بهترین لگو های کنترلی که باید بشناسید!

بهترین لگو های کنترلی که باید بشناسید!
لگو ها یکی از محبوب ترین اسباب بازی ها در بین نسل های جدید هستند. برخی از این لگو ها کنترلی بوده، و قابلیت هدایت با ریموت را دارند. در این مقاله به معرفی بهترین لگو های کنترلی در کودک پلاس خواهیم پرداخت.

بهترین لگو های کنترلی که باید بشناسید!

لگو ها یکی از محبوب ترین اسباب بازی ها در بین نسل های جدید هستند. این محصولات در مدل های بسیار متفاوت و متنوعی عرضه می شوند، که هر کدام ویژگی های مخصوص خود را دارند. برخی از لگو ها کنترلی هستند. به این معنی که پس از تکمیل، فرزند شما می تواند مانند یک اسباب بازی کنترلی با آن ها بازی کرده، و به وسیله ریموت آن ها را هدایت کند. در این مقاله از کودک پلاس به معرفی بهترین لگو های کنترلی خواهیم پرداخت. پس تا انتها با ما باشد.

لگو پینی ماشین کنترلی ساختنی مدل sl-00001

لگو پینی ماشین کنترلی مدل sl-00001؛ برای بعد از 8 سالگی مناسب می باشد. این محصول در اسکیل 1:18 ساخته شده، که یعنی 18 برابر از یک ماشین واقعی کوچک تر است. لگو پینی ماشین یک ریموت کنترلی تفنگی و بسیار خوش دست دارد، که به وسیله 2 عدد باتری 1.5 ولت تغذیه می شود.

لگو پینی ماشین کنترلی مدل sl-00001؛ برای بعد از 8 سالگی مناسب می باشد.

این لگو کنترلی با استفاده از بهترین مواد اولیه ساخته شده، و قطعات آن دوام بسیار بالایی در برابر ضربه و فشار دارند.

لگو پینی ماشین کنترلی ساختنی مدل sl-00005

لگو پینی ماشین کنترلی مدل sl-00005؛ برای بعد از 8 سالگی مناسب می باشد. این اسباب بازی پسرانه می تواند تا سرعت 8 کیلومتر بر ساعت حرکت کرده، و به وسیله چرخ های بزرگ و سیستم تعلیق قدرت مندی که دارد، به راحتی سطوح ناهموار را پشت سر بگذارد.

لگو پینی ماشین کنترلی مدل sl-00005؛ برای بعد از 8 سالگی مناسب می باشد.

بازی با این ماشین کنترلی لگویی، می تواند علاوه بر سرگرم کردن فرزند شما، باعث رشد خلاقیت، افزایش قدرت تخیل و همچنین تقویت دست و انگشتان او شود. برای کسب اطلاعات بیشتر و یا خرید این محصول، می توانید اینجا کلیک کنید.

لگو ماشین اسپورت کنترلی مدل SEMBO BLOCK-701954

لگو ماشین اسپورت کنترلی مدل SEMBO BLOCK-701954؛ برای بعد از 6 سالگی مناسب است. این محصول شامل 1254 قطعه می باشد، که فرزند شما می تواند به وسیله آن ها، یک ماشین لامبورگینی اسپورت را بسازد. این ماشین لگویی در مقیاس 1:14 ساخته شده، که یعنی 14 برابر از نمونه واقعی خود کوچک تر می باشد.
لگو ماشین اسپورت کنترلی مدل SEMBO BLOCK-701954؛ برای بعد از 6 سالگی مناسب است.
فرزند شما می تواند پس از تکمیل این محصول، مانند یک ماشین کنترلی با آن بازی کرده، و برای ساعت ها خود را سرگرم نگه دارد. این ساختنی پسرانه که محصولی از سمبو بلاک می باشد، با استفاده از مواد اولیه با کیفیت ساخته شده، و قطعات آن چفت شوندگی بسیار خوبی دارند.

