بهترین لگو های ابرقهرمانی برند دکول

بهترین لگو های ابرقهرمانی برند دکول
لگو ها جز از محبوب ترین اسباب بازی های کودکان هستند. یکی از معروف ترین برند های تولید لگو، دکول می باشد. در این مقاله به معرفی چند مدل از لگوهای ابرقهرمانی برند DECOOL خواهیم پرداخت.

بدون شک لگو ها یکی از محبوب ترین اسباب بازی های نسل جدید هستند. این اسباب بازی ها در مدل های بسیار متنوع، و توسط کمپانی های مختلفی تولید می شوند. یکی از معروف ترین و بهترین برند های صنعت لگو و ساختنی، دکول می باشد. دکول یکی از بهترین مونتاژ کنندگان لگو است، که محصولاتی بسیار با کیفیت و جذاب را تولید می کند. محصولاتی که بر اساس شخصیت های ابرقهرمانی ساخته می شوند، همیشه محبوبیت بیشتری نزد کودکان و نوجوانان دارند، که این مسئله درباره لگو ها نیز صادق است. به همین دلیل امروز در این مقاله از کودک پلاس، به معرفی چند مدل از لگوهای ابرقهرمانی برند DECOOL خواهیم پرداخت.

لگو ماشین اسباب بازی بتمن و مرد پنگوئنی مدل 7128

لگو ماشین بتمن و مرد پنگوئنی مدل 7128؛ دارای 305 قطعه سر هم کردنی می باشد و برای سنین بعد از 6 سالگی مناسب است. این لگو یکی از مدل های سری معروف BATMOVIE می باشد، که دارای 2 مینی فیگور است. از ویژگی های جذاب این مدل می توان به امکان ترکیب با سایز لگو ها اشاره کرد.

لگو ماشین بتمن و مرد پنگوئنی مدل 7128؛ دارای 305 قطعه سر هم کردنی می باشد و برای سنین بعد از 6 سالگی مناسب است.

کودک شما می تواند قطعات این لگو را با سایر مدل ها ترکیب کرده، و مدل های خلاقانه و جدیدی را بسازد. این محصول که با استفاده از پلاستیک مقاوم ABS ساخته شده، عاری از هرگونه ماده سمی می باشد، و برای سلامت کودک شما کاملا بی خطر است. رشد خلاقیت، تقویت تمرکز و افزایش آی کیو از مزیت های بازی با این لگو می باشد.

لگو ماشین حمل پول ونوم و اسپایدرمن مدل DECOOL-7104

لگو ماشین حمل پول ونوم و اسپایدرمن دکول مدل 7104؛ دارای 237 قطعه بوده و برای سنین بالای 6 سال مناسب می باشد. این محصول دارای 3 عدد مینی فیگور اسپایدر من (SPIDER-MAN)، ونوم (VENOM) و نیک فاری (NICK FWRY) است، که همگی از شخصیت های محبوب در بین کودکان و نوجوانان هستند.

لگو ماشین حمل پول ونوم و اسپایدرمن دکول مدل 7104؛ دارای 237 قطعه بوده و برای سنین بالای 6 سال مناسب می باشد.

این محصول نیز قابلیت ترکیب با سایر لگو ها را دارد، و به همراه یک دفترچه راهنما ارائه می شود، که کار کودک شما را راحت تر می کند. تقویت حرکات ظریف انگشتان، افزایش قدرت تخیل، افزایش اعتماد بنفس و افزایش دقت و تمرکز از مزیت های اصلی بازی با این محصول می باشد. اگر کودک شما از طرفداران مرد عنکبوتی است، این محصول می تواند یک هدیه فوق العاده برای او باشد.

لگو اسباب بازی هواپیما بلک پانتر مدل 7122

لگو اسباب بازی هواپیما بلک پانتر مدل 7122؛ محصولی از برند دکول می باشد و دارای 287 قطعه سر هم کردنی است. این لگو نیز مانند بسیاری از نمونه های دیگر، برای سنین بالای 6 سال مناسب می باشد. این محصول با استفاده از پلاستیک مقاوم و مواد نو ساخته شده، و علاوه بر دوام بالا، هیچ گونه لبه تیزی ندارد، و همچنین کاملا بهداشتی و بی خطر می باشد.

لگو اسباب بازی هواپیما بلک پانتر مدل 7122 دارای 287 قطعه لگویی است

این لگو به همراه 3 مینی فیگور جذاب از جمله فیگور بلک پانتر ارائه می شود، که کودک شما می تواند با استفاده از آن ها داستان های مختلفی را در ذهن خود خلق کرده، و به این واسطه قدرت تخیل خود را تقویت کند. همچنین کودک به کمک مینی فیگور ها، داستان ها و اتفاقاتی که در فیلم دیده است را، برای خود بازسازی می کند. با استفاده از قطعات این لگو می توان چند اسباب بازی مختلف ساخت، که همین مسئله باعث افزایش جذابیت آن می شود

لگو ماشین بتمن اسباب بازی مدل DECOOL-7105

لگو ماشین بتمن دکول مدل 7105؛ دارای 325 قطعه سر هم کردنی است. بازی با این لگو جذاب می تواند یک سرگرمی فوق العاده برای علاقه مندان به شخصیت بتمن باشد. این محصول برای کودکان بزرگ تر از 6 سال مناسب است. لگو ماشین بتمن مدل 7105 نیز مانند سایز محصولات دکول، از مواد با کیفیت ساخته شده، که کاملا بهداشتی و بی خطر برای سلامتی کودک شما هستند.

لگو ماشین بتمن اسباب بازی مدل DECOOL-7105 دارای قطعات با قابلیت نصب راحت و محکم

افزایش هوش هیجانی، افزایش قدرت تخیل و تقویت دست و انگشتان از مزیت های اصلی بازی با این لگو دوست داشتنی است. همچنین لازم به ذکر می باشد که در این محصول 2 مینی فیگور بتمن و جوکر نیز قرار دارد. 

جمع بندی

دکول؛ یکی از بهترین تولید کنندگان لگو است، که محصولاتی بهداشتی و بسیار جذاب را تولید می کند. محصولات این برند نسبت به نمونه های اصلی قیمت بسیار مناسب تری دارند. به طور کلی بازی با لگو ها می تواند مهارت های مختلف جسمی و ذهنی کودک شما را تقویت کند، که خلاقیت یکی از مهم ترین آن ها است. در نظر داشته باشید که به دلیل وجود قطعات ریز و قابل بلعیدن در این محصولات، نباید آن ها را در دسترس کودکان زیر 3 سال قرار دهید. دکول محصولات بسیار متنوعی دارد، که برای مشاهده نمونه های بیشتر می توانید به صفحه برند دکول مراجعه نمایید. اگر کودک شما به شخصیت های ابرقهرمانی علاقه دارد، خرید اسباب بازی های ساخته شده بر اساس این شخصیت ها، می تواند یک گزینه ایده آل برای شما باشد.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)