معرفی 10 مدل روبیک حرفه ای موجود در بازار

معرفی 10 مدل روبیک  حرفه ای موجود در بازار
روبیک های حرفه ای معمولا به روبیک هایی گفته می شود که در مسابقات جهانی و ملی مورد استفاده قرار می گیرد.روبیک های حرفه ای معمولا مگنتی و آهنربایی بوده تا سرعت و روانی حرکت در بین وجه ها بهتر انجام شود

از آنجایی که یکی از بهترین و مفیدترین سرگرمی ها و اسباب بازی های فکری و آموزشی، روبیک حرفه ای است، در این مقاله سعی بر آن داریم تا راهنمای خرید روبیک مسابقه ای و حرفه ای و لیست قیمت روبیک را ارائه دهیم. پس اگر به دنبال خرید انواع  مکعب روبیک حرفه ای هستید، این مقاله را از دست ندهید. زیرا در اینجا درباره مدل های مختلف روبیک و قیمت روبیک حرفه ای صحبت کردیم.

معرفی انواع روبیک حرفه ای

روبیک ها از جمله اسباب بازی های فکری آموزشی می باشند که در دهه های اخیر به بازار عرضه شده اند. این اسباب بازی در سطوح مختلف تولید و به بازار عرضه شده است و همین عامل باعث شده که هم مورد توجه کودکان و هم بزرگسالان قرار بگیرد.

این وسیله بی‌ نظیر می‌ تواند به‌ سادگی هرچه‌ تمام‌ تر ذهن افراد را به خود درگیر کرده و آنها را وارد چالش‌ های گوناگون کند. این بازی شگفت‌ انگیز موجب تقویت توانایی‌ های حل مسئله، درک هندسی، هوش ریاضی و منطقی کودکان، افزایش خلاقیت و غیره می‌ شود.

تفاوت روبیک حرفه ای و ساده، در تعداد وجه و رنگ‌های موجود در هرکدام از آنهاست
تفاوت روبیک حرفه ای و ساده، در تعداد وجه و رنگ‌های موجود در هرکدام از آنهاست

روبیک دارای چند وجه مختلف بوده و هر وجه هم چندین خانه مربعی یا مثلثی دارد. رنگ‌ های هر وجه یکسان هستند. پس بازیکنان باید بعد از برهم‌ززدن، دوباره آن را به شکل اول خود در بیاورند. در واقع بعد از برهم‌ زدن شکل اولیه این محصول، تنظیم کردن دوباره آن اندکی دشوار است. بر مبنای تعداد وجه و رنگهای موجود در مکعب روبیک آنها را به روبیک های مبتدی و روبیک حرفه ای تقسیم می کنند.

تفاوت مکعب روبیک حرفه ای و ساده در چیست؟

روبیک حرفه ای؛ روبیک هایی هستند که در مسابقات قهرمانی مورد استفاده قرار می گیرد و در اکثر مواقع مگنتی و آهنربایی می باشد. روبیک های حرفه ای باید از سرعت و روانی بیشتری نسبت به روبیک های ساده بر خوردار باشند، از این رو معمولا این روبیک ها را از جنس مگنتی و آهنربایی تولید می کنند. 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد روبیک هایی که در مسابقات جهانی مورد استفاده قرار می گیرند اینجا کلیک کنید.

قیمت روبیک تحت تاثیر حرفه ای و یا ساده بودن روبیک هاست

روبیک های 2*2 و روبیک های 3*3 از ساده ترین و مبتدی ترین روبیک ها می باشند که برای شروع یادگیری کوکان شما بسیار مناسبند. تعداد وجه ها و مربع های این روبیک ها می تواند تا 20*20 افزایش یابد و با افزایش تعداد وجه های روبیک به سختی و پیچیدگیروبیک افزوده می شود.

قیمت روبیک حرفه ای

انواع مکعب روبیک حرفه‌ ای، به دلیل ویژگی‌ ها و کیفیت بالایشان، معمولاً در بازه‌ی قیمتی گسترده‌ ای قرار می‌ گیرند. قیمت این مکعب‌ ها به چند عامل اصلی وابسته است که می‌ تواند تجربه‌ی کاربران را تحت تأثیر قرار دهد.

