راهنمای جامع اسباب بازی پسرانه

راهنمای جامع اسباب بازی پسرانه
اسباب بازی های پسرانه؛ راهنمای جامع انتخاب و خرید اسباب بازی پسرانه مناسب برای سنین زیر یکسال تا بالای 6 سال، خرید انواع اسباب بازی پسرانه همراه با راهنمای انتخاب دقیق اسباب بازی برای تیپ های شخصیتی مختلف در بین پسر بچه ها

در این مقاله از کودک پلاس، قصد داریم تا اصلی ترین نکات درباره اسباب بازی های پسرانه؛ را مورد بررسی قرار دهیم. هدف اصلی ما، کمک به شما والدین عزیز، برای داشتن انتخابی مناسب، و تجربه خریدی شیرین برا ی پسربچه شما است. پس تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

کودکان مدت زمان زیادی از شبانه روز خود را، با اسباب بازی ها سپری می کنند.

به همین دلیل اسباب بازی که کودک شما خود را با آن سرگرم می کند، تاثیر بسیار زیادی بر رشد ذهنی و جسمی، و همچنین شکل گیری شخصیت او در آینده خواهد داشت. استفاده از اسباب بازی های مناسب می تواند در طولانی مدت، فردی خلاق، با نشاط و توانمند را از فرزند شما بسازد. همین مسئله باعث چالش برانگیز شدن خرید اسباب بازی، برای والدین شده است.

همچنین برند های ایرانی و خارجی بسیار زیادی، محصولات خود را در فروشگاه ها عرضه می کنند، و به همین دلیل گاهی تشخیص یک اسباب بازی با کیفیت، از نمونه های نامرغوب و غیر استاندارد، کمی دشوار خواهد بود.

قطار از جمله پر طرفدارترین اسباب بازی های پسرانه است

از سوی دیگر، امروزه با توجه به تنوع زیاد محصولات موجود در بازار، کمی گروه بندی اسباب بازی ها بر اساس جنسیت دشوار خواهد بود، اما بدون شک ماشین های اسباب بازی، تفنگ ها و لگو ها، از جمله محبوب ترین اسباب بازی های پسرانه هستند.

از چه سنی باید برای پسر بچه ها اسباب بازی تهیه کرد؟

به طور کلی می توان از حدود 6 ماهگی، اسباب بازی های مختلفی را برای کودک تهیه کرد. فرزند شما در سنین مختلف نیاز های متفاوتی دارد، و به همین دلیل اسباب بازی های او نیز باید بر اساس همین نیاز ها طراحی شده باشند. اگر انتخابی متناسب با سن و شخصیت فرزند خود داشته باشید، قطعا تاثیر آن بر مهارت های ذهنی و جسمی، و همچنین رشد او را خواهید دید. در ادامه نکاتی در رابطه با خرید اسباب بازی پسرانه، در هر بازه سنی را مطرح خواهیم کرد.

پسر بچه های از 6 ماه تا 1 سال

در این سن معمولا اسباب بازی های موزیکالی مانند پیانو موزیکال اسباب بازی طرح گاوی مدل 6600، برای کودکان تهیه می شود. این اسباب بازی های کارکرد ساده ای داشته، و فرزند شما می تواند به راحتی با آن ها بازی کند. از جمله مواردی که باید در خرید اسباب بازی پسرانه برای این سنین مورد توجه قرار گیرد، مواد اولیه و کیفیت تولید است. کودکان در این سن، شناخت خود از اجسام مختلف را، از طریق قرار دادن آن ها در دهان کسب می کنند. به همین دلیل اگر مواد اولیه غیر استاندارد در اسباب بازی به کار رفته باشد، می تواند باعث بروز عوارض گوارشی و یا حساسیت شود.

همچنین قطعات این اسباب بازی ها، نباید به سادگی جدا شوند، چرا که خطر بلعیدن توسط کودک وجود دارد، و می تواند باعث بروز مشکلات جبران ناپذیری شود.

