پرفروش ترین ماشین های موزیکال برند هولی تویز

پرفروش ترین ماشین های موزیکال برند هولی تویز
اسباب بازی های موزیکال از جمله اسباب بازی هایی هستند که کودکان در سنین پایین بدان علاقه زیادی نشان میدهند.این اسباب بازی ها علاوه بر سرگرمی شور و نشاط را در به کودکان هدیه میدهند.در ادامه به معرفی تعدادی از این اسباب بازی ها از برند هولی تویز می پردازیم.

انتخاب و خرید اسباب بازی مناسب برای کودک نقش مهمی در پرورش جسم و روح او دارد و مهارت های متفاوتی را به او آموزش می دهد. دسته ای از اسباب بازی ها که ذهن کودک را تقویت کرده و او را سرگرم می کنند، اسباب بازی های موزیکال هستند. از آنجا که بچه ها در سنین پایین علاقه زیادی به موسیقی دارند، این محصولات که شامل ماشین های موزیکال هم می شوند، می توانند شادی و نشاط را به آنها هدیه دهند. از طرف دیگر، تولیدات شرکت هولی تویز از استاندارد بالایی برخوردارند و نمونه های متنوعی از آنها در بازار موجود است. در این مطلب به سراغ پر فروش ترین ماشین های موزیکال هولی تویز می رویم و شما را با آنها آشنا خواهیم کرد.

پیشنهاد مطالعه:

راهنمای جامع انتخاب و خرید اسباب بازی موزیکال

پرفروشترین ماشینهای برند هولی تویز کدامند؟

در ادامه به سراغ پر فروش ترین ماشین های موزیکال برند هولی تویز رفته و شما را به چند مل از از ماشینهای موزیکال این برند آشناخواهیم کرد:

• ماشین بستنی فروش موزیکال هولی تویز مدل 6101

ماشین بستنی فروش مدل 6101؛ ظاهر جذابی برای کودکان دارد و به صورت موزیکال طراحی شده است. برای روشن کردن اسباب بازی باید سه باتری قلمی را داخل آن قرار بدهید. پس از آن ماشین و بستنی های روی آن شروع به حرکت کرده و چراغ ها روشن و خاموش می شوند.

ماشین بستنی فروش مدل 6101؛ یکی از محصولات پرفروش هولی تویز است

 با توجه به وجود رنگ های متنوع در این محصول، می توانید انواع رنگ ها را به فرزند خود یاد بدهید. علاوه بر این، قطعات این اسباب بازی پر فروش هولی تویز از پلاستیک نشکن ساخته شده است. این محصول برای کودکان در رده های سنی مختلف مناسب می باشد.

چه ماشین کنترلی مناسب من است؟

آمبولانس اسباب بازی هولی تویز مدل 836

یکی دیگر از پر فروش ترین ماشین های موزیکال هولی تویز، آمبولانس اسباب بازی مدل 836 است که برای کودکان بالای دو سال ایده آل می باشد.

آمبولانس اسباب بازی مدل 836 برای کودکان بالای دو سال تولید شده است

در داخل آمبولانس وسایل پزشکی متنوع و راننده و بیمار قرار داده شده تا حداکثر جذابیت را برای بچه ها داشته باشد. همچنین پس از روشن کردن ماشین، صداهایی مثل تپش قلب، فشار خون، سرفه بیمار و غیره هم به گوش می رسد تا فضایی واقعی را برای بازی و سرگرمی بچه ها فراهم کند.

ماشین فولکس جای گذاری اشکال هولی تویز مدل 516

ماشین فولوکس جایگذاری اشگال هولی تویز مدل 516؛یک فولکس رنگارنگ با قابلیت جای گذاری اشکال گوناگون است و اسباب بازی آموزشی مناسبی به شمار می رود. هولی تویز این محصول را از پلاستیک ABS ساخته تا خطری برای سلامت فرزندان دلبند شما نداشته باشد.

آمبولانس اسباب بازی مدل 836 برای کودکان بالای دو سال تولید شده است

با این اسباب بازی می توانید رنگ ها، میوه ها، شکل ها و صداها را به کودک یاد بدهید. بنابراین هم حس شنوایی کودک پرورش پیدا می کند و هم مهارت های حرکتی مثل قدرت انگشت ها و ماهیچه های کودک تقویت می شود. به علاوه، می توان طنابی را به جلوی ماشین بست و آن را روی زمین حرکت داد.

ماشین مسابقه هولی تویز مدل 6106B

مورد دیگری که در لیست پر فروش ترین ماشین های موزیکال هولی تویز قرار می گیرد، ماشین مسابقه مدل 6106B است. این اسباب بازی موزیکال با قیمت مناسب را می توانید به عنوان یک هدیه عالی برای پسر بچه ها خریداری کنید. ماشین دارای دکمه های لمسی و سنسورهای حرکتی است و قابلیت پخش صدا و روشن شدن نورهای زیبا را دارد. این محصول با سه باتری قلمی شروع به کار می کند و کودک را با شنیدن صدای استارت، بوق زدن و حرکت کردن سرگرم می کند.

ماشین مسابقه هولی تویز مدل 6106B یک مدل لمسی و سنسور دار است

اگر برای تقویت مهارت های جسمانی کودک به دنبال یک اسباب بازی ایده آل هستید، خرید این مدل از این لینک را به شما توصیه می کنیم.

ماشین پلیس اسباب بازی هولی تویز مدل 6108

ماشین پلیس هولی تویز مدل 6108 از مواد درجه یک و پلاستیک نشکن ساخته شده است

ماشین پلیس هولی تویز مدل 6108 هم یکی دیگر از اسباب بازی های موزیکال پر فروش این شرکت است که از مواد درجه یک ساخته شده و کاملاً ایمن می باشد. این ماشین را می توان در جهت های مختلف به حرکت در آورد و از قابلیت های حرکتی و نورهای زیبا و صداهایی که پخش می کند، لذت برد. این محصول جذاب برای کودکان یک تا هفت ساله طراحی شده و لحظات شادی را برای آنها فراهم می کند.

ماشین پلیس اسباب بازی هولی تویز مدل 6108 یک محصول حرکتی و چراغ دار است

از جمله مزایای این اسباب بازی می توان به تقویت مهارت های حرکتی، تقویت شنوایی و بینایی کودک، آشنایی با صداهای مختلف، و افزایش هماهنگی دست و چشم اشاره کرد.

جمع بندی

کودکان در سنین مختلف علاقه زیادی به اسباب بازی های موزیکال دارند و با صداها و موزیک های متنوعی که از این نمونه محصولات تولید می شود، بسیار سرگرم شده و هیجان و نشاط را تجربه می کنند. به همین دلیل است که تولیدکنندگان اسباب بازی در سراسر دنیا بخش زیادی از محصولات خود را به مدل های موزیکال از جمله انواع ماشین های موزیکال اختصاص می دهند.

اگر با برندهای معروف اسباب بازی آشنایی داشته باشید، حتماً نام هولی تویز را هم شنیده اید. این کمپانی به تولید انواع اسباب بازی با کیفیت و ایمن شهرت دارد و ما در این مقاله به معرفی پر فروش ترین ماشین های موزیکال این شرکت پرداختیم. در صورتی که قصد خرید اسباب بازی موزیکال ارزان قیمت را دارید، از اینجا اقدام کنید. ما در مجموعه کودک پلاس نمونه های بسیار متنوعی را به شما ارائه می دهیم.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)