معرفی 3 مدل از بهترین چرخ خیاطی های اسباب بازی

معرفی 3 مدل از بهترین چرخ خیاطی های اسباب بازی
چرخ خیاطی اسباب بازی به گونه ای تولید می شوند که کودکان بتوانند با آن ساعتها سرگرم شوند و در عین حال خطری برای کودکان نداشته باشند.

کودکان علاقه زیادی به تقلید از بزرگتر ها مخصوصا والدین دارند آنها در بازی های خود در نقش بزرگتر ها فرو می روند و آینده خود را در این نقش ها تصور می کنند. خاله بازی یکی از بازی هایی است که چه در گذشته و چه در زمان حال در میان کودکان رواج داشته است. بچه ها در این بازی ها نقش بزرگتر ها را باز می کنند و علاقه بسیاری دارند که از لوازم منزل در بازی های خود استفاده کنند.

از آنجایی که بازی با لوازم منزل واقعی برای کودکان خطرناک است و همیشه این موضوع یکی از دغدغه های والدین بوده است، لذا تولید کنندگان اسباب بازی را به فکر تولید و عرضه لوارم خانه و آشپزخانه اسباب بازی انداخت. که با محبوبیت و استقبال والدین و کودکان مواجه شد.

داشتن لوازم منزل و آشپزخانه اسباب بازی برای کودکان حس تعلق خاطر را برای کودکان بوجود می آورد و باعث تقویت حس استقال و مسئولیت پذیری در کودکان می شود.

چرخ خیاطی اسباب بازی

یکی ازوسایل اسباب بازی که بسیار مورد درخواست کودکان قرار گرفته چرخ خیاطی اسباب بازی است. اسباب بازی چرخ خیاطی به گونه ای تولید می شوند که کودکان بتوانند با آن ساعتها سرگرم شوند و در عین حال خطری برای کودکان نداشته باشند.

لوازم منزل و آشپزی معمولا در زیر مجموعه اسباب بازی دخترانه قرار می گیرند فروشگاه اسباب بازی کودک پلاس عرضه کننده انواع اسباب بازی بویژه وسایل منزل و آشپزخانه اسباب بازی شما را در انتخاب بهترین اسباب بازی مناسب فرزندتان یاری می دهد. شما می توانید از طربق سایت اسباب بازی کودک پلاس ضمن درخواست سفارش، محصول مورد نظر خود را در اسرع وقت تحویل بگیرید.

در ادامه شما را با 3 تا از بهترین و پرفروش ترین چرخ خیاطی های اسباب بازی آشنا خواهیم کرد.

 

 

چرخ خياطی مسافرتی مدل FHSM-211

چرخ خياطی مسافرتی مدل FHSM-211؛ این چرخ خیاطی اسباب بازی قابلیت دوخت واقعی پارچه را دارد. این محصول همچنین دارای یک عدد پدال است، که استفاده از آن را بسیار راحت تر می کند. این چرخ خیاطی جذاب به همراه 6 حلقه نخ، و چند سوزن و 2 عدد پارچه ارائه می شود. همچنین لازم به ذکر است که این محصول با برق مستقیم کار می کند.

چرخ خياطی مسافرتی مدل FHSM-211 یک اسباب بازی کاربردی

این چرخ خیاطی مسافرتی کامل بهترین هدیه برای فرزند کنجکاو شماست که می تواند با استفاده از این ابزار مهارت و استعداد خود را شکوفا کند. جالب تر از همه اینکه اگر درمسافرت یا جایی برق در دسترس نباشد این چرخ خیاطی با چهار باتری قلمی باهمان قدرت وکیفیت برایتان کارمی کند.

 

 

چرخ خیاطی موزیکال اسباب بازی مدل 2030 اصلی خارجی

چرخ خیاطی موزیکال اسباب بازی مدل 2030 اصلی خارجی؛ این چرخ خیاطی موزیکال اسباب بازی یک محصول موزیکال بوده که به وسیله سه عدد باطری قلمی معمولی تغذیه می شود. همچنین این چرخ خیاطی اسباب بازی در بالای سوزن خود، یک عدد چراغ دارد که حس واقعی تری به کودک شما می دهد.

چرخ خیاطی موزیکال اسباب بازی مدل 2030 اصلی خارجی؛ معروف ترین چرخ خیاطی کودکان

این محصول برای کودکان بالای 3 سال مناسب می باشد. این محصول در هنگام استفاده کودک، کمی میلرزد که حس چرخ های خیاطی واقعی را به کودک القا می کند. این چرخ خیاطی کودک به همراه 2 قرقره نخ، و یک تکه پارچه کودک عرضه می شود، که کودک شما می تواند برای بازی از آن ها استفاده کند. از ویژگی های و مزایای بازی با این اسباب بازی جذاب می توان به افزایش اعتماد به نفس، تشخیص بافت اشیاء، تمرکز حواس، حرکات ظریف دست و انگشتان اشاره کرد.

 

چرخ خیاطی اسباب بازی مدل (SM202A ) برق و باتری

چرخ خیاطی اسباب بازی مدل SM202A (برق و باتری)؛ این چرخ خیاطی پرتابل در حین کوچکی و قابل حمل بودن بسیار پرقدرت می باشد و می توان ار آن مانند یک چرخ خیاطی بزرگ از آن استفاده کرد وبه دوخت و دوز پرداخت کوچک، کم حجم ، سبک ، قابل حمل ، پرقدرت ،تنظیم سرعت دوخت ، چراغ دوخت ، قطع کن نخ ، دارای پدال پا ، حالت دستی و پایی ، استفاده با قرقره های معمولی ، دارای قرقره و سوزن و... قابلیت کار بابرق و باتری در هنگام مسافرت و زمانی که برق در دسترس نباشد، بزرگترین مزیت این مینی چرخ جادویی می باشد.

چرخ خیاطی اسباب بازی مدل (SM202A ) برق و باتری با بدنه مقاوم

این مینی چرخ خیاطی اسباب بازی جادویی و کوچک هم با برق و هم با باتری کار میکند. همانند چرخ خیاطی های بزرگ و برقی دارای پدال می باشد.

 

 

 

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)