معرفی 4 تا از بهترین تانک های کنترلی موجود در فروشگاه کودک پلاس

معرفی  4 تا از بهترین تانک های کنترلی موجود در فروشگاه کودک پلاس
اسباب بازی های جنگی همچون تانک و نفربر یکی از مجبوترین اسباب بازی های جنکی محسوب می شود. در این مطلب به معرفی تعدادی از پرفروش ترین تانک های اسباب بازی می پردازیم

اسباب بازی هایی که بر اساس مدل های واقعی ساخته می شوند، همیشه جذابیت بیشتری برای کودکان دارند. انواع اسباب بازی جنگی؛ یکی از محبوب ترین اسباب بازی ها در بین کودکان، و به خصوص پسرها هستند. یعنی اسباب بازی هایی مثل تفنگ، هواپیما، تانک و غیره. بازی با این اسباب بازی ها باعث تخلیه هیجان و افزایش تمرکز در کودک شما خواهد شد. در این میان انواع تانک اسباب بازی یا نفربر جایگاه ویژه ای در بین اسباب بازی های کودکان و نوجوان مخصوصا پسر بچه ها دارند. در صورتی که به دنبال طرفدار انواع ماشین و موتور کنترلی اسباب بازی، مخصوصا تانک اسباب بازی کنترلی برای فرزند خود هستید؛ این مقاله مختص شماست. زیرا در ادامه به معرفی 4 تا ازپرفروش ترین و محبوبترین مدل های نفربر اسباب بازی و تانک اسباب بازی چرخ دنده ای خواهیم پرداخت.

اسباب بازی جنگی

اسباب‌ بازی‌ های جنگی دنیایی از تخیل و ماجراجویی را برای کودکان به ارمغان می آورند.

اگر به دنبال یک هدیه خاص برای فرزند خود هستید، انواع اسباب بازی جنگی و تانک اسباب بازی را به شما پیشنهاد می دهیم
اگر به دنبال یک هدیه خاص برای فرزند خود هستید، انواع اسباب بازی جنگی و تانک اسباب بازی را به شما پیشنهاد می دهیم

این اسباب بازی ها عبارت اند از:

  • سربازان پلاستیکی: این اسباب‌ بازی‌ ها معمولاً شامل مجموعه‌ ای از سربازان کوچک پلاستیکی هستند که در موقعیت‌ های مختلف جنگی قرار دارند. کودکان می‌ توانند با این سربازان سناریوهای مختلف جنگی را بازسازی کنند.
  • تانک‌ ها و وسایل نقلیه نظامی: تانک‌ ها، جیپ‌ ها و هلیکوپترهای کوچک از جمله وسایل نقلیه نظامی هستند که کودکان می‌ توانند با آنها بازی کنند. این وسایل نقلیه معمولاً دارای جزئیات دقیقی هستند که بازی را واقعی‌ تر می‌ کنند. از محبوب ترین انواع اسباب بازی جنگی می توان به تانک اسباب بازی، ,تانک کنترلی تیرانداز و نفربر اسباب بازی اشاره کرد. در چند سال اخیر انواع تانک اسباب بازی چرخ دنده ای نیز محبوبیت بالایی پیدا کرده است.
  • اسلحه‌ های اسباب‌ بازی: از تفنگ‌ های آب پاش گرفته تا تفنگ‌ های لیزری، این اسباب‌ بازی‌ ها به کودکان اجازه می‌ دهند تا در بازی‌ های جنگی خود از اسلحه‌ های مختلف استفاده کنند.
  • قلعه‌ها و پایگاه‌ های نظامی: این اسباب‌ بازی‌ ها شامل مجموعه‌ هایی از قلعه‌ ها، پایگاه‌ ها و سنگرهای نظامی هستند که کودکان می‌ توانند با آنها محیط‌ های جنگی خود را بسازند و داستان‌ های مختلفی را خلق کنند.
  • اکشن فیگورها: این فیگورها معمولاً شامل شخصیت‌ های قهرمان و ضدقهرمان هستند که در داستان‌ های جنگی نقش دارند. 

مزایای بازی با انواع اسباب بازی نظامی

به طور کلی همه این اسباب‌ بازی‌ ها می‌ توانند به کودکان کمک کنند تا مهارت‌ های اجتماعی، خلاقیت و تخیل خود را تقویت کنند. از دیگر مزایای بازی با چنین انواع اسباب بازی جنگی می توان به تقویت مهارت هماهنگی چشم و دست، تقویت دقت و تمرکز، و بهبود سایر مهارت های حرکتی، اشاره کرد. در ادامه به معرفی وسایل نقلیه اسباب بازی نظامی، علی الخصوص تانک اسباب بازی، خواهیم پرداخت.

