معرفی 3 مدل لگو جذاب از برند کیومن

معرفی 3 مدل لگو جذاب از برند کیومن
لگو ها جز محدود ترین اسباب بازی هایی هستند، که هم در بین پسرها و هم در بین دخترها محبوب هستند. برند های زیادی لگو ها را تولید می کنند، که یکی از آن ها برند QMAN است. در این مقاله از کودک پلاس به معرفی 5 مدل لگو جذاب از برند کیومن خواهیم پرداخت.

لگو ها جز محدود ترین اسباب بازی هایی هستند، که هم در بین پسرها و هم در بین دخترها محبوب هستند. فرزند شما می تواند با استفاده از قطعات لگو، اسباب بازی های مختلفی از جمله ماشین، هواپیما، خانه و... را بسازد. برند های زیادی لگو ها را در مدل های بسیار متنوعی تولید می کنند، که یکی از آن ها برند QMAN است. محصولات کیومن با استفاده از مواد اولیه با کیفیت ساخته می شوند، و دوام و عمر بسیار بالایی دارند. در این مقاله از کودک پلاس به معرفی 3 مدل لگو جذاب از برند کیومن خواهیم پرداخت.

لگو ست جنگی مدل C21014

لگو ست جنگی مدل C21014؛ برای بعد از 6 سالگی مناسب است. این اسباب بازی پسرانه شامل 585 قطعه لگویی می باشد، که فرزند شما می تواند با استفاده از آن ها تسلیحات جنگی مختلفی مانند تانک، جیپ نظامی و برج مراقبت و تیربار بسازد. همچنین در بسته بندی این محصول 4 عدد مینی فیگور نظامی نیز قرار دارد، که جذابیت بازی را برای فرزند شما دو چندان می کنند.

لگو ست جنگی مدل C21014؛ برای بعد از 6 سالگی مناسب است.

اصلی ترین ویژگی این ساختنی جنگی قابلیت تخریب آن است. پس از تکمیل کردن لگو ست جنگی، فرزند شما می تواند با ضربه زدن به دکمه های مخصوصی که در این محصول قرار دارد، بخش هایی از آن را منفجر کند. لازم به ذکر می باشد که به دلیل وجود قطعات قابل بلعیدن در این اسباب بازی، شما والدین عزیز نباید آن را در دسترس کودکان زیر 3 سال قرار دهید.

ساختنی فروشگاه لوازم آرایش کیومن مدل C0103

ساختنی فروشگاه لوازم آرایش کیومن مدل C0103؛ یک مدل دخترانه محسوب می شود، و برای بعد از 6 سالگی مناسب است. این اسباب بازی شامل 348 قطعه سرهم کردنی می باشد، که دختر شما می تواند با استفاده از آن ها یک ساختمان شبیه به فروشگاه های لوازم آرایشی بسازد. از جمله جذابیت های این محصول، می توان به 2 وجهی بودن آن اشاره کرد، که یعنی این لگو پس از تکمیل شدن، هم از قسمت جلو، و هم از قسمت پشت قابل استفاده است.

ساختنی فروشگاه لوازم آرایش کیومن مدل C0103؛ یک مدل دخترانه محسوب می شود، و برای بعد از 6 سالگی مناسب است.

بازی با فروشگاه لوازم آرایش کیومن، می تواند باعث تقویت تمرکز، رشد خلاقیت و همچنین افزایش قدرت تخیل فرزند شما شود.

لگو ساختنی جیپ ارتشی کیومن مدل 22012

لگو جیپ ارتشی کیومن مدل 22012؛ برای بعد از 6 سالگی مناسب است. این ساختنی پسرانه جذاب محصولی از سری Thunder Mission می باشد، که شامل 281 قطعه سر هم کردنی است. کودک شما می تواند با استفاده از قطعات این ساختنی، یک جیپ ارتشی به همراه یک لانچر موشک را بسازد. همچنین وجود 2 عدد مینی فیگور نظامی، جذابیت بازی را برای فرزند شما بیشتر می کند. در بسته بندی این محصول یک دفترچه راهنمای تصویری قرار دارد، که کار ساخت این لگو را برای فرزند شما راحت تر می کند.
لگو جیپ ارتشی کیومن مدل 22012؛ برای بعد از 6 سالگی مناسب است.
این لگو با استفاده از مواد اولیه استاندارد ساخته شده است، و دوام و طول عمر بالایی دارد. پسر شما می تواند بارها و بارها قطعات این محصول را از هم جدا کرده، و بدون نگرانی از خرابی، مجددا این لگ جیپ ارتشی را کامل کند.

ساختنی دخترانه کیومن سری CITY CORNER مدل C0108

ساختنی دخترانه کیومن سری CITY CORNER مدل C0108؛ برای بعد از 6 سالگی مناسب است. لگو ساختنی دخترانه کیومن شامل 302 قطعه لگویی می باشد، که دختر بچه شما می تواند با استفاده از آن ها، یک ساختمان شبیه به کافی شاپ بسازد. قطعات این محصول چفت شوندگی بسیار خوبی دارند، و هیچگونه لقی در آن ها مشاهده نخواهید کرد. همچنین مواد اولیه استفاده شده در تولید این لگو، همگی استاندارد بوده و هیچ خطری برای سلامت فرزند شما نخواهند داشت.

لگو ساختنی دخترانه کیومن

اگر شما نیز از جمله والدینی هستید که دغدغه تقویت مهارت های فرزند خود را دارید، این لگو کیومن می تواند یک انتخاب بسیار مناسب برای شما باشد. رشد خلاقیت، تقویت تمرکز، افزایش قدرت تخیل و همچنین تقویت دست و انگشتان از جمله مزیت های بازی با این اسباب بازی هستند. 

ساختنی کافی شاپ سری CITY CORNER مدل C0102

ساختنی کافی شاپ سری CITY CORNER مدل C0102؛ برای بعد از 6 سالگی مناسب است. این لگو که محصولی از سری سیتی کرنر می باشد، شامل 332 قطعه سر هم کردنی است. فرزند شما می تواند با استفاده از قطعات موجود در بسته بندی این محصول، یک ساختمان کافی شاپ را بسازد. این اسباب بازی را می توان هم یک مدل دخترانه، و هم پسرانه در نظر گرفت.

لگو ساختنی کافی شاپ

در ساخت لگو کافی شاپ جزئیات جذابی رعایت شده است، که هر کودک علاقه مندی را به خود جذب می کند. لازم به ذکر می باشد که به دلیل وجود قطعات ریز در بسته بندی این ساختنی، نباید آن را در دسترس کودکان زیر 3 سال قرار دهید. 

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)