معرفی4 تا از پرفروش ترین استمپرهای ناخن کودک

معرفی4 تا از پرفروش ترین استمپرهای ناخن کودک
استمپر خاخن به دستگاهی می گویند که برای ایجاد طرح و نقش برروی ناخن استفاده می شود. استفاده از این ابزار بسیار راحت است به گونه ای که کودکان براحتی می توانند برای ایجاد طرح و نقش بر روی ناخن های خود از آن استفاده کنند.

شاید با شنیدن اسم لوازم آرایش و میکاپ واقعی کودکان تعجب کنید اما باید به شما بگویم که وسایل آرایشی و میکاب بچه گانه مدتی است که جای خود را در میان اسباب بازی های بچه ها بخصوص اسباب بازی دخترانه باز کرده است.و در مدت کمی به یکی از محبوب ترین اسباب بازی های دخترانه تبدیل شده است. یکی از این لوازم آرایش استپر ناخن کودک می باشد که در ادامه به شرح آن خواهیم پرداخت

استمپر خاخن به دستگاهی می گویند که برای ایجاد طرح و نقش برروی ناخن استفاده می شود. استفاده از این ابزار بسیار راحت است به گونه ای که کودکان براحتی می توانند برای ایجاد طرح و نقش بر روی ناخن های خود از آن استفاده کنند.

اسباب بازی دخترانه

لوازم آرایش از ابزارهای مورد علاقه دختربچه ها می باشد که استمپر ناخن کودک از این موضوع مستثنی نمی باشد، کودک با وسایل آرایشی و میکاپ واقعی کودک سرگرم شده و حس استقلال و عزت نفس پیدا می کند.

در این مطلب قصد داریم به معرفی تعدادی از استمپر های ناخن کودک موجود در فروشگاه اسباب بازی کودک پلاس بپردازیم . فروشگاه اینترنتی اسباب بازی کودک پلاس عرضه کننده انواع لوازم آرایش و میکاپ بچه گانه شما را در انتخاب اسباب بازی مناسب کودک دلبندتان یازی می دهد شما می تونیداز دو طریق یا به صورت حضوری با مراجعه به فروشگاه کودک پلاس یا به صورت اینترنتی از طریق سایت کودک پلاس به ادرس https://koodakplus.com/ اسباب بازی مورد نظر خود را تهیه نمائید.

 

اسباب بازی دستگاه استمپر ناخن طرح خرگوش به همراه لوازم آرایشی مدل 826

اسباب بازی دستگاه استمپر ناخن طرح خرگوش به همراه لوازم آرایشی مدل 826؛ دستگاه استمپر ناخن؛ یک اسباب بازی آموزشی برای کودکان رده سنی 3 سال به بالا هست. با استفاده از این دستگاه، کودکان می توانند طرح های زیبا بر روی ناخن هایشان چاپ کنند.

 اسباب بازی دستگاه استمپر ناخن طرح خرگوش با لاک های متنوع

این محصول از مواد غیر شیمیایی ساخته شده اند که حساسیتی بر روی پوست کودکان ایجاد نکنند. به همراه آن، لاک، سایه آرایشی، براش های مختلف و رژ لب ارائه می شود. دستگاه استمپر ناخن کودک طرح خرگوش برای روشن شدن نیاز به 4 باتری AA دارد

 

لوازم آرایشی و ست ناخن بچه گانه مدل 765

لوازم آرایشی و ست ناخن بچه گانه مدل 765؛ چند سالی است که با توجه به علاقه دختر بچه ها به لوازم آرایشی و قاضای آنها برای داشتن لوازم آرایشی، شرکت های تولید کننده اسباب بازی به فکر تولید لوازم آرایشی کودک افتاده اند.

لوازم آرایشی و ست ناخن بچه گانه مدل 765 تهیه شده از مواد اولیه مرغوب

این لوازم آرایشی ها که برای کودکان کم سن و سال طراحی و تولید شده اند طبق ادعای شرکت های تولید کننده برای کودکان خطری نداشته و ایمن می باشد.

 دستگاه لوازم آرایشی و ست ناخن کودک محصول مناسب رده سنی 3 سال به بالا می باشد و در وزن 210 گرم به بازار عرضه شده است. ا زجنس پلاستیک مرغوب می باشد و باعث افزایش قدرت تخیل وهوش اجتماعی کودک می شود.

