اسباب بازی های موزیکال پسرانه را بیشتر بشناسید

اسباب بازی های موزیکال پسرانه را بیشتر بشناسید
در بازی با اسباب بازی های موزیکال کودکان یاد می گیرند که از حس شنوایی خود به درستی استفاده کنند و توانایی تشخیص صداها برای آنها راحت تر می شود و از همه مهمتر منجر به زودتر صحبت کردن کودکان می شود.

اسباب بازی های موزیکال از آن دسته اسباب بازی هایی هستند که جنسیت در موردشان صدق نمی کند در واقع اسباب بازی های موزیکال هم دخترانه هستن هم پسرانه . فقط در مواری که رنگ و طرح اسباب بازی موزیکال پسرانه یا دخترانه باشد ما آنها را در دو دسته جداگانه اسباب بازی موزیکال پسرانه و اسباب بازی موزیکال دخترانه قرار می دهیم. 

اسباب بازی های موزیکال از جمله اسباب بازی هایی هستند که کودک در ماههای اولیه تولد با آن آشنا می شود زیرا این اسباب بازی ها بواسطه ساختار ساده و جذابی که دارند برای ماههای اولیه تولد نیز مناسب می باشند. کودکان نوپا و نوزادان به راحتی جذب آهنگ و موزیک اسباب بازی های موزیکال شده و علاوه بر سرگرم شدن قوه بینایی و شنواییشان نیز تقویت می شود.

در بازی با اسباب بازی های موزیکال کودکان یاد می گیرند که از حس شنوایی خود به درستی استفاده کنند و توانایی تشخیص صداها برای آنها راحت تر می شود و از همه مهمتر منجر به زودتر صحبت کردن کودکان می شود.

اسباب بازی موزیکال پسرانه

راهنمای جامع انتخاب و خرید اسباب بازی موزیکال

کودکان علاقه زیادی به اسباب بازی موزیکال دارند. براساس تحقیقات صورت گرفته، موسیقی می‌تواند تاثیرات شگفت‌انگیزی بر مغز و توانایی‌های ذهنی کودکان بگذارد. با کمک موسیقی، رشد شناختی، عاطفی و حسی کودکان تقویت می‌شود و درک بهتری از آواها و کلمات و ریتم مختلف پیدا می‌کنند.

همه نوزادان با چندین هزار سلول عصبی متصل به یکدیگر به دنیا می‌آیند. کسب تجارب شناختی و ذهنی می‌تواند اتصالات بین سلول‌های عصبی آن‌ها را تقویت کند. یافته‌های دانشمندان نشان می‌دهد گوش دادن به موسیقی و بازی کردن با اسباب بازی‌های موزیکال یکی از راه‌های گسترش اتصالات عصبی است.

به همین دلیل خرید اسباب بازی موزیکال پسرانه و دخترانه برای کودکان می‌تواند به گسترش مهارت‌ها و خلاقیت کودکان کمک می‌کند.

در ادامه این مطلب به معرفی تعدادی از محبوب ترین اسباب بازی های موزیکال پسرانه موجود در فروشگاه اسباب بازی کودک پلاس خواهیم پرداخت

آمبولانس موزیکال هولی تویز مدل E9997

آمبولانس موزیکال هولی تویز مدل E9997؛ علاوه بر جنبه بازی و سرگرمی، کودکان بالای سه سال را هم با پزشکی و تجهیزات آن آشنا می کند و از قطعات متنوعی مثل ماشین آمبولانس، بیمار و وسایل معاینه از جمله تب سنج، آینه معاینه دهان و دندان، سرنگ آمپول و دستگاه معاینه گوش تشکیل شده است.

آمبولانس هولی تویز هم موزیکال است و هم حرکتی

بالای سر بیمار هم دکمه هایی قرار دارد که صفحه نوار قلب را روشن کرده و صدای ضربان قلب را پخش می کنند. امکان گرفتن فشارخون و نوار قلب هم برای کودک وجود دارد.

