معرفی 4 تا از ست های اسباب بازی پزشکی دخترانه

معرفی 4 تا از ست های اسباب بازی پزشکی دخترانه
اسباب بازی های پزشکی و دکتری جزو اسباب بازی هایی هستند که کمک زیادی به کودکان برای آشنایی هر چه بیشتر با شغل پزشکی می کنند همچنین این اسباب بازی ها باعث می شوند که ترس کودکان از شغل پزشکی بریزد و در هنگام مراجعه به بیمارستان و پزشک، نترسند.

امروزه با توجه به استقبال کودکان از اسباب بازی های مشاغل، تولید و عرضه این اسباب بازی ها بسیار بیشتر شده است. این اسباب بازی هایی که معرف مشاغل مختلف هستند، در شکل گیری شغل آینده کودکان بسیارتاثیر گذار هستند.یکی از این مشاغل پزشکی است که همیشه مورد توجه والدین بوده است.

استفاده از ست پزشکی که یکی از پرطرفدارترین اسباب بازی مشاغل دخترانه است، باعث رشد و تقویت مهارت‌های مختلف در کودکان می‌شود.

کودکان برای خاله بازی در سایر اسباب بازی ها، به وسایل مشاغل مختلف از جمله پزشکی نیز احتیاج دارند. وجود این اسباب بازی‌ها می‌تواند علاوه بر جذاب کردن بازی برای کودکان، تمرین مهارت‌های مختلف را نیز به آن‌ها بیاموزد.در بازی با ست پزشکی، کودک نقش دکتر یا پرستار را بازی می‌کند و قوه تخیل و خلاقیت او پرورش می‌یابد.

اسباب بازی مشاغل در شکل گیری شغل آینده کودکان تاثیر گذار است

علاوه بر آن کودک در باری با اسباب بازی های مشاغل به یادگیری نقش‌های گوناگون در زندگی می‌پردازد که منجر به رشد ذهنی و جسمی او می‌شود.

با استفاده از این اسباب بازی کودک خود را در شرایط اضطراری تصور می‌کند و از نظر ذهنی آماده‌ی کمک به دیگران می‌شود.علاوه بر این ست پزشکی کمک می‌کند حس لامسه در کودک تقویت شود و توانایی تفکیک جنس و بافت اشیا را کسب کند.

در این بازی علاوه بر تقویت مهارت‌های دستی و چشمی در کودک، هماهنگی خوبی بین چشم‌ و دست او نیز برقرار می‌شود.

فروشگاه اسباب بازی کودک پلاس با عرضه انواع اسباب بازی دخترانه و پسرانه در خدمت شماست تا بهترین و جدید ترین اسباب بازی های را به مطلوب ترین کیفیت به دست شما عزیزان برساند. شما می توانید سفارش خود را در سایت کودک پلاس( https://koodakplus.com/)ثبت کنید تا در اولین فرصت سفارش شما ارسال شود.

در ادامه این مطلب شما را با 4 تا از بهترین و پرفروش ترین ست های پزشکی اسباب بازی دخترانه آشنا خواهیم کرد.

 

اسباب بازی ست پزشکی چوبی به همراه برد اطلاعات بیمار

اسباب بازی ست پزشکی چوبی به همراه برد اطلاعات بیمار؛این ست پزشکی اسباب بازی دارای جعبه فلزی است و برای بعد از 3 سالگی مناسب است و به همراه برد اطلاعات بیمار هست.

ست پزشکی چوبی به همراه برد اطلاعات بیمار باعث شناخت ابزار پزشکی می گردد

این ست اسباب بازی شامل وسایلی مانند گوشی پزشکی، قیچی، آینه، تیغ، سرنگ، عینک و چند وسیله دیگر می باشد، که همگی از جنس پلاستیک هستند، و هیچ گونه لبه تیزی ندارد. بازی با این محصول کاملا بی خطر بوده و مواد به کار رفته در آن، همگی بهداشتی و غیر سمی هستند. بازی با این ست پزشکی چوبی بچه گانه می تواند باعث افزایش هوش هیجانی، افزایش قدرت تخیل و همچنین تقویت دست و انگشتان فرزند شما شود. بسته بندی این اسباب بازی به صورت کیفی بوده، و فرزند شما می تواند تمام لوازم را به صورت مرتب در کیف چیده و همراه با خود جا به جا کند.

 

ست اسباب بازی پزشکی طرح کیفی مدل 669-023

ست اسباب بازی پزشکی طرح کیفی مدل 669-023؛ ست های پزشکی یا وسایل پزشکی اسباب بازی شامل مدل های مختلفی می شوند که مدل های کیفی از معروف ترین آن ها هستند و در نمونه های مختلفی نیز تولید شده اند. ست پزشکی کیفی طرح LOL SURPRIASE جدیدترین مدل از ست های پزشکی کیفی فروشگاه می باشد.

ست اسباب بازی پزشکی طرح کیفی مدل 669-023 دارای یک کیف محکم است

این ست پزشکی همراه با عروسک lol، عینکف آمپول، گوشی و همین طور تخت بیمار می باشد.

اسباب بازی های پزشکی و دکتری جزو اسباب بازی هایی هستند که کمک زیادی به کودکان برای آشنایی هر چه بیشتر با شغل پزشکی می کنند همچنین این اسباب بازی ها باعث می شوند که ترس کودکان از شغل پزشکی بریزد و در هنگام مراجعه به بیمارستان و پزشک، نترسند.

 

ست پزشکی اسباب بازی مدل RX-698A

ست پزشکی اسباب بازی مدل RX-698A؛ برای بعد از 3 سالگی مناسب است. این اسباب بازی شامل وسایلی مانند گوشی پزشکی، دستگاه فشار خون، پنس، قیچی، عینک و چند وسیله دیگر می باشد.

ست پزشکی اسباب بازی مدل RX-698A از پلاستیک مواد نو ساخته شده است

همچنین این محصول دارای یک کیف بوده، که فرزند شما می تواند همه وسایل را داخل آن گذاشته، و به همراه خود جا به جا کند. این ست لوازم پزشکی اسباب بازی بچه گانه از جنس پلاستیک با کیفیت ساخته شده، و علاوه بر دوام بالایی که دارد، کاملا بهداشتی و غیر سمی می باشد. در نظر داشته باشید که به دلیل وجود بخش های کوچک و قابل بلعیدن در این محصول، نباید آن را در دسترس کودکان زیر 3 سال قرار دهید. تقویت تمرکز، افزایش قدرت تخیل و تقویت دست و انگشتان از جمله مزیت های بازی با این محصول هستند.

 

ست پزشکی کیفی اسباب بازی مدل 7735B

ست پزشکی کیفی اسباب بازی مدل 7735B؛ این ست اسباب بازی شامل وسایلی مانند گوشی پزشکی، قیچی، آینه، تیغ، سرنگ، عینک و چند وسیله دیگر می باشد، که همگی از جنس پلاستیک هستند، و هیچ گونه لبه تیزی ندارد.

ست پزشکی کیفی اسباب بازی مدل 7735B دارای ابزار متنوع است

بازی با این محصول کاملا بی خطر بوده و مواد به کار رفته در آن، همگی بهداشتی و غیر سمی هستند. بازی با این ست پزشکی کیفی بچه گانه می تواند باعث افزایش هوش هیجانی، افزایش قدرت تخیل و همچنین تقویت دست و انگشتان فرزند شما شود. بسته بندی این اسباب بازی به صورت کیفی بوده، و فرزند شما می تواند تمام لوازم را به صورت مرتب در کیف چیده و همراه با خود جا به جا کند.

 

 

 

 

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)