رنج قیمت انواع روبیک حرفه ای بدین صورت است:

  1. مکعب‌ های اقتصادی: در دسته‌ بندی مکعب‌ های روبیک حرفه‌ ای، مکعب‌ هایی با قیمت‌ های مقرون‌ به‌ صرفه نیز وجود دارند. این مکعب‌ ها معمولاً برای مبتدیانی که به دنبال تجربه‌ی مکعب حرفه‌ ای هستند مناسب‌ اند.
  2. مکعب‌ های میان‌ رده: این مکعب‌ ها برای کسانی که تجربه‌ی اولیه‌ ای در حل مکعب روبیک دارند و به دنبال بهبود مهارت‌ های خود هستند، ایده‌ آل می باشند. این مکعب‌ ها از مواد با کیفیت‌ تر ساخته شده‌ اند و مکانیزم‌ های بهتری برای چرخش‌ های سریع‌ تر دارند.
  3. مکعب‌ های بالارده: این دسته از مکعب‌ ها برای حرفه‌ای‌ ها و مسابقه‌ دهندگان طراحی شده‌ اند. یعنی افرادی که به دنبال خرید روبیک مسابقه ای هستند، سراع انواع مکعب روبیک حرفه ای و بالارده می روند. مکعب‌ های بالارده با استفاده از بهترین مواد و پیچیده‌ ترین مکانیزم‌ ها ساخته می‌ شوند و به حل‌ کننده‌ها امکان ثبت رکوردهای جدید را می‌ دهند.

عوامل تاثیرگذار بر قیمت روبیک:

  • مواد ساخت: استفاده از پلاستیک‌ های با کیفیت و قطعات مقاوم، تأثیر زیادی بر قیمت روبیک حرفه ای دارد.
  • مکانیزم داخلی: طراحی و پیچیدگی مکانیزم‌ های داخلی مکعب نیز می‌ تواند قیمت را افزایش دهد.
  • برند: برندهای معتبر و شناخته‌شده به دلیل سابقه و کیفیت محصولاتشان معمولاً قیمت‌های بالاتری دارند.
  • ویژگی‌ های اضافی: ویژگ ی‌هایی مانند روکش مات، رنگ‌ های ثابت و قابلیت تنظیم، نیز می‌ تواند قیمت روبیک را بالا ببرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت روبیک، با کارشناسان کودک پلاس در تماس باشید.

قیمت روبیک حرفه ای 7×7 مویو میلانگ استیکرلس MoYo Meilong cube 7×7×7

روبیک 7×7 مویو میلانگ استیکرلس MoYo Meilong cube 7×7×7؛ یک روبیک سرعتی و مسابقه ای می باشد. این روبیک 7 در 7 رنگ ثابت (استیکرلس) است و برای کیوبرهای مبتدی، متوسط و حرفه ایمناسب می باشد.

سطح بیرونی روبیک 7 در 7 مویو میلانگ استیکرلس، تا حدودی صاف و صیقلی ساخته شده و دارای رنگ های براق می باشد. مکعب روبیک حرفه ای یک محصول فکری آموزشی مورد علاقه بزگسالان نیز می باشد که علاوه بر جنبه سرگرمی، در آموزش و رشد خلاقیت موثر است.

روبیک 7×7 مویو میلانگ قابل شست شو

روبیک مویو رنگ ثابت، روان و بسیار با کیفیت است. به همراه این محصول، پایه نگهدارنده مشکی رنگ ارائه می گردد. مکعب روبیک مویو، علاوه بر افزایش اعتماد به نفس و خلاقیت، باعث تقویت مهارت حل مساله نیز می گردد.

ابعاد روبیک 7 در 7 مویو  66*66*66 میلی متر ابعاد جعبه محصول 70*70*70 میلی متر و وزن آن  179 گرم است. این مکعب روبیک ساخت کشور چین است و از پلاستیک مقاوم و مواد نو تشکیل شده است.

روبیک 7 در 7 برند مویو میلانگ؛ مناسب خردسالان و بزرگسالان است و علاوه بر افزایش تمرکز و سرعت عمل، باعث هماهنگی چشم و دست نیز می شود. برای اطلاع از قیمت روبیک حرفه ای برند مویو میلانگ، وارد لینک فوق شوید.

روبیک 3x3 گییر (دنده ای) کای وای زمینه مشکی QiYi Gear 3x3

روبیک 3x3 گییر (دنده ای) کای وای زمینه مشکی QiYi Gear 3x3؛ روبیک‌ های شرکت کای وای  (QiYi) جزو معروفترین و پرطرفدارترین روبیک‌ های موجود در کشور ایران هستند که کارخانه آن در کشور چین بنارشده است. روبیک 3x3 دنده ای برند کای وای؛ ازجمله روبیک‌ های برچسبی دارای زمینه مشکی و باکیفیت است. این روبیک دنده ای برای کیوبر های نیمه حرفه ای و حرفه‌ای مناسب هست. روبیک از سرگرمی‌ های موردعلاقه بزرگسالان نیز هست.

