4 مدل ست پزشکی اسباب بازی که هر کودکی را شیفته خود می کند!

4 مدل ست پزشکی اسباب بازی که هر کودکی را شیفته خود می کند!
کودکان در سنین پایین نسبت به لوازم مختلفی که در اطراف خود مشاهده می کنند، بسیار کنجکاو هستند. یکی از ابزارهای بسیار جذاب برای کودکان، لوازم پزشکی است. در این مقاله4 مدل ست پزشکی اسباب بازی جذاب و دوست داشتنی را معرفی خواهیم کرد.

کودکان در سنین پایین نسبت به لوازم مختلفی که در اطراف خود مشاهده می کنند، بسیار کنجکاو هستند، و تمایل دارند تا به وسیله بازی، شناخت خود را نسبت به آن ها بیشتر کنند. یکی از ابزارهای بسیار جذاب برای کودکان، لوازم پزشکی است. اما بازی کردن کودکان با لوازم مختلف، در بسیاری از مواقع می تواند خطرناک، و یا برای والدین هزینه بر باشد. در چنین شرایطی پیشنهاد ما تهیه نمونه های اسباب بازی، از همان وسایل و ابزارها است. در این مقاله از کودک پلاس (koodakplus) قصد داریم تا 4 مدل ست پزشکی اسباب بازی جذاب و دوست داشتنی را معرفی کنیم. بازی با این محصولات می تواند باعث تقویت قدرت تخیل، رشد خلاقیت و همچنین آشنایی کودک شما با زندگی واقعی شود.

بازی با ست های لوازم پزشکی اسباب بازی می تواند باعث تقویت قدرت تخیل کودک شوند

ست اسباب بازی پزشکی طرح کیفی مدل 669-023

ست اسباب بازی پزشکی طرح کیفی مدل 669-023؛ دارای تمامی وسایل پزشکی همراه با عروسک ال او ال می باشد که انتخاب خوبی برای دختران 3 تا 8 سال است. در این محصول لوازمی همچون عینک، آمپول، گوشی پزشکی و همین طور تخت بیمار قرار دارد. همچنین یک عروسک کوچک نیز در این ست وجود دارد، که کودک شما می تواند از آن به عنوان بیمار فرضی خود استفاده کند.

ست اسباب بازی پزشکی طرح کیفی مدل 669-023 برای سنین 3 تا 8 سال مناسب است

بازی با این ست پزشکی اسباب بازی باعث می شود تا کودک نسبت به پزشک، مطب دکتر و بیمارستان ترس کمتری داشته باشد، و در مواقع بیماری، راحت تر به پزشک مراجعه کند. تمام لوازم موجود در این محصول با استفاده از مواد اولیه با کیفیت ساخته شده اند، که دوام قابل قبولی داشته، و کاملا بهداشتی و غیر سمی هستند.

اسباب بازی ميز كامل دكتری باطری خور و موزیکال مدل 6024

ميز كامل دكتری باطری خور مدل 6024؛ برای بعد از 3 سالگی مناسب می باشد. در این محصولی وسایلی مانند گوشی پزشکی، سرنگ، دستگاه فشار خون قرار دارند، که کودک شما می تواند برای ساعت ها خود را با آن ها سرگرم نگه دارد. یکی از جذابیت های این ست پزشکی، موزیکال بودن آن است، که باعث سرگرم کننده تر شدن آن می شود. برای راه اندازی این اسباب بازی به باتری های قلمی معمولی نیاز دارید، که می توانید به راحتی آن ها را از فروشگاه های مختلف تهیه کنید.

اسباب بازی ميز كامل دكتری باطری خور و موزیکال مدل 6024 به وسیله باتری های قلمی تغذیه می شود

این اسباب بازی جذاب با استفاده از مواد اولیه استاندارد ساخته شده، که همگی دوام بالایی در برابر فشار و ضربه دارند، و کاملا بهداشتی و غیر سمی هستند. از جمله مزیت های بازی با این میز دکتر موزیکال می توان به افزایش هوش هیجانی، افزایش قدرت تخیل، تقویت دست و انگشتان اشاره کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید این محصول می توانید اینجا کلیک کنید.

ست وسایل پزشکی کودک(خارجی اصلی) مدل my family doctor-9900

ست پزشکی اسباب بازی مدل 9900؛ مناسب رده سنی 3 سال به بالا است. این اسباب بازی دخترانه شیک و دوست داشتنی شامل لوازمی مثل گوشی پزشکی، آمپول بی خطر، تب سنج، قیچی، دستگاه سنجش گوش، چکش معاینه، دستگاه سنجش قند خون و آینه معاینه دندان می باشد. از جمله جذابیت های اصلی این اسباب بازی می توان به گوشی آن اشاره کرد، که هنگام فشردن بر روی سینه افراد صدای تپش قلب پخش می کند، و با چراغ کوچک و چشمک زنی که دارد، احساس بسیار واقعی تری را به کودک شما منتقل می کند.

ست وسایل پزشکی کودک مدل 9900 دارای چراغ های چشمک زن است

این محصول با استفاده از مواد اولیه با کیفیت ساخته شده است، که علاوه بر مقاوم بودن در برابر ضربات احتمالی، کاملا بهداشتی و غیر سمی هستند. در نظر داشته باشید که به دلیل وجود قطعات ریز و قابل جداسازی، نباید این ست پزشکی را در دسترس کودکان زیر 3 سال قرار دهید.

کیف لوازم پزشکی هولی تویز 3107

کیف لوازم پزشکی هولی تویز 3107؛ برای بعد از 2 سالگی مناسب است. این کیف لوازم پزشکی اسباب بازی یک محصول موزیکال بوده، که می تواند برای ساعت ها کودک شما را سرگرم کند. این ست شامل لوازمی مثل سرنگ، گوشی دکتری، محفظه مخصوص دارو، و بقیه لوازم معاینه معمول است، که فرزند شما می تواند با آن ها بازی کند، و از این طریق مهارت هایی مانند تمرکز ذهنی خود را تقویت کند. از دیگر مزیت های بازی با این کیف پزشکی می توان به تقویت قدرت تخیل، و همچنین آشنایی با نحوه کار پزشک اشاره کرد.

کیف لوازم پزشکی هولی تویز 3107 بسیار مقاوم است

بازی با لوازم پزشکی باعث می شود تا در هنگام مراجعه به پزشک برای درمان، فرزند شما ترس کمتری داشته باشد و احساس راحتی بیشتری کند. لازم به ذکر است که محصولات هولی تویز به دلیل کیفیت بسیار بالایی که دارند، به اسباب بازی های نشکن معروف هستند و کاملا بهداشتی و بی خطر برای سلامتی کودک شما هستند.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)