معرفی دستگاه بافت مو کودک

معرفی دستگاه بافت مو کودک
چند سالی است که با توجه به علاقه دختر بچه ها به لوازم آرایشی و تقاضای آنها برای داشتن لوازم آرایشی، شرکت های تولید کننده اسباب بازی به فکر تولید لوازم آرایشی کودک افتاده اند.این محصول می تواند باعث رشد خلاقیت کودک شود

لوازم آرایش واقعی کودک چند گاهی است که جای خود را در اسباب بازی کودکان بویژه اسباب بازی های دخترانه باز کرده است. کودکان همیشه در بازی های خود به دنبال تقلید از والدینشان هستند از این رو تمام وسایل مورد استفاده والدین خود را وارد بازی می کنند. این موضوع برای والدین تبدیل به چالش شده است. این چالش برای موارد آرایشی که ممکن است برای کودکان مضر باشد چند برابر است. از این رو تولید کنندگان و طراحان اسباب بازی به منظور پاسخ گویی به حس کنجکاوی کودکان شروع به تولید لوازم آرایش واقعی مخصوص کودکان کردند.

لوازم آرایشی واقعی مخصوص کودکان

یکی از این اسباب بازی ها دستگاه بافت مو کودک می باشد. این دستگاه که برای تزئین و بافت مو کودک مورد استفاده قرار می گیرد و والدین می توانند در مدت زمان اندکی موهای کودک خود را مرتب و تزئین کنند.

فروشگاه اسباب بازی کودک پلاس عوضه کننده انواه لوارم آرایش و میکاپ واقعی