روبیک 3x3 گییر  با رنگ ثابت

روبیک‌ ها در دو مدل برچسبی و رنگ ثابت (stickerless) تولید می‌ شوند. این روبیک دنده ای کای وای، برچسبی و از سری محصولات اقتصادی باکیفیت و روان هست. روبیک کای وای به افزایش هوش و حافظه کمک می‌ کند و علاوه بر جنبه سرگرمی، در پرورش ذهن و خلاقیت نیز مؤثر است.

روبیک کای وای برچسبی، علاوه بر افزایش اعتماد به‌ نفس و تقویت حرکات ظریف انگشتان دست، توانایی حل مسئله را نیز تقویت می‌ کند. این روبیک همراه با دفترچه توضیحات تصویری ارائه می‌ شود.

قیمت روبیک مگامینکس برند وای جی یوهو مگنتYJ YuHu M

روبیک مگامینکس برند وای جی یوهو مگنت YJ YuHu M؛ دارای مگنت است و 12 وجهی است. مناسب کیوبرهای نیمه حرفه ای و حرفه ای است. این روبیک ها در دو مدل برچسبی و رنگ ثابت (stickerless) تولید می شوند. روبیک هرمی وای جی گوانلانگ، استیکرلس (رنگ ثابت) است و از سری محصولات اقتصادی با کیفیت و روان می باشد. روبیک گوانلانگ هرمی، علاوه بر افزایش اعتماد به نفس و تقویت حرکات ظریف انگشتان دست، توانایی حل مساله را نیز تقویت می کند.

روبیک مگامینکس برند وای جی یوهو  با چرخش نرم و روان

روبیک حرفه ایمگامینکس برند وای جی یوهو؛ ساخت کشور چین است و وزن آن حدود 200 گرم است. روبیک از سرگرمی های مورد علاقه بزرگسالان نیز می باشد

روبیک هرم یوکسین دورنگ رنگ ثابت YuXin Pyraminx Two colors

روبیک هرم یوکسین دورنگ رنگ ثابت YuXin Pyraminx Two colors؛ ازجمله روبیک‌ های باکیفیت و رنگ ثابت (استیکرلس) است و برای کیوبرهای نیمه‌ حرفه‌ ای و حرفه ای مناسب هست. روبیک هرمی یوکسین، استیکرلس (رنگ ثابت) است و از سری محصولات اقتصادی باکیفیت و روان هست. روبیک هرمی به افزایش هوش و حافظه کمک می‌کند و علاوه بر جنبه سرگرمی، در پرورش ذهن و خلاقیت نیز مؤثر است.

روبیک هرم یوکسین دورنگ موجب افزایش تمرکز

ابعاد جعبه روبیک هرمی یوکسین 72*72*72 میلی‌متر و وزن آن 61 گرم است. این روبیک هرمی ساخت کشور چین است و از پلاستیک مقاوم و مواد نو تولید شده است. روبیک هرمی برند یوکسین؛ مناسب خردسالان و بزرگسالان است و علاوه بر افزایش تمرکز و سرعت عمل، باعث هماهنگی چشم و دست نیز می‌ شود.

روبیک 19×19 برند شنگ شو رنگ ثابت ShengShou 19×19×19 Stickerless

روبیک 19×19 برند شنگ شو رنگ ثابت ShengShou 19×19×19 Stickerless؛ رنگ ثابت (استیکرلس) است و مناسب برای کیوبرهای حرفه‌ای هست. فضای داخلی و زمینه این روبیک شنگ شو، از پلاستیک و رنگ سفید و رویه آن از پلاستیک رنگ ثابت ساخته‌شده است و با توجه به این ویژگی، تا سال‌ها خیالتان بابت رنگ آن راحت خواهد بود.

روبیک 19×19 برند شنگ شو با وزن مناسب

اینروبیک حرفه ای بسیار باکیفیت است و همراه با آن، دفترچه راهنما عرضه می‌ شود. روبیک 19 در 19 رنگ ثابت شنگ شو ، یک محصول فکری آموزشی است که مورد علاقه بزرگسالان نیز هست و علاوه بر سرگرمی، جنبه آموزشی نیز دارد. برای اطلاع از قیمت روبیک حرفه ای فوق و سفارش آن، وارد لینک فوق شوید.

