برای کودک دبستانی مان چی بخریم؟

برای کودک دبستانی مان چی بخریم؟
کودکان 7 ساله چه توانایی هایی دارند؟ آنها قادر به انجام چه بازی هایی می باشند و بهترین هدیه یا جایزه برای کلاس اولی ها چه چیز هایی می تواند باشد؟

معرفی ده اسباب بازی محبوب خارجی و ایرانی برای کلاس اولی ها

کودکان کلاس اولی به بازی و سرگرمی علاقه زیادی دارند، اما به خاطر شروع مدرسه و زمانی که باید برای انجام تکالیف خود بگذارند، فرصت کمتری برای بازی دارند. ولی این موضوع نباید باعث شود ما بزرگترها کودکان را از بازی کردن منع کنیم، بلکه بهتر است به او یاد بدهیم بین بازی و درس و مدرسه تعادل برقرار کند تا از درس خواندن خسته نشود. امروزه روانشناسان توصیه میکنند از وسایل کمک آموزشی و اسباب بازی برای آموزش بهتر کودکان مخصوصا بچه های کلاس اولی استفاده شود.مواجه با کودکان کلاس اولی بواسطه اینکه تازه قدم در راه آموزش گذاشته اند نسبت به بقیه کودکان حساس تر می باشد از این رو برای  عدم دلزدگی و علاقه مند کرن دانش آموزان کلاس اولی به آموزش و درس می توان از تکنیک هدیه و جایزه استفاده کرد. بهترین هدیه برای کلاس اولی ها می تواند اسباب بازی باشد.اسباب بازی ها تأثیر زیادی بر یادگیری کودکان کلاس اولی می گذارند و به همین دلیل شما پدر و مادرهای عزیز می توانید از اسباب بازی های مناسب برای کودکان کلاس اولی به عنوان جایزه استفاده کنید و از این طریق بچه های کلاس اولی را به یادگیری بیشتر تشویق نمایید. در این مطلب، لیست ده اسباب بازی محبوب ایرانی و خارجی برای بچه های کلاس اولی را  آماده کرده ایم که می تواند بهترین هدیه یا جایزه برای کلاس اولی ها باشد. 

ست سفالگری اسباب بازی

یکی از اسباب بازی های مناسب برای کودکان کلاس اولی که می تواند حرکات دست و انگشتان آنها را تقویت کرده و استعداد هنری آنها را تشویق کند، ست سفالگری اسباب بازی است که به بچه ها اجازه می دهد با استفاده از گل رس هر شکلی که دوست دارند را خلق کرده، با ابزار طرح های دلخواه را روی آن ایجاد کرده و سپس آن را رنگ آمیزی کنند. اگر شما هم به فکر خرید کادو ارزان برای دختران دبستانی هستید، یا به دنبال هدیه برای دانش آموز پسر خود هستید، ست سفالگری اسباب بازی مدل 103 می تواند یک گزینه عالی باشد.

چرخ سفال گری مناسب برای تقویت خلاقیت در کودککان

بازی آموزشی اعداد همراه با چوب خط مدل Mathematical Intelligence Stick

این محصول می تواند یکی از بهترین اسباب بازی های آموزشی برای کلاس اولی ها باشد. بازی آموزشی اعداد همراه با چوب خط مدل Mathematical Intelligence Stick بیش از 70 قطعه دارد و برای آموزش اعداد، ریاضی و علامت های ضرب و جمع و تقسیم و تفریق کاربرد زیادی دارد. این اسباب بازی ارزان یک جعبه چوبی مقاوم و زیبا دارد و چوب خط های آن در رنگ های متنوع تولید شده است.

بهترین روش برای آموزش اعداد و ریاضی به کودکان

مجموعه ماشین اسباب بازی پلیس مدل pt-2011

ماشین های اسباب بازی همیشه جزو محبوب ترین اسباب بازی ها برای پسر بچه ها هستند. ست اسباب بازی ماشین فلزی پلیس مدل pt-2011؛ مجموعه ای از ماشین ها و هلیکوپتر و سایر وسایل نقلیه مورد استفاده پلیس می باشد که از ترکیب پلاستیک مقاوم و فلز ساخته شده اند. اگر این سؤال برای شما هم مطرح شده که بهترین هدیه برای کودک هفت ساله چیست؟ می توانید به خرید این اسباب بازی خوش قیمت و جذاب فکر کنید.شما می توانید با خرید این اسباب بازی به عنوان هدیه برای دانش آموز کلاس اولی لحظات خوب و خوشی را برای وی رقم بزنید

