معرفی 3 تا از پرفروش ترین جت های اسباب بازی

معرفی 3 تا از پرفروش ترین جت های اسباب بازی
جت های اسباب بازی مخصوصا اگر نمایش دهنده جت های جنگی باشند در بین کودکان و نوجوانان بسیار محبوب می باشند . در ادامه معرفی بهترین جت های اسباب بازی می پردازیم

اسباب بازی های پروازی از دیرباز تا کنون یکی از محبوب ترین سرگرمی های سنین مختلف بوده اند. این اسباب بازی ها از روی مدل واقعی ساخته می شوند اما در ابعاد و مقیاسی کوچکتر که این امر باعث محبوبیت بیشتر اسباب بازیهای پروازی شده است.

در این مطلب به معرفی و شرح 3 تا بهترین وپرفروش ترین جت های اسباب بازی موجود در فروشگاه کودک پلاس خواهیم پرداخت

جت اسباب بازی کنترلی(فومی و نشکن) مدلSU-27

جت اسباب بازی کنترلی(فومی و نشکن) مدل SU-27؛برای بعد از 14 سالگی مناسب می باشد. این جت اسباب کنترلی توانایی پرواز در جهت های مختلف را دارید.

جت اسباب بازی کنترلی(فومی و نشکن) مدل SU-27 مناسب نوجوانان

بازی با این هواپیما اسباب بازی جنگی می تواند علاوه بر سرگرم کردن کودک شما، باعث افزایش تمرکز و دقت شود.

 

جت جنگی اسباب بازی کنترلی(فومی و نشکن) مدلMI-29

جت جنگی اسباب بازی کنترلی(فومی و نشکن) مدل MI-29؛برای بعد از 14 سالگی مناسب است. این جت جنگی توانایی بالانس بسیار فوق العاده ای دارد.

جت جنگی اسباب بازی کنترلی(فومی و نشکن) مدل MI-29 که بدنه آن در برابر ضربه مقاوم است

بازی با این هواپیما جنگی می تواند باعث افزایش دقت و تمرکز شود. اگر به هواپیما و اسباب بازی های پروازی علاقه دارید، این جت جنگی می تواند یک گزینه فوق العاده باشد.

 

جت اسباب بازی کنترلی(فومی و نشکن)مدلXK-F22

جت اسباب بازی کنترلی(فومی و نشکن)مدل XK-F22؛ برای بعد از 14 سالگی مناسب می باشد. این جت اسباب بازی کنترلی به وسیله کابل USB موجود در بسته بندی قابل شارژ است

جت اسباب بازی کنترلی(فومی و نشکن)مدل XK-F22 که شارژی است

این هواپیما جنگی اسباب بازی بر اساس اف 22 طراحی شده، و برای هر بار شارژ شدن به 1 ساعت زمان نیاز دارد. همچنین لازم به ذکر است که با هر بار شارژ کامل، می توانید 6 الی 10 دقیقه با این جنگنده بازی کنید.

 

 

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)