لگو پینی ماشین کنترلی ساختنی مدل sl-00002

لگو پینی ماشین کنترلی مدل sl-00002؛ برای بعد از 8 سالگی مناسب می باشد. این محصول در مقیاس 1:18 ساخته شده، که یعنی 18 برابر از یک ماشین واقعی کوچک تر است. قطعات لگو پینی ماشین کنترلی با استفاده از مواد اولیه با کیفیت ساخته شده اند، و به همین دلیل دوام بالایی در برابر ضربه و فشار دارند.
لگو پینی ماشین کنترلی مدل sl-00002 برای بعد از 8 سالگی مناسب می باشد.
این ماشین لگویی دارای یک ریموت تفنگی می باشد، که بسیار خوش دست بوده و برای راه اندازی آن به 2 عدد باتری 1.5 ولت نیاز خواهید داشت. رشد خلاقیت، افزایش قدرت تخیل و تقویت دست و انگشتان از جمله مزیت های بازی با این اسباب بازی پسرانه هستند. 

لگو پینی ماشین کنترلی ساختنی مدل sl-00003

لگو پینی ماشین کنترلی مدل sl-00003؛ برای بعد از 8 سالگی مناسب می باشد. این ماشین لگویی می تواند با سرعت 8 کیلومتر بر ساعت حرکت کرده، و به کمک چرخ های بزرگ خود، از سطوح ناهموار به راحتی عبور کند. لگو پینی ماشین کنترلی ساختنی در مقیاس 1:18 ساخته شده، که یعنی 18 برابر از یک ماشین واقعی کوچک تر می باشد.

لگو پینی ماشین کنترلی مدل sl-00003؛ برای بعد از 8 سالگی مناسب می باشد.

تمام قطعات این ماشین لگویی کنترلی با استفاده از مواد اولیه استاندارد ساخته شده اند، که علاوه بر دوام قابل قبول، کاملا بهداشتی و بی خطر برای سلامتی فرزند شما هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر و یا خرید این محصول می توانید اینجا کلیک کنید.

لگو اسباب بازی ماشین آفرود فورد کنترلی مدل S-701990

لگو ماشین آفرود فورد مدل 701990؛ از سری تکنیک می باشد و محصولی از برند سمبو بلاک است. این محصول دارای 1630 قطعه می باشد، که فرزند شما می تواند با استفاده از آن ها، یک ماشین فورد رپتور بسیار جذاب را بسازد. پس از تکمیل این ساختنی، فرزند شما می تواند با آن مانند یک ماشین کنترلی بازی کرده، و برای ساعت ها خود را سرگرم نگه دارد.

لگو ماشین آفرود فورد مدل 701990؛ از سری تکنیک می باشد و محصولی از برند سمبو بلاک است.

بازی با این اسباب بازی پسرانه می تواند علاوه بر سرگرم کردن فرزند شما، باعث افزایش هوش هیجانی، افزایش قدرت تخیل و همچنین تقویت دست و انگشتان او شود. در نظر داشته باشید که به دلیل وجود قطعات کوچک و قابل بلعیدن در این لگو، نباید آن را در دسترس کودکان زیر 3 سال قرار دهید.

لگو ماشین جیپ کنترلی اسباب بازی مدل DECOOL-3901

لگو ماشین جیپ کنترلی اسباب بازی دکول مدل 3901؛ برای بعد از 6 سالگی مناسب است. این محصول شامل 714 قطعه لگویی می باشد، که فرزند شما می تواند با استفاده از آن ها یک ماشین جیپ را بسازد. این اسباب بازی پسرانه در 2 رنگ بندی مختلف عرضه می شود، که می توانید با توجه به سلیقه فرزند خود، یک مورد را سفارش دهید. لگو ماشین جیپ کنترلی محصولی از برند دکول می باشد، و با استفاده از مواد اولیه با کیفیت و با دوام ساخته شده است.
لگو ماشین جیپ کنترلی اسباب بازی دکول مدل 3901؛ برای بعد از 6 سالگی مناسب است.
در بسته بندی این ساختنی خارجی، یک دفترچه راهنمای تصویری نیز قرار دارد، که کار ساخت را برای فرزند شما بسیار راحت می کند. اگر به دنبال محصولی هستید که علاوه بر سرگرم کردن فرزند شما، باعث تقویت مهارت های او نیز شود، این لگو ماشین کنترلی می تواند انتخاب ایده آلی باشد.