علاوه بر این، کودک باید سر راننده را به پایین فشار بدهد تا چراغ ها روشن شوند و بعد از آن صدای استارت و آژیر آمبولانس شنیده می شود. مینی فیگورهای راننده و بیمار را هم می توان جدا کرد و به طور مجزا با آنها بازی کرد. آمبولانس موزیکال هولی تویز از جنس پلاستیک مقاوم ساخته شده و کاملاً بی خطر است.

 

اسباب بازی آموزشی بلز Bells toy 15 notes

اسباب بازی آموزشی بلز Bells toy 15 notes؛ بلز جزو اسباب بازی های موزیکال کوبه ای به شمار می آید که کودکان برای شنیدن صدای های مختلف آن، باید بر روی ساز ضربه بزنند. این بلز اسباب بازی؛ اسکلت چوبی مستطیلی دارد، دارای 15 نت  فلزی و دو دسته چوبی مستحکم برای ضربه زدن می باشد.

 بلز موجب تقویت استعداد موسیقیایی کودک می شود

اسباب بازی بلز ابزاری مناسب جهت آموزش الفبای موسیقی به کودکان است. این اسباب بازی آموزشی علاوه بر جنبه سرگرمی، در پرورش حس اعتماد به نفس و تقویت نیروی شنوایی نیز موثر است. بلز در مراکز آموزشی و مهد کودک ها به عنوان ساز مقدماتی برای کودکان در نظر گرفته می شود.

بلز چوبی 15 نت ساخت کشور چین است. از چوب مقاوم و فلز شاخته شده است. ابعاد جعبه این محصول 200*400 میلی متر و وزن آن 800 گرم می باشد. این اسباب بازی آموزشی بلز مناسب رده سنی 3 سال به بالا می باشد و با توجه به اینکه از رنگ های غیر شیمیایی ساخته شده است، برای کودکان بی خطر است.

اسباب بازی آموزشی بلز 15 نت؛ صدای رسایی دارد و در عین زیبا و مستحکم بودن، از ظرافت ساخت خوبی برخوردار است

 

ربات حرکتی-چرخشی اسباب بازی طرح کاپیتان امریکا مدل 345/1

ربات حرکتی-چرخشی اسباب بازی طرح کاپیتان امریکا مدل 345/1؛ یک ربات اسباب بازی (ROBOT TOY) حرکتی می باشد، و به وسیله سه عدد باطری قلمی AA تغذیه می شود و قابلیت حرکت به جلو را دارد. از دیگر کارایی های این محصول می توان به چرخش 180 درجه ای محصول از کمر اشاره کرد. این چرخش 180 درجه ای در کنار داشتن اسلاید تصاویری که در دست این شخصیت است ترکیب بسیار جالبی را بوجود اورده است، و باعث می شود در هنگام چرخش این تصویر بر روی زمین یا دیوارهای اطراف بیافتد و با چرخش ربات تصویر داخل اسلاید نیز بچرخد و کودکان را به وجد بیاورد.

ربات چرخشی کاپتان امریکا حس واقعی تری به کودک منتقل می کند

همچنین در دیگر دست این ربات حرکتی چرخشی طرح کاپیتان امریکا یک عدد سپر وجود دارد که به سپر کاپیتان امریکا معروف است که یکی از شاخصه های اصلی این شخصیت هیرو می باشد. سپر کاپیتان امریکا گرد بوده و ترکیبی از رنگ های سفید، قرمز و آبی را شامل می شود و دارای یک ستاره در وسط آن می باشد. در اصل این سپر صلاح کاپیتان امریکا برای درگیری با دیگر شخصیت ها می باشد.

