معرفی 3 تا از بهترین فرفره های انفجاری موجود در فروشگاه کودک پلاس

معرفی 3 تا از بهترین فرفره های انفجاری موجود در فروشگاه کودک پلاس
برخی از محصولات و اسباب بازی ها در برخی مواقع از سال ترند می شوند و علاقه مندان زیادی پیدا می کنند. بطور کلی محصولاتی مانند همین فرفره های انفجاری، جزو ترندهای امسال هستند و بچه ها علاقه زیادی به آنها پیدا کرده اند.

اسباب بازی فرفره های انفجاری از روی برنامه کارتنی یا همان انیمیشن فرفره های انفجاری ساخته شده است، و از آنجایی که تولید این محصولات همراه می شود با پخش این انیمیشن های جذاب، مورد استقبال فراوان کودکان قرار می گیرد. همچنین تبلیغات تلوزیونی و ماهواره ای در این زمینه بی تاثیر نیستند، شرکت های تولید کننده این اسباب بازی های جذاب و بورسی با تبلیغاتی که انجام می دهند خیلی زود خودشان را مطرح کرده و اسمشان را به گوش مخاطبانشان می رسانند.

اسباب بازی فرفره انفجاری برگرفته از انیمیشن فرفره های انفجاری

لازم به گفتن است که فرفره های انفجاری در جهت و نحوه چرخش به سه دسته تقسیم می شوند: راست گرد، چپ گرد، چرخش دو جهته

برخی از محصولات و اسباب بازی های پسرانه و دخترانه در برخی مواقع از سال ترند می شوند و علاقه مندان زیادی پیدا می کنند. بطور کلی محصولاتی مانند همین فرفره های انفجاری، یا پاپیت و ... جزو ترندهای امسال هستند و بچه ها علاقه زیادی به آنها پیدا کرده اند و استقبال آنها از این اسباب بازی ها بیش از تصور بوده است.

 در ادامه به معرفی 3 تا بهترین و پرفروش ترین فرفره های انفجاری اسباب بازی موجود درفروشگاه اسباب بازی کودک پلاس (https://koodakplus.com) خواهیم پرداخت.شما می توانید اسباب بازی مورد نیاز کودک خد را از طریق سایت کوک پلاس سفارش دهید و در اسرع وقت از ریق پست دریافت نمائید.

 

پک فرفره انفجاری 4 عددی به همراه استادیوم بازی مدل 3-678

پک فرفره انفجاری 4 عددی به همراه استادیوم بازی مدل 3-678؛ فرفره های اسباب بازی از دهه های گذشته، یکی از محبوب ترین اسباب بازی ها بوده اند.

این محصول پر طرفدار همچنان پس از گذشت سال ها، محبوبیت خود را حفظ کرده اما دچار تغییرات زیادی شده است. به تازگی فرفره های رباتیکی، تحت عنوانفرفره های انفجاری، در بازار عرضه شده اند که، از یک انیمه به نام بی بلید الهام گرفته شده اند. پک فرفره انفجاری مدل 3-678؛ شامل 4 عدد فرفره و زمین بازی می باشد.

پک فرفره انفجاری 4 عددی دارای رنگ های زیبا

این محصول برای سنین بعد از 3 سالگی مناسب می باشد. وجود 4 فرفره در این مجموعه هم تنوع این اسباب بازی را برای کودک شما بالا می برد، و هم امکان بازی چندین نفر به صورت همزمان را فراهم می کند

 

فرفره انفجاری سریSUPER GODمدلF6158

فرفره انفجاری سری SUPER GOD مدل F6158؛ فرفره انفجاری از سری SUPER GOD مدل F6158؛ به همراه دسته لانچر ارائه می شود.

فرفره های اسباب بازی از دهه های گذشته، یکی از محبوب ترین اسباب بازی ها بوده اند. این فرفره انفجاری پر طرفدار همچنان پس از گذشت سال ها، محبوبیت خود را حفظ کرده اما دچار تغییرات زیادی شده است. به تازگی فرفره های رباتیکی، تحت عنوان فرفره های انفجاری، در بازار عرضه شده اند که، از یک انیمه به نام بی بلید الهام گرفته شده اند

فرفره انفجاری سری SUPER GOD مدل F6158 با توان چرخش بالا

فرفره های اسباب بازی نمونه های خیلی گسترده و عجیب و غریب و در عین حال جذابی دارند. بطور مثال برخی از فرفره ها به نام فرفره تهاجمی شناخته می شوند، برخی دیگر به اسم فرفره تدافعی شناخته می شوند و برخی دیگر با نام های فرفره استقامتی و فرفره تعادلی تولید شده اند که کارایی هر کدام از این ها متفاوت است و هر کدام طرفداران خاص خودشان را دارند. در ادامه به معرفی این فرفره ها به صورت کامل و جدا جدا خواهیم پرداخت:

 

فرفره انفجاری اسباب بازی توربو والتریک گلدTurbo Valtryek

فرفره انفجاری اسباب بازی توربو والتریک گلد Turbo Valtryek؛ یک فرفره راست گرد است و برای کودکان بالای 6 سال مناسب می باشد.

فرفره انفجاری توربو والتریک، دارای طراحی بسیار زیبایی است که با سه تیغه قدرت مند، می تواند تعادل حریف خود را بر هم بزند. بر روی این فرفره انفجاری، تصویر یک شوالیه زره پوش نقش بسته است که سمبلی از کنیزان اودین از اساطیر اسکاندیناوی است.فرفره انفجاری توربو والتریک گلد، دارای سه بال بزرگ است که نقش نقاط اولیه تماس را ایفا می کنند.

فرفره انفجاری اسباب بازی توربو والتریک گلد Turbo Valtryek با ماندگاری بالا

اگر قصد خرید این فرفره انفجاری اسباب بازی را دارید، پشنهاد ما به شما تحقیق و شناخت کامل این محصول است. فرفره انفجاریتوربو والتریک گلد؛ دارای یک زیره اصلی سوزنی، مشابه انیمه بی بلید می باشد. همچنین این محصول یک مدل تهاجمی و راست گرد به حساب می آید. همچنین به در بسته بندی این اسباب بازی بی نظیر، یک لانچر تسمه ای بزرگ به همراه دسته پرتابگر طلایی قرار دارد. این فرفره انفجاری علاوه بر رشد خلاقیت فرزند شما، باعث تقویت انگشتان دست و همچنین تخلیه هیجانات او می شود.

 

 

 

 

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)