معرفی 5 مدل تفنگ اسباب بازی ترقه‌ای سرگرم کننده

معرفی 5 مدل تفنگ اسباب بازی ترقه‌ای سرگرم کننده
در این مقاله ضمن بر شمردن ویژگیهای تفنگ های ترقه ای بی خطر، شما را با 5 مدل از محبوترین انواع تفنگ های ترقه ای آشنا خواهیم کرد.

تفنگ‌های ترقه‌ای؛ از اسباب بازی‌هایی هستند که کودکان علاقه زیادی به آنها دارند. ما در این مطلب می‌خواهیم تا شما را با محبوب‌ترین تفنگ‌های اسباب بازی ترقه‌ای آشنا کرده و قابلیت‌های هر یک را بیان کنیم. اسباب بازی‌هایی جذاب و بی خطر که می‌توانند کودکان را برای ساعت‌ها سرگرم کنند.

لازم است قبل از هرگونه خریدی تفاوت‌های بهترین تفنگ‌های ترقه‌ای اسباب بازی را به دقت بررسی کنید و مزایا و معایب استفاده از آن را برای کودکان خود بدانید. در این مطلب شما را با چند مدل از بهترین تفنگ‌ها ترقه ای آشنا خواهیم کرد.

 

تفنگ‌های ترقه‌ای اسباب بازی یکی از محبوب ترین اسباب بازی ها در بین پسر بچه ها هستند

تفنگ‌های اسباب بازی معمولی با تفنگ‌های ترقه‌ای چه تفاوت‌هایی دارد؟

شاید فکر کنید که ترقه‌ای بودن عمده تفاوت این دو مورد است؛ بله یکی از دلایل اصلی همین مورد است، اما همه چیز به اینجا ختم نمی‌شود. از جمله تفاوت‌های اصلی بهترین تفنگ‌های ترقه‌ای اسباب بازی و معمولی، وزن آن‌ها است. در واقع وزن تفنگ‌های ترقه‌ای فلزی بیشتر از تفنگ‌های معمولی است که جنس پلاستیکی دارند.

علاوه بر وزن، عموم تفنگ‌های معمولی برای استفاده‌های ساده طراحی شده اند، در حالی که تفنگ‌های ترقه‌ای برای شلیک استفاده می‌شوند. ترقه‌ها حاوی گوگرد هستند و مکانیزم تفنگ باید به صورتی باشد که جرقه ناشی از آتش گرفتن گوگرد باعث ایجاد مشکل روی انگشتان شما یا فرزندتان نشود.

مورد بعدی در این تمایزات، جنس بدنه است. این قسمت به گونه ای طراحی شده است که بیشترین میزان چسبندگی به دست شما را داشته باشد.محبوب‌ترین تفنگ‌های اسباب بازی ترقه‌ای دارای انواع متفاوتی هستند که باعث می‌شود انتخاب بهترین تفنگ اسباب بازی کمی دشوار باشد. 

معرفی انواع مدل‌های تفنگ‌های ترقه‌ای

تفنگ‌های اسباب بازی که در بازار عرضه می‌شوند، مدل‌های مختلفی دارند. می‌توانید بر اساس نیاز و شرایط خود یک تفنگ اسباب بازی مناسب انتخاب کنید. اگر قصد دارید تفنگ اسباب بازی را برای فرزندتان خریداری کنید، باید دقت کنید که مدلی که انتخاب می‌کنید، متناسب با سن کودک شما باشد.

 

در خرید خرید تفنگ‌های ترقه‌ای باید به سن فرزند خود دقت کنید

 

برای این که انتخاب درستی داشته باشید بهتر است قبل از خرید با انواع مختلف تفنگ‌های اسباب بازی ترقه‌ای آشنا شوید. در ادامه چند مورد از آنها را معرفی می‌کنیم:

تفنگ ترقه‌ای مدل Loft

یکی از بهترین انتخاب‌ها به عنوان کادو برای کودکان، این تفنگ است. تفنگ Loft در رنگ‌ها و مدل‌های متنوعی عرضه می‌شود. البته می‌توان مدل سفارشی با رنگ خاص هم خریداری کرد. تفنگ اسباب بازی رنگارنگ و به‌خصوص تفنگ اسباب بازی دخترانه مدل Loft محصولی بسیار پرطرفدار است.

تفنگ اسباب بازی دخترانه مدل Loft با شکل و رنگ‌های جذابش، یک اسباب بازی کوچک برای کودکان، نوجوانان و حتی بزرگسالان است. جنس تفنگ اسباب بازی دخترانه Loft از پلاستیک فشرده است و با توجه به ابعادش، به راحتی در دست جای می‌گیرد و کودک می‌تواند با آن تیراندازی کند. این مسئله باعث شده که از محبوب‌ترین تفنگ‌های اسباب بازی ترقه‌ای به حساب بیاید.