لگو ماشین کنترلی طرح پورشه 911 مدل SY-8505

لگو ماشین کنترلی طرح پورشه 911 مدل SY-8505؛ برای بعد از 6 سالگی مناسب است. این محصول شامل 967 قطعه لگویی می باشد، که همگی آن ها با استفاده از مواد اولیه با کیفیت ساخته شده اند، و به همین دلیل چفت شوندگی بسیار خوبی دارند. این لگو پسرانه طرح پورشه هیجان انگیز در مقیاس 1:14 ساخته شده، که یعنی 14 برابر از یک پورشه 911 واقعی کوچک تر می باشد.
لگو ماشین کنترلی طرح پورشه 911 مدل SY-8505؛ برای بعد از 6 سالگی مناسب است.
در نظر داشته باشید که این محصول را نباید در دسترس کودکان زیر 3 سال قرار دهید. این ماشین لگویی دارای جزئیات بسیار جذابی می باشد، که چشم هر فرد علاقه مندی را به خود جذب می کنند. افزایش هوش هیجانی، افزایش قدرت تخیل و تقویت دست و انگشتان از جمله مزیت های بازی با این ماشین لگویی هستند. 

لگو پینی ماشین کنترلی ساختنی مدل sl-00009

لگو پینی ماشین کنترلی مدل sl-00009؛ برای بعد از 8 سالگی مناسب می باشد. این لگو بعد از سر هم شدن قطعات، شبیه به یک ماشین آفرود با چرخ های بزرگ می شود، که فرزند شما می تواند برای ساعت ها خود را با آن سرگرم کند. مواد اولیه استفاده شده در تولید این ساختنی، همگی با کیفیت و استاندارد هستند، و به همین دلیل دوام بالایی در برابر ضربه و فشار دارند.
لگو پینی ماشین کنترلی مدل sl-00009؛ برای بعد از 8 سالگی مناسب می باشد.
اگر به دنبال محصولی هستید تا علاوه بر سرگرم کردن فرزند شما، باعث تقویت مهارت های جسمی و ذهنی او شود، این لگو پینی ماشین کنترلی می تواند انتخاب ایده آلی باشد. افزایش هوش هیجانی، افزایش قدرت تخیل و تقویت دست و انگشتان از جمله مزیت های بازی با این محصول هستند.

لگو پینی ماشین کنترلی ساختنی مدل sl-00006

لگو پینی ماشین کنترلی مدل sl-00006؛ برای بعد از 8 سالگی مناسب می باشد. فرزند شما می تواند پس از تکمیل این لگو، مانند یک اسباب بازی کنترلی با این ماشین بازی کند. برای راه اندازی ریموت کنترل این ماشین، به 2 عدد باتری 1.5 ولت AA نیاز دارید، که به سادگی قابل تهیه می باشد. چرخ های بزرگ در کنار سیستم تعلیق و موتور قدرتمند این ماشین، تجربه فوق العاده ای را برای فرزند شما رقم خواهند زد.
لگو پینی ماشین کنترلی مدل sl-00006؛ برای بعد از 8 سالگی مناسب می باشد.
در بسته بندی این محصول یک دفترچه راهنمای تصویری قرار دارد، که کار ساخت را برای فرزند شما بسیار ساده می کند. افزایش هوش هیجانی، افزایش قدرت تخیل و همچنین تقویت دست و انگشتان از جمله مزیت های بازی با این ماشین لگویی هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر و یا خرید، می توانید به صفحه این محصول مراجعه فرمایید.
ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)