ارزان ترین روبیک های موجودر در بازاررا بشناسید(قسمت دوم)

ارزان ترین روبیک های موجودر در بازاررا بشناسید(قسمت دوم)
روبیک ها یکی از جذابترین بازی های فکر آموزشی است که هم مورد علاقه کودکان و بزرگسالان است. مکعب روبیک می‌تواند به‌سادگی هرچه‌تمام‌تر ذهن افراد را به خود درگیر کرده و آنها را وارد چالش‌های گوناگون کند

مکعب روبیک را می‌توان یکی از بهترین و البته جالب‌ترین سرگرمی‌هایی دانست که در چند دهه گذشته عرضه شده است. این وسیله بی‌نظیر می‌تواند به‌سادگی هرچه‌تمام‌تر ذهن افراد را به خود درگیر کرده و آنها را وارد چالش‌های گوناگون کند. این بازی شگفت‌انگیز موجب تقویت توانایی‌های حل مسئله، درک هندسی، هوش ریاضی و منطقی کودکان، افزایش خلاقیت و… می‌شود.

در بازی با روبیک تمام ذهن درگیر می شود

حل مکعب روبیک توسط کودکان موجب تقویت توانایی حل مسئله آنها، هوش ریاضی، درک اشکال هندسی، توانایی یافتن راه‌حل‌های گوناگون و موارد مشابه می‌شود. این موضوع در نوع خود به‌عنوان یکی از ایده‌آل‌ترین و البته بهترین قابلیت‌هایی قلمداد می‌شود که باعث شده تا بخش قابل‌توجهی از والدین، به دنبال خرید مکعب روبیک باشند. البته باید عنوان کنیم که تلاش‌های پی‌درپی برای حل این مکعب، باعث شده تا فرمول‌های مشخصی برای حل آن ایجاد شود.

محبوبیت مکعب‌های روبیک باعث شده تا در طی چند سال گذشته، انواع مختلفی از این محصولات ایجاد شود. هرکدام از آن‌ها هم ویژگی‌ها و البته ساختار مختص به خود را دارند که آنها را متمایز می‌کند.

روبیک ماری، هرمی، استاد، پرفسور و روبیک عادی از جمله روبیک هایی است که کی توان بدان ها اشاره کرد.

مکعب روبیک باعث تقویت مهارت حل مساله می شود

همان گونه که تا به این لحظه اشاره کردیم، مکعب روبیک ارزان قیمت به‌عنوان یکی از بهترین ابزارها جهت سرگرم شدن و البته افزایش توانایی‌های ذهنی قلمداد می‌شود. این وسیله ساده می‌تواند در بهترین حالت ممکن، ذهن شما را به چالش کشیده و موجب تقویت آن شود.

این روزها انواع مختلفی از روبیک‌ها در بازار عرضه شده که موجب سردرگمی افراد در حین خرید می‌شوند. مازاد بر این، افراد حرفه‌ای هم سعی می‌کنند تا از نمونه‌های عادی فاصله گرفته و به سمت خرید روبیک ‌های خاص بروند. ما در فروشگاه اسباب بازی کودک پلاس سعی کرده ایم انواع مختلفی از ساده ترین تا حرفه ای ترین روبیک را عرضه کرده و بدین وسیله نیازهای همه افراد را براورده کنیم.

در ادامه این مطلب به معرفی ارزان ترین روبیک های موجو در بازاز و زیر قیمت 200 هزار تومان می پردازیم.

فیجت(کیوب) توپی رینو بال مدل 471

فیجت(کیوب) توپی رینو بال مدل 471؛ محصولی فکری-آموزشی است که در کاهش استرس نقش تاثیرگذاری دارد. فروشگاه اینترنتی کودک پلاس انواع متنوعی از روبیک را ارائه می‌دهد. این محصولات فکری آموزشی در خلاقیت و رشد ذهنی نقش قابل‌توجهی دارند.

فیجت(کیوب) توپی رینو بال مدل 471 با رنگ ثابت

سطح بیرونی این فیجت توپی رینو تا حدودی صاف ساخته‌شده تا راحت‌تر در دست قرار بگیرد و لیز نخورد. فیجت توپ فوتبالی در رنگ های سبز، زرد، آبی و صورتی موجود است و باعث ایجاد آرامش در افراد می شود. همچنین به تقویت اعتمادبه‌نفس و حرکات ظریف انگشتان دست کمک زیادی می کند. علاوه بر این خلاقیت ذهنی و توانایی حل مسئله را نیز افزایش می دهد

 

روبیک 2×2 برند کای وای کای دی اس استیکرلس QiYi QiDi S 2×2×2

روبیک 2×2 برند کای وای کای دی اس استیکرلس QiYi QiDi S 2×2×2؛ سری کای دی اس، یکی دیگر از زیرشاخه‌های برند معروف کای وای(QiYi)  است که سابقه زیادی در تولید روبیک دارد. روبیک 2×2 برند کای وای کای دی اس؛ ازجمله روبیک‌های سبک ‌وزن هست و برای کیوبر های مبتدی و متوسط مناسب است.

 روبیک 2×2 برند کای وای کای با چرخش راحت

روبیک از سرگرمی‌های موردعلاقه بزرگسالان نیز هست. فروشگاه اینترنتی کودک پلاس انواع متنوعی از روبیک را ارائه می‌دهد. این محصولات فکری آموزشی در خلاقیت و رشد ذهنی نقش قابل‌توجهی دارند.

سطح بیرونی این مکعب روبیک 2 در 2 تا حدودی صاف ساخته‌شده تا راحت‌تر در دست قرار بگیرد و لیز نخورد. روبیک کای وای 2 در 2، باعث افزایش اعتمادبه‌نفس و تقویت حرکات ظریف انگشتان دست می‌شود. علاوه بر این خلاقیت ذهنی و توانایی حل مسئله را تقویت می‌کند.

