معرفی 3 تا از پرفروش ترین قطار های کنترلی اسباب بازی

معرفی 3 تا از پرفروش ترین قطار های کنترلی اسباب بازی
قطار های اسباب بازی کنترلی جزو اسباب ازی های جذاب حرکتی می باشد که محبوبین زیادی در بین کودکان دارد.این قطار ها به دلیل رنگ و جنس بسیار با کیفیتی که دارند می توانند جزو بهترین انتخاب ها برای کودکان از یک سالگی به بعد باشند.

یکی از اسباب بازی های پرطرفدار در میان کودکان دختر و پسر قطار های اسباب بازی کنترلیاست.قطار های اسباب بازی بخاطر صدای خاطره انگیر هو هو چی چی برای بزرگسالان بسیار خاطره انگیر هستند از این رو والدین همیشه از خرید اسباب بازی قطار برای کودکانشان استقبال می کنند.

قطار ها جزو اسباب بازی های جذاب حرکتی می باشند که طرفداران زیادی را در بین کودکان و حتی بزرگسالان دارند. ضمن اینکه می توان آن ها را هم برای دختران و هم برای پسران تهیه کرد

قطارهای اسباب بازی ریلی و کنترلی جایگاه ویژه ای در میان اسباب بازی های کودک پلاس( https://koodakplus.com)داشته است. در این مطلب به معرفی 3 تا از بهترین و پرفروش ترین قطارهای اسباب بازی موجود در بازار خواهیم پرداخت.

 

قطار کنترلی اسباب بازی مدل 2808Y-1

قطار کنترلی اسباب بازی مدل 2808Y-1؛ برای بعد از 3 سالگی مناسب است. این اسباب بازی عملکرد بسیار ساده ای دارد، و فرزند شما می تواند از همان سنین پایین، به خوبی با آن بازی کرده و خودش را سرگرم کند.

قطار کنترلی اسباب بازی مدل 2808Y-1 دارای قطعات محکم

در بسته بندی این محصول علاوه بر قطار و ریل آن، چند وسیله دیگر نیز قرار دارد، که کودک شما می تواند با استفاده از آن ها یک مسیر حرکت زیبا را برای خودش بسازد. این قطار اسباب بازی دوست داشتنی با استفاده از مواد اولیه با کیفیت ساخته شده، و دوام بالایی در برابر ضربه و فشار دارد. بازی با این قطار کنترلی اسباب بازی می تواند باعث تقویت تمرکز، تقویت قدرت تخیل، افزایش هماهنگی بین چشم و دست و همچنین رشد خلاقیت در فرزند شما شود.

 

قطار کنترلی اسباب بازی مدل کلاسیک دودی 33 قطعه

قطار کنترلی اسباب بازی مدل کلاسیک دودی 33 قطعه؛ دارای 33 قطعه می باشد. قطار کنترلی مدل کلاسیک دودی شامل 4 صدای مربوط به قطار و ریل است، که با استفاده از ریموت پخش می شوند.

قطار کنترلی اسباب بازی مدل کلاسیک دودی 33 قطعه با صداهای مختلف

قطار های اسباب بازی شامل مدل های نشکن و موزیکال، نمونه های ریلی و بدون ریل، نمونه های کنترلی و باطری خور و نمونه های دودی که به صورت واقعی و بسیار هیجان انگیزی دود می کنند، می شوند. قطار های نشکن که بسیار معروف هستند برای نوزادان و کودکان از یک سالگی به بالا توصیه می شوند. این قطار ها به دلیل رنگ و جنس بسیار با کیفیتی که دارند می توانند جزو بهترین انتخاب ها برای کودکان از یک سالگی به بعد باشند.

 

قطار اسباب بازی کودک کنترلی دودی مدل 3054

قطار اسباب بازی کودک کنترلی دودی مدل 3054؛این قطار کنترلی دودی زیبا دارای کنترل می باشد و قابلیت این را دارد که به وسیله ریموت کنترل خود موزیک پخش کند و به جلو و عقب حرکت کند. همچنین می توان به وسیله این ریموت کنترل جذاب، دود قطار را قطع کرد و دوباره وصل کرد. این اسباب بازی پسرانه دارای 19 قطعه می باشد و علاوه بر لوکوموتیو سه عدد واگن نیز دارد که همگی به دنبال لوکوموتیو کشیده می شوند.

قطار اسباب بازی کودک کنترلی دودی مدل 3054 با کیفیت بالا

قطار های کودک شامل قطار هایی می شود که عموما باطری خور بوده و به وسیله باطری های قلمی و باطری های بزرگ تغذیه می شوند. این قطار ها که هم در مدل ریلی و هم غیر ریلی در بازار موجود می باشند برای کودکان بسیار جذاب هستند. اگر بخواهیم قطار های مناسب پسر بچه ها را معرفی کنیم می توانیم قطار های دودی و قطار هایی را معرفی کنیم که شباهت بیشتری به لوکوموتیو و قطار های کلاسیک قدیمی دارند.

 

 

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)