بهترین روبیک های برند یوکسین کدامند؟

بهترین روبیک های برند یوکسین کدامند؟
روبیک های برند یوکسین از جمله محصولات اقتصادی و با کیفیت هستند. فروشگاه اینترنتی کودک پلاس انواع متنوعی از محصولات یوکسین را ارائه می دهد.

روبیک ها از جمله محصولات آموزشی هستند که در پرورش و خلاقیت ذهنی افراد نقش مثبتی دارند. برند یوکسین، یکی از شرکت های تولید کننده انواع مختلف روبیک هست که در ادامه به بهترین انواع آن اشاره خواهیم داشت. کارخانه یوکسین در چین بناشده است. 

روبیک یوکسین و نقش آموزشی آن

حل روبیک یک چالش است و فرد را ساعت ها مشغول خود می کند. افراد علاقه مند بسیار مشتاق هستند که بتوانند معمای روبیک را حل کنند و این تلاش اصلا برای آن ها خسته کننده و آزاد دهنده نیست. روبرو شدن با این چالش ذهنی به افراد کمک می کند مهارت های حل مساله را در خود تقویت کنند. 

بهترین روبیک های برند یوکسین

روبیک باعث پرورش و تقویت ذهن می شود و قوه تخیل را رشد می دهد، ضمن این که فرد را با مفهوم فضای 3 بعدی نیز آشنا می سازد. بازی روبیک مورد علاقه بزرگسالان نیز می باشد و این فرصت خیلی مناسبی است برای تقویت حافظه و تمرکز در آن ها و همچنین در افزایش سرعت عمل افراد نیز تاثیر مثبتی دارد.

مکعب روبیک ها از محصولات محبوبی هستند که همواره در آموزش و رشد خلاقیت ایفای نقش می کنند و با طراحی و جذابیتی که دارند، افراد را به سمت خود می کشانند.

بهترین روبیک های کلاسیک برند یوکسین

پیشنهاد ما به افراد تازه کار، روبیک های کلاسیک است. این روبیک ها با توجه به طراحی ساده تری که دارند برای افراد مبتدی مناسب تر هستند و راحت تر می توانند چالش حل روبیک را حل کنند. بهترین روبیک های کلاسیک برند یوکسین عبارتند از:

روبیک 3x3 برند یوکسین لیتل مجیک استیکرلس

روبیک هرم 3×3 یوکسین

روبیک هرم 2×2 یوکسین

روبیک سر کلیدی دار یوکسین

بهترین روبیک های غیر کلاسیک برند یوکسین

پیشنهاد ما این است که بعد از حل روبیک های کلاسیک به سراغ روبیک های غیرکلاسیک بروید. چرا که طراحی پیچیده تری دارند و به تسلط و مهارت بیش تری برای حل آن ها نیاز است. بهترین روبیک های غیرکلاسیک برند یوکسین عبارتند از:

روبیک پتال (8 گلبرگ) برند یوکسین

روبیک مگامینکس یوکسین

روبیک ماری یوکسین 

بهترین روبیک های غیر کلاسیک برند یوکسین

روبیک هرم یوکسین دو رنگ

روبیک فیشر برند یوکسین

روبیک مسترمورفیکس یوکسین

روبیک فیجت اینفنتی یوکسین

روبیک 3×3 آینه ای برند یوکسین

قیمت روبیک های برند یوکسین 

تمامی روبیک های برند یوکسین در رده محصولات اقتصادی به شمار می آیند. این روبیک ها علاوه بر جذابیت و کیفیتی که دارند، قیمتشان نیز مقرون به صرفه هست. از مناسب ترین روبیک های این برند می توان به روبیک 3x3 برند یوکسین لیتل مجیک (Yuxin Little Magic Cube 3×3×3 Stickerless) اشاره داشت.

روبیک های حجمی آینه ای، نمونه ای از روبیک هستند که مانند آینه هیچ رنگی به خود نگرفته اند. این روبیک ها معمولا در رنگ های طلایی، سرمه ای و نقره ای در بازرا عرضه می شوند.

روبیک حجمی آینه ای یوکسین با قیمت مناسب

این روبیک بر خلاف دیگر روبیک های کلاسیک در هنگامی که به هم می ریزد شکل مکعبی خود را از دست می دهد و برای همین تغییر حجم است که به این محصول، روبیک حجمی نیز می گویند.

روبیک مگنتی یوکسین

برند یوکسین نیز مانند سایر برندها، به تولید روبیک ای مگنتی نیز پرداخته است. روبیک های مگنتی به دلیل چرخش آسان و روان از محبوبیت زیادی برخوردار هستند. روبیک های مگنتی سرعت زیادی دارند و برای مسابقات نیز مناسب می باشند. روبیک 3x3 برند یوکسین لیتل مجیک مگنتی، از روبیک های مگنتی این برند است که طرفداران زیادی دارد.

خرید روبیک یوکسین از کودک پلاس

فروشگاه اینترنتی کودک پلاس، ارائه دهنده انواع مختلفی از روبیک هست. این محصولات علاوه بر کیفیت مطلوبی که دارند، مقرون به صرفه هستند. 

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)