 

آدم آهنی کنترلی مدل 606/2

آدم آهنی کنترلی مدل 606/2؛ ربات های اسباب بازی شامل نمونه های مختلفی می شوند. منظور از ربات های اسباب بازی فقط و فقط، آدم آهنی ها نیستند بلکه طیف وسیع تری را شامل می شوند. منظور از ربات های اسباب بازی هر نوع اسباب بازی است که به وسیله باطری کار کند و دستور پذیر باشد. حتی به ساختنی هایی که به وسیله باتری خورشیدی و یا باطری های قلمی و باطری های شارژی نیز حرکت می کنند ربات می گویند.

آدم آهنی کنترلی مدل 606/2؛ براحتی می تواند بر روی سطوح صاف حرکت کند

علاوه بر جلو و عقب رفتین قابلیت چرخش به چپ و راست را دارد و همچنین دکمه ای بر روی کنترل خود دارد که به دکمه رقص یا حرکت خود کار معروف است. وقتی این دکمه را فشار دهید ربات شروع به حرکت کرده و به چپ و راست و جلو و عقب حرکت میکند و موزیک های مختلفی پخش می کند.

این ادم آهنی کنترلی اسباب بازی به وسیله باطری های قلمی تغذیه شده و برای راه اندازی خود ربات و کنترلش به 5 عدد باطری قلمی نیاز خواهید داشت.

موتور اسباب بازی موزیکال حرکتی مدل 2013

موتور اسباب بازی موزیکال حرکتی مدل 2013؛ موتور های اسباب بازی همیشه یکی از محبوب ترین اسباب بازی ها در بین پسران هستند. موتور اسباب بازی پسرانه مدل 2013؛ یک موتور سیکلت باطری خور-حرکتی می باشد. برای استفاده از این محصول نیاز به چهار عدد باطری قلمی خواهید داشت.

 موتور اسباب بازی موزیکال حرکتی مدل 2013 دارای رنگ بندی است

از ویژگی های اصلی این موتور اسباب بازی ظرافت و زیبایی آن است، بطوری که طراحی آن و رنگ هایی که در آن به کار رفته، آن را به یکی از زیباترین اسباب بازی های پسرانه تبدیل کرده است و به خاطر زیبایی و ظرافت طراحی آن می توان از این محصول به عنوان محصولات کلکسیونی هم استفاده کرد و آن را در معرض دید قرار داد. این ویژگی محصول باعث شده که طرفداران زیادی در بین بزرگسالان هم داشته باشد.

حرکت اسباب بازی های باطرخور-حرکتی به این صورت است که هیچ گاه این محصولات به صورت مستقیم یک مسیر را طی نمی کنند و همیشه حرکت آن ها ترکیبی از چپ و راست رفتن و جلو عقب رفتن می باشد و اگر به مانعی برخورد کند، مسیر خود را تغییر داده و به حرکت خود ادامه می دهد.

موتور پلیس اسباب بازی موزیکال حرکتی مدل 6-808

موتور پلیس اسباب بازی موزیکال حرکتی مدل 6-808؛ دارای چراغ و موزیک بوده و برای کودکان بالای 3 سال مناسب است. اسباب بازی های باطری خور حرکتی، معمولا به شکل مستقیم حرکت نمی کنند و مسیر های حرکتی ترکیبی دارند. این اسباب بازی ها اگر در مسیر حرکت خود به مانعی برخورد کنند، مسیر حرکت خود را تغییر داده و به حرکت خود ادامه می دهند. در نظر داشته باشید که آدمک پلیس این اسباب بازی، قابل جداسازی از موتور است، و کودک شما می تواند به صورت جداگانه با آن بازی کرده و لذت ببرد.