پسر بچه های 1 تا 3 سال

برای این بازه سنی نیز، بیشتر اسباب بازی های پسرانه، به مدل های موزیکال خلاصه می شوند. اما بر خلاف سنین پایین تر، بسیاری از این محصولات حرکتی هستند.

ربات های موزیکال چراغ دار مناسب برای کودکان زیر 3 سال

مانند ربات بازلایتر 5 داستان اسباب بازی ها(عکس بالا)، که قابلیت حرکت داشته و بال های آن نیز باز و بسته می شوند.

معمولا اسباب بازی هایی که برای این سن مناسب هستند، به دخالت کودک نیاز چندانی نداشته، و به صورت خودکار حرکت می کنند. اما همچنان در این محدوده سنی نیز بهداشتی بودن اسباب بازی، و جدا نشدن قطعات آن بسیار با اهمیت می باشد.

ما در کودک پلاس، اسباب بازی های موزیکال پسرانه زیادی را عرضه می کنیم، و همیشه در تلاش بوده ایم تا بهترین ها را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. شما می توانید با هر بودجه و سلیقه ای که دارید، یک محصول مناسب را در میان اسباب بازی ها، برای کودک خود پیدا کنید. 

پسر بچه های 3 تا 6 سال

پسر بچه شما از سن 3 سال به بعد، تسلط بیشتری بر دستان خود دارد، و به کمک ذهن تکامل یافته تر خود، می تواند مسائل مختلفی را حل کند. همین امر باعث شده تا اسباب بازی های پسرانه ای که برای این سنین طراحی می شوند، تعامل بیشتری با کودک داشته باشند. پسر بچه ها در این سنین معمولا علاقه زیادی به ماشین های اسباب بازی نشان می دهند، و دوست دارند هیجان بیشتری را تجربه کنند. فرزند شما می تواند از این سن به خوبی ماشین ها را در دست گرفته، و حتی برخی از مدل های کنترلی که کارکرد ساده ای دارند را، به زیبایی هدایت کند.

همچنین شما می توانید بعد از 3 سالگی، برخی تفنگ های اسباب بازی که بی خطر هستند را، برای فرزند خود تهیه کنید. مدل های تیر فومی، آب پاش و حباب ساز، از جمله تفنگ های بی خطر بوده، که می توانند مورد استفاده سنین 3 سال و یا بالاتر قرار بگیرند.

پسر بچه ها در سنین بعد از 6 سالگی

از این سن بعد، قدرت انتخاب بیشتری برای خرید خواهید داشت. فرزند شما از 6 سالگی به بعد، ذهن بسیار قوی تری داشته، و به خوبی می تواند توان جسمی خود را به کار بگیرد.

بتمن از معروف ترین شخصیت های کارتونی در بین پسر بچه ها می باشد

یکی از جذاب ترین اسباب بازی های پسرانه که می تواند برای فرزند خود در این سن تهیه کنید، ساختنی و لگو می باشد. پسر بچه شما می تواند از این سن، به خوبی قطعات این محصولات را در دست گرفته، و با مهارت های ذهنی خود، آن ها را تکمیل کند.

از جمله پرطرفدارترین مدل های لگو در بین پسر بچه ها، می توان به نمونه های ساخته شده بر اساس شخصیت ها و فیلم های ابرقهرمانی اشاره کرد.(در بالا عکس یکی از معروف ترین شخصیت های کارتونی یعنی بتمن را برای شما آورده ایم)

همچنین فرزند شما می تواند از 6 سالگی به بعد، از تفنگ های اسباب بازی قوی تری استفاده کرده، و ماشین های کنترلی حرفه ای تر، با کارکرد پیچیده تری را هدایت کند.

قیمت اسباب بازی های پسرانه

امروزه به واسطه پیشرفت تکنولوژی و صنعت، شاهد تنوع بالای محصولات موجود در بازار هستیم. قیمت های این محصولات بعضا ممکن است گیج کننده باشند. این مسئله را نیز باید در نظر داشته باشید، که یک خرید گران تر، لزوما به معنی دریافت محصولی بهتر و با کیفیت تر نیست.

