ماهی گیری را به خانه بیاورید!

ماهی گیری را به خانه بیاورید!
اسباب بازی های ماهیگیری یکی از سرگرم کننده ترین وسایل بازی برای کودکان هستند. در این مقاله از کودک پلاس به معرفی 3 مدل از بهترین ماهی گیری های اسباب بازی خواهیم پرداخت.

اسباب بازی های ماهیگیری؛ یکی از سرگرم کننده ترین وسایل بازی برای کودکان هستند. این اسباب بازی های به طور کلی شامل یک یا چند قلاب، و تعدادی ماهی می باشند، که به صورت مغناطیسی قابل گرفتن از طریق قلاب هستند. برخی از این محصولات برای راه اندازی به باتری های قلمی نیاز دارند، و برخی از آن ها بدون نیاز به برق کار می کنند. همچنین برخی از ماهیگیری های اسباب بازی قابلیت استفاده در آب را دارند، که از همین طریق احساس واقعی تری را به فرزند شما منتقل خواهند کرد. در نظر داشته باشید که همه ماهیگیری های بچه گانه باید برای سنین بعد از 3 سالگی مورد استفاده قرار بگیرند، چرا که در همه آن ها قطعات ریز و قابل بلعیدن وجود دارد. در این مقاله از کودک پلاس (koodakplus)به معرفی 3 مدل از بهترین ماهی گیری های اسباب بازی خواهیم پرداخت.

بازی ماهی گیری موزیکال به همراه قلاب مدل 216-889

برد ماهی گیری موزیکال به همراه قلاب مدل 216-889؛ دارای چندین صدای مختلف می باشد.برد ماهی گیری موزیکال به همراه قلاب 27 قطعه مختلف، از جمله 2 عدد قلاب است، که فرزند شما می تواند به وسیله آن ها با دوستان و یا خواهر و برادر خود بازی کند. همچنین این محصول یک مدل موزیکال می باشد، که با پخش صداهای مختلف، می تواند باعث تشویق فرزند شما به بازی شود.

برد ماهی گیری موزیکال به همراه قلاب مدل 216-889؛ دارای چندین صدای مختلف می باشد.

برای راه اندازی این ماهی گیری اسباب بازی، به باتری های قلمی معمولی نیاز خواهید داشت، که به راحتی قابل تهیه هستند. این محصول می تواند علاوه بر سرگرم کردن فرزند شما، باعث تقویت مهارت هایی از جمله تمرکز، هماهنگی بین چشم و دست و همچنین هوش هیجانی او شود.

ماهیگیری اسباب بازی همراه با آبشار مدل 9996

ماهیگیری اسباب بازی همراه با آبشار مدل 9996؛ برای بعد از 3 سالگی مناسب می باشد. اصلی ترین مزیت این اسباب بازی، قابلیت شخصی سازی آن است. شما می توانید با استفاده از قطعات موجود در بسته بندی این محصول، محیط بازی را به 3 شکل مختلف بسازید. این ماهی گیری اسباب بازی با استفاده از جریان آب کار می کند، و یک آبشار جذاب و دوست داشتنی نیز در درون خود دارد. برای راه اندازی این اسباب بازی به 3 عدد باتری قلمی 1.5 ولت نیاز خواهید داشت.

ماهیگیری اسباب بازی همراه با آبشار مدل 9996؛ برای بعد از 3 سالگی مناسب می باشد.

همچنین این ست ماهیگیری مغناطیسی در 2 رنگ بندی آبی و قهوه ای عرضه می شود، که می توانید با توجه به سلیقه فرزند خود یک مورد را سفارش دهید. افزایش تمرکز و هماهنگی بین چشم و دست، از جمله مزیت های بازی با این محصول هستند.

اسباب بازی آموزشی ماهیگیری باطری خور کد 66887j

اسباب بازی آموزشی ماهیگیری باطری خور کد 66887j؛ برای سنین بعد از 3 سالگی مناسب است. در بسته بندی این محصول یک ماهی و یک قلاب قرار دارد، که دارای ساختار مغناطیسی هستند و فرزند شما می تواند برای ساعت ها خود را سرگرم نگه دارد. این ماهی اسباب بازی با کمک دم عقبی متحرک خود، توانایی حرکت در آب را دارد، و به همین دلیل می تواند تجربه ای فوق العاده لذت بخش را برای فرزند شما رقم بزند.
اسباب بازی آموزشی ماهیگیری باطری خور کد 66887j؛ برای سنین بعد از 3 سالگی مناسب است.
این اسباب بازی با استفاده از پلاستیک با کیفیت ABS ساخته شده است، و دوام بالایی در برابر ضربه و فشار دارد. اگر به دنبال محصولی هستید تا علاوه بر سرگرم کردن فرزند شما، مهارت های جسمی و ذهنی او را نیز تقویت کند، اسباب بازی آموزشی ماهیگیری می تواند یک انتخاب ایده آل برای شما باشد.

اسباب بازی ماهیگیری به همراه قلاب مدل 220

برد ماهیگیری به همراه قلاب مدل 220؛ برای بعد از 3 سالگی مناسب می باشد. این اسباب بازی ماهی گیری یک ساختار مغناطیسی، و عملکرد بسیار ساده ای دارد. برای راه اندازی این محصول به باتری نیاز نخواهید داشت، و همین مسئله کار کردن با آن را بسیار راحت می کند. در نظر داشته باشید که ماهی های این ست اسباب بازی سایز بسیار کوچکی دارند، و به همین دلیل نباید این اسباب بازی را در دسترس کودکان زیر 3 سال قرار دهید.

اسباب بازی ماهیگیری

از جمله مزیت های بازی با این اسباب بازی ماهیگیری می توان به افزایش تمرکز، تقویت انگشتان، افزایش هماهنگی بین چشم و دست و همچنین تقویت اعتماد به نفس کودک اشاره کرد. 

ماهیگیری اسباب بازی با امکان استفاده در آب مدل 66888C

ماهیگیری اسباب بازی مدل 66888C؛ امکان استفاده در آب را دارد و برای بعد از 3 سالگی مناسب است. این ماهی گیری مغناطیسی به وسیله باتری های قلمی معمولی تغذیه می شود، که به راحتی قابل تهیه هستند. این محصول با استفاده از مواد اولیه با کیفیت و نو ساخته شده، و عاری از هرگونه ماده سمی و یا مضر می باشد. این اسباب بازی نیز مانند مدل های بالا، شامل قطعات کوچک و قابل بلعیدن می شود، و به همین دلیل هم نباید آن را در دسترس کودکان زیر 3 سال قرار دهید.

اسباب بازی ماهی گیری

بازی با این ماهیگیری مغناطیسی می تواند باعث تقویت تمرکز، افزایش هماهنگی بین چشم و دست و همچنین تقویت قدرت تخیل شود.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)