بهترین تفنگ های اسباب بازی فلزی پسرانه

بهترین تفنگ های اسباب بازی فلزی پسرانه
تفنگ های فلزی اسباب بازی جزو جذاب ترین و پر طرفدارترین تفنگ های اسباب بازی پسرانه هستند. در این مقاله به معرفی چند مدل از محبوبترین تفنگ های فلزی خواهیم پرداخت.

تفنگ های اسباب بازی فلزی؛ جزو پرطرفدارترین اسباب بازی ها برای کودکان و نوجوانان در سراسر دنیا به شمار می روند که مدل های بسیار متنوعی از آنها در بازار موجود است. تفنگ های اسباب بازی فلزی به نمونه های واقعی شباهت زیادی دارند و شاید به همین دلیل جزو بهترین تفنگ های اسباب بازی به شمار می روند.

معرفی بهترین تفنگ های فلزی پسرانه

در این مقاله، کودک پلاس سعی دارد تا ضمن راهنمایی برای خرید اسباب بازی پسرانه، پنج نمونه از بهترین تفنگ های فلزی پسرانه را به شما معرفی کند تا با خرید آنها لحظات شادی را به کودکان و نوجوانان خود هدیه بدهید. اگر شما هم به خرید بهترین تفنگ اسباب بازی با قیمت مناسب علاقمندید، با خواندن ادامه مطلب همراه ما باشید تا بتوانید بهترین گزینه ممکن را از بین انواع تفنگ اسباب بازی موجود در بازار انتخاب و خریداری نمایید.

1- کلت ساچمه ای مدل ایرسافت گان سی 18

یکی از بهترین انواع تفنگ اسباب بازی، مدل ساچمه ای است که تیرهای آن از جنس پلاستیک ساخته شده اند. در این تفنگ ها، فشار باد باعث شلیک ساچمه می شود. ولی باید به خاطر داشته باشید که تفنگ ساچمه ای را به دلیل دردناک بودن تیرها برای کودکان کم سن و سال خود خریداری نکنید که موجب آسیب دیدن آنها نشوید.

کلت ساچمه ای airsoft gun c-18 یکی از بهترین تفنگ های اسباب بازی ساچمه ای در بازار است که از ترکیب پلاستیک فشرده و فلز چدن ساخته شده است. این محصول شباهت زیادی با اسلحه های واقعی دارد و به همین دلیل برای نوجوانان جذابیت زیادی خواهد داشت. کلت ساچمه ای استحکام و ایمنی بالایی دارد و قابلیت پرتاب تیر تا 30 متر را در اختیار شما قرار می دهد. اگر قصد خرید تفنگ اسباب بازی فلزی پسرانه را دارید، این محصول انتخاب خوبی خواهد بود.

مشخصات محصول:

- تولید: چین

- ابعاد: 35×140×195 میلی متر

- وزن: 500 گرم

- نوع تیر: 6 میلی متری

- مکانیسم: بادی

ویژگی های کلت فلزی ساچمه ای سی 18

2- کلت فلزی ساچمه ای مدل ایرسافت گان v13

کودکان و نوجوانان علاقمند به انواع تفنگ های اسباب بازی معمولاً به تفنگ های شبیه به مدل های واقعی علاقه ویژه ای دارند. کلت های فلزی اسباب بازی هم شباهت زیادی به تفنگ واقعی دارند و می توانند نظر فرزندانتان را به خود جلب کنند. این تفنگ ها جزو تفنگ های اسباب بازی محبوب کودکان هستند و وزن آنها در مقایسه با مدل های مشابه پلاستیکی بیشتر است و شاید بهتر باشد آنها را بیشتر برای کودکان سنین بالاتر خریداری کنید.

کلت فلزی ساچمه ای ایرسافت گان v13؛ نمونه ای از بهترین کلت های فلزی اسباب بازی است که کیفیت ساخت بالایی دارد و در سه رنگ مختلف قابل خریداری می باشد. این تفنگ اسباب بازی خوش قیمت و خوش دست، به ساچمه های شش میلی متری مجهز شده و قابلیت پرتاب تیرها تا حداکثر فاصله سی متری را دارد. اگر به دنبال تفنگ اسباب بازی مناسب برای کودکان هستید، این گزینه می تواند انتخاب فوق العاده ای باشد.

مشخصات محصول:

- تولید: چین

- ابعاد: 220×140×25 میلی متر

- وزن: 600 گرم

- نوع تیر: ساچمه های 6 میلی متری

- مکانیسم: بادی

کلت فلزی سنگین و بزرگ

3-تفنگ بازی Gonher مدل شات گان کد ۹۳

از آنجا که کودکان و به ویژه پسربچه ها به بازی های هیجان انگیز مثل پلیس بازی علاقه دارند، انواع تفنگ اسباب بازی هم برای آنها تولید می شود. یکی از این مدل ها، تفنگ شات گان است که دقت و سرعت عمل بچه ها در حین بازی را تقویت می کند و یکی از تفنگ های اسباب بازی محبوب کودکان و نوجوانان می باشد.