موتور پلیس اسباب بازی موزیکال حرکتی مدل 6-808 از مواد درجه یک تولید شده است

می تواند علاوه بر سرگرم کردن کودک شما، جنبه آموزشی و آشنایی با نیرو های پلیس را داشته باشد. موتور پلیس اسباب بازی موزیکال به دلیل موزیکال بودن و قابلیت حرکتی که دارد، توجه بچه ها را به خوبی به خود جلب می کند، و می تواند برای ساعت ها آن ها را سرگرم نگه دارد. توصیه می شود که برای دوام و ماندگاری بیشتر، که از این دسته محصولات فقط بر روی سطوح صاف استفاده کنید، و از به کار گیری آن ها بر روی فرش خودداری کنید

 

آدم آهنی کنترلی شارژی مدل glory robot 20908

آدم آهنی کنترلی شارژی مدل glory robot 20908؛ آدم آهنی ها که فیلم و انیمیشن های زیادی از آنها تولید شده، مورد علاقه پسر بچه ها هستند و هیجان خاصی را برای آن ها به ارمغان می آورند. ربات کنترلی هوشمند مدل glory robot 20908؛ قابلیت حرکت کردن به چپ، راست، جلو، عقب و همچنین انجام حرکات موزون و رقص را دارد.

 آدم آهنی کنترلی شارژی باعث تقویت قوه تخیل می گردد

بازی با ربات های اسباب بازی علاوه تقویت قوه تخیل کودکان، باعث تقویت هوش فضایی آنها نیز می شود.

ابعاد بسته بندی محصول 90*240*290 میلی متر و وزن 700 گرم است. این آدم آهنی موزیکال ساخت کشور چین است و از پلاستیک مقاوم و مواد نو ساخته شده است.

ربات کنترلی هوشمند مدل glory robot 20908؛ علاوه بر افزایش هوش، باعث افزایش سرعت و تمرکز کودک می شود. فروشگاه اینترنتی کودک پلاس تنوع گسترده ای از اسباب بازی های کنترلی را ارائه می دهد. این محصولات برای رده های سنی مختلف مناسب هستند و جنبه آموزشی نیز دارند.

 

ربات بازلایتر 5 داستان اسباب بازی ها(دارای بال های باز شونده)

ربات بازلایتر 5 داستان اسباب بازی ها(دارای بال های باز شونده)؛ انیمیشن داستان اسباب بازی ها را هیچ کدام از بچه ها نیستند که ندیده باشند و عاشق آن نشده باشند. بخصوص شخصت معروف بازلایتر و وودی گاو چران.

 ربات بازلایتر 5 به وسیله باتری قلمی تغذیه میکند

اسباب بازی موجود یک ربات باطری خور حرکتی می باشد که قابلیت های مختلفی دارد. از قابلیت های ربات اسباب بازی بازلایتر می توان به مواردی چون داشتن چراغ های زیاد و نور پردازی زیبا و همچنین باطری خور بودن محصول و داشتن موزیک های شاد اشاره کرد.

این محصول علاوه بر موزیک و چراغ هایی که دارد قابلیت حرکت به جلو را نیز دارد که می تواند بر روی سطح صاف به جلو حرکت کرده و بچه ها را حسابی سرگرم کند.

از دیگر جذابیت های این ربات اسباب بازی می توان به قابلیت باز و بسته شدن بال های پشتی آن اشاره کرد. ربات بازلایتر 5 دو بال در پشت خود دارد که این بال ها قابلیت باز و بسته شدن را دارند.

 

ربات حرکتی اسباب بازی طرح هالک مدل 345 (hulk rotate robot)

ربات حرکتی اسباب بازی طرح هالک مدل 345 (hulk rotate robot)؛ شخصت هالک در بین تمامی قهرمانان شخصیت ویژه ای هست و بسیار دوست داشتی و مهربان است و در عین حال بسیار پر قدرت می باشد که همیشه با شخصیت های شرور داستان می جنگد و آنها را شکست می دهد.

