بهترین لگو های سری سیتی را بشناسید

بهترین لگو های سری سیتی را بشناسید
لگو ها دارای سری های مختلفی هستند، که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند. یکی از معروف ترین سری های لگو، سری سیتی می باشد. در این مقاله قصد داریم تا بهترین لگو های سری سیتی را معرفی کنیم.

یکی از معروف ترین اسباب بازی هایی که در سال های اخیر بسیار پرطرفدار شده است، لگو می باشد. لگو توسط برند های مختلفی تولید و عرضه می شود. علاوه بر تولیدکنندگان مختلف، لگو ها سری های متفاوتی نیز دارند. اصلی ترین ویژگی لگو اسباب بازی این است که، همه مدل های موجود در آن ها به یکدیگر مرتبط هستند. مثلا سری های ابرقهرمانی، شامل مدل هایی است که همگی بر اساس فیلم ها و انیمیشن های ابرقهرمانی ساخته شده اند. یکی از معروف ترین سری های لگو، سری سیتی یا City می باشد. در این مقاله قصد داریم تا بهترین لگو های سری سیتی را معرفی کنیم.

لگو اسباب بازی سری سیتی

سری لگو های سیتی که گاهی با نام Cities نیز شناخته می شوند، توسط اکثر برند ها تولید و عرضه می شوند. این لگو ها معمولا بر اساس زندگی شهری، و موضوعات پیرامون آن ساخته می شوند. لگو های دزد و پلیس، ایستگاه های آتش نشانی، ساختمان ها و فضا های شهری و هواپیما، از جمله این مدل ها هستند. در ادامه قصد داریم تا چند مورد از بهترین لگو های سری سیتی، که در کودک پلاس عرضه می شوند را به شما عزیزان معرفی کنیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع لگو می توانید به مقاله "راهنمای جامع لگو دخترانه و لگو پسرانه" مراجعه کنید

لگو هلیکوپتر و تریلی City مدل LEGO-60183

لگو هلیکوپتر و تریلی مدل LEGO-60183؛ برای بعد از 5 سالگی مناسب است. با استفاده از 310 قطعه سرهم کردنی موجود در بسته بندی لگو هلوکوپتر و ترکی  پسرانه، فرزند شما می تواند یک هلیکوپتر و یک تریلی بزرگ را بسازد. این ساختنی اسباب بازی با استفاده از مواد اولیه با کیفیت ساخته شده، و به همین دلیل قطعات آن چفت شوندگی بسیار خوبی دارند.

لگو هلیکوپتر و تریلی مدل LEGO-60183؛ برای بعد از 5 سالگی مناسب است.

بازی با این لگو سیتی می تواند علاوه بر سرگرم کردن فرزند شما، باعث تقویت تمرکز و رشد خلاقیت او نیز شود. پس از تکمیل این لگو هلیکوپتر و تریلی، فرزند شما می تواند از آن به عنوان بخشی از دکور اتاق خود نیز استفاده کند.

لگو هلیکوپتر پلیس سیتی مدل 10863

لگو هلیکوپتر پلیس سیتی مدل 10863؛ برای بعد از 6 سالگی مناسب است. در بسته بندی این اسباب بازی پسرانه 325 قطعه لگو قرار دارد. فرزند شما می تواند با سرهم کردن این قطعات، یک هلیکوپتر پلیس، یک ماشین و یک برج نگهبانی را بسازد. اگر فرزند شما از علاقه مندان به اسباب بازی های ساختنی و لگو است، این محصول می تواند یک هدیه بسیار جذاب برای او باشد.
لگو هلیکوپتر پلیس سیتی مدل 10863؛ برای بعد از 6 سالگی مناسب است.
لازم به ذکر است که با توجه به کوچک بودن بسیاری از قطعات موجود در بسته بندی این لگو، نباید آن را در دسترس کودکان زیر 3 سال قرار دهید. در بسته بندی این لگو یک دفترچه راهنمای تصویری نیز قرار دارد، که فرزند شما می تواند با استفاده از آن، به سادگی این ساختنی را تکمیل کند. برای کسب اطلاعات بیشتر و یا خرید این محصول می توانید اینجا کلیک کنید.

لگو ایستگاه آتش نشانی مدل 11215

لگو ایستگاه آتش نشانی مدل 11215؛ دارای 533 قطعه است. علاوه بر قطعات اصلی، 5 عدد مینی فیگور نیز در بسته بندی این ساختنی قرار دارد، که جذابیت بازی را برای فرزند شما دو چندان خواهند کرد. با استفاده از قطعات این اسباب بازی پسرانه، فرزند شما می تواند یک ایستگاه آتش نشانی کامل را بسازد. بازی با این محصول علاوه بر سرگرم کردن پسر بچه شما، می تواند باعث آشنایی او با ساز و کار شغل آتش نشانی نیز شود.
لگو ایستگاه آتش نشانی مدل 11215؛ دارای 533 قطعه است.
قطعات این ساختنی از جنس پلاستیک ABS ساخته شده اند، و دوام و طول عمر بسیار بالایی دارند. همچنین کیفیت تولید بالای این محصول، باعث شده تا قطعات آن چفت شوندگی بسیار خوبی داشته باشند. همین مسئله باعث رقم خوردن تجربه ای شیرین برای فرزند شما خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر و یا ثبت سفارش، می توانید به صفحه محصول مراجعه کنید.