ست ماشین فلزی پلیس مناسب برای پسر بچه ها

ست اسباب بازی بافتنی با کاموا مدل 285Y

این اسباب بازی علاوه بر جذابیت بالا برای دختران کلاس اولی، کاربردی هم هست و کودکان می توانند با استفاده از آن برای خود شال گردن ببافند و در فصل زمستان آن را بپوشند. ست اسباب بازی بافتنی با کاموا مدل 285Y؛ وسایل بافتنی و کاموا را در اختیار فرزند شما می گذارد و هم ذهن کودکان را به چالش کشیده و هم قدرت خلاقیت و توانایی های دستی آنها را تقویت کند.این اسباب بازی نیز می تواند یکی از بهترین هدیه برای کلاس اولی ها باشد.

ست بافتنی کاموا مدل 285Y یک هدیه مناسب برای دختران هفت ساله است

ساختنی فلزی طرح موتورسیکلت شرکت زیرک

بیشتر محصولات ساختنی فلزی شرکت زیرک برای کودکان بالای 7 سال مناسب هستند و به پرورش خلاقیت کودکان کمک کرده و مهارت های حرکتی آنها را بهبود می دهند. ساختنی فلزی طرح موتورسیکلت شرکت زیرک؛ یکی از کاربردی ترین اسباب بازی ها برای کودکان کلاس اولی به ویژه پسرهای هفت ساله است. این بازی ترکیبی از سرگرمی و علم مهندسی بوده و در مقایسه با لگوهای پلاستیکی موجود در بازار کمی پیچیده تر هستند.

اسباب بازی های ساختنی مثل موتورسیکلت زیرک، برای بازی و سرگرمی پسران هفت ساله گزینه خوبی است

ساعت مگنتی فومی

ساعت مگنتی فومی یک اسباب بازی ایده آل برای آموزش زمان به دانش آموزان دبستانی است. قطعات فومی این ساعت مغناطیسی به راحتی روی تخته وایت برد یا هر سطح فلزی دیگر نصب می شوند. پس اگر به دنبال یک جایزه مناسب برای پسر دبستانی خود هستید یا می خواهید کادوی جذابی برای دختران کلاس اولی خود بخرید، می توانید ساعت مگنتی فومی را که رنگ های شادی دارد از سایت کودک پلاس خریداری کنید.

آموزش راحت ساعت به کودکان

حروف و اعداد مغناطیسی فارسی و انگلیسی بافوم

آموزش حروف و اعداد فارسی و انگلیسی یکی از موضوعات مهم برای کودکان کلاس اولی است. به همین دلیل خرید حروف و اعداد مغناطیسی فارسی و انگلیسی بافوم را به شما پیشنهاد می دهیم. این محصول شامل قطعات فومی حروف و اعداد فارسی و انگلیسی است و می تواند جزو لیست بهترین هدیه برای کودک 7 ساله قرار بگیرد.

آموزش حروف فارسی به کودک کلاس اولی

شطرنج مغناطیسی Brains Chess

شطرنج یک بازی فکری جذاب و مفید برای سرگرم کردن بچه های کلاس اولی است و می تواند برای هر دو گروه دختران و پسران مورد استفاده قرار بگیرد. شطرنج مغناطیسی Brains Chess باعث افزایش فعالیت ذهنی کودکان شده و هوش و تمرکز و دقت آنها را تقویت می کند. توصیه ما این است که شطرنج را هم در لیست بهترین اسباب بازی های فکری برای کودک هفت ساله خود قرار دهید.

بازی های دو نفره کلاسیک

 میکروسکوپ اسباب بازی

یکی از کاربردی ترین اسباب بازی ها برای کودکان کلاس اولی، میکروسکوپ است و به خوبی پاسخگوی کنجکاوی بچه های هفت ساله خواهد بود. میکروسکوپ اسباب بازی چانگ شنگ تویز مدل c2119؛ سه حالت بزرگنمایی دارد و برای آموزش کودکان طراحی شده است. این محصول بدنه سبک و مقاومی دارد و با باتری معمولی کار می کند.  پس فراموش نکنید که میکروسکوپ می تواند یک هدیه مناسب برای برای کودکان کلاس اولی کنجکاو باشد.