تانک اسباب بازی

نفربر اسباب بازی و تانک‌ های اسباب‌ بازی در انواع مختلفی طراحی می‌ شوند که هر کدام ویژگی‌ های منحصر به فرد خود را دارند. برخی از این تانک‌ ها دارای کنترل از راه دور هستند (تانک اسباب بازی کنترلی)  که به کودکان این امکان را می‌ دهند تا آن‌ها را در مسیرهای مختلف هدایت کنند و حتی در برخی مدل‌ ها، شلیک‌های مجازی انجام دهند به این تانک ها تانک کنترلی تیرانداز گفته می شود. مدل‌ های دیگر ممکن است دارای جزئیات دقیق‌ تری باشند، مانند تانک اسباب بازی چرخ دنده ای، برجک‌ های چرخان، درهای بازشو و حتی صداهای واقعی موتور و شلیک. همچنین، تانک‌ های ساختنی که کودکان می‌ توانند قطعات آنها را به هم متصل کنند، به تقویت مهارت‌ های دستی و خلاقیت آنها کمک می‌ کنند. هر نوع تانک اسباب‌ بازی می‌ تواند تجربه‌ ای متفاوت و هیجان‌ا نگیز را برای کودکان به ارمغان بیاورد و آن‌ها را به دنیای تخیل و ماجراجویی دعوت کند. محبوب ترین مدل های تانک اسباب بازی عبارت اند از:

  1. تانک اسباب بازی کنترلی
  2. تانک کنترلی تیرانداز
  3. نفربر اسباب بازی
  4. تانک اسباب بازی چرخ دنده ای

تانک کنترلی اسباب بازی مدل Q99

تانک کنترلی اسباب بازی مدل Q99؛ این ماشین از جنس پلاستیک مقاوم ABS ساخته شده و به دلیل دوام بالا حتی بر اثر برخورد با موانع یا سقوط هم به راحتی آسیب نمی بیند. علاوه بر این، گاردهای محافظی در قسمت جلو و عقب این ماشین کنترلی کار گذاشته شده تا استحکام آن را افزایش دهند.

بدنه تانک کنترلی Q99؛ به نورهای LED زیبایی مجهز شده تا جذابیت بیشتری برای کودکان و نوجوانان داشته باشد و در نور شب هم به آسانی قابل هدایت باشد. به علاوه، این اسباب بازی حرفه ای قابلیت استفاده در دکور اتاق و منزل را هم دارد. یکی از ویژگی های جالب تانک کنترلی مدلQ99، قابلیت چرخش 360 درجه و همچنین عبور از شیب 30 درجه است.

تانک کنترلی اسباب بازی مدل Q99 بخاطر نوع چرخ هایش قابلیت عبور از همه جا را دارد

حداکثر سرعت این اسباب بازی پسرانه هیجان انگیز به 20 تا 25 کیلومتر در ساعت می رسد و حرکات ماشین های واقعی را به خوبی شبیه سازی می کند.

نیروی مورد نیاز برای حرکت ماشین با یک باتری 7.4 ولتی که 1500 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد، تأمین می شود. با استفاده از کابل USB می توانید باتری را در عرض 3 تا 4 ساعت به طور کامل شارژ کنید و پس از آن تا حداکثر 20 دقیقه با ماشین کنترلی Q99 بازی کنید. یک ریموت پیشرفته هم برای این محصول در نظر گرفته شده که با فرکانس 2.4 گیگاهرتز کار می کند و تا حداکثر فاصله 100 متری را پوشش خواهد داد. 

تانک اسباب بازی چرخ دنده ای موزیکال مدل 5936

تانک اسباب بازی چرخ دنده ای موزیکال مدل 5936؛ک محصول موزیکال می باشد و برای بعد از 3 سالگی مناسب است. این تانک اسباب بازی، علاوه بر پخش موزیک، دارای رقص نور بسیار جذابی است که می تواند کودک شما را برای ساعت ها سرگرم نگه دارد. بازی با این تانک اسباب بازی می تواند باعث افزایش قدرت تخیل در کودک شما شود.

تانک اسباب بازی چرخ دنده ای موزیکال مدل 5936 با قابلیت حرکت بر سطوح صاف

این تانک اسباب بازی چرخ دنده ای به وسیله باتری قلمی معمولی تغذیه می شود، که خیال شما را از بابت تهیه باتری راحت کرده است. این محصول دارای کیفیت تولید بسیار بالایی می باشد و از جنس پلاستیک فشرده تولید شده است. دوام بالای این تانک اسباب بازی چرخ دنده ای، نگرانی های شما را از بابت خرابی یا شکستن تانک برطرف می کند. وزن خالص این تانک 200 گرم است. پس محصولی با وزن کم محسوب می شود که استفاده از آن برای کودکان راحت خواهد بود.