لگو هواپیما تامین کننده قطب شمال مدل 10996

لگو هواپیما تامین کننده قطب شمال مدل 10996؛ برای بعد از 6 سالگی مناسب است. لگو هواپیما جذاب توسط برند لپین تولید شده، و دارای 731 قطعه سرهم کردنی می باشد. فرزند شما می تواند با استفاده از قطعات لگویی این اسباب بازی، یک هواپیما، یک یخ شکن بزرگ و چند وسیله دیگر را بسازد. علاوه بر قطعات اصلی، 4 عدد مینی فیگور نیز به همراه این لگو پسرانه عرضه می شوند.
لگو هواپیما تامین کننده قطب شمال مدل 10996؛ برای بعد از 6 سالگی مناسب است.
در نظر داشته باشید که بسیاری از قطعات موجود در این محصول، کوچک و قابل بلعیدن هستند، و به همین دلیل نباید آن را در دسترس کودکان زیر 3 سال قرار دهید. از جمله مزیت های بازی با این محصول می توان به افزایش هوش هیجانی، افزایش قدرت تخیل و همچنین تقویت دست و انگشتان اشاره کرد. 

لگو دزد و پلیس سیتی مدل BELA-10419

لگو دزد و پلیس سیتی مدل 10419؛ برای بعد از 6 سالگی مناسب است. در بسته بندی این محصول، 250 قطعه لگویی قرار دارد، که فرزند شما می تواند با استفاده از آن ها، یک ون بزرگ پلیس، یک ماشین سارق و یک خانه کوچک بسازد. علاوه بر قطعات اصلی، یک مینی فیگور پلیس، 2 عدد مینی فیگور دزد و 2 مینی فیگور سگ نیز در این محصول قرار دارند.
لگو دزد و پلیس سیتی مدل 10419؛ برای بعد از 6 سالگی مناسب است.
برند BELA این محصول را با استفاده از بهترین مواد اولیه ساخته است، که همین مسئله باعث ایجاد چفت شوندگی بسیار خود در بین قطعات شده است. لگو دزدو پلیس یک مدل ساده برای ساخت محسوب می شود، اما با این حال یک دفترچه راهنمای تصویری درون بسته بندی قرار دارد، که فرزند شما می تواند به کمک آن این محصول را به سادگی تکمیل کند. 

لگو کشتی جنگی مدل 10755

لگو کشتی جنگی مدل 10755؛ برای بعد از 6 سالگی مناسب است. این ساختنی از سری Cities می باشد، که توسط برند معروف BELA تولید می شود. این اسباب بازی پسرانه دوست داشتنی دارای 844 قطعه سرهم کردنی می باشد، که فرزند شما می تواند با استفاده از آن ها دو قایق، یک هلیکوپتر و یک اسکله را بسازد. لگو کشتی جنگی یک مدل بزرگ محسوب می شود، که کمی نیز پیچیده است. اما وجود یک دفترچه راهنمای تصویری، کار ساخت را آسان خواهد کرد.
لگو کشتی جنگی مدل 10755؛ برای بعد از 6 سالگی مناسب است.
تقویت تمرکز، افزایش قدرت تخیل و همچنین تقویت دست و انگشتان، از جمله مزیت های بازی با این محصول هستند.

لگو سیتی فرودگاه مدل 11615

لگو سیتی فرودگاه مدل 11615؛ برای بعد از 6 سالگی مناسب است. این محصول دارای 322 قطعه می باشد، که با استفاده از آن ها، یک هواپیما مسافربری، یک ماشین سوخت رسانی هواپیما، یک ماشین حمل بار و یک ساختمان کوچک فرودگاه قابل ساخت هستند. علاوه بر قطعات اصلی، 4 عدد مینی فیگور از خلبان، مسافر و کارکنان فرودگاه نیز در بسته بندی این محصول قرار دارند.
لگو سیتی فرودگاه مدل 11615؛ برای بعد از 6 سالگی مناسب است.
این محصول با استفاده از مواد با کیفیت و بهداشتی ساخته شده است. قطعات این لگو چفت شوندگی بسیار خوبی داشته، و تجربه شیرینی را برای فرزند شما رقم خواهند زد. اگر به دنبال محصولی هستید تا مهارت های ذهنی و جسمی فرزند شما را تقویت کند، لگو سیتی فرودگاه می تواند گزینه ایده آلی برای خرید باشد. 

لگو اسباب بازی شهر سیتی مدل CITIES-22038

لگو شهر سیتی مدل CITIES-22038؛ برای بعد از 16 سالگی مناسب است. این ساختنی پسرانه شامل 1683 قطعه می باشد، و از این نظر یک مدل بزرگ و پیچیده محسوب می شود. با استفاده از قطعات این اسباب بازی، می توانید یک محیط شهری را بسازید. قطعات لگو اسباب بازی شهر سیتی از مواد اولیه مرغوب و پلاستیک مقاوم ساخته شده اند، و به همین دلیل چفت شوندگی بسیار خوبی دارند.
لگو شهر سیتی مدل CITIES-22038؛ برای بعد از 16 سالگی مناسب است.
اگر به دنبال یک لگو برای به چالش کشیدن مهارت های خود هستید، این محصول می تواند انتخاب مناسبی باشد. از جمله مزیت های بازی با این لگو پسرانه می توان به افزایش هوش هیجانی، افزایش قدرت تخیل و تقویت دست و انگشتان اشاره کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر و یا ثبت سفارش، می توانید به صفحه محصول مراجعه کنید.

جمع بندی

در این مطلب از فروشگاه اسباب بازی کودک پلاس، ما 8 مدل از لگو های سری سیتی را معرفی کردیم. این محصولات می توانند برای کودکان علاقه مند به لگو و ساختنی، هدیه هایی بسیار جذاب و سرگرم کننده باشند. با مراجعه به صفحه هر محصول می توانید علاوه بر کسب اطلاعات بیشتر، سفارش خود را برای خرید ثبت کنید. اگر تجربه بازی و یا خرید هر کدام از لگو های این لیست را دارید، می توانید در بخش نظرات تجربه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)