به طور کلی 3 عامل اصلی در تعیین قیمت اسباب بازی های پسرانه تاثیرگذار هستند:

  1. برند تولید کننده
  2. کیفیت مواد اولیه
  3. کارکرد و قابلیت ها

اصلی ترین عامل تاثیرگذار بر قیمت یک اسباب بازی، تولید کننده آن است. به عنوان مثال معمولا نمونه هایی که وارداتی هستند، قیمت بالاتری نسبت به نمونه های داخلی دارند.

اسباب بازی های پسرانه در قیمت های متفاوتی عرضه می شوند

کیفیت مواد اولیه نیز باید مورد توجه شما والدین عزیز باشد، به خصوص اگر فرزند شما کمتر از 6 سال دارد. در این سنین کودکان معمولا ضربات زیادی به اسباب بازی های خود وارد کرده، و یا حتی آن ها را به اطراف پرتاب می کنند.

انتخاب یک محصول بی کیفیت، باعث هدر رفتن بودجه شما، و خرید های چند باره و مجدد می شود. اگر از این مسئله نگران هستید، ما به شما محصولات برند هولی تویز را پیشنهاد می کنیم(هولی تویز جزو با کیفیت ترین شرکت های تولید کننده اسباب بازی است).

محصولات این برند که تحت عنوان اسباب بازی های نشکن نیز شناخته می شوند، کیفیت تولید بالایی داشته، و می توانند سال ها مورد استفاده کودک شما قرار بگیرند.

هر چه اسباب بازی پسرانه ای که انتخاب می کنید، امکانات بیشتری داشته باشد، قیمت بالاتری نیز خواهد داشت. اما باید انتخاب شما بر اساس موارد بخش قبل باشد، چرا که تناسب داشتن قابلیت های اسباب بازی، با سن و توانایی های فرزند شما، یک امر ضروری است. پیچیدگی بیش از حد یک محصول، می تواند باعث کلافگی و خستگی زود هنگام فرزند شما شود. از سوی دیگر اگر محصولی بسیار پیش پا افتاده و ساده را در دسترس فرزند خود قرار دهید، فرزند شما ترغیب به بازی کردن نخواهد شد.

راهنمای خرید اسباب بازی موزیکال پسرانه

بطور خیلی خلاصه می توان به اسباب بازی هایی مانند ماشین های موزیکال حرکتی، تفنگ های موزیکال باطری خور و همین طور انواع اسباب بازی های موزیکال متحرک اشاره کرد که به وسیله باتری قلمی تغذیه می شوند و موزیک و چراغ های جذابی دارند و مناسب برای سنین زیر 5 سال هستند. ربات های موزیکال حرکتی، انواع حیوانات موزیکال باطری خور، ماشین های راه سازی باتری خور، انواع تانک و نفر بر موزیکال چراغ دار، تلفن، موبایل و تبلت های آموزشی که اکثرا باتری خور هستند نیز جزو این دسته محصولات هستند. ما در ادامه مقاله ای تحت عنوان راهنمای خرید اسباب بازی موزیکال پسرانه داریم که لینک آن را برای شما می آوریم.

راهنمای خرید اسباب بازی شخصیت های کارتونی محبوب پسرانه

شخصیت های کارتونی محبوب پسرانه شامل قهرمانانی چون بتمن، مرد عنکبوتی، کاپیتان امریکا، هالک و ... هستند. این شخصیت های کارتونی همگی در انیمیشن های معروف مارول حضور دارند و در بین پسر بچه ها و حتی بزرگسالان بسیار محبوب هستند. در سالیان اخیر توجه تمامی فروشگاه های اسباب بازی و شرکت های تولید کننده اسباب بازی به محبوبیت این شخصیت ها در بین پسر بچه ها جلب شده است و به همین خاطر است که هر روزه بیشتر شاهد تولید و عرضه اسباب بازی با طرح های شخصیت های کارتونی پسرانه هستیم. اسباب بازی هایی که با طرح شخصیت های کارتونی معروف تولید می شوند بسیار بیشتر می توانند توجه پسر بچه ها را به خود جلب کنند.

