انواع اسباب بازی های موزیکال-حرکتی برند وای جی تویز

انواع اسباب بازی های موزیکال-حرکتی برند وای جی تویز
اسباب بازی های موزیکال-حرکتی نقش بسیار موثری در آموزش و خلاقیت کودکان دارند. شرکت وای جی انواع مختلفی از اسباب بازی های موزیکال-حرکتی را تولید و در بازار ارائه می کند. در ادامه به معرفی انواع آن می پردازیم.

محصولات موزیکال به دلیل ایجاد صدا، توجه کودکان را به خود جلب می کند و از این رو، علاوه بر جنبه سرگرمی باعث یادگیری بهتر و سریع تر در آن ها می گردند. محصولات حرکتی نیز برای خردسالان هیجان زیادی به همراه دارند و نه تنها جنبه سرگرمی دارند بلکه تاثیر مثبتی در یادگیری و رشد ذهنی آن ها نیز دارند.

شرکت وای جی تویز(yj toys)؛ انواع مختلفی از اسباب بازی های موزیکال را ارائه می دهد و سهم قابل توجهی در آموزش و خلاقیت کودکان برعهده دارد. انواع آن ها عبارتند از:

اسباب بازی ماشین چرخ دنده ای مدل yj-388.48

این اسباب بازی حرکتی بوده و بوسیله باطری قلمی تغذیه می شود. ماشین مسابقه ای شفاف، محصولی از شرکت وای جی تویز هست و می تواند 360 درجه به اطراف حرکت کند.

 yj-388.48 اسباب بازی ماشین چرخ دنده ای مدل

اسباب بازی ماشین چرخ دنده ای مدل yj-388.48 ؛مفهومی، شفاف و چراغ دار بوده و می تواند 360 درجه به اطراف چرخش کند. این محصول مناسب برای کودکان 3 سال به بالا است.

اردک موزیکال کودک (فضایی) مدل yj-3031

این اردک اسباب بازی مدل فضا نورد است و از پلاستیک بسیار با کیفیت ساخته شده است. اردک موزیکال برند وای جی تویز، موزیک و صدای اردک پخش می کند و ساعت ها کودکان و خردسالان را سرگرم می کند. چشم های این اردک زیبا حرکت می کند و جذابیت آن را دوچندان کرده است. 

دختر دوچرخه سوار موزیکال حرکتی مدل yj-3024

اسباب بازی دختر دوچرخه سوار برند وای جی تویز؛ موزیکال و چراغ دار بوده و می تواند 360 درجه به اطراف چرخش کند. این محصول مناسب برای کودکان 3 سال به بالا است. این محصول موزیکال، بوسیله باطری قلمی تغذیه می شود و می تواند به راحتی به اطراف حرکت کند.

ماهی اسباب بازی چرخ دنده ای موزیکال حرکتی

این ماهی اسباب بازی بسیار جذاب است و شبیه به ماهی نمو است. ماهی موزیکال وای جی تویز، به راحتی می تواند بر روی سطوح صاف به اطراف حرکت کند. در هنگام حرکت موزیک پخش می کند و نورپردازی جذابی دارد.

علاوه بر این، در حین حرکت، چشم ها و بال و دم خود را تکان می دهد. این اسباب بازی، چشم های متحرکی دارد که به آن جان بخشیده است. از این ماهی چرخ دنده ای، می توان به عنوان چراغ خواب نیز استفاده کرد که در اینصورت، دیگر موزیک پخش نمی کند.

پیشنهاد مطالعه:

راهنمای جامع انتخاب و خرید اسباب بازی موزیکال

اسباب بازی موزیکال چراغ دار دو چهره (گاو+گوسفند

این اسباب بازی برند وای جی تویز، به دو چهره معروف است، موزیکال و باطری خور بوده و با سه عدد باتری قلمی تغذیه می شود. اسباب بازی دوچهره گاو و گوسفند، براحتی می تواند بر روی سطوح صاف حرکت کند و اگر در سر راه خود به مانعی بر بخورد مسیر خود را عوض کرده و به حرکت خود ادامه می دهد. برای دین این اسباب بازی موزیکال-حرکتی، اینجا کلیک کنید.