تفنگ ترقه‌ای بی خطر

شاید کمی عجیب باشد، اما ترقه‌ای بودن به معنای خطرناک بودن نیست. در این مدل تفنگ، کودک احساس داشتن یک کلت کاملاً واقعی را خواهد داشت، با این تفاوت که هیچ خطری برای او وجود ندارد. با این اسلحه می‌توانید 8 بار به صورت پشت سرهم شلیک کنید، به هیچ وجه لوله آن داغ نمی‌کند. در دست گرفتن این اسلحه با این که فلزی است بسیار راحت است و سر نمی‌خورد.کلت ترقه ای فلزی، یکی از انواع تفگ های ترقه ای بی خطر اما محبوب محسوب می شود

ماشه و فنر به کار رفته برای آن کاملاً بادوام است و در مدت زمان طولانی خراب نمی‌شود. رنگ تفنگ ثابت است و در برابر نور خورشید یا به مرور استفاده از بین نخواهد رفت. بنابراین می‌توانید این محصول را در بین گزینه‌های خود برای خرید تفنگ‌های ترقه‌ای فلزی قرار دهید.

تفنگ‌های ترقه‌ای فلزی طرح کلاسیک

در این مدل محصول شما می‌توانید حس داشتن یک شات گان را تجربه کنید؛ به همین علت در معرفی 5 مدل از محبوب‌ترین تفنگ‌های ترقه‌ای فلزی، طرح کلاسیک رتبه سوم را دارد. رنگ آن ثابت بوده و پس از هر شلیک کمی لرزش خواهد داشت. به این ترتیب حس واقعی تر بودن بیشتری دارد. کودکان می‌توانند از این محصول با تک یا دو دست استفاده کنند. همچنین صدای خروجی آن کاملاً شبیه به اسلحه‌های دو لوله است.

کلت لوله بلند

یکی دیگر از محصولات جذاب که در دسته ارزان‌ترین تفنگ اسباب بازی ترقه‌ای و محبوب‌ترین‌ها به صورت مشترک قرار می‌گیرد، مدل لوله بلند است. در این اسباب بازی فرد احساس حضور در غرب وحشی را خواهد داشت و می‌تواند ساعت‌ها در خیال خود بازی کند. بدنه این محصول طوری طراحی شده که هنگام شلیک کمترین فشار به دست وارد شود. همچنین در این محصول، دسته کالا دارای پوسته اضافه است که باعث می‌شود دستتان کمتر عرق کند.

تفنگ ترقه‌ای پلیس

یکی از بهترین اسباب بازی‌هایی که می‌توانید برای کودکان خود بخرید، تفنگ پلیس است. هنگام خرید شما می‌توانید پکیجی از تفنگ، دستبند، تیر و نشان را با یکدیگر داشته باشید. تیرهای آن هیچ خطری برای سلامت کودک شما ندارد و نرم بودن ماشه یکی از ویژگی‌های مهم آن است. این تفنگ در دو مدل پلاستیکی و فلزی در بازار وجود دارد.

تفنگ های ترقه‌ای پلیس معمولا به همراه دستبند و نشان پلیس ارائه می شوند

خرید و قیمت محبوب‌ترین تفنگ‌های اسباب بازی ترقه‌ای

برای این که بتوانید بهترین تفنگ‌های ترقه‌ای اسباب بازی را خریداری کنید، باید چند نکته را در نظر بگیرید. اولین مورد محل خرید آن است. سایتی که کلاهبرداری انجام ندهد و خیال شما از کیفیت اسباب بازی راحت باشد. در سایت کودک پلاس می‌توانید محصولات متنوعی را مشاهده و با یکدیگر مقایسه کنید و متناسب با سلیقه و بودجه خود خرید انجام دهید.

نکته مهم بعدی قیمت این محصولات است. این دسته از اسباب بازی‌ها نه خیلی گران هستند و نه خیلی ارزان، اما به طور کلی نسبت به هزینه ای که انجام می‌دهید، کاملاً به‌صرفه هستند. تعداد ترقه ای که در هر بار پر کردن خشاب می‌توانید از آن استفاده کنید و فلزی یا پلاستیکی بودن بدنه اسلحه از مهم‌ترین فاکتورهای تاثیرگذار در قیمت تفنگ است. در کودک پلاس می‌توانید با هر سلیقه و بودجه ای نسبت به خرید این محصول جذاب اقدام کنید.

جمع بندی

چه ارزان‌ترین تفنگ اسباب بازی ترقه‌ای را بخرید، چه گران‌ترین آن را، در هر صورت باید چند ویژگی را در نظر بگیرید. اول از همه سن کودک که آیا این اسباب بازی روی روحیه بچه اثر مثبتی می‌گذارد یا خیر؟ مورد بعدی رنگ‌بندی آن است که مورد علاقه کودک باشد. جنس، سایز و و دیگر مواردی که در این مقاله ذکر شد همه از نکاتی است که باید پیش از خرید به آنها توجه کرد. در این مطلب تلاش کردیم تا با معرفی 5 مدل از محبوب‌ترین تفنگ‌های ترقه‌ای فلزی انتخاب را برای شما آسان‌تر کنیم.جهت مشاهده و خرید انواع تفنگ های ترقه ای شما میتوانید به مراجعه به فروشگاه اینترنتی کودک پلاس مراجعه کنید.

 

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)