انواع ابزارهای نجاری و مکانیکی اسباب بازی از برند هولی تویز

انواع ابزارهای نجاری و مکانیکی اسباب بازی از برند هولی تویز
در این مقاله انواع ابزارهای نجاری و مکانیکی از برند معروف هولی تویز را به شما معرفی می کنیم تا بتوانید بهترین ابزارهای اسباب بازی را برای فرزندان خود خریداری نمایید.

کودکان و به ویژه پسربچه ها علاقه زیادی به ابزارهای اسباب بازی به ویژه ابزارهای نجاری و مکانیکی دارند و به این ترتیب می توانند حرکات والدین خود را تقلید کنند. بسیاری از شرکت های تولید کننده اسباب بازی مثل هولی تویز، این نیاز کودکان را در نظر گرفته و محصولات با کیفیت و استانداردی در این زمینه روانه بازار کرده اند. ابزارهای نجاری و مکانیکی اسباب بازی، می تواند خلاقیت، تعمیر و بازسازی را به کودکان یاد بدهد و استعدادهای فنی آنها را به خوبی پرورش دهد. از طرف دیگر این محصولات کمک زیادی به افزایش تمرکز کودک کرده و بازی و سرگرمی را برای آنها به ارمغان می آورد. در این مقاله انواع ابزارهای نجاری و مکانیکی از برند معروف هولی تویز را به شما معرفی می کنیم تا بتوانید بهترین ابزارهای اسباب بازی را برای فرزندان خود خریداری نمایید.

کارگاه نجاري هولي تويز مدل 907

اولین نمونه از ابزارهای نجاری و مکانیکی هولی تویز یعنی مدل 907؛ برای بچه های بالای 18 ماه و به صورت موزیکال طراحی شده و نورهای جذابی دارد. کارگاه نجاری هولی تویز برای بازی یک یا چند نفره مناسب است و کودکان را به مهارت های فنی و ابزارهای گوناگون آشنا می کند. همه تکه های این محصول از پلاستیک نشکن ABS ساخته شده اند و دوام بالایی دارند. این مجموعه سرگرم کننده از میز ابزار، آچار، چکش، چهار نوع پیچ گوشتی، خط کش و یک توپ تشکیل شده و رنگ ها و شکل های مختلف، و همچنین انواع ابزارها و روش کار با آنها را به کودکان آموزش می دهد.

کارگاه نجاری هولی تویز 907؛ برای کودکان بالای 18 ماه طراحی شده است

از دیگر مزایای کارگاه نجاری هولی تویز مدل 907؛ می توان به تقویت و هماهنگی حواس پنجگانه، بهبود مهارت ‌های اجتماعی کودک، بهبود قوه تخیل کودک، کمک به شکل گرفتن اعتماد به نفس در کودک و غیره اشاره کرد. برای خرید این محصول می توانید به سایت کودک پلاس مراجعه کنید.

کیف ابزار (نجاری و مکانیکی) پسرانه هولی تویز مدل 3106

کیف ابزار پسرانه هولی تویز مدل 3106؛ یکی دیگر از بهترین ابزارهای اسباب بازی هولی تویز است که هم کودکان را سرگرم می کند، و هم هماهنگی بین فکر و دست را افزایش خواهد داد. این مدل برای بازی و سرگرمی خردسالان بالای دو سال طراحی شده و قطعات رنگارنگ و با کیفیتی دارد که به راحتی نمی شکنند. علاوه بر این، کیف ابزار با باتری کار می کند و بعد از روشن شدن و با فشار دادن دکمه مربوطه، صدای ابزار مختلف مثل مته برقی و چرخ دنده را برای کودک پخش می کند.

کیف ابزار پسرانه هولی تویز مدل 3106؛ یکی دیگر از بهترین ابزارهای اسباب بازی هولی تویز است

در این کیف ابزارهایی مثل دریل و پیچ گوشتی قرار دارد. خرید این اسباب بازی استاندارد و خوش قیمت، کودکان را با ابزارهای متنوع آشنا کرده و مهارت های حرکتی و خلاقیت و هوش آنها را تقویت می کند.

ماشین ابزار هولی تویز مدل 6109

ماشین ابزار هولی تویز مدل 6109؛ که با نام Tool Truck هم شناخته می شود، سومین مورد از بهترین ابزارهای مکانیکی و نجاری برند هولی تویز است که از یک ماشین زیبا با تعدادی ابزار مرتبط با نجاری و مکانیکی تشکیل شده است. قطعات این اسباب بازی هم مثل بقیه محصولات این شرکت از پلاستیک نشکن ABS ساخته شده اند و به همین دلیل استحکام بالایی دارند. به علاوه، قطعات فاقد لبه های تیز هستند و خطری برای فرزندان دلبندتان ایجاد نمی کنند.

ماشین ابزار هولی تویز موزیکال است

پیچ گوشتی، چکش، دریل، پیچ و ... که در این ماشین ابزار کار گذاشته شده اند، می تواند وسایل جالب و هیجان انگیزی برای کودکان باشد تا رفتار بزرگترهای خود را به شکل ایمن تقلید کنند و مهارت های مفیدی را یاد بگیرند. ماشین ابزار 6109 هولی تویز یک هدیه عالی برای کودکان بالای سه سال به خصوص پسربچه ها است و هوش و خلاقیت آنها را افزایش می دهد.

ماشین با ابزار اسباب بازی هولی تویز مدل 789

در صورتی که به دنبال یک اسباب بازی آموزشی هستید که کودک شما را با مهارت های فنی آشنا کند، ماشین ابزار 789 انتخاب خوبی برای شما خواهد بود. این محصول علاوه بر داشتن ابزار و دریل چرخشی، موزیکال بوده و قابلیت حرکت به اطراف در سطوح صاف را هم دارد. این اسباب بازی را هم می توان با باتری استفاده کرد و هم بدون باتری با ماشین آن بازی کرد.

ماشین با ابزار اسباب بازی هولی تویز مدل 789 قابلیت حرکت دارد

این اسباب بازی پسرانه دارای یک دریل با سری های مختلف می باشد که به وسیله یک عدد باتری قلمی تغذیه می شود. این مدل از اسباب بازی های هولی تویز جزو لیست بهترین ابزارهای نجاری و مکانیکی بوده و خلاقیت و مهارت های فیزیکی کودکان را به خوبی پرورش می دهد.

جمع بندی

برند هولی تویز که در ایران به برند اسباب بازی های نشکن معروف است، یکی از بهترین تولید کنندگان انواع ابزارهای نجاری و مکانیکی اسباب بازی می باشد و محصولات ایمن و استانداردی در این زمینه تولید می کند. والدین می توانند این ابزارهای اسباب بازی را با توجه به سن و سلیقه دختربچه ها و پسربچه های خود خریداری کنند. این ابزارها طراحی ایمنی دارند و به هیچ وجه خطری برای سلامت کودکان شما نخواهند داشت. علاوه بر این، می ‌توان از آنها به عنوان یک نیروی محرک و قوی برای کشف استعدادهای کودکان و هدایت کردن آنها به سمت مشاغل مورد علاقه شان استفاده کرد.

کودک پلاس(koodak plus) یکی از فروشگاه های فعال در زمینه خرید آنلاین اسباب بازی است و مجموعه متنوعی از ابزارهای اسباب بازی را با قیمت مناسب به شما عرضه می کند و با مراجعه حضوری یا سفارش آنلاین می توانید بهترین اسباب بازی را برای کودک خریداری کنید. 

 

  

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)