ربات حرکتی اسباب بازی طرح هالک از پلاستیک مقاوم ساخته شده است

ربات اسباب بازی طرح قهرمانان؛ یک ربات حرکتی و چرخشی می باشد که به وسیله سه عدد باطری قلمی AA تغذیه می شود، و قابلیت های زیادی دارد. ربات اسباب بازی طرح هالک، باطری خور قابلیت حرکت به جلو را دارد و در حالی که در یکی از دستان خود سپر معروف خود را دارد، در دست دیگر خود یک چراغ اسلاید را حمل می کند که وظیفه آن چراغ اسلاید انداختن تصاویری زیبا از شخصت های قهرمانان بر روی زمین یا دیوار است. ضمن اینکه این محصول می تواند از کمر چرخش کند و 180 درجه به دور خود بچرخد. از مزیت های این ربات اسباب بازی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

کلت اسباب بازی موزیکال پسرانه مدل Musical toy gun- 999

کلت اسباب بازی موزیکال پسرانه مدل Musical toy gun- 999؛ تیر پرتاب نمی کند و بی خطر است. این تفنگ اسباب بازی علاوه بر داشتن موزیک و چراغ دارای لرزش و حرکت می باشد که جذابیت آن را دوچندان کرده است. کلت اسباب بازی 927 از دیگر محصولات موجود در فروشگاه اینترنتی کودک پلاس می باشد. این اسباب بازی، موزیکال و باتری خور است و گزینه مناسبی برای انتخاب پسربچه ها می باشد.

کلت اسباب بازی موزیکال پسرانه باعث جلب توجه کودک می گردد

کلت اسباب بازی چراغ دار علاوه بر جنبه سرگرمی، باعث افزایش اعتماد بنفس در کودکان می شود. این تفنگ اسباب بازی مناسب رده سنی 3 سال به بالا می باشد و توسط 3 عدد باتری قلمی تغذیه می شود. در ساخت این اسباب بازی پسرانه از رنگ غیر شیمیایی استفاده شده است. از مزیت این کلت اسباب بازی می توان به تقویت قوه تخیل و همچنین حرکات ظریف انگشتان دست اشاره داشت. کلت اسباب بازی باتری خور؛ دارای ابعاد 70*100*150 میلی متر و وزن آن 200 گرم است. کلت اسباب بازی موزیکال ساخت کشور چین است و از پلاستیک مقاوم و مواد نو تشکیل شده است. کلت اسباب بازی چراغ دار پسرانه مدلMusical toy gun- 999؛ سبک است و ماشه نرمی دارد. کودک پلاس انواع مختلفی از تفنگ های اسباب بازی را ارائه می هد که مناسب رده های مختلف سنی می باشند و در پرورش خلاقیت ذهنی کودکان نقش مهمی دارند.

 

اسباب بازی سرباز جنگی سینه خیز رو مدل 911

اسباب بازی سرباز جنگی سینه خیز رو مدل 911؛ سرباز نظامی باطری خور سینه خیز رو مدل HD911 به وسیه سه عدد باطری قلمی(AA) تغذیه می شود، و قابلیت حرکت و سینه خیز به جلو را دارد. از ویژگی های این محصول حرکت بسیار طبیعی و کاملا شبیه به یک سرباز در حال سینه خیز می باشد. همراه با این محصول یک تفنگ کوچک، در دست سرباز قرار دارد که بر زیبایی های آن می افزاید. اسباب بازی سرباز جنگی باطری خور؛ در هنگام حرکت، نور و صدا و آژیر های جنگی جالب و جذابی را پخش می کند که بچه ها با شنیدن آن سریعا جذب این اسباب بازی شده و از بازی کردن با آن لذت می برند.

اسباب بازی سرباز جنگی سینه خیز رو مدل 911 دارای طراحی واقعی است

این محصول قابلیت حرکت بر روی فرش را هم دارد، و بهترین نوع استفاده از آن به نحوی است که بعد از روشن کردن، آن را آزاد بگذارید تا خودش حرکت کند و با فشار بیرونی، پاها و دست و کمر محصول را حرکت ندهید. فیگور سرباز جنگی اسباب بازی؛ برای بعد از دو سالگی می تواند مورد استفاده کودکان قرار بگیرد، و آن ها از بازی کردن با آن لذت ببرند. اسباب بازی سرباز جنگی طرح سینه خیز در دو رنگ سبز و رنگ خاکی موجود می باشد.

 

 

 

 

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)