معرفی 4 مدل از ماشین های صنعتی کنترلی برند EE

معرفی 4 مدل از ماشین های صنعتی کنترلی برند EE
برند دابل ای یکی از شناخته شده ترین تولید کنندگان ماشین های اسباب بازی است. در این مقاله ما به معرفی 4 مدل از ماشین های کنترلی این برند که بر اساس ماشین آلات صنعتی ساخته شده اند خواهیم پرداخت.

ماشین های اسباب بازی همیشه جایگاه ویژه ای در بین کودکان، نوجوانان و حتی بزرگسالان داشته اند. کمپانی های زیادی ماشین های اسباب بازی را در مدل های بسیار متنوع تولید می کنن، که از جمله معروف ترین آن ها می توان به دابل ای (EE) اشاره کرد. این کمپانی ماشین های اسباب بازی زیادی را تولید می کند، که عموما به صورت کنترلی هستند. یکی از معروف ترین سری محصولات دابل ای، ماشین های صنعتی آن هستند. در این مقاله ما به معرفی 4  مدل از ماشین های کنترلی EE، که بر اساس ماشین آلات صنعتی ساخته شده اند خواهیم پرداخت. همه مواردی که در ادامه معرفی خواهند شد، از طریق کودک پلاس قابل خرید هستند.

لودر کنترلی شارژی اسباب بازی دابل ای مدل 569003

لودر کنترلی اسباب بازی مدل EE-569003؛ یک نمونه شارژی می باشد و بر اساس یکی از مدل های برند ولوو (VOLVO) ساخته شده است. بازی با این محصول برای سنین بعد از 6 سال می تواند کاملا ایده آل و مناسب باشد. لازم به ذکر است که این محصول تحت لیسانس کشور انگلستان ساخته شده، و علاوه بر جزئیات فوق العاده ای که در ساخت آن رعایت شده است، بسیار با دوام و مقاوم در برابر ضربات احتمالی می باشد.

لودر کنترلی شارژی اسباب بازی دابل ای مدل 569003 با بدنه مقاوم

باتری این لودر با استفاده از رابط مخصوص موجود در بسته بندی قابل شارژ می باشد. از ویژگی های جذاب این محصول، متحرک بودن اهرم بیل آن است. کودک شما می تواند با استفاده از ریموت کنترل این محصول، بیل این لودر را بالا یا پایین ببرد. برد مفید ریموت کنترل این محصول در حدود 25 متر است، و به وسیله 2 عدد باتری قلمی تغذیه می شود.

چه ماشین کنترلی مناسب من است؟

کامیون بنز کنترلی اسباب بازی EE مدل 525003

کامیون بنز کنترلی اسباب بازی مدل EE-525003؛ بر اساس کامیون های کمپانی مرسدس بنز ساخته شده، و برای کودکان بالاتر از 6 سال مناسب می باشد. قسمت بار این کامیون کنترلی متحرک است، و کودک شما می تواند با استفاده از ریموت کنترل این محصول، آن را بالا و پایین کند. همچنین این کامیون اسباب بازی یک مدل 6 چرخ می باشد، که جنس فوق العاده آن ها، به شما امکان حرکت راحت بر روی سطوح مختلف را می دهد.

کامیون بنز کنترلی اسباب بازی مدل EE-525003؛ بر اساس کامیون های کمپانی مرسدس بنز ساخته شده، و برای کودکان بالاتر از 6 سال مناسب می باشد.

بازی با این کامیون دوست داشتنی می تواند باعث تقویت تمرکز، افزایش هماهنگی بین چشم و دست و تقویت قدرت تخیل کودک شما شود. ریموت کنترل این محصول شبیه به کنترل کنسول های بازی است، که به همین دلیل هیجان خاصی را به کودک شما منتقل می کند.

لیفتراک کنترلی دبل ای مدل 521003

لیفتراک کنترلی دبل ای مدل EE-521003؛ یک اسباب بازی جذاب برای کودکان بزرگ تر از 6 سال است. این محصول با استفاده از مواد با کیفیت و استاندارد ساخته شده، و عاری از هرگونه ماده سمی و مضر برای سلامتی می باشد. در بسته بندی این محصول یک تخته مخصوص لیفتراک قرار دارد، که کودک شما می تواند با استفاده از آن، وسایل مختلف را بر روی این لفتراک قرار داده، و آن ها را بلند و جا به جا کند.

لیفتراک کنترلی دبل ای مدل 521003 برای بعد از 6 سالگی مناسب است

از مزیت های بازی با این محصول نیز می توان به تقویت تمرکز، افزایش هوش هیجانی و تقویت قدرت تخیل اشاره کرد. لیفتراک به دلیل قسمت متحرکی که دارد، یکی از جذاب ترین ماشین آلات صنعتی برای کودکان محسوب می شود. ریموت کنترل این اسباب بازی به وسیله باتری های قلمی معمولی تغذیه می شود، و برای شارژ خود لیفتراک نیز باید از کابل مخصوص موجود در بسته بندی آن استفاده کنید.

لودر و بیل دو کاره کنترلی مدل EE-589003

لودر و بیل دو کاره کنترلی دابل ای مدل 589003؛ یک محصول فوق العاده جذاب و سرگرم کننده است، که می تواند برای کودکان بالاتر از 6 سال، یک هدیه فوق العاده باشد. این محصول دارای 2 بخش مستقل از هم در قسمت جلو و عقب است، که کودک شما می تواند با استفاده از ریموت کنترل، هر کدام از این بخش ها را کنترل کند. این محصول با استفاده از پلاستیک ABS ساخته شده، و دوام بسیار بالایی در برابر ضربه دارد.

لودر و بیل دو کاره کنترلی مدل EE-589003 دارای دو قسمت متحرک در جلو و عقب

لاستیک های به کار رفته در این محصول، دارای عاج های جذابی هستند که به شما امکان حرکت راحت تر بر روی سطوح مختلف را می دهند. باز و بسته شدن درب ها از دیگر جزئیات جذاب این محصول است. این لودر و بیل دو کاره کنترلی، در مقیاس 1:16 ساخته شده، که به معنی کوچک تر بودن این محصول به اندازه 16 برابر، نسبت به نمونه واقعی آن است.

جمع بندی

برند دابل ای یا همان EE محصولات بسیار متنوع و جذابی دارد، که در این مقاله سعی بر معرفی 4 مورد از آن ها را داشتیم. بازی با ماشین آلات صنعتی اسباب بازی می تواند به خوبی پاسخگوی حس کنجکاوی کودک شما باشد، و ساعت ها او را سرگرم کند. همچنین کودک شما به واسطه بازی با این ماشین های کنترلی، با مشاغل وابسته به آن ها آشنا می شود. در هر بخش اطلاعات اساسی این ماشین ها ذکر شده است، اما برای کسب اطلاعات بیشتر، حتما قبل از سفارش، اطلاعات موجود در صفحه هر محصول را به طور کامل مطالعه فرمایید.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)