 روبیک 10×10 مسترمورفیکس برند شنگ شو استیکرلس ShengShou Mastermorphix 10×10

روبیک 10×10 مسترمورفیکس برند شنگ شو استیکرلس ShengShou Mastermorphix 10×10؛ هرمی شکل با لبه های هلالی و استیکرلس (رنگ ثابت) هست. این روبیک مناسب کیوبرهای حرفه ای هست. فروشگاه اینترنتی کودک پلاس انواع متنوعی از روبیک را ارائه می‌ دهد. این محصولات فکری آموزشی در خلاقیت و رشد ذهنی نقش قابل‌ توجهی دارند. برای اطلاع از قیمت روبیک حرفه ای، با کارشناسان این وب سایت تماس بگیرید.

روبیک 10×10 مسترمورفیکس برند شنگ شو مناسب شش سال به بالا

روبیک مسترمورفیکس، دارای گوشه‌ های گرد و هلالی هست که چرخش محصول را راحت‌ تر و سریع‌ تر می‌ کند. روبیک 10 در 10 مستر مورفیکس روان و بسیار باکیفیت است و به همراه آن  دفترچه راهنما ارائه می‌ گردد.

این روبیک حرفه ای مسترمورفیکس که می‌ توان گفت جزء روبیک‌ های جدید و فانتزی شرکت شنگ شو هست، علاوه بر افزایش اعتماد به‌ نفس و خلاقیت، باعث تقویت مهارت حل مسئله می‌ گردد. 

روبیک اسکو مویو ستاره قطبی استیکرلس Moyu Skew Polaris

روبیک اسکو مویو ستاره قطبی استیکرلس Moyu Skew Polaris؛ یک روبیک سرعتی و مسابقه‌ ای هست. در چند سال اخیر خرید روبیک مسابقه ای رواج یافته است و این روبیک نیز جزو پرفروش ترین روبیک های مسابقه ای می باشد. این روبیک ثابت (استیکرلس) است برای کیوبرهای حرفه ای مناسب هست.

سطح بیرونی روبیک اسکو مویو تا حدودی صاف و صیقلی ساخته‌ شده و دارای رنگ‌ های براق هست. مکعب روبیک یک محصول فکری آموزشی مورد علاقه بزرگسالان نیز هست که علاوه بر جنبه سرگرمی، در آموزش و رشد خلاقیت مؤثر است.

روبیک اسکو مویو ستاره قطبی باعث تقویت مهارت حل مسئله می شود. برای اطلاع از قیمت روبیک مذکور، با کارشناسان ما در تماس باشید

روبیک حرفه ای مویو رنگ ثابت (استیکرلس)، روان و بسیار باکیفیت است. مکعب روبیک مویو، علاوه بر افزایش اعتماد به‌ نفس و خلاقیت، باعث تقویت مهارت حل مسئله می‌ گردد.

ابعاد روبیک 3 در 3 مویو 57*57*57 میلی‌ متر ابعاد جعبه محصول 62*62*62 میلی‌متر و وزن آن 98 گرم است. این مکعب روبیک ساخت کشور چین است و از پلاستیک مقاوم و مواد نو تشکیل‌ شده است.

روبیک 5×5 مگنتی مستر ام برند شنگ شو زمینه مشکی 5×5×5 Shengshou Mr.M؛ برچسبی و زمینه مشکی هست و دارای آهنربا می‌ باشد.

فضای داخلی این روبیک 5 در 5، از پلاستیک و رنگ سفید ساخته‌ شده و فضای بیرونی آن از برچسب زمینه مشکی تولید شده است. تجربه ما نشان داده که روبیک مستر ام شنگ شو، مناسب برای افراد متوسط و پیشرفته هست. این مکعب روبیک همراه دفترچه راهنما ارائه می‌ گردد. 

روبیک 5×5 مگنتی مستر ام برند شنگ شو ساخته شده از مواد اولیه مرغوب

روبیک شنگ شو مگنتی، محصولی بسیار باکیفیت و روان است. روبیک‌های مگنتی به خاطر آهنربایی که در داخل آن‌ها بکار رفته، خیلی راحت بعد از چرخش سر جای خود قرار می‌ گیرند.

ابعاد روبیک مسترام شنگ شو 63×63×63 میلی‌متر و وزن آن 166 گرم است. این مکعب روبیک ساخت کشور چین است و از پلاستیک مقاوم و مواد نو تولید شده است.

روبیک 5 در 5 مگنتی برند شنگ شو مستر ام؛ مناسب خردسالان و بزرگسالان است و علاوه بر افزایش تمرکز و سرعت عمل، باعث هماهنگی چشم و دست نیز می‌ شود. برای اطلاع از قیمت روبیک حرفه ای شنگ شو، روی لینک بالا بزنید.

