معرفی 4 مدل لگو دخترانه جذاب فرندز

معرفی 4 مدل لگو دخترانه جذاب فرندز
لگو از آن دسته اسباب بازی هایی است که هم در بین دخترها، و هم در بین پسرها محبوبیت دارد. یکی از معروف ترین سری لگوها، سری فرندز می باشد. در این مقاله از کودک پلاس به معرفی 4 مدل لگو دخترانه جذاب از سری فرندز خواهیم پرداخت.

لگوها از آن دسته اسباب بازی هایی هستند که هم در بین دخترها، و هم در بین پسرها محبوبیت دارند. لگوها توسط برندهای مختلف و در مدل های بسیار متنوعی تولید می شوند. یکی از معروف ترین سری های لگوهای دخترانه، سری فرندز یا همان دوستان می باشد. این سری شامل لگوهای کاملا دخترانه است. در این مقاله از کودک پلاس به معرفی 4 مدل لگو دخترانه جذاب از سری فرندز خواهیم پرداخت.

لگوهای دخترانه بیشتر با موضوع شخصیت های دخترانه تولید می گردند

اگر کودک شما به اسباب بازی های ساختنی علاقه دارد، هر کدام از این لگوها می توانند یک هدیه فوق العاده و به یادماندنی برای او باشند.جهت مشاهده و کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع لگو و اسباب بازی های ساختنی به فروشگاه یا سایت  کودک پلاس مراجعه کنید

لگو خانه نقاشی مدل LARI-11200

لگو خانه نقاشی مدل 11200؛ محصولی از برند لاری می باشد و برای سنین بعد از 6 سالگی مناسب است. این لگو شامل 241 قطعه سر هم کردنی می باشد، که کودک شما با استفاده از آن ها می تواند یک ساختمان دو طبقه بسازد. همچنین در بسته بندی این محصول 2 عدد مینی فیگور جذاب نیز قرار دارد، که باعث جذابیت بیشتر آن می شوند.

لگو خانه نقاشی مدل 11200؛ محصولی از برند لاری می باشد و برای سنین بعد از 6 سالگی مناسب است.

در نظر داشته باشید که به دلیل وجود قطعات ریز و قابل بلعیدن در این محصول، نباید آن را در دسترس کودکان زیر 3 سال قرار دهید. از مزیت های بازی با این محصول دوست داشتنی می توان به افزایش تمرکز، افزایش قدرت تخیل و تقویت دست و انگشتان اشاره کرد.

لگو فروشگاه فرندز مدل 01060

لگو فروشگاه فرندز مدل 01060؛ محصولی از کمپانی لپین می باشد، و برای سنین 6 تا 12 سال مناسب است. این لگو دارای 423 قطعه سرهم کردنی می باشد، که در نوع خود یک لگو بزرگ محسوب می شود. این محصول همچنین شامل 2 عدد مینی فیگور جذاب است. اگر به دنبال تقویت مهارت هایی مانند تمرکز، هماهنگی چشم و دست و مهارت های فیزیکی کودک خود هستید، این محصول می تواند یک انتخاب مناسب برای شما باشد.

لگو فروشگاه فرندز مدل 01060؛ محصولی از کمپانی لپین می باشد، و برای سنین 6 تا 12 سال مناسب است.

ساختنی فروشگاه فرندز با استفاده از مواد با کیفیت ساخته شده، و علاوه بر اینکه هیچگونه لبه تیزی در قطعات آن مشاهده نمی شود، کاملا بهداشتی بوده و برای سلامتی کودک شما نیز بی خطر است. اگر دوست دارید تا با خرید اسباب بازی، علاوه بر سرگرم کردن کودک خود، مهارت های او را نیز تقویت کنید، این محصول یک گزینه مناسب است.

لگو گرند هتل فرند مدل SY-830

لگو گرند هتل فرند مدل 830؛ محصولی از برند نام آشنای اس وای می باشد، و برای سنین بعد از 6 سالگی مناسب است. این لگو فوق العاده دارای 1585 قطعه می باشد، که از این نظر یک لگو بزرگ و فوق العاده سرگرم کننده محسوب می شود. لازم به ذکر است که از نظر سختی، این لگو در سطح C قرار دارد. این محصول همچنین شامل 5 مینی فیگور دوست داشتنی است، که جذابیت بازی با آن را برای کودک شما بیشتر می کند.

لگو گرند هتل فرند مدل SY-830 با قطعات ریز که باید دور ازدسترس نوزادان باشد

لگو گرند هتل فرندز مدل 830 نیز مانند سایر محصولات برند SY، با استفاده از مواد با کیفیت ساخته شده و کاملا بهداشتی و بی خطر است. لطفا توجه داشته باشید که به دلیل وجود قطعات ریز و قابل بلعیدن در این محصول، هرگز نباید آن را در دسترس کودکان زیر 3 سال قرار دهید.

لگو کلبه جنگلی اسباب بازی فرندز مدل 10536

لگو کلبه جنگلی فرندز بلا مدل 10536؛ محصولی از برند معتبر و پرطرفدار بلا می باشد. بازی با این محصول برای سنین بعد از 6 سالگی مناسب است، و می تواند باعث تقویت مهارت های مختلف ذهنی و فیزیکی در آن ها شود. این لگو جذاب دارای 117 قطعه می باشد، و مدلی ساده برای سرهم کردن محسوب می شود. همچنین 2 عدد مینی فیگور موجود در این محصول، باعث افزایش جذابیت آن می شوند.

لگو کلبه جنگلی اسباب بازی فرندز مدل 10536 مناسب گروه سنی شش سال به بالا

لگو کلبه جنگلی فرندز مدل 10536، مانند سایر محصولات برند BELA از مواد با کیفیت ساخته شده است، که باعث مواردی مانند چفت شوندگی خوب، عدم وجود لبه های تیز بر روی قطعات و بهداشتی بودن می شود. اگر کودک شما از سنین پایین با اسباب بازی های سر هم کردنی کار کرده باشد، می تواند زودتر از 6 سالگی با این لگو سرگرم شود، اما در نظر داشته باشید که به دلیل امکان بلیعدن قطعات ریز این لگو، نباید آن را در دسترس کودکان کوچک تر از 3 سال قرار دهید. 

سخن نهایی

لگو جز اسباب بازی هایی است که می تواند مهارت های کودک شما را تقویت کند. از مزیت بازی با لگوها می توان به تقویت تمرکز، تقویت انگشتان دست و همچنین افزایش هوش فضایی اشاره کرد. از جمله مواردی که در هنگام خرید لگو باید به آن توجه داشته باشید، برند تولید کننده آن است. کیفیت تولید هم بر روی سلامتی کودک شما، و هم بر روی راحتی بازی برای او تاثیر گذار می باشد.فروشگاه اسباب بازی کودک پلاس با ده سال سابقه خدمت در زمینه فروش انوع اسباب بازی، شما عزیزان را در انتخاب اسباب بازی کودک دلبندتان یاری می دهند. 

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)