ارزان ترین لگوهای اس وای مناسب هدیه کدامند؟

ارزان ترین لگوهای اس وای مناسب هدیه کدامند؟
برند اس وای یکی از مطرح ترین تولید کنندگان لگو است. در این مقاله به معرفی تعدادی از ارزان ترین محصولات این برند که مناسب هدیه دادن هستند خواهیم پرداخت.

لگوها توسط تولید کنندگان مختلفی در بازار عرضه می شوند. یکی از مطرح ترین تولید کنندگان لگو برند اس وای می باشد. این برند از جمله مونتاژ کنندگان چینی لگو است، که محصولاتی با کیفیت بالا را عرضه می کند. امروزه لگو و ساختنی جایگاه ویژه ای در بین کودکان و نوجوانان دارد، و به همین دلیل است که این محصولات می توانند هدیه ای مناسب باشند. در هنگام خرید لگو باید به مواردی مانند دخترانه یا پسرانه بودن آن، و همچنین موضوع اصلی لگو توجه کنید. اما به صورت کلی باید در نظر داشته باشید که بازی با لگو برای کودکان بالای 6 سال مناسب است، و به دلیل وجود قطعات ریز و قابل بلعیدن در آن، نباید در دسترس کودکان زیر 3 سال قرار بگیرد.

هدیه دادن لگو می تواند یک انتخاب فوق العاده سازنده باشد، به این دلیل که بازی با آن باعث تقویت مهارت هایی از جمله تمرکز، هماهنگی چشم و دست و قدرت تخیل می شود. در این مقاله از کودک پلاس به معرفی تعدادی از ارزان ترین محصولات این برند که مناسب هدیه دادن هستند خواهیم پرداخت.

لگو اسباب بازی مرد مورچه ای مدل SY362A

لگو مرد مورچه ای مدل sy362a؛ دارای 281 قطعه می باشد، و برای سنین شش سال به بالا مناسب است. این لگو یکی از محصولات سری heroes assemble می باشد، که از جمله معروف ترین سری لگوهای ابرقهرمانی است. این محصول به دلیل محبوبیت سری فیلم های مرد مورچه ای یا همان ANT MAN، دارای جذابیت بالایی برای کودکان علاقه مند به فیلم های ابرقهرمانی می باشد.

لگو مرد مورچه ای مدل sy362a؛ دارای 281 قطعه می باشد، و برای سنین شش سال به بالا مناسب است.

این محصول به همراه 2 عدد مینی فیگور و دفترچه راهنمای تصویری ارائه می شود، که کار با آن را برای کودک شما راحت تر می کند. بهترین سن برای استفاده از این محصول 6 تا 12 سال است. لازم به ذکر است که مواد اولیه این محصول کاملا بهداشتی بوده، در نتیجه این لگو برای سلامتی کودک شما کاملا بی خطر است.

لگو ولورین اسباب بازی مدل SY362B

لگو طرح ولورین مدل اس وای 362 بی؛ دارای 278 قطعه بوده و برای سنین 6 تا 12 سال مناسب است. ولورین یا همان لوگان، از شخصیت های محبوب و شناخته شده از سری فیلم های مردان ایکس می باشد. این محصول همچنین دارای دو شخصیت لگویی به اسم های ولورین و ویکتور کرید است، که جذابیت بازی با آن را برای کودکان شما دو چندان می کنند.

لگو طرح ولورین مدل اس وای 362 بی؛ دارای 278 قطعه بوده و برای سنین 6 تا 12 سال مناسب است.

از مزیت های بازی با این لگو پسرانه می توان به تقویت انگشتان دست، افزایش هماهنگی چشم و دست و همچنین تقویت تمرکز اشاره کرد. همانطور که در ابتدا گفته شد، بازی با این لگو برای سنین بعد از 6 سالگی مناسب است، اما تجربه ما در کودک پلاس نشان می دهد که اگر کودک شما از سنین پایین با اسباب بازی های ساختنی کار کرده باشد، می تواند از حدود 5 سالگی بازی با این لگو دوست داشتنی را شروع کند.

لگو اسباب بازی دختران قهرمان مدل SY-886

لگو دختران قهرمان مدل SY-886؛ دارای 217 قطعه سر هم کردنی است و برای کودکان بزرگ تر از 6 سال مناسب می باشد. این لگو دخترانه شامل 2 عدد مینی فیگور شخصیتی نیز می باشند، که بازی با آن را برای کودکان شما جذاب تر می کند. یکی از مینی فیگورها بر اساس شخصیت هارلی کویین ساخته شده است، که از شخصیت های محبوب در بین دختران می باشد.

لگو اسباب بازی دختران قهرمان با قابلیت نصب و جدا سازی مجدد بدون افت کیفیت

اگر به دنبال خرید یک لگو جذاب اما در عین حال ارزان هستید، این محصول می تواند یک انتخاب مناسب برای شما باشد. این محصول از سری DC SUPER HERO GIRLS است، و با استفاده از مواد اولیه استاندارد ساخته شده، که دوام و طول عمر قابل قبولی را در این محصول بوجود آورده اند. بازی با این لگو می تواند مهارت های ذهنی مانند قدرت تمرکز، و همچنین مهارت های دست ورزی کودک شما را تقویت کند.

لگو هلیکوپتر اسباب بازی اونجرز اس وای مدل 7042

لگو هلیکوپتر اسباب بازی اونجرز مدل SY-7042؛ دارای 507 قطعه است و از این نظر یک نمونه بزرگ محسوب می شود. بازی با این محصول نیز برای کودکان بزرگ تر از 6 سال مناسب می باشد. این لگو به همراه 4 عدد مینی فیگور شخصیتی جذاب، از دنیای مارول ارائه می شود. این مینی فیگورها شامل مرد آهنی، کاپیتان آمریکا، تانوس و مرد عنکبوتی است، که همگی در بین کودکان و نوجوانان شناخته شده هستند، و جذابیت این محصول را دو چندان می کنند.

لگو هلیکوپتر اسباب بازی اونجرز به همراه مینی لگو قهرمانان

در بسته بندی این محصول یک دفترچه راهنمای تصویری وجود دارد، که سر هم کردن قطعات این محصول را برای کودک شما راحت تر می کند. اگر کودک شما با مشکل ضعف در تمرکز رو به رو است، و نمی تواند برای مدت زمان زیادی توجه خود را بر روی یک موضوع نگه دارد، بازی با این محصول می تواند فوق العاده برای او مفید باشد. تلاش کودک برای سر هم کردن قطعات مختلف و تبدیل آن ها به اسباب بازی نهایی، باعث تقویت مهارت هایی از جمله تمرکز و تخیل می شود. 

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)