تفنگ بازی Gonher مدل شات گان کد ۹۳؛ نمونه ای از این محصولات است که ظاهری شبیه به تفنگ های واقعی داشته و از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار می باشد. یک بند رو دوشی هم برای تفنگ در نظر گرفته شده تا حمل کردن و بازی کردن با آن برای کودکان راحت باشد. بدنه از ترکیب فلز و پلاستیک تولید شده و تیرهای تفنگ از نوع ترقه های هشت تایی هستند. در حقیقت، این مدل ساچمه ندارد و می توانید با قرار دادن ترقه در آن فقط صدای شلیک را بشنوید. اگر قصد خرید بهترین تفنگ شات گان اسباب بازی را دارید، توجه کنید که نمونه‌ های ترقه‌ ای سر و صدای زیادی ایجاد می کنند و زیاد برای بازی در فضای خانه مناسب نخواهند بود.

مشخصات محصول:

- تولید: اسپانیا

- ابعاد: 40×150×500 میلی متر

- نوع تیر: ترقه ای

شات گان گانهر 93 ساخت اسپانیا بوده و طراحی بی نظیری دارد

4-کلت ساچمه ای فلزی مدل air soft gun c20

کلت های ساچمه ای دسته ای از تفنگ های اسباب بازی هستند که به تیرهای پلاستیکی که در اصطلاح به آنها ساچمه گفته می شود، مجهز شده و قابلیت پرتاب این تیرها را تا فاصله مشخصی دارند.

 کلت air soft gun c20 هم در گروه بهترین تفنگ های اسباب بازی دنیا قرار می گیرد و با توجه به ظاهر واقعی خود یکی از تفنگ های اسباب بازی پر فروش در بین کودکان و نوجوانان است. این مدل از ترکیب فلز و پلاستیک مقاوم ساخته شده و بسیار خوش دست و با کیفیت می باشد. برای بازی باید ساچمه ها را داخل خشاب بگذارید و بعد از آن شروع به تیراندازی کنید.

کلت فلزی ایرسافت گان C20 برای بازی کودکان بالای هشت سال مناسب است

مشخصات محصول:

- تولید: چین

- ابعاد جعبه: 175×50×265 میلی متر

- وزن: 500 گرم

- نوع تیر: ساچمه ای

- مکانیسم: بادی

5- کلت اسباب بازی فلزی ساچمه ای ایرسافت گان مدل v17

کلت اسباب بازی فلزی v17؛ یکی دیگر از بهترین تفنگ های اسباب بازی دنیا است که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد. بدنه تفنگ از جنس فلز و پلاستیک مقاوم ساخته شده و در سه رنگ در بازار موجود است. این تفنگ اسباب بازی محبوب کودکان و نوجوانان بوده و شباهت زیادی با نمونه های واقعی دارد. مکانیسم تفنگ از نوع بادی است و تیرهای آن پلاستیکی هستند.

مشخصات محصول:

- تولید: هنگ کنگ

- ابعاد: 220×150×30 میلی متر

- وزن: 600 گرم

- نوع تیر: ساچمه پلاستیکی

- مکانیسم: بادی

بهترین کلت فلزی ساچمه پرتابی پسرانه

جمع بندی معرفی بهترین تفنگ های فلزی

انواع تفنگ اسباب بازی نقش مهمی در بازی های کودکانه دارد و می تواند قوه تخیل دختران و پسران کم سن و سال را به خوبی پرورش دهد. اما باید دقت کنید که بهترین گزینه ممکن را از بین محصولات متنوع موجود در بازار انتخاب کنید که خطری برای سلامت فرزند دلبند شما نداشته باشد. برای خرید بهترین تفنگ اسباب بازی فلزی باید به نکاتی مثل وزن و اندازه تفنگ، و نوع مکانیسم محصول دقت کنید و در این موارد سن کودک را هم حتماً در نظر بگیرید.

کودک پلاس مجموعه متنوعی از اسباب بازی های پسرانه از جمله تفنگ های اسباب بازی فلزی خوش قیمت و با کیفیت را برای شما جمع آوری کرده که با مراجعه به وبسایت اینترنتی فروشگاه می توانید نمونه های مختلف را بررسی کرده و نسبت به خرید محصول مناسب اقدام نمایید. حتی می توانید قبل از خرید با کارشناسان کودک پلاس تماس بگیرید تا شما را برای خرید بهترین تفنگ اسباب بازی راهنمایی کنند.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)