 

تانک کنترلی شارژی حرفه ای مدل 3-789

تانک کنترلی شارژی حرفه ای مدل 3-789؛ برای بعد از 6 سالگی مناسب است. این تانک که Tiger 07 نیز نام دارد، در مقیاس 1:18 ساخته شده که یعنی 18 برابر از یک تانک واقعی کوچک تر می باشد. این تانک اسباب بازی قابلیت شلیک دارد، که با ریموت آن قابل کنترل است. همچنین این تانک اسباب بازی کنترلی، دودزا نیز می باشد، که باعث می شود تا احساس واقعی تری به کودک شما منتقل شود.

تانک کنترلی شارژی حرفه ای مدل 3-789 با برد کنترل بالا

ما در فروشگاه کودک پلاس اسباب بازی های جنگی زیادی را عرضه می کنیم که برای مشاهده آن ها می توانید اینجا کلیک کنید. از جمله مزیت های بازی با این تانک کنترلی تیرانداز می توان به تقویت تمرکز، افزایش قدرت تخیل و تقویت دست و انگشتان اشاره کرد. این محصول با استفاده از مواد اولیه با کیفیت ساخته شده که دوام بالایی در برابر ضربات و فشارهای احتمالی دارند. اگر فرزند شما به انواع اسباب بازی جنگی، تسلیحات نظامی و نفربر اسباب بازی علاقه دارد، تانک کنترلی شارژی می تواند یک هدیه فوق العاده برای او باشد.

 

تانک چرخ دنده ای موزیکال و باتری خور مدلFS238-3A

تانک چرخ دنده ای موزیکال و باتری خور مدل FS238-3A؛ برای بعد از 3 سالگی مناسب است. اما در نظر داشته باشید که به دلیل وجود بخش های کوچک و قابل جداسازی در این محصول، نباید آن را در دسترس کودکان زیر 3 سال قرار دهید. این تانک چرخ دنده ای موزیکال اسباب بازی ساختار چرخ دنده ای داشته و پس از روشن شدن شروع به حرکت می کند. برای راه اندازی این محصول باید از باتری های قلمی استفاده کنید.

تانک چرخ دنده ای موزیکال و باتری خور مدل FS238-3A با بدنه مقاوم

افکت های صوتی و چراغ های مختلف، از دیگر جذابیت های این تانک اسباب بازی چرخ دنده ای هستند. این محصول از جنس پلاستیک ساخته شده، و دوام قابل قبولی در برابر ضربات احتمالی دارد. بازی با این تانک موزیکال اسباب بازی می تواند علاوه بر سرگرم کردن فرزند، باعث افزایش هوش هیجانی، افزایش قدرت تخیل و همچنین تقویت دست و انگشتان او شود. اگر به دنبال یک اسباب بازی جذاب اما ارزان قیمت هستید، این محصول می تواند یک انتخاب مناسب برای شما باشد.

خرید تانک اسباب بازی کنترلی

در خرید تانک اسباب‌ بازی کنترلی، توجه به چند نکته مهم می‌ تواند تجربه بهتری را برای کودک فراهم کند. ابتدا، کیفیت ساخت و مواد استفاده شده در تانک بسیار مهم است؛ تانک باید مقاوم و ایمن باشد. همچنین، قابلیت‌ های کنترلی آن را بررسی کنید؛ برخی مدل‌ ها دارای کنترل‌ های ساده و برخی دیگر دارای کنترل‌ های پیچیده‌ تر با قابلیت‌ های بیشتری هستند. برد کنترل از راه دور و عمر باتری نیز از دیگر نکات مهم هستند؛ تانکی با برد بیشتر و باتری قوی‌ تر، مدت زمان بیشتری از بازی را فراهم می‌ کند. در نهایت، به جزئیات و ویژگی‌ های اضافی مانند صداها، نورها و قابلیت شلیک مجازی توجه کنید که می‌ توانند تجربه بازی را هیجان‌ انگیزتر کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره خرید انواع اسباب بازی جنگی، می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

نتیجه گیری

در این مقاله به معرفی انواع اسباب بازی جنگی، مخصوصا مدل های مختلف تانک اسباب بازی پرداختیم. سپس جدیدترین مدل های تانک اسباب بازی کنترلی و انواع تانک کنترلی تیرانداز و مشخصات تخصصی هر کدام را معرفی کردیم. در پایان نیز اشاره ای مختصر درباره نکات اصلی برای خرید انواع تانک و نفربر اسباب بازی داشتیم. در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مشاوران وب سایت کودک پلاستماس نمایید.

سوالات متداول پیرامون خرید انواع اسباب بازی جنگی

تانک کنترلی شارژی حرفه ای مدل 3-789 مناسب چه سنی است؟
این تانک مناسب گروه سنی بالای 6 سال است.
تانک اسباب بازی چرخ دنده ای موزیکال مدل 5936
تانک اسباب بازی کنترلی
تانک کنترلی تیرانداز
نفربر اسباب بازی
تانک اسباب بازی چرخ دنده ای

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)