مکعب روبیک 6×6 مگنتی مستر ام برند شنگ شو رنگ ثابت 6×6×6 ShengShou Mr. M

مکعب روبیک 6×6 مگنتی مستر ام برند شنگ شو رنگ ثابت 6×6×6 ShengShou Mr. M؛ استیکرلس (رنگ ثابت) و دارای آهنربا می‌ باشد. فضای داخلی این روبیک 6 در 6، از پلاستیک و رنگ سفید ساخته‌شده و فضای بیرونی آن از برچسب زمینه مشکی تشکیل شده است. تجربه ما نشان داده که روبیک مستر ام شنگ شو، مناسب برای افراد متوسط و پیشرفته هست. این مکعب روبیک همراه دفترچه راهنما ارائه شده است.

مکعب روبیک 6×6 مگنتی مستر ام برند شنگ شو با طراحی هلال در وسط هر وجه

روبیک شنگ شو مگنتی، محصولی بسیار باکیفیت و روان است. روبیک‌ های مگنتی به خاطر آهنربایی که در داخل آنها بکار رفته، خیلی راحت بعد از چرخش سر جای خود قرار می‌ گیرند.

ابعاد روبیک مسترام شنگ شو 67×67×67 میلی‌متر و وزن آن 211 گرم است. این مکعب روبیک ساخت کشور چین است و از پلاستیک مقاوم و مواد نو تشکیل‌ شده است.

روبیک مگامینکس مگنتی مستر ام برند شنگ شو استیکرلس ShengShou Mr. M Megaminx

روبیک مگامینکس مگنتی مستر ام برند شنگ شو استیکرلس ShengShou Mr. M Megaminx؛ 12 وجهی و دارای آهنربا هست. این محصول رنگ ثابت (استیکرلس) ازجمله روبیک‌های سبک‌وزن هست و برای کیوبر های مبتدی و متوسط و نیمه‌حرفه‌ای مناسب می‌باشد. روبیک‌های شنگ شو، از سری محصولات اقتصادی باکیفیت و روان می‌ باشند. این محصولات در بین بزرگسالان نیز محبوبیت خاصی دارند و علاوه بر جنبه سرگرمی در پرورش ذهن و خلاقیت مؤثر هستند.

مواد بکار رفته در مکعب روبیک مگامینکس مگنتی، به‌گونه‌ای است که سطح بیرونی آن دارای رنگ‌ های نیمه مات برای جلوگیری از خط و خش و انعکاس نور تولیدشده و استیکرلس (رنگ ثابت) هست. ضمن اینکه سطح بیرونی این روبیک تا حدودی صاف ساخته‌ شده تا راحت‌ تر در دست قرار بگیرید و لیز نخورد.

روبیک مگامینکس مگنتی مستر ام برند شنگ شو با دوام زیاد

روبیک‌ های چندضلعی مانند روبیک مگامینکس (Megaminx)، ازجمله محصولاتی است که به‌ تازگی تولید می‌ شوند و مورد استقبال مصرف‌ کننده‌ ها قرارگرفته است. در سال‌ های پیش فقط مدل‌ های کلاسیک دو در دو تا پنج در پنج تولید می‌ شد و شناخته‌ شده بود ولی امروزه مدل‌ های تولیدی روبیک بسیار گسترده است.

روبیک‌ های مگنتی که در دسته مکعب روبیک حرفه ای قرار دارند، به خاطر آهنربایی که در داخل آنها بکار رفته، خیلی راحت بعد از چرخش سر جای خود قرار می‌ گیرند. روبیک مگامینکس (12 وجهی)، باعث افزایش هوش و حافظه می‌ گردد. این محصول همراه با دفترچه راهنما عرضه می‌ شود.

وزن جعبه محصول 175 گرم است. این روبیک 12 وجهی ساخت کشور چین است و از پلاستیک مقاوم و مواد نو تولید شده است. روبیک مگامینکس برند شنگ شو؛ مناسب رده سنی 6 سال به بالا است و علاوه بر افزایش تمرکز و سرعت عمل، باعث هماهنگی چشم و دست نیز می‌ شود.

نتیجه گیری

در این مقاله به معرفی مکعب روبیک حرفه ای پرداختیم. سپس مدل های محبوب روبیک حرفه ای موجود در وب سایت کودک پلاس را نقد و بررسی کردیم. عوامل موثر بر قیمت روبیک را ذکر کرده و راهنمای جامع خرید روبیک مسابقه ای را ارائه دادیم. برای کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت روبیک حرفه ای، می توانید با کارشناسان کودک پلاس تماس بگیرید.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)