بهترین های کلت فلزی اسباب بازی را بشناسید

بهترین های کلت فلزی اسباب بازی را بشناسید
تفنگ یکی از محبوب ترین اسباب بازی های جنگی است که در میان پسر بچه های بسیار محبوب است. والدین می توانند با توجه به سن کودک از انواع تفنگ های تیر اسفنجی ، تیر ژله ای بی خطر یا از تفنگ های ساچمه ای موجود در بازار تهیه کنند.

خرید تفنگ اسباب بازی ساچمه‌ای پسرانه و تفنگ یوزی یکی از محبوب‌ترین خریدها برای کودکان خصوصا پسربچه‌ها است. البته لازم به ذکر است که تفنگ اسباب بازی صرفا برای بازی پسربچه‌ها طراحی و تولید نمی‌شود و درصورتی‌که دختربچه‌ها به این وسیله علاقمند باشند، می‌توان برای آن‌ها نیز تهیه کرد تا با آن سرگرم بازی شوند.

تفنگ ها مخصوصا تفنگ های ساچمه ای که شبیه به نمونه های واقعی ساخته می شوند یکی از محبوبترین اسباب بازی پسرانه محسوب می شوند، تفنگ ها در میان پسربچه ها طرفداران بیشتری دارند.شما می توانید از تفنگ های تیر اسفنجی وتیر ژله ای که اسباب بازی های بی خطری می باشند  برای کودکان با سنین کمترخریداری کنید و برای کودکان بالای 8 سال کلت های فلزی یکی از بهترین انتخابها است.

در این مقاله به معرفی تعدادی از پرفروش ترین کلت های فلزی موجود در بازار خواهیم پرداخت. ما در فروشگاه اسباب بازی کودک پلاس تعداد زیادی از تفنگ های اسباب بازی را ارائه کردیم که می توانید در سایت کودک پلاس مشاهد کنید

 

کلت فلزی اسباب بازی لوله بلند 8 تیر برند DYAL

کلت فلزی اسباب بازی لوله بلند 8 تیر برند DYAL؛ تفنگ اسباب بازی 8 تیر برند DYAL فلزی بوده و طراحی منحصر بفرد و جزئیاتی که در تولید این محصول رعایت شده، حس واقعی بودن آن را به دارنده آن القا می کند. همچنین وزن سنگین این محصول حس خیلی خوبی را به مصرف کننده می دهد.

کلت فلزی اسباب بازی لوله بلند 8 تیر برند DYAL که حس واقعی تری را به کودک منتقل می کند

این محصول که کاملا بی خطر است را می توان به دو صورت با ترقه و بدون ترقه استفاده کرد. اگر تمایل به استفاده از ترقه بر روی این محصول دارید، می توانید ترقه های هشت تایی معمولی که اکثرا بی خطر نیز هستند را برای آن تهیه کرده و بر روی آن قرار دهید. حتی اگر ترقه هم استفاده نکنید این تفنگ به علت فلزی بودن در هنگام استفاده صدای خیلی طبیعی و زیبایی دارد، که استفاده کنندگان آن را راضی و خوشحال می کند.

این محصول را می توانید برای کودکان سنین چهار سال به بالا تهیه کرده، که البته تفنگ های فلزی، طرفداران دو آتیشه زیادی در بین بزرگسال و کلکسیونر ها هم دارد، که خرید آن را برای همه سنین توجیه پذیر می کند.

اگر از خرید چندین و چند باره تفنگ برای کودکانتان به علت بی کیفیتی و زود خراب شدن خسته شده اید انتخاب تفنگ های فلزی انتخاب بسیار مناسبی است، زیرا در هنگام استفاده هم از خود صدایی طبیعی تولید می کنند و هم ماشه آن ها خیلی محکم نبوده و بچه ها بعد از چهار سالگی می توانند ماشه را بچکانند و از آن لذت ببرند. کلت فلزی ترقه ای لوله بلند 8 تیر؛ با طراحی کلاسیک و کیفیتی بالا ساخت کشور اسپانیا است.

 

کلت فلزی ساچمه ای مدل ایرسافت گان v13

کلت فلزی ساچمه ای مدل ایرسافت گان v13؛ کلت فلزی ساچمه ای ایرسافت گان مدل وی سیزده (airsoft gun v13) یکی دیگر از تفنگ های خوش ساخت سری وی (V) می باشد. کلت های سری وی که به تازگی طراحی و تولید شده و وارد ایران شده اند دارای کیفیت بسیار بالایی می باشند و بدنه فلزی دارند. کلت فلزی وی 13 در سه رنگ بژ و مشکی و قهوه ای تولید شده است.