معرفی بهترین اسباب بازی های پسرانه دنیا

بهترین اسباب بازی های پسرانه دنیا را می توان اسباب بازی هایی دانست که در کنار ایمن بودن بتوانند کودکان را برای مدت زمان بیشتری سرگرم کرده و و مهارتی را در آنها پرورش دهند. البته برای هر سن و سلیقه ای یک مدل از محصولات بهترین است و باید در انتخاب اسباب بازی ها سلیقه کودکان را در نظر گرفت. بطور مثال در بین پسر بچه ها هستند بچه هایی  که عاشق حیوانات بوده و با دین حیوانات به وجد می آیند، همچینی برخی دیگر از پسر بچه ها هستند که علاقه شدیدی به ماشین ها و تفنگ ها دارند. انتخاب بهترین اسباب بازی برای هر کدام از این بچه ها متفاوت است و نمی توان برای همه آنها توصیه ای یکسان داشت. برای آشنایی بیشتر لینکی که در ادامه می آید را دنبال کنید. ((لیستی از بهترین اسباب بازی های پسرانه دنیا))

راهنمای خرید بهترین تفنگ های فلزی پسرانه

بطور کلی تفنگ های فلزی اسباب بازی که طرفداران زیادی در بین پسر بچه ها دارند نمونه های مختلفی هستند. برخی از آنها در کنار فلزی بودن و دوام و استحکام بالا، ترقه ای می باشند و با ترقه های 8 تیر و 12 تیر ساده استفاده می شوند. برخی دیگر بسیار شبیه به کلت های وقعی می باشند که این کلت ها ساچمه ای بوده و ساچمه های پلاستیکی 6 میلیمتری پرتاب می کنند و به وسیله دست مسلح می شوند. کلت های فلزی ساچمه ای را باید با احتیاط مورد استفاده قرار داد و از با آنها حیوانات، اشیاء قیمتی و یا دوستان را نشانه نگرفت. اما به طور کلی بهترین تفنگ های فلزی پسرانه تفنگ های ساچمه ای می باشند. این تفنگ ها طرفداران بسیار زیادی در بین کودکان و بزرگسالان دارند.

تقویت مهارت های ذهنی و جسمی با اسباب بازی پسرانه

بسیاری از والدین، دغدغه رشد فرزند خود را دارند. آن ها می خواهند از رشد صحیح کودک خود اطمینان حاصل کننده، تا در آینده فرزندی خلاق، باهوش و بسیار توانمند از هر نظر، داشته باشند. اما کودکان در بسیاری از مواقع تمایلی به یادگیری از طریق روش های سنتی ندارند. در چنین شرایطی، به چالش کشیدن مهارت های کودک از طریق اسباب بازی، و آموزش به او، یکی از زیرکانه ترین تصمیمات است.

فرزند شما وقت زیادی را با اسباب بازی های خود سپری می کند، و ارائه آموزش ها و چالش های مختلف در قالب بازی و سرگرمی، می تواند باعث جلب توجه کودک شده، و او را با شما همراه کند.

کودک شما تلاش می کند تا ماشین کنترلی خود را به خوبی هدایت کند، لگویی که برای او خریداری کرده اید را بسازد، و یا راز پنهان در بازی فکری خود را کشف کند، و همین مسئله او را به تلاش وادار کرده، و مهارت هایی مانند حل مسئله، خلاقیت و تمرکز را در او تقویت می کند.

