بهترین جغجغه های نوزادی از برند هولی تویز

بهترین جغجغه های نوزادی از برند هولی تویز
سرگرم کردن نوزادان می تواند یکی از دغدغه های والدین باشد، جغجغه یکی از اسبا بازی هایست که در سنین پایین میتواند نوزاد شما را سرگرم کند.در این مطلب شما را با بهترین جغجغه های نوزادی از برند معروف هولی تویز آشنا می کنیم.

حضور نوزادان در هر خانه ای باعث می شود به وسایل متنوعی برای سرگرم کردن آنها نیاز داشته باشید. یکی از این وسایل کاربردی که می تواند نقش زیادی در آرام کردن و سرگرم کردن نوزادان داشته باشد، جغجغه است. جغجغه ها در رنگ ها و مدل های گوناگونی در بازار موجود هستند، اما باید مراقب سلامتی فرزند دلبند خود باشید و مدلی را پیدا کنید که از مواد با کیفیت و استاندارد تولید شده باشد. یکی از بهترین و مرغوب ترین برندهای موجود، هولی تویز است که جغجغه های آن با نام هولا شناخته می شوند. در این مطلب، بهترین جغجغه های نوزادی از برند هولی تویز را به شما معرفی می کنیم. 

جغجغه هولی تویز مدل lovely worm-736B

جغجغه کرم هولی تویز مدل 736؛ یک جغجغه با کیفیت و نشکن است که قطعات آن قابل حرکت و چرخاندن هستند. این محصول به صورت موزیکال طراحی شده و برای کودکان بالای شش ماه قابل استفاده می باشد.

جغجغه کرم هولی تویز مدل 736؛ یک جغجغه با کیفیت و نشکن است

نوزادان به چرخاندن این جغجغه و صداهایی که ایجاد می کند علاقه زیادی دارند. علاوه بر این، رنگ‌ های شاد و متنوع به کار رفته در این اسباب بازی قدرت بینایی کودک را تقویت می کند، صداهای تولید شده از آن برای حس شنوایی مفید است و بازی با آن انگشتان نوزاد را قوی خواهد کرد.

جغجغه هولی تویز مدل 1108

یکی از وسایل استانداری که می توانید برای کنترل هیجان نوزادان بالای شش ماه استفاده کنید، جغجغه 1108 هولی تویز است. این محصول از جنس پلاستیک ABS ساخته شده و عاری از هر گونه ماده سمی است و به همین دلیل یکی از بهترین جغجغه های نوزادی به شمار می رود.

جغجغه 1108 هولی تویز دلیل یکی از بهترین جغجغه های نوزادی به شمار می رود.

بازی کردن کودک با اسباب بازی هایی که صدا تولید می کنند، اعصاب مرکزی کودک را پرورش داده و مهارت های گوناگون آنها را تقویت می کند.

جغجغه هولی تویز طرح تخم مرغ تعادلی مدل tumbler doll 979

جغجغه هولی تویز نوزاد مدل 979؛ به شکل یک تخم مرغ تعادلی طراحی شده که با تکان دادن شروع به حرکت می کند و صدایی شبیه زنگوله تولید می کند. این صدای جذاب توجه نوزاد را به خود جلب کرده و او را سرگرم خواهد کرد.

جغجغه هولی تویز نوزاد مدل 979؛ به شکل یک تخم مرغ تعادلی طراحی شده  است

در ساخت این مدل جغجغه نوزاد از مواد با کیفیت و استاندارد استفاده شده و با رنگ بندی های متنوع در بازار موجود است. اگر به دنبال خرید بهترین جغجغه نوزادی هستید، این مدل می تواند انتخاب جذابی باشد.جهت مشاهده و خرید این محصول اینجا کلیک کنید

جغجغه هولی تویز مدل 3132

جغجغه تعادلی مدل 3132؛ یک اسباب بازی استاندارد و سرگرم کننده برای کودکان شش ماهه تا سه ساله است و به شکلی طراحی شده تا هم پسران و هم دختران بتوانند با آن بازی کنند.

جغجغه هولی تویز مدل 3132 برای بعد از 6 ماهگی مناسب است

این محصول از متریال استاندارد تهیه شده و به سلامت نوزاد دلبند شما آسیبی نمی زند. برای بازی با جغجغه نیازی به باتری نیست و پس از تکان دادن، جغجغه شروع به حرکت تعادلی کرده و صدای جالبی تولید می کند.

جغجغه موزیکال هولی تویز مدل 3125

یکی دیگر از بهترین جغحغه های نوزادی هولی تویز مدل 3125 این شرکت است که مثل بقیه موارد از جنس پلاستیک ABS ساخته شده و فاقد مواد مضر برای سلامتی کودک می باشد. این جغجغه با باتری کار می کند و پس از روشن شدن، صدای زیبا و نورهای جذابی تولید کرده و نوزاد را سرگرم می کند. اندازه جغجغه هم به گونه ای است که کودکان می توانند آن را به آسانی در دست نگه دارند.

جغجغه موزیکال هولی تویز مدل 3125 از جنس پلاستیک ABS است

این محصول با داشتن ویژگی هایی مثل افزایش هماهنگی میان دست ها و چشم ها، تقویت مهارت های شنیداری و دیداری و افزایش قدرت تشخیص صداهای مختلف، گزینه مناسبی برای خرید جغجغه نوزادی با کیفیت به شمار می رود.

دندان گیر جغجغه ای هولی تویز 1109

ست جغجغه و دندان گیر هولی تویز مدل 1109؛ یک محصول کاربردی و مرغوب برای بازی و سرگرمی نوزادان است که می تواند تا یک سالگی آنها مورد استفاده قرار بگیرد. هر یک از مدل های موجود در این بسته بندی طرح های جذاب و رنگارنگی دارند و توجه کودک را به خوبی جلب می کنند.

می توانید از دندان گیر جغجغه ای هولی تویز 1109 تا یک سالگی استفاده کنید

این ست باعث آشنایی فرزند دلبند شما با صداها شده و حس شنوایی او را پرورش می دهد. علاوه بر این، گرفتن جغجغه در دست و تکان دادن آن عضلات دست و انگشتان کودک را تحریک کرده و هماهنگی بین چشم و دست را بیشتر می کند. 

جمع بندی

کودکان از اولین ماه های زندگی باید بازی های مختلفی را تجربه کنند تا توانایی های ذهنی و جسمی آنها پروش داده شود. پس از شش ماهگی کودک می تواند با اسباب بازی هایی کار کند تا با مهارت های گوناگون آشنا شده و بتواند هیجان و انرژی خود را به مفیدترین شکل ممکن، تخلیه کند. جغجغه نوزادی یکی از این اسباب بازی هاست که اگر از برندهای مرغوب مثل هولی تویز تهیه شود، می تواند کودک شما را به خوبی سرگرم کند.

فروشگاه کودک پلاس مجموعه متنوعی از بهترین جغجغه های هولی تویز را برای والدینی که به سلامت فرزندان خود اهمیت زیادی می دهند، جمع آوری کرده و این محصولات را با قیمت مناسب در اختیار شما می گذارد. بنابراین اگر به دنبال خرید بهترین جغجغه نوزادی ارزان و استاندارد هستید، حتماً از سایت کودک پلاس دیدن کنید. 

 

 

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)