 

استمپر ناخن کودک (دستگاه چاپ ناخن) گوگلام مدل SYE-17

استمپر ناخن کودک (دستگاه چاپ ناخن) گوگلام مدل SYE-17؛ دارای یک سری وسایل برای لاک زدن و چاپ بر روی ناخن طراحی و تولید شده است و به وسیله چهار عدد باطری نیم قلم تغذیه می شود تا بتوند با فن قدرتمند خود به شما در خشک کردن لاک روی ناخنتان کمک کند. وسایل آرایشی و میکاپ دخترانه از مواد غیر شیمیایی ساخته شده اند که حساسیتی بر روی پوست کودکان ایجاد نکنند. استمپر ناخن کودک(دستگاه چاپ ناخن) گوگلام مدل SYE-17؛ برای مانیکور و پدیکور با 5 الگو و همچنین خشک کردن ناخن ها می باشد. این دستگاه برای روشن شدن نیاز به 4 باتری AA دارد. این محصول از برند Cool Maker می باشد، که بر اساس استانداردهای روز دنیا محصولات خود را تولید می کند.

دستگاه چاپ ناخن گوگلام  با بدنه مقاوم دستگاه

داخل جعبه این محصول یک دستگاه بزرگ برای چاپ بر وی ناخن می باشد که از سه تکه تشکیل شده است و بعد از سر هم کردن آن میبینید که یک دستگاه زیبا و بزرگ برای این کار خواهید داشت. همراه با این دستگاه سه عدد کارتریج برای چاپ طرح های کودکانه و زیبا بر روی ناخن وجود دارد که شما میتواند بنا به سلیقه خود از آن استفاده کنید. اگر به این محصول علاقه دارید، پیشنهاد میکنیم برادر بزرگتر این محصول یعنی SYE-16 را هم بررسی بفرمایید. اسباب بازی دستگاه مانیکور و پدیکور؛ برای کودکان مخصوصا دختربچه های بالای 8 سال یک هدیه مناسب می باشد. ابعاد این محصول 3.25 x 11.88 x 11 اینچ و وزن آن 360 گرم است. علاوه بر این ها سه عدد لاک رنگی و محافظ لاک در ظروف شیشه ای زیبا در درون جعبه وجود دارد که شما میتوانید برای لاک زدن روی ناخن خود قبل و بعد از طرح چاپ، استفاده کنید. از دیگر وسایلی که بر روی این محصول موجود است می توان به چند نمونه قلم مو و یک سری وسایل آرایشی برای صورت کودک اشاره کرد که کاملا ایمن بوده و برای کودکان خطری ندارد.

 

استمپر ناخن بچه گانه GO GLAM مدل SYE 15(همراه با فن برای خشک کردن لاک)

استمپر ناخن بچه گانه GO GLAM مدل SYE 15(همراه با فن برای خشک کردن لاک)؛ گوگلام (GO GLAM) یک شرکت تولید کننده لوازم آرایشی و دستگاه های چاپ بر روی ناخن کودک می باشد. این شرکت که چند سالی است فعالیت موفقی در این صنعت داشته، در سال 2021 تصمیصم به طراحی و تولید استمپر های ناخن کودک گرفته است و این محصولات را روانه بازار کرده است.

استمپر ناخن بچه گانه GO GLAM مدل SYE 15 با طرح های متنوع چاپی

خرید دستگاه استمپر ناخن بچه گانه یک انتخاب هوشمندانه و اقتصادی برای شما است. شما می توانید با خرید یک دستگاه چاپ بر روی ناخن و یک سری لوازم آرایشی کودک، آنها را ساعت ها سرگرم کنید، ضمن اینکه با این کار می توانید لوازم آرایشی گران قیمت خود را از دست کودکان در امان نگه دارید.

 

طبق اداعای شرکت گوگلام استمپر ناخن و لوازم آرایشی های این شرکت ایمن بوده و برای کودکان طراحی و ساخته شده است.

نحوه کار با این محصولات بسیار راحت است. ابتدا کافی است ناخن خود را تمیز کرده و بعد با استفاده از لاک های داخل جعبه، ناخن مورد نظر خود را لاک بزنید. در این مرحله برای زودتر خشک شدن ناخن خود می توانید از فن دستگاه استفاده کنید.

 

فن این دستگاه به وسیله باطری های نیم قلم تغذیه می شود و می تواند به شما در خشک شدن سریع تر لاک روی ناخن کمک کند. در مرحله بعد می توانید طرح مورد نظر خود را انتخاب کرده و کارتریج آن را درون دستگاه گذاشته و با فشار دادن اهرم دستگاه و نگه داشتن ناخن خود در زیر دستگاه، طرح های زیبایی را بر روی ناخن خود چاپ کنید.

 

بعد از این مرحله برای دوام بیشتر طرح ها، بهتر است از محافظ لاکی که در ون جعبه موجود است استفاده کنید و یک لایه از آن را بر روی ناخن خود بزنید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)