کلت فلزی ساچمه ای مدل ایرسافت گان v13 بارنگ بندی جذاب

کلت فلزی ایرسافت گان وی سیزده airsoft gun v13 در کنار کلت فلزی مدل V19 جزو کلت های سایز بزرگ سری v محسوب می شوKد و بسیار خوش دست است و کاملا مشابه نمونه واقعی آن ساخته شده است. این محصول دارای وزن خالص 432 گرمی می باشد و سایز آن 220×140×25 میلیمتر می باشد.

همچنین سایز جعبه کلت فلزی v Thirteen حدودا 260×180×50 میلیمتر می باشد. وزن همراه با جعبه این محصول 560 گرم می باشد. همچنین لازم به ذکر است که کلت ساچمه ای v13 در این فروشگاه همراه با یک عدد دستبند فلزی به عنوان هدیه ارائه می شود.

از آنجایی که کلت های فلزی ساچمه ای همگی نیاز به مسلح کردن دارند و باید برای هر بار شلیک گلنگدن آنها به عقب کشیده شود، کلت ساچمه ای مدل v13 یکی از نرم ترین گلنگدن ها را دارد و بهترین انتخاب برای کودکان زیر ده سال می باشد، ضمن اینکه از آنجایی که ضرب کمتری دارد، نسبت به دیگر کلت های فلزی ساچمه ای، ایمن تر است.

 

کلت اسباب بازی ساچمه ای کالیبر 45 مدل 139

کلت اسباب بازی ساچمه ای کالیبر 45 مدل 139؛ یک تفنگ اسباب بازی تیر پرتابی بوده و چراغ و لیزر دارد. اگر به دنبال یک اسباب بازی با قیمت پایین هستید، این محصول همان چیزی است که می خواهید. کلت اسباب بازی مدل 139 تیر پرتابی بوده و می تواند تیرهای پلاستیکی کوچک که معروف به ساچمه هستند را پرتاب کند. برای پرتاب کردن تیر باید این محصول را مسلح کرد.

کلت اسباب بازی ساچمه ای کالیبر 45 مدل 139 که به صورتدستی مسلح می شود

تجربه ما نشان داده که کودکان بالای هشت سال میتوانند این محصول را مسلح کرده و ازآن استفاده کنند. در استفاده از این محصول به دلیل پرتاب تیر های پلاستیکی باید دقت و توجه بیشتری کرد، به این معنی که هیچ گاه نباید آن را روبروی شخصی یا حیوانی نشانه گرفت و یا بر روی وسایل منزل استفاده کرد، زیرا با قدرت پرتابی که این محصول دارد ممکن است به فرد مورد نظر آسیب بزند و یا به وسایل منزل صدمه وارد کند. اگر در استفاده از این محصول دقت شود و افراد یا حیوانات نشانه گرفته نشوند می توان گفت که این محصول بی خطر بوده و کودکان بالای هشت سال میتوانند از آن استفاده کنند.

 

کلت فلزی ایرسافت گان مدل v8

کلت فلزی ایرسافت گان مدل v8؛ کلت فلزی ایرسافت گان مدل وی هشت یکی از تفنگ های سری v می باشد. کلت های سری وی که جدیدا ساخته شده و وارد ایران  شده اند دارای کیفیت بالایی می باشند و بدنه فلزی دارند. کلت فلزی وی 8 در سه رنگ مشکی، خاکستری و بژ ارائه می شود.

کلت فلزی ایرسافت گان مدل v8 که نباید مستقیم به سمت کسی نشانه گرفت

کلت فلزی airsoft gun v8 در کنار کلت فلزی v7 جزو کلت های سایز متوسط سری v محسوب می شود و بسیار خوش دست است و کاملا مشابه نمونه واقعی آن ساخته شده است. این محصول دارای وزن 400 گرمی می باشد و سایز آن 160×105×25 میلیمتر می باشد. 

همچنین سایز جعبه کلت فلزی v8 حدودا 200×150×40 میلیمتر می باشد. همچنین لازم به ذکر است که کلت ساچمه ای v8 در این فروشگاه همراه با یک عدد دستبند فلزی به عنوان هدیه ارائه می شود.

از مزیت های کلت های سری v می توان به تنوع رنگی آنها اشاره کرد که در مدل های c شاهد آن نبودیم.  کلت های سری v تحت لیسانس کشور هنگ کنگ می باشد و قطعات آن در کشور چین تولید و سر هم می شود.

از لحاظ کیفیت می توان گفت که کلت های سری v دارای کیفیت بالاتری نسبت به سری c هستند و از متریال بهتری در ساخت آنها استفاده شده است. تمامی کلت های سری وی قابلیت پرتاب ساچمه های 6 میلیمتری را دارند و برد پرتابی بین 30 تا صد متر را بسته به مدل کلت و قدرت آن دارا می باشند.

 

 

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)