین ذهن زیبا است. این بازی جز سری بازی‌های مستر گیمر است که از بازی Splendor Duel الهام گرفته شده است. این بازی مخصوص کودکان در رده سنی بالای 10 سال، نوجوانان و بزرگسالان است که به صورت گروهی اجرا می‌شود.

موضوع بازی مربوط به عصر رنسانس است و شما و رقیبتان باید برای رسیدن به قدرت و جلب نظر اشراف زادگان باهم به رقابت بپردازید.بازی کهربا دوئل سرزمین ذهن زیبا بدون شک یکی از بازی‌های سبک استراتژیک است.

بازی فکری کهربا دوئل

روند بازی بدین شکل است که دو بازیکن باید برای جلب نظر نجیب زادگان عصر رنسانس، برای آنها جواهراتی فاخر درست کنند تا به قدرتی که آرزوی آن را دارند دست پیدا کنند. بازیکنان باید از طریق صفحه مشترک بازی، توکن‌های جواهرات بردارند. بعد از آن نوبت به خرید کارت می‌رسد تا نظر اشراف را به خود جلب کنند. در این بازی برای برنده شدن باید استراتژی‌های مختلفی به کار ببرید.

خرید بازی کهربا دوئل راهی آسان برای تقویت دید و تفکر استراتژیک، یادگیری نحوه رقابت صحیح و بالا بردن مهارت‌های اجتماعی است. این بازی به بهبود توانایی حل مساله و تصمیم‌گیری کودکان و نوجوانان کمک شایانی می‌کند.

 

بازی فکری بازیتا مدل قایم موشک

بازی فکری بازیتا مدل قایم موشک؛ پکیج این محصول حاوی 30 عدد کارت در تصاویر و رنگ‌های مختلف، 6 عدد تشتک پلاستیکی و تاس رنگی است. برای شروع بازی باید کارت‌ها را روی زمین کنار هم قرار داد. هر بازیکن باید به تصاویر موجود روی هر کارت نگاه کند و آنها را به خاطر بسپارد.

بازی فکری بازیتا

 

سپس 6 تا از تشتک‌ها را باید تصادفا روی 6 تا از کارت‌هایی که بر روی زمین هست قرار دهند. بازیکنان به نوبت تاس می‌ریزند، سپس طبق رنگ تاس، باید عکس زیر تشکتک همرنگ تاس را حدس بزنند.

طبیعتا زمانی که حدس بازیکن درست بود باید کارت را برای خود بردارد و تشتک را روی تصویر دیگری بگذارد. در صورتی که حدس وی اشتباه بود فقط می‌تواند تشتک را روی کارت دیگری بگذارد.

برنده نهایی بازیکنی است که بیشترین کارت را داشته باشد. بازی بازیتا یا همان قایم موشک جدید بازی تا همانند بازی رومیزی گرداگرد دارای مزایای زیادی است. برای مثال این بازی به تقویت قدرت تمکز و بالا بردن دقت در کودکان کمک شایانی می‌کند.

بهترین و مهمترین مزیت بازی قایم موشک، تقویت حافظه دیداری کودکان است.

اسباب بازی دربی (شوتکش)

اسباب بازی دربی (شوتکش)؛ این محصول ایرانی یک نوع بازی سرعتی رقابتی می باشد و برنده کسی است که مهره های خود را سریع تر وارد زمین حریف بکند. بازی دربی یا شوتکش یک بازی دو نفره است که مکانیزم آن دستی بوده و نیازی به باتری ندارد سن توصیه شده این محصول 5 سال به بالا می باشد.

بازی دو نفره شوتکس

در این بازی یک زمین مانند زمین فوتبال دستی وجود دارد که به دو نیم تقسیم شده است در هر طرف یک کش نیز تعبیه شده است بازیکنان مهره ها را با استفاده از این کش ها به زمین مقابل می فرستند و هر کس زودتر تمام مهره هایش را انتقال دهد برنده است باید در نظر داشت اگر مهره ای به بیرون از زمین پرتاب شد یا از راهی به غیر از راه اصلی به زمین حرف برود باید آن را مجددا به زمین بازیکن شروع کنند برگرداند. از مهارت های مهم در بازی شوتکش سرعت عمل و تمرکز است

 

بازی فکری پارس مدیا مدل پنتاگو(مدل دو نفره و مدل چهار نفره)

بازی فکری پارس مدیا مدل پنتاگو(مدل دو نفره و مدل چهار نفره)؛ پنتاگو چند نفره یک بازی استراتژیک سرعتی است که توسط دو، سه و یا چهار نفر انجام می گیرد. یک بازی به ظاهر ساده اما با قوانین پیچیده که در آن هر بازیکن می بایست یک ردیف پنج تایی از مهره هایش را در هر جای صفحه ردیف کرده و برنده بازی شود.