 میکروسکوپ از وسایل آموزشی مورد علاقه کلاس اولی ها

لگو اسباب بازی

لگوها جزو محبوب ترین اسباب بازی ها برای دختران و پسران هفت ساله هستند. لگو اسباب بازی پارک چوبی تک توی 177 قطعه؛ یکی از این محصولات است که امکان ساختن یک پارک جنگلی جذاب و زیبا را در اختیار کودک قرار می دهد. از جمله مزایای این اسباب بازی ارزان قیمت و استاندارد می توان به تقویت قوه تخیل کودکان، تقویت توانایى حل مسأله و تصمیم گیرى و تقویت روابط اجتماعی اشاره کرد.

 لگو ها باعث تقویت ذهن و توانایی حل مساله در کودکان کلاس اولی می شود

اسباب بازی نخ و مهره چوبی آموزش اعداد

اسباب بازی های چوبی نقش موثری در یادگیری و خلاقیت ذهن کودکان دارند. اسباب بازی نخ و مهره چوبی؛ دارای 100 عدد مهره چوبی اعداد و حروف انگلیسی هست و در رنگ های مختلف می باشد.

آموزش اعداد و حروف را برای کودکان کلاس اولی راحت می کند

این اسباب بازی دارای نخ است و کودک می تواند علاوه بر یادگیری حروف و اعداد انگلیسی، مهره های چوبی را نخ کند و با آن سرگرم شود. سباب بازی نخ و مهره چوبی؛ باعث تقویت ماهیچه های دست کودکان می شود. در خلاقیت ذهنی آن ها نقش مثبتی دارد و به راحتی می توانند اعداد و حروف انگلیسی را یاد بگیرند

تخته سیاه و وایت برد دوطرفه مگنتی

کودکان علاقه زیادی به نقاشی کشیدن و استفاده از گچ و ماژیک دارند. نقاشی کشیدن موجب پرورش قوه خلاقیت کودکان می شود خصوصا زمانی که با استفاده از ماژیک یا گچ بر روی تخته سیاه و وایت برد باشد. چراکه با استفاده از این ابزار، امکان پاک کردن نقاشی هایشان را دارند و ترس از اشتباه یا زشت کشیدن که باعث می شود کاغذ نقاشی شان خراب شود را ندارند. تخته سیاه و وایت برد؛ یک بازی آموزشی دوطرفه مگنتی هست.گچ و ماژیک هیجان خاصی برای کودکان به همراه دارد و آن ها را تشویق به استفاده از تخیلاتشان برای نقاشی کشیدن می کند. از این رو، این بازی آموزشی می تواند نقش بسیار موثری در تقویت خلاقیت کودک کلاس اولی شما داشته باشد.

نقش موثری در تقویت خلاقیت کلاس اولی ها دارد

این محصول فکری آموزشی، دوطرفه هست بدین شکل که یک سمت آن تخته سیاه می باشد و می توان با گچ روی آن نقاشی کشید یا نوشت و سمت دیگر آن وایت برد است. هر دو سمت این تخته آموزشی خاصیت مگنتی دارد. علاوه بر این، به همراه آن اعداد و حروف مگنتی است که می توان بر روی تخته آن ها را قرار داد.این بازی آموزشی به همراه جورچین آموزشی هست و ساخت کشور چین می باشد. تخته سیاه و وایت برد؛ یک تخته چند منظوره هست که برای آموزش کودکان یا جایزه به کلاس اولی ها بسیار مفید است.

جمع بندی

برای کلاس اولی ها یا کودکان هفت ساله که به تازگی وارد محیط مدرسه و آموزش شده اند، بازی و سرگرمی جنبه جدیدی پیدا می کند و بهتر است والدین اسباب بازی هایی برای آنها خریداری کنند که علاوه بر جنبه تفریحی، بتوانند موضوعات مختلف را به آنها یاد بدهند. ما در این مقاله لیستی ده عدد از کاربردی ترین اسباب بازی ها برای کودکان کلاس اولی را به شما ارائه کردیم. اگر شما هم یک کودک هفت ساله دارید و می خواهید بهترین اسباب بازی را برای او خریداری کنید، گزینه های موجود در این لیست می توانند بهترین انتخاب ها برای کادو ارزان برای دختران دبستانی یا هدیه برای پسر کلاس اولی باشند.

لازم به ذکر است که سایت کودک پلاس با کارشناسان خود آماده ارائه مشورت و راهنمایی شما عزیزان است و مجموعه متنوعی از اسباب بازی های محبوب خارجی و ایرانی را برای بچه های کلاس اولی در دسترس شما قرار می دهد.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)