لگو ها و به صورت کلی اسباب بازی های ساختنی، یکی از بهترین محصولات برای تقویت مهارت های فرزند شما هستند. همچنین در سنین پایین تر، اسباب بازی های جایگذاری مانند کلبه هوش جایگذاری اشکال و اعداد، می توانند به درک اشکال مختلف و فهم فضایی فرزند شما کمک کنند. همچنین بازی چوبی آموزش اعداد به همراه چوب خط، یکی از اسباب بازی های پسرانه ای است، که می تواند برای آموزش ریاضی مورد استفاده قرار بگیرد. از طریق این محصول، فرزند شما مفاهیم پایه ای ریاضی، مانند جمع و تفریق را در قالب یک بازی سرگرم کننده و جذاب فرا می گیرد.

اسباب بازی های مثل ابزار در کنار سرگرمی باعث تقویت انگشتان و دستان کودکان نیز می شوند

یکی دیگر از اسباب بازی های پسرانه محبوب، که می تواند تاثیر فوق العاده ای در رشد فرزند شما داشته باشد، ابزار های بچه گانه(عکس بالا) است. در این محصولات نمونه های بچه گانه از لوازمی مانند چکش، پیچ گوشتی، اره، دریل و... قرار دارد، که فرزند شما می تواند اشیا مختلفی را با آن ها بسازد. بازی با این محصولات باعث آشنایی پسر بچه شما با کارکرد هر کدام از این لوازم شده، و می تواند او را برای آینده کاملا آماده کند.

کودکان در سنین پایین، علاقه زیادی به تقلید از محیط اطراف خود دارند، و به همین واسطه مهارت های خود را به چالش می کشند. شما می توانید با تهیه اسباب بازی های پلیسی و سایر مشاغل برای فرزند خود، علاوه بر سرگرم کردن، او را با مشاغل مختلف آشنا کنید. ست های تفنگ و لوازم پلیس، ماشین های اورژانس و آتش نشانی، از جمله این اسباب بازی ها هستند. 

اسباب بازی های پسرانه گروهی و تحرکی

در سال های اخیر، با فراگیر شدن موبایل و کامپیوتر، تحرک کودکان و نوجوانان بسیار کاهش پیدا کرده است. همین مسئله به دغدغه اصلی بسیاری از والدین تبدیل شده، چرا که تحرک جسمی پایین، می تواند تاثیرات بدی بر رشد فرزندشان داشته باشد. از سوی دیگر بسیاری از والدین نیز، در همان سنین پایین، لوازمی مانند موبایل و تبلت را در اختیار فرزند خود قرار می دهند، که همانطور که همیشه در کودک پلاس به آن اشاره کرده ایم، می تواند تاثیرات مخربی بر جسم و ذهن کودک داشته باشد، که تنبلی چشم و پرخاشگری از جمله این مشکلات هستند. همچنین درگیری مدام کودک شما با این ابزار ها، می تواند در دراز مدت او را تبدیل به فردی گوشه گیر و منزوی کند.

یکی از راه حل های این موضوعات، خرید اسباب بازی های مناسب هستند. به عنوان مثال بازی فکری هوپا مدل رام و دیس، که به صورت 2 تا 6 نفره اجرا می شود، می تواند یک انتخاب مناسب برای تقویت مهارت های اجتماعی و ذهنی فرزند شما باشد. این محصول که یک بازی کارتی است، توانایی حل مسئله و تصمیم گیری سریع فرزند شما را به چالش خواهد کشید.

تفنگ های اسباب بازی جزو پر فروش ترین اسباب بازی های پسرانه هستند

یکی دیگر از اسباب بازی های پسرانه که می تواند فرزند شما را هیجان زده، و او را وادار به تحرک جسمی کند، تفنگ های اسباب بازی(همین عکس) می باشد.

بسته به سن و محیط بازی فرزند خود، می توانید مدل های آب پاش، تیر فومی، ساچمه ای و یا موزیکال را برای او تهیه کنید. شما می توانید با تهیه چند عدد از یک تفنگ اسباب بازی، و یا مدل های 2 تایی، خود را با فرزندتان همراه کرده، و تجربه ای شاداب و شیرین را برای او رقم بزنید.