بازی دو نفره پارس مدیا

قسمت پیچیده بازی زمانیست که شما می بایست در نوبت خود علاوه بر جاگذاری یک مهره، یکی از 9 صفحه چرخان را نیز 90 درجه بچرخانید و همین تغییر موقعیت مهره هاست که تجربه شیرین یک بازی چالش برانگیز را هم برای مبتدیان و هم متبحرین رقم می زند.

هیجان بازی فکری پارس مدیا را می توان در قالب یک بازی چهار نفره انفرادی و یا دو تیم دو نفره در جمع های خانوادگی تجربه کرد.

 

بازی فکری دوئل دونفره خورشید

بازی فکری دوئل دونفره خورشید؛ بازی رومیزی دوئل یکی از بازی‌های جذاب برند خورشید است که به صورت دونفره قابل اجراست. این بازی مناسب با رده سنی کودکان بالای 5 سال، نوجوانان و حتی بزرگسالان است. پکیج محصول حاوی یک تخته بازی، 10 عدد مهره چوبی با 2 رنگ مختلف است. آموزش این بازی بسیار ساده است و در عرض مدت زمان کوتاهی نحوه بازی و کلیه قواعد آن را می‌توان یاد گرفت. صفحه بازی دارای دو قسمت است و به هر بازیکن 5 مهره تعلق می‌گیرد.

بازی فکری دو نفره دوئل

روند بازی بدین شکل است که هر بازیکن باید مهره‌های خود را فقط با یک دست و به وسیله کشی که در قسمت خود قرار دارد، از زمین خود خارج و از طریق دروازه کوچک وسط بازی، آنها را وارد زمین حریف کنند. موفقیت در این بازی مستلزم ایجاد تعادل بین سرعت عمل و دقت است.

یکی از مزایای مهم خرید بازی دوئل دو نفره خورشید، تقویت دقت و تمرکز کودکان و نوجوانان است. این بازی مخصوص بهبود دقت در کودکان مبتلا به نقص توجه است. از دیگر مزایای بازی دوئل می‌توان به افزایش سرعت عمل بازیکنان اشاره کرد.

 

راز جنگل پارچه‌ای فان اسپورت فکرآوران

راز جنگل پارچه‌ای فان اسپورت فکرآوران؛ بازی راز جنگل فان اسپورت یکی از محصولات پرفروش گروه تولیدی فکرآوران است. اگرچه این برند دو مدل راز جنگل دیگر نیز تولید کرده است؛ اما محصول فوق با آنها متفاوت است. این بازی فکری دارای یک صفحه پارچه‌ای همراه با تصاویر و طرح‌های شاد و زیبا است. بسته بندی محصول نیز لوکس و جذاب می‌باشد.

راز جنگل پارچه ای

یکی از بهترین نکات مثبت در مورد بازی‌ رومیزی راز جنگل پارچه ای فکرآوران این است که این محصول هیچ محدودیتی ندارد. این بازی را می‌توان در هر زمان و در هر مکانی بازی کرد. وزن سبک آن، صفحه پارچه‌ای و ابعاد استاندارد آن بگونه‌ای است که می‌توانید آن را به همراه خود به مسافرت و پیک نیک برد.

راز جنگل پارچه‌ای فان اسپرت فکرآوران مخصوص رده سنی کودکان بالای 5 سال است و به صورت دونفره یا گروهی قابل اجراست.کلیه قطعات بسیار باکیفیت و از رنگ‌های استانداری تولید شده‌اند. این بازی نقش موثری در تقویت حافظه، بهبود توانایی حل مساله و تصمیم‌گیری ایفا خواهد کرد.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)