معرفی 4 مدل از بهترین عروسک های مفصل دار کره ای

معرفی 4 مدل از بهترین عروسک های مفصل دار کره ای
عروسک های مفصل دار کره یکی از عروسک های خارجی موجود در بازار می باشد که علاوه بر کیفیت تنوع بسیار زیادی دارد.

در حال حاضر یکی از هدایایی که می‌تواند دختربچه‌ها را بسیار خوشحال کند، خرید عروسک اسباب بازی جدید و خارجی است. بسیاری از اسباب بازی‌های دخترانه را به صورت عروسک‌های متنوع طراحی و تولید کرده‌اند که با روحیات آن‌ها سازگازتر است و موجب علاقه زیاد دختران به آن‌ها می‌شود.

عروسک های کره ای و عروسک باربی از جمله عروسک های موجود در بازار ایران است که به گونه ای نمایشگر استایل و فرهنگ خارجی می باشد.

همه کودکان در حین بازی با عروسک، او را موجودی زنده می‌پندارند که می‌توانند با او مکالمه کنند. درواقع به دنبال راهی هستند که بتوانند با عروسک ارتباط برقرار کنند و نکاتی را برای او بیان کنند. به این ترتیب هنگام عروسک بازی، دایره واژگان کودکان گسترده‌تر می‌شود و مهارت‌های زبانی آن‌ها تقویت می‌شود.

عروسک بازی باعث مدیریت بهتر احساسات در دختران می شود

مدیریت احساسات, تجربه نقش‌های بزرگسالی، افزایش اعتماد به نفس در کودک، افزایش مهارت‌های اجتماعی و توانایی برقراری ارتباط با اطرافیان، افزایش خیال‌پردازی و تقویت قوه خلاقیت در کودک و پرورش حس استقلال در کودک از جمله مزایای بازی با عروسک است که می توان به آن اشاره کرد.

امروزه به دلیل مشغله فراوان و محدودیت زمان، بسیاری از افراد امکان گشت و گذار در خیابان‌های شلوغ و پرترافیک شهر را ندارند. به همین منظور هزاران فروشگاه اینترنتی راه‌اندازی شده که اقدام به عرضه انواع عروسک با قیمت‌ها و کیفیت‌های متفاوت می‌کنند. شما می توانید با مراجعه به سایت فروشگاه اینترنتی کودک پلاس ضمن ثبت محصول مورد نظر خود، سفارش خود را در اولین فرصت ممکن تحویل بگیرید.

دراین مطلب به معرفی 4 مدل از بهترین و پرفروش ترین عروسک های مفصل دار کره ای خواهیم پرداخت.

 

عروسک کره ای مفصل دار طرح تخم مرغی برند سالی مدل 68001a

عروسک کره ای مفصل دار طرح تخم مرغی برند سالی مدل 68001a؛ محصولی آموزشی هست که مناسب رده سنی 3 سال به بالا هست. این محصول به عروسک کره ای مفصل دار معروف است که منظور از آن شباهت عروسک ها به کشورهای شرق آسیا و بخصوص کره جنوبی است.

عروسک کره ای مفصل دار طرح تخم مرغی برند سالی مدل 68001a تهیه شده از پلاستیک مواد نو

این عروسک،جنس گوشتی دارد. موهای عروسک دوخت و باکیفیت هست. این محصول از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هست. دست و پای عروسک متحرک هست و کودک می تواند ساعت ها با این عروسک جذاب سرگرم شود.

 

 

عروسک کره ای مفصل دار مدل x809

عروسک کره ای مفصل دار مدل x809؛ این محصول یکی از متنوع ترین عروسک های موجود در بازار می باشد که در 11 طرح و مدل مختلف عرضه شده است. این محصول به عروسک کره ای مفصل دار معروف است که منظور از آن شباهت عروسک ها به کشورهای شرق آسیا و بخصوص کره جنوبی است.

عروسک کره ای مفصل دار مدل x809 دارای بدن با کیفیت مطلوب

این عروسک،جنس گوشتی دارد. موهای عروسک دوخت و باکیفیت هست. این محصول از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هست.

 

دست و پای عروسک متحرک هست و کودک می تواند ساعت ها با این عروسک جذاب سرگرم شود. سگ عروسکی موزیکال، از محصولات آموزشی موجود در کودک پلاس هست که بسیار محبوب می باشد.

عروسک کره ای مفصل دار دخترانه مدل doll-x899

کره ای مفصل دار دخترانه مدل doll-x899 ؛ این مدل از عروسک کره ای نیز یکی از متنوع ترین عروسک های موجود در بازار است. عروسک کره ای مفصل دار دخترانه در 12 مدل و طرح مختلف به بازار عرضه شده که با استقبال زیاد کودکان مواجه شده است.

عروسک کره ای مفصل دار دخترانه مدل doll-x899 با طرح های متنوع

محصولی آموزشی هست که مناسب رده سنی 3 سال به بالا هست. این محصول به عروسک کره ای معروف است که منظور از آن شباهت عروسک ها به کشورهای شرق آسیا و بخصوص کره جنوبی است.

این عروسک،جنس گوشتی دارد. موهای عروسک دوخت و باکیفیت هست. این محصول از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هست.

دست و پای عروسک متحرک هست و کودک می تواند ساعت ها با این عروسک جذاب سرگرم شود.

 

عروسک کره ای مفصل دار با پالتو خزدار مدل LH121

عروسک کره ای مفصل دار با پالتو خزدار مدل LH121؛ این محصول یکی دیگر از طرح های عروسک کره ای مفصل دارد پالتو خز دار موجود در بازار است که مناسب رده سنی 3 سال به بالا هست.

 عروسک کره ای مفصل دار با پالتو خزدار مدل LH121 با ماندگاری بالا

این محصول به عروسک کره ای معروف است که منظور از آن شباهت عروسک ها به کشورهای شرق آسیا و بخصوص کره جنوبی است.

این عروسک،جنس گوشتی دارد. موهای عروسک دوخت و باکیفیت هست. این محصول از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هست. دست و پای عروسک متحرک هست و کودک می تواند ساعت ها با این عروسک جذاب سرگرم شود.

 

 

 

 

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)