معرفی 4 مدل دایناسور اسباب بازی کنترلی

معرفی 4 مدل دایناسور اسباب بازی کنترلی
اسباب بازی های کنترلی جذابیت به خصوصی برای کودکان دارند. در این مقاله از کودک پلاس قصد داریم 4 مدل دایناسور اسباب بازی کنترلی را به شما معرفی کنیم.

اسباب بازی های کنترلی جذابیت به خصوصی برای کودکان دارند. کودک می تواند حرکات و اعمال اسباب بازی خود را به وسیله ریموت آن کنترل کند، و به همین دلیل احساس واقعی تری از بازی با آن دارد. در این بین یکی از محبوب ترین گروه اسباب بازی های کنترلی، حیوانات هستند. فرزند شما علاوه بر بازی و سرگرمی، می تواند با حیوانات مختلف آشنا شود، و به این واسطه اطلاعات عمومی خود را تقویت کند. از جمله مهارت هایی که به وسیله بازی با اسباب بازی های کنترلی تقویت می شود، می توان به قدرت تمرکز و تخیل و همچنین هوش هیجانی اشاره کرد. در این مقاله از کودک پلاس قصد داریم 4 مدل جذاب و دوست داشتنی از دایناسورهای کنترلی را به شما معرفی کنیم.

ربات دایناسور موزیکال و کنترلی مدل 128A-21

ربات دایناسور موزیکال و کنترلی مدل 128A-21؛ برای بعد از 6 سالگی مناسب می باشد. این دایناسور رباتیک دارای چند چراغ LED جذاب در دهان و چشم خود است، که در زمان های خاصی روشن می شوند و جذابیت این دایناسور اسباب بازی را بالاتر می برند. این دایناسور قابلیت حرکت دادن دم خود را دارد، و به دلیل داشتن سنسور های تماسی، یک مدل هوشمند محسوب می شود.

ربات دایناسور موزیکال و کنترلی مدل 128A-21 برای بعد از 6 سالگی مناسب می باشد.

ریموت کنترل این محصول یک مدل عمودی و بسیار خوش دست است، که می توانید با استفاده از آن تمام عملکردهای دایناسور را کنترل کنید. این محصول دوام و طول عمر بالایی دارد و کاملا بهداشتی و بی خطر برای سلامتی فرزند شما است.

دایناسور اسباب بازی کنترلی بخار کن مدل RS6158A

دایناسور اسباب بازی کنترلی بخار کن مدل RS6158A؛ برای بعد از 3 سالگی مناسب می باشد. این محصول با قابلیت دودزایی و با استفاده از چراغ هایی که دارد، فضایی بسیار تاثیر گذار را برای کودک شما بوجود می آورد و می تواند برای ساعت ها او را سرگرم نگه دارد. همچنین لازم به ذکر است که این ربات دایناسور دودزا یک بدن گوشتی و فوق العاده طبیعی دارد. یکی از جذابیت های اصلی این محصول، ریموت کنترل آن می باشد که به صورت فسیل طراحی شده است.

دایناسور اسباب بازی کنترلی بخار کن مدل RS6158A؛ برای بعد از 3 سالگی مناسب می باشد.

دودزا بودن این دایناسور کنترلی، هیچ خطری برای تنفس و یا سلامتی کودک شما نخواهد داشت. از مزیت های بازی با این دایناسور اسباب بازی دوست داشتنی می توان به تقویت تمرکز، تقویت قدرت تخیل و همچنین افزایش هماهنگی بین چشم و دست اشاره کرد. این دایناسور در 2 رنگ بندی مختلف عرضه می شود، که می توانید با توجه به سلیقه کودک خود، یک مورد را انتخاب کنید.

اسباب بازی دایناسور موزیکال تی رکس

دایناسور موزیکال مدل 2051؛ موزیکال بوده و بوسیله باطری قلمی تغذیه می شود. این ربات طراحی بسیار ساده اما در عین حال جذابی دارد، که می تواند توجه هر کودک علاقه مندی را به خود جلب کند. این دایناسور اسباب بازی که بر اساس نژاد تی رکس (یک نژاد گیاه خوار) طراحی و ساخته شده، می‌تواند درست شبیه به یک دایناسور واقعی حرکت کرده، راه برود و دست و پاهای خود را تکان بدهد و یا حتی گاز بگیرد. این محصول به وسیله 3 عدد باتری قلمی تغذیه می شود، و دارای چراغ های بسیار جذابی در چندین نقطه بدن خود است.

اسباب بازی دایناسور موزیکال تی رکس به وسیله باتری قلمی تغذیه می شود

لازم به ذکر است که حتما باید این دایناسور را بر روی یک سطح صاف، و فقط با استفاده از ریموت کنترل حرکت دهید. حرکت دادن دست ها، پاها و یا فک این ربات با دست، می تواند به این ربات دوست داشتنی آسیب بزند. اگر قصد خرید هدیه برای یک کودک 2 سال به بالا را دارید، این ربات می تواند یک گزینه مناسب برای شما باشد، چرا که یک مدل بزرگ است و عملکردهای جذابی دارد.

دایناسور کنترلی شارژی دودزا طرح T-Rexمدل 88002

دایناسور کنترلی شارژی دودزا مدل T-Rex؛ برای بعد از 8 سالگی مناسب است و قابلیت تولید آتش و بخار از دهان خود را دارد. این دایناسور رباتیک یک مدل موزیکال بوده و یک مدل شارژی می باشد. اگر به دنبال خرید دایناسور های کنترلی هستید، این محصول یکی از بهترین، با کیفیت ترین و پیشرفته ترین گزینه های شما است. این ربات جذاب و دوست داشتنی برای شارژ کامل به زمانی در حدود 110 دقیقه نیاز دارد، و با هر بار شارژ کامل می توانید در حدود 15 دقیقه از آن استفاده کنید.

دایناسور کنترلی شارژی دودزا طرح T-Rexمدل 88002 که برد ریموت آن 20 متر است

ریموت کنترل این محصول بردی در حدود 10 تا 20 متر را دارد، که آزادی عمل قابل قبولی را به کودک شما می دهد. یکی از جذابیت های اصلی این محصول، قابلیت چرخش 360 درجه آن است، یعنی کودک شما می تواند این ربات را در تمام جهات حرکت دهد. افزایش هوش هیجانی، افزایش قدرت تخیل و تقویت دست و انگشتان تنها گوشه ای از مزیت های بازی با این محصول هستند. 

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)