معرفی 4 مدل از پرفروش ترین عروسک های دیزرت گرل

معرفی 4 مدل از پرفروش ترین عروسک های دیزرت گرل
عروسک یزرت گرل یکی از عروسک هایی است که برند امسال محسوب می شود که استقبال زیاد کودکان مواجه شده است .این عروسک بواسطه داشتن چشمان درشت بسیار جذاب و دوست داشتنی می باشد

دیزرت گرل؛ یکی از عروسکهای محبوبی است که به تازگی وارد بازار شده است. اینعروسک بخاطر چشمان درشتی که دارد بسیار جذاب و دوست داشتنی می باشد، به گونه ای که براحتی کودکان مخصوصا دختر بچه ها را به خود جذب می کند.

عروسک دیزرت گرل در مدلهای مختلفی ساخته و به بازار عرضه شده است . جنس آنها گوشتی می باشد و معمولا برای سنین بالای 3 سال استفاده می شود

بازی با عروسک باعث یادگیری بیشتر و افزایش خلاقیت در کودکان شده است.تجربه مدیریت احساسات، تجربه نقش‌های بزرگسالی، افزایش اعتماد به نفس در کودک و افزایش مهارت‌های اجتماعی و توانایی برقراری ارتباط با اطرافیان از جمله فوایدی است که از بازی با عروسکنصیب کودکان می شود.

فروشگاه اسباب بازی کودک پلاس عرضه کننده انواع عروسک، شما را در انتخاب عروسک و اسباب بازی مناسب کودک دلبندتان یازی می دهد. در ادامه به معرفی 4 ت از پرفروش ترین و محبوب ترین عروسک دیزرت گرل خواهیم پرداخت.

 

عروسک چشم درشت دیزرت گرل با موهای صورتی مدلDY8811c

عروسک چشم درشت دیزرت گرل با موهای صورتی مدل DY8811؛بازی با عروسکها موجب یادگیری بیش تر کودکان و افزایش خلاقیت و رشد ذهنی آن ها می شود. عروسک دیزرت گرل؛ اسباب بازی دخترانه هست که موزیکال هست. این عروسک چشم های درشتی دارد و بسیار جذاب هست.

عروسک چشم درشت دیزرت گرل ساخته شده از مواد اولیه مرغوب

این عروسک،جنس گوشتی دارد. موهای عروسک دوخت هست و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هست. دست و پای عروسک متحرک هست و کودک می تواند ساعت ها با این عروسک جذاب سرگرم شود.

 

عروسک چشم درشت دیزرت گرل با موهای چند رنگ فانتزی مدلDY8811D

عروسک چشم درشت دیزرت گرل با موهای چند رنگ فانتزی مدل DY8811D؛عروسک یکی از محبوب ترین محصولات آموزشی هست که دختربچه ها به آن علاقه بسیار زیادی دارند. بازی با عروسکها موجب یادگیری بیش تر کودکان و افزایش خلاقیت و رشد ذهنی آن ها می شود. عروسک دیزرت گرل؛ اسباب بازی دخترانه هست که موزیکال هست. این عروسک چشم های درشتی دارد و بسیار جذاب هست.

 عروسک چشم درشت دیزرت گرل با موهای چند رنگ فانتزی دارای موهای دوخته شده

این عروسک،جنس گوشتی دارد. موهای عروسک دوخت هست و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هست. دست و پای عروسک متحرک هست و کودک می تواند ساعت ها با این عروسک جذاب سرگرم شود

 

عروسک چشم درشت دیزرت گرل با موهای آبی مدلDY8811b

عروسک چشم درشت دیزرت گرل با موهای آبی مدل DY8811b؛ عروسک یکی از محبوب ترین محصولات آموزشی هست که دختربچه ها به آن علاقه بسیار زیادی دارند. بازی با عروسکها موجب یادگیری بیش تر کودکان و افزایش خلاقیت و رشد ذهنی آن ها می شود. عروسک چشم درشت دیزرت گرل؛ اسباب بازی دخترانه هست که موزیکال هست. این عروسک چشم های درشتی دارد و بسیار جذاب هست.

عروسک چشم درشت دیزرت گرل با موهای آبی مدل DY8811b دارای رنگ ثابت

این عروسک،جنس گوشتی دارد. موهای عروسکدوخت هست و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هست. دست و پای عروسکمتحرک هست و کودک می تواند ساعت ها با این عروسک جذاب سرگرم شود.

 

عروسک چشم درشت دیزرت گرل با موهای آبی فانتزی مدلDY8811A

عروسک چشم درشت دیزرت گرل با موهای آبی فانتزی مدل DY8811A؛عروسکیکی از محبوب ترین محصولات آموزشی هست که دختربچه ها به آن علاقه بسیار زیادی دارند. بازی با عروسکها موجب یادگیری بیش تر کودکان و افزایش خلاقیت و رشد ذهنی آن ها می شود. عروسک دیزرت گرل؛ اسباب بازی دخترانه هست که موزیکال هست. این عروسک چشم های درشتی دارد و بسیار جذاب هست.

عروسک چشم درشت دیزرت گرل با موهای آبی فانتزی مدل DY8811A دارای بدن گوشتی

این عروسک،جنس گوشتی دارد. موهای عروسک دوخت هست و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هست. دست و پای عروسک متحرک هست و کودک می تواند ساعت ها با این عروسک جذاب سرگرم شود. عروسک دیزرت گرل با موهای چند رنگ، از محصولات آموزشی موجود در کودک پلاس هست که بسیار محبوب می باشد.

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)