مواد بکار رفته در تولید این روبیک 2 در 2 به‌گونه‌ای است که سطح بیرونی آن، دارای رنگ‌های نیمه مات برای جلوگیری از ایجاد خط و خش است. این محصول استیکرلس (رنگ ثابت) است و علاوه بر روان بودن،کیفیت مطلوبی نیز دارد.

 

روبیک 2×2 برند کای وای کای دی زمینه مشکی QiYi QiDi 2×2×2

روبیک 2×2 برند کای وای کای دی زمینه مشکی QiYi QiDi 2×2×2؛ سطح بیرونی این مکعب روبیک 2 در 2 تا حدودی صاف ساخته‌شده تا راحت‌تر در دست قرار بگیرد و لیز نخورد. روبیک کای وای 2 در 2، باعث افزایش اعتمادبه‌نفس و تقویت حرکات ظریف انگشتان دست می‌شود. علاوه بر این خلاقیت ذهنی و توانایی حل مسئله را تقویت می‌کند.

روبیک 2×2 برند کای وای کای  باعث افزایش خلاقیت

 مواد بکار رفته در تولید این روبیک 2 در 2 به‌گونه‌ای است که سطح بیرونی آن، دارای رنگ‌های نیمه مات برای جلوگیری از ایجاد خط و خش است. این محصول برچسبی و زمینه مشکی است و علاوه بر روان بودن،کیفیت مطلوبی نیز دارد.

ابعاد روبیک کای وای دی 50*50*50 میلی‌متر، ابعاد جعبه محصول 56*56*56 میلی‌متر و وزن آن 82 گرم است. این مکعب روبیک ساخت کشور چین است و از پلاستیک مقاوم و مواد نو تشکیل‌شده است.

 

روبیک فیشر 3×3 وای جی زمینه مشکی 3×3 rubik Yj Fisher

روبیک فیشر 3×3 وای جی زمینه مشکی 3×3 rubik Yj Fisher؛ برچسبی و زمینه مشکی می باشد و هر طرف وجه آن دارای 9 قسمت می باشد. این روبیک شباهت زیادی به روبیک 3 در 3 دارد و بر پایه همان روبیک 3 در 3 ولی با برش های متفاوت ساخته شده است.

روبیک فیشر جزو جدید ترین روبیک های ساخته شده توسط شرکت وای جی می باشد که در همین مدت کم علاقمندان زیادی را به خود جذب کرده است. 

روبیک فیشر 3×3 وای جی مناسب برای تقویت مهارت حل مسئله

روبیک های وای جی، در مدل های رنگ ثابت و برچسبی تولید میشوند. این روبیک 3 در 3 زمینه مشکی، برچسبی می باشد. از مزیت های محصولات وای جی می توان به سبکی وزن آنها و همچنین قیمت مناسبشان اشاره کرد که آنها را در زمره روبیک های اقتصادی و مناسب برای کیوبرهای مبتدی و متوسط قرار می دهد.

مکعب روبیک وای جی، محصولی فکری آموزشی است که علاوه بر افزایش اعتماد به نفس و خلاقیت، باعث تقویت مهارت حل مساله می گردد. این روبیک مورد علاقه بزرگسالان نیز می باشد.

 

مینی روبیک 3×3 برند مویو رنگ ثابت سر کلیدی دار MoYo mini cube 3×3×3

مینی روبیک 3×3 برند مویو رنگ ثابت سر کلیدی دار MoYo mini cube 3×3×3؛ این محصول  رنگ ثابت است و همراه با یک سرکلیدی ارائه میشود. سایز این روبیک 40 میلی متر است

شرکت مویو سایزهای مختلفی از روبیک سه در سه سرکلیدی دار را تولید کرده است که از مهترین آنها می توان به سایز 40 و 35 و 30 میلیمتر اشاره کرد. از مزایای این مکعب روبیک مویو می توان به روان و رنگ ثابت بودن آن اشاره داشت که خیال شما را از بابت کنده شدن برچسب ها تا سالها راحت خواهد کرد.

مینی روبیک 3×3 برند مویو با چرخش سریع

روبیک 3 در 3 استیکرلس به همراه دفترچه راهنمای تصویری طراحی شده مختص آن، ارائه می شود. روبیک مویو یک محصول فکری آموزشی است که علاوه بر افزایش اعتماد به نفس و خلاقیت، باعث تقویت مهارت حل مساله نیز می گردد.

 

روبیک استوانه ای برند کای وای استیکرلس 3× 3×3 QiYi Cylender Stickerless

روبیک استوانه ای برند کای وای استیکرلس 3× 3×3 QiYi Cylender Stickerless؛ استیکرلس (رنگ ثابت) است. این روبیک علاوه بر روان بودن،کیفیت مطلوبی نیز دارد و برای کیوبر های مبتدی و متوسط مناسب است. روبیک از سرگرمی‌های موردعلاقه بزرگسالان نیز می‌باشد. فروشگاه اینترنتی کودک پلاس انواع متنوعی از روبیک را ارائه می‌دهد. این محصولات فکری آموزشی در خلاقیت و رشد ذهنی نقش قابل‌توجهی دارند.

روبیک استوانه ای برند کای وای با طراحی خاص

این مکعب روبیک از پلاستیک مقاوم و مواد نو تشکیل‌شده است. مکعب روبیک 2 در 2 برند کای وای؛ مناسب خردسالان و بزرگسالان است و علاوه بر افزایش تمرکز و سرعت عمل، باعث هماهنگی چشم و دست نیز می‌شود

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)