معرفی 3 مدل از محصولات کنترلی برند هوینا

معرفی 3 مدل از محصولات کنترلی برند هوینا
هوینا یکی از تولیدکنندگان شناخته شده در زمینه ماشین های صنعتی اسباب بازی می باشد. در این مطلب به معرفی 3 مدل از بهترین محصولات کنترلی برند هوینا خواهیم پرداخت.

هوینا؛ یکی از شناخته شده ترین و محبوب ترین برندهای تولید اسباب بازی می باشد. این برند به صورت تخصصی ماشین آلات صنعتی اسباب بازی تولید می کند. از جمله معروف ترین تولیدات این برند، می توان به ماکت های فلزی آن اشاره کرد. محصولات برند هوینا دوام و ماندگاری بالایی دارند، و یک انتخاب به صرفه و جذاب محسوب می شوند. اما هوینا در بین محصولات خود، تعدادی اسباب بازی کنترلی نیز دارد، که با الهام از ماشین آلاتی مانند کامیون، جرثقیل، میکسر و... ساخته شده اند. در این مطلب به معرفی 2 مدل از بهترین اسباب بازی های کنترلی هوینا خواهیم پرداخت. تمامی این اسباب بازی های کنترلی در کودک پلاس موجود و قابل سفارش هستند.

کامیون کنترلی هوینا مدل 1556

یکی از محبوب ترین اسباب بازی ها در بین کودکان و نوجوانان، کامیون های اسباب بازی هستند. کودکان در محیط اطراف خود، مدل های مختلفی از کامیون را می بینند و به همین دلیل، کنجکاوی بسیار زیادی نسبت به آن ها دارند. کامیون کنترلی هوینا مدل 1556؛ یک اسباب بازی شارژی می باشد، که به وسیله کابل USB موجود در بسته بندی، قابل شارژ است. همچنین قسمت باری این کامیون متحرک بوده، که همین مسئله یکی از جذابیت های اصلی این محصول است.

کامیون کنترلی هوینا مدل 1556؛ یک اسباب بازی شارژی می باشد، که به وسیله کابل USB موجود در بسته بندی، قابل شارژ است

این کامیون دوست داشتنی و جذاب در مقیاس 1:18 تولید شده، که یعنی 18 برابر از نمونه واقعی خود کوچک تر می باشد.

چه ماشین کنترلی مناسب من است؟

میکسر بتن کنترلی هوینا 1574

از جمله جذاب ترین ماشین آلات صنعتی برای کودکان، می توان به کامیون های میکسر اشاره کرد. میکسر بتن هوینا مدل 1574؛ یک اسباب بازی کنترلی است که برای کودکان بزرگ تر از 8 سال مناسب می باشد. در ساخت این محصول نیز مانند سایر محصولات برند هوینا، از مواد درجه یک و با کیفیتی همچون PVC ،ABS و فلز استفاده شده است. لازم به ذکر است که کمک فنر های این کامیون اسباب بازی، فلزی هستند و در برابر ضربات مختلف مقاومت کافی را دارند.

میکسر بتن هوینا مدل 1574؛ یک اسباب بازی کنترلی است که برای کودکان بزرگ تر از 8 سال مناسب می باشد.

مقیاس این میکسر کنترلی 1:14 است، که یعنی این اسباب بازی 14 برابر از نمونه واقعی خود کوچک تر می باشد. این میکسر هوینا به وسیله یک باطری 7.2 تغذیه می شود، تا 20 کیلومتر بر ساعت می تواند سرعت بگیرد.

بیل مکانیکی کنترلی هوینا مدل 1558

بدون شک بیل مکانیکی یکی از جذاب ترین ماشین آلات صنعتی، برای هر شخص علاقه مندی است. اسباب بازی های ساخته شده بر اساس بیل های مکانیکی نیز، هیمشه محبوبیت ویژه ای در بین کودکان و نوجوانان دارند. بیل مکانیکی کنترلی هوینا مدل 1558؛ در 2 رنگ بندی مختلف تولید شده است و برای بعد از 8 سالگی مناسب می باشد. مانند سایر محصولات برند هوینا، در این مدل نیز جزئیات خیره کننده ای رعایت شده است، که می تواند هر شخص علاقه مندی را برای ساعت ها سرگرم نگه دارد.

بیل مکانیکی کنترلی هوینا مدل 1558 دارای بیل متحرک

این بیل مکانیکی اسباب بازی 18 برابر از نمونه واقعی خود کوچک تر است. همچنین تمام قسمت هایی که در مدل واقعی متحرک هستند، در این اسباب بازی نیز قابل کنترل هستند.

جرثقیل کنترلی هوینا مدل 1572

می توان با اطمینان گفت که اگر کودک شما به ماشین آلات صنعتی و ساختمانی علاقه مند است، قطعا یکی از ماشین های محبوب او جرثقیل می باشد. عظمت جرثقیل ها همیشه باعث خیره شدن کودکان و حتی بزرگسالان می شود. جرثقیل هوینا مدل 1572؛ یک اسباب بازی کنترلی می باشد و مانند سایر محصولات این برند، برای سنین بعد از 8 سالگی مناسب است. ریموت کنترل این جرثقیل، تا حدود 20 متر برد مفید دارد، که همین مسئله باعث راحتی کودک شما در بازی با این محصول می شود. همچنین در بسته بندی این محصول، یک قطعه پلاستیکی به شکل تنه درخت نیز وجود دارد، که کودک می تواند آن را به جرثقیل آویزان کرده و آن را جا به جا کند.

جرثقیل کنترلی هوینا مدل 1572 برای بعد از 8 سالگی مناسب است

مانند همه محصولات برند هوینا، در ساخت این جرثقیل جذاب نیز جزئیات بسیار زیادی رعایت شده است، و قسمت های متحرک آن درست مانند نمونه واقعی می باشد.

جمع بندی

برند هوینا یکی از تولیدکنندگان پیشرو در صنعت اسباب بازی می باشد. از جمله مزیت های اصلی محصولات این برند، می توان به جزئیات به کار رفته در محصولات، و همچنین کیفیت مواد به کار رفته در آن ها اشاره کرد. جزئیات رعایت شده در محصولات هوینا به قدری دقیق و چشم نواز است، که حتی بسیاری از بزرگسالان، این محصولات را برای کلکسیون های خود تهیه می کنند. اگر کودک شما علاقه مند به بازی با ماشین های صنعتی، ساختمانی و راه سازی است، محصولات برند هوینا یکی از بهترین انتخاب های شما می باشند. بازی با ماشین های کنترلی می تواند علاوه بر سرگرم کردن کودک شما، باعث تقویت تمرکز، انگشتان دست و همچنین تقویت قدرت تخیل در او شود. همانطور که در بخش های قبل نیز ذکر شد، در تولید همه محصولات برند هوینا از فلز استفاده شده است، که همین مسئله می تواند خیال شما را از بابت دوام و ماندگاری اسباب بازی راحت کند.شما میتواندی جهت تهیه هر گونه اسباب بازی با هر برندی به سایت کودک پلاس (koodakplus)مراجعه و ضمن اشنایی با انواع اسباب بازی به راحتی و در کمترین زمان ممکن خرید کنید.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)