پسر دوچرخه سوار موزیکال حرکتی مدل yj-3023

پسر دوچرخه سوار وای جی تویز، موزیکال بوده و بوسیله باطری قلمی تغذیه می شود و می تواند به راحتی به اطراف حرکت کند. این اسباب بازی، از پلاستیک با کیفیت و نشکن ساخته شده است. چرخ ها و بدنه دوچرخه دارای نورپردازی زیبایی است که جذابیت آن را دوچندان کرده است.

اسباب بازی عروسک رقصنده موزیکال مدل yj-3003

اسباب بازی پرنسس رقصنده وای جی، موزیکال و چراغ دار بوده و می تواند به اطراف حرکت کند. این محصول مناسب برای کودکان 3 سال به بالا است.

 yj-3003 اسباب بازی عروسک رقصنده موزیکال مدل

بازی با این محصول، علاوه بر افزایش تحرک و هماهنگی چشم و دست، باعث تقویت قوه تخیل کودک نیز می شود. این اسباب بازی موزیکال برند وای جی تویز، از پلاستیک با کیفیت و نشکن ساخته شده است. نورپردازی زیبای روی موهای او، دست های عروسک و لباسش به جذابیت آن افزوده است.

موتور زنبوری موزيكال مدل YJ-3035

موتور زنبوری برند وای جی تویز، موزیکال و چراغ دار است. صورت این زنبور در حالت های مختلف تغییر می کند، که همین مسئله جذابیت آن را برای کودک شما چند برابر خواهد کرد. حرکت های این موتور می تواند کودک شما را تحریک به حرکت کردن و فعالیت بدنی کند. این موتور به وسیله یک باتری 1.5 ولت تغذیه می شود.

اسباب بازی میمون رقصنده موزیکال مدل yj-3030

این اسباب بازی موزیکال بوده و بوسیله باطری قلمی تغذیه می شود. اسباب بازی میمون رقصنده مدل 3030؛ موزیکال و چراغ دار بوده و می تواند به اطراف حرکت کند. این محصول مناسب برای کودکان 3 سال به بالا است و تولید شرکت وای جی تویز می باشد.

اسباب بازی پسر رقصنده موزیکال مدل yj-3025

بازی با این محصول، علاوه بر افزایش تحرک و هماهنگی چشم و دست، باعث تقویت قوه تخیل کودک نیز می شود. این اسباب بازی موزیکال برند وای جی تویز، از پلاستیک با کیفیت و نشکن ساخته شده است. در هنگام رقص نورپردازی های کف دست او، جذابیت آن را دوچندان می کند.

اسباب بازی دختر رقصنده موزیکال مدل yj-388.51

اسباب بازی دختر موزیکال باتری خور، ساخت کشور چین است. ابعاد آن 103×157×206 میلی متر، ابعاد بسته بندی محصول 107×160×218 میلی متر و وزن آن 400 گرم است. اسباب بازی دختر رقصنده مدل 388.51؛ علاوه بر سرگرمی، نقش بسزایی در رشد ذهنی آن ها دارد.

 yj-388.51 اسباب بازی دختر رقصنده موزیکال مدل

این اسباب بازی موزیکال بوده و بوسیله باطری قلمی تغذیه می شود. دختر رقصنده موزیکال، محصولی از شرکت وای جی تویز هست و می تواند به راحتی به اطراف حرکت کند.

جمع بندی

بازی با اسباب بازی های موزیکال-حرکتی نقش به سزایی در پرورش ذهن و قوه تخیل کودکان دارند. با خرید محصولات برند وای جی تویز، میتواند علاوه بر سرگرمی، باعث رشد ذهن، خلاقیت و مهارت های کودک خود شوید. فروشگاه اینترنتی کودک پلاس انواع متنوعی از این محصولات را ارائه می دهد. این محصولات باکیفیت و با قیمت مناسب هستند و طیف مختلف رده سنی را پوشش می دهد.جهت مشاهده ماشین های موزیکال برند هولی تویز اینجا کلیک کنید

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)