بهترین تفنگ های اسباب بازی بی خطر برای کودکان

بهترین تفنگ های اسباب بازی بی خطر برای کودکان
تفنگ های اسباب بازی بی خطر؛ در این نوع تفنگ ها از تیر اسفنجی و ژله ای استفاده شده است که علاوه بر بی خطر بودن، باعث افزایش تحرک و نشاط دختربچه ها و پسربچه ها خواهند شد. دراین مقاله به معرفی چند مورد از بهترین تفنگ های بی خطر برای کودکان می پردازیم

معرفی بهترین تفنگ های بی خطر اسباب بازی

تفنگ بازی یکی از فعالیت های مورد علاقه دختران و پسران در کودکی و نوجوانی است و به همین دلیل تولیدکنندگان اسباب بازی به طراحی و تولید مدل های متنوع و جذابی از این اسباب بازی پر طرفدار می پردازند. از آنجا که تفنگ های موجود در بازار برای استفاده همه گروه های سنی مناسب نیستند و ممکن است خطراتی ایجاد کنند، بهتر است برای سرگرم کردن کودکان کم سن و سال تر به سراغ خرید تفنگ های اسباب بازی بی خطر مثل تفنگ توپی یا تفنگ حباب ساز بروید.

تفنگ های اسباب بازی بی خطر؛تفنگ هایی هستند که به واسطه مواد اولیه مورد استفاده در تیر آنها هیچ خطری برای کودکان ندارند

این نوع تفنگ ها ایمنی بالایی دارند و می توانند اوقات خوشی برای فرزندان شما فراهم کنند. در ادامه مطلب، قصد داریم تا شما را با پنج نمونه از بهترین تفنگ های بی خطر برای کودکان آشنا کنیم تا اطلاعات کافی برای خرید تفنگ اسباب بازی محبوب کودکان داشته باشید.

تفنگ اسباب بازی تیر اسفنجی طرح مسلسل مدل G1

تفنگ های اسباب بازی با تیرهای اسفنجی یا فومی، هیچ خطری برای کودکان ندارند و به همین دلیل برای کودکان سنین پایین مناسب هستند. این تفنگ ها که تیرهای نرمی دارند در مدل ها و اندازه های مختلف در بازار پیدا می شوند و هدیه مناسب و بی خطری برای کودکان شما خواهند بود.

تفنگ رگباری G1 یکی از محبوب ترین تفنگ های اسباب بازی است که تیرهای آن پشت سر هم شلیک می شوند و هیجان و شادی را برای فرزند دلبند شما به ارمغان می آورند. نیروی مورد نیاز تفنگ G1 به وسیله باتری قلمی تأمین می شود و پس از پر کردن خشاب مسلسل می توان شروع به بازی کرد. تیرهای تفنگ هم که تعداد آنها بیست عدد است، از جنس اسفنجی هستند و سرهای گرد و چسبنده دارند.

تفنگ هایی با تیر اسفنجی از جمله تفنگ هایی هستند که برای کودکان کاملا بی خطر هستند

مشخصات محصول:

- تولید: چین

- ابعاد بسته بندی: 580×230×90 میلی متر

- وزن: 1300 گرم

- نوع تیر: اسفنجی

- مکانیسم: دستی + باتری خور

تفنگ اسباب بازی دو کاره (پرتاب توپ + آب پاش) مدل 648/29

تفنگ های توپی، جزو اسباب بازی های پر طرفدار هستند که به دلیل بی خطر بودن تیرها، گزینه فوق العاده ای برای بازی و سرگرمی کودکان به شمار می روند. در واقع توپ های پلاستیکی رنگارنگ و پلاستیکی سبکی برای این تفنگ ها ساخته شده تا کودکان بتوانند بدون آسیب دیدن، ساعت ها با آنها بازی کنند. از طرف دیگر، یکی از بهترین اسباب بازی هایی که می توانید در فصل تابستان خریداری کنید، تفنگ های آب پاش هستند که بدون هیچ نگرانی می توانید فرزندانتان را با آنها سرگرم نمایید. این تفنگ ها معمولاً از جنس پلاستیک ساخته می شوند و دارای یک مخزن آب هستند که بعد از پر کردن آن می توانید شروع به بازی کنید.

تفنگ های توپی انتخاب خوبی برای بازی کودکان خردسال به شمار می روند

تفنگ اسباب بازی دو کاره مدل 648/29؛ یک محصول بی نظیر و جذاب است که این دو عملکرد را در کنار هم به شما ارائه می دهد و می تواند برای هر دو گروه دختران و پسران مورد استفاده قرار بگیرد. علاوه بر این، بولینگ های موجود در بسته بندی می توانند به عنوان هدف و نشانه برای بازی به کار بروند و دقت کودکان را افزایش دهند. این مدل یکی از تفنگ های اسباب بازی محبوب کودکان می باشد.

مشخصات محصول:

- تولید: چین

- ابعاد بسته بندی: 430×230×50 میلی متر

- وزن: 490 گرم

- نوع تیر: توپ های پلاستیکی

- مکانیسم: دستی

تفنگ اسباب بازی چند کاره حباب ساز مدل M416

ساخت حباب یکی از کارهای مورد علاقه کودکان است و از سال های گذشته تا به حال اسباب بازی های حباب ساز مختلفی برای سرگرم کردن بچه ها با حباب طراحی و تولید شده اند. تفنگ های حباب ساز هم گروهی از این محصولات هستند که در مدل های متنوع قابل خریداری می باشند.

تفنگ حباب ساز مدل M416؛ یک اسباب بازی مقرون بصرفه و جالب است که با استفاده از سه باتری قلمی کار می کند و هیچ خطری برای کودکان نخواهد داشت. علاوه بر قابلیت ساخت حباب برای این اسباب بازی چند منظوره، چند عدد تیر اسفنجی هم در جعبه محصول وجود دارد تا کودکان بتوانند مهارت تیراندازی و حرکت با دست ها و انگشتان خود را هم تقویت کنند. اگر به دنبال خرید یک هدیه مناسب برای کودکان بالای شش سال خود هستید، حتماً این محصول را هم بررسی نمایید.

کودکان به بازی با تفنگ های حباب ساز علاقه زیادی دارند

مشخصات محصول:

- تولید: چین

- ابعاد: 220×50×400 میلی متر

- وزن: 350 گرم

- نوع تیر: اسفنجی

- مکانیسم: بادی

 تفنگ اسباب بازی کلت ژله ای 3 کاره موزیکال

تفنگ های ژله ای جزو جدیدترین و بهترین تفنگ های اسباب بازی هستند که به دلیل ایمنی بالا برای کودکان کم سن و سال مناسب هستند و می توانند مدت زیادی آنها را سرگرم کنند. تیرهای این تفنگ ها از نوع ژله ای هستند و هیچ آسیبی به بچه ها وارد نمی کنند. البته باید دقت کنید که کودک شما تفنگ را در دهان خود نگذارد، چون تیرها از مواد شیمیایی ساخته شده اند. 

تفنگ اسباب بازی کلت ژله ای 3 کاره موزیکال؛ علیرغم قیمت مناسب سه ویژگی جالب و نشاط آور را در اختیار شما قرار می دهد. این تفنگ موزیکال می تواند گلوله های اسفنجی و ژله ای را به هدف مورد نظر شلیک کند. به علاوه، می توانید گلوله های بازی پینت بال را هم تهیه کرده و آنها را در این تفنگ قرار دهید و اوقات خوشی را سپری کنید. پس اگر قصد خرید تفنگ اسباب بازی ارزان برای کودکان خود دارید را می توانید به سراغ این مدل ها بروید.

تفنگ اسباب بازی کلت ژله ای سه کاره

مشخصات محصول:

- تولید: چین

- ابعاد جعبه: 420×230×50 میلی متر

- وزن: 400 گرم

- نوع تیر: اسفنجی + ژله ای

- مکانیسم: دستی

 

کلت اسباب بازی موزیکال چراغ دار مدل 927

گروه دیگری از تفنگ های اسباب بازی شامل تفنگ های موزیکال می شود که با باتری کار می کنند و با صداهایی که ایجاد می کنند، جذابیت زیادی برای کودکان سنین پایین دارند. این تفنگ ها هیچ تیری ندارند و در نتیجه قابلیت شلیک هم ندارند و معمولاً به چراغ های رنگارنگ مجهز شده اند تا ظاهر زیباتری برای بچه ها داشته باشند.

از جمله انواع تفنگ اسباب بازی می توان به کلت اسباب بازی موزیکال چراغ دار مدل 927 اشاره کرد که از مواد با کیفیتی ساخته شده و ایمنی بالایی برای بازی و سرگرمی بچه ها دارد. نیروی مورد نیاز تفنگ توسط سه باتری قلمی فراهم می شود و پس از آن هم نورها روشن می شوند، هم صدای موزیک شروع می شود، و هم لوله تفنگ به لرزش در می آید. همچنین، دانه های برفی در مخزن تفنگ قرار دارند که با روشن کردن تفنگ شروع به چرخش کرده و نظر کودکان را به خود جلب خواهند کرد.

 تفنگ اسباب بازی موزیکال هدیه خوبی برای فرزندان شما خواهد بود

مشخصات محصول:

- تولید: چین

- ابعاد جعبه: 270×160×50 میلی متر

- وزن: 300 گرم

- مکانیسم: باتری خور

جمع بندی

تفنگ های اسباب بازی بی خطر؛ در این نوع تفنگ ها از تیر اسفنجی و ژله ای استفاده شده است که علاوه بر بی خطر بودن، باعث افزایش تحرک و نشاط دختربچه ها و پسربچه ها خواهند شد. این دسته از تفنگ ها برای سنین پایین تر مناسب هستند تا خطری سلامت کودکان شما را تهدید نکند. بنابراین می توانند بهترین تفنگ اسباب بازی برای خردسالان باشند.

لازم به ذکر است که فروشگاه کودک پلاس مجموعه متنوعی از انواع تفنگ اسباب بازی با قیمت مناسب و کیفیت استاندارد را برای شما جمع آوری کرده که با مراجعه به وبسایت اینترنتی فروشگاه می توانید نمونه های مختلف را بررسی کرده و نسبت به خرید محصول مناسب اقدام نمایید. حتی می توانید قبل از خرید با کارشناسان کودک پلاس تماس بگیرید تا شما را برای خرید بهترین تفنگ اسباب بازی راهنمایی کنند.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)