همچنین زمانی که صحبت از بازی های تحرکی و گروهی باشد، نمی توان بازی های توپی را فراموش کرد. فوتبال، والیبال، بسکتبال، پینگ پونگ و تنیس، از جمله پرطرفدارترین بازی های توپی در بین پسر بچه ها هستند. توپ بازی می تواند انرژی فرزند شما را به شکلی صحیح تخلیه کرده، نشاط و سر زندگی را در او بیشتر کند، و به دلیل فعالیت فیزیکی که دارد، سلامت جسمانی او را نیز تضمین کند. همچنین با داشتن یک توپ، می توانید با فرزند خود همراه شوید، و ساعت های زیادی را در محیطی مانند پارک با او بازی کنید.

محبوب ترین اسباب بازی های پسرانه

فرقی ندارد که اسباب بازی ها چقدر پیشرفته و یا مدرن شوند، همیشه برخی از این محصولات محبوبیت ویژه ای در بین نسل های مختلف دارند.

از جمله پرطرفدارترین اسباب بازی ها در بین پسر بچه ها، می توان به ماشین های کنترلی، تفنگ های اسباب بازی، اکشن فیگور های شخصیت های سینمایی و همچنین هلیکوپتر ها و پهباد های پروازی اشاره کرد.

اسباب بازی های کنترلی پروازی مثل هلیکوپتر و کواد کوپتر جزو با هیجان ترین اسباب بازی های پسرانه هستند

به طور کلی انواع مدل های هواپیما، هلیکوپتر و کوادکوپتر اسباب بازی(عکس روبرو) برای سنین بعد از 6 سال توصیه می شوند. حتی برخی از مدل های حرفه ای تر نیز، باید از 12 سالگی به بعد در دسترس کودکان قرار بگیرند.

یکی از اصلی ترین دلایل محبوبیت تفنگ های اسباب بازی در بین پسر بچه ها، هیجانی است که آن ها از این محصولات دریافت می کنند. بسیاری از والدین به دلیل خطرات احتمالی، با خرید این اسباب بازی ها مخالف هستند، که در این شرایط ما مدل های آب پاش، تیر فومی و موزیکال را پیشنهاد می کنیم، که کاملا بی خطر هستند اما می توانند فرزند شما را برای ساعت ها سرگرم کنند.

یکی از اسباب بازی هایی که در سال های اخیر محبوب شده است، اکشن فیگور های پسرانه می باشد. فرزند شما در حین بازی با این محصولات، ماجرا هایی که در فیلم ها و انیمیشن های مختلف تماشا کرده است را، برای خود بازسازی کرده، و یا داستان های جدیدی را خلق می کند. این روند داستان سرایی، باعث تقویت قدرت تخیل، افزایش خلاقیت و همچنین تقویت هوش هیجانی در پسر بچه شما خواهد شد.

از جمله دیگر اسباب بازی های پسرانه محبوب در بین نسل های مختلف، می توان به قطار ها و ریسینگ های اسباب بازی اشاره کرد. فرزند شما برای استفاده از این اسباب بازی ها، باید ابتدا با سرهم کردن قطعات، ریل و یا مسیر حرکت آن ها را بسازد. این محصولات در مدل های بسیار متنوعی تولید و عرضه می شوند، که برخی از آن ها به دلیل داشتن قابلیت هایی مانند دودزا بودن، کارکرد بسیار واقعی تری داشته، و احساس بهتری را به فرزند شما منتقل می کنند.

یکی دیگر از ویژگی های کودکان، تمایل آن ها به داشتن حس مالکیت است. آن ها دوست دارند یک نمونه از لوازم و اشیائی که به صورت روزمره در محیط زندگی خود مشاهده می کنند را داشته باشند. به همین دلیل دختر بچه ها به لوازم آرایشی و پسر بچه ها به ماشین و موتور علاقه مند می شوند.

در این بین مدل هایی که بر اساس ماشین های واقعی ساخته می شوند، محبوبیت ویژه ای در نزد پسر بچه ها دارند. ماشین های اسپورت، سواری های خارجی، ماشین های امدادی و انتظامی و همچنین موتور ها، از جمله این اسباب بازی های پرطرفدار هستند، که هر پسر بچه ای می خواهد حداقل یکی از آن ها را داشته باشد.

خرید اسباب بازی پسرانه ارزان

شما والدین عزیز می توانید در فروشگاه اینترنتی کودک پلاس، اسباب بازی های پسرانه بسیار زیاد، با تنوع قیمت بالا را مشاهده کنید. ما همیشه در تلاش بوده ایم تا محصولاتی، با رنج قیمت های متفاوت را عرضه کنیم، تا امکان خرید برای همه افراد، با هر بودجه ای فراهم باشد. زیرا یکی از مواردی که شما پدر و مادر های گرامی در حین خرید به آن توجه خواهید کرد، قیمت محصول است. خریدی ارزان و مقرون به صرفه همیشه جذاب و دلنشین خواهد بود. اما باید توجه داشته باشید که خرید یک اسباب بازی ارزان، همیشه بهترین انتخاب نیست.

همانطور که در بخش های قبل گفته شد، محصولی که خریداری می کنید، باید با سن و نیاز های فرزند شما همخوانی داشته باشد. به عنوان مثال، قیمت پایین یک اسباب بازی، می تواند به دلیل مواد اولیه بی کیفیتی باشد، که در تولید آن به کار رفته است. حال اگر شما این محصول را در دسترس کودک 2 ساله خود قرار دهید، می تواند تاثیرات مخربی بر سلامت او داشته باشد.

از سوی دیگر، گاهی قیمت بالای یک اسباب بازی پسرانه، صرفا به دلیل برند و یا وارداتی بودن آن است. پس خرید یک محصول گران قیمت نیز، نمی تواند چیزی را تضمین کند. پس بهترین روش، راهنمایی گرفتن از متخصصین این حوزه است. ما در کودک پلاس، با سال ها تجربه خود در فروش اسباب بازی، می توانیم با توجه به سن کودک و بودجه شما، بهترین گزینه را در اختیارتان قرار دهیم.

سخن پایانی

در این مقاله سعی شد تا اصلی ترین نکاتی که در هنگام خرید اسباب بازی پسرانه، باید به آن توجه داشته باشید را مورد بررسی قرار دهیم. اگر بخواهیم اصلی ترین موارد ذکر شده را با هم مرور کنیم، می توانیم به سن کودک، قیمت اسباب بازی، کاربرد و تاثیرات آن بر فرزند شما، و سلیقه پسر بچه ها، اشاره کنیم.

ماشین های کنترلی شارژی سوار شدنی جزو بزرگترین محصولات در بین اسباب بازی ها محصوب می شوند

شما والدین عزیز باید در سنین مختلف، از توانایی ها و نیاز های فرزند خود آگاه باشید، و بر اساس این فاکتور ها، یک محصول را برای خرید انتخاب کنید. همچنین این مسئله را مورد بررسی قرار دادیم، که اگر فرزند شما سرگرمی با ابزار هایی مانند موبایل و کامپیوتر، تحرک جسمانی کمی در طول شبانه روز خود دارد، خرید یک اسباب بازی به قصد فعال تر کردن او، می تواند یک انتخاب بسیار مفید از هر نظر باشد.

رعایت این مسائل می تواند باعث شود تا تجربه شیرینی از خرید داشته باشید، در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید، و فرزندی باهوش، خلاق و توانمند را تربیت کنید. همکاران ما در فروشگاه اسباب بازی کودک پلاس همواره پاسخگوی سوالات شما هستند. پس شما عزیزان می توانید از طریق شماره های تماس و یا چت آنلاین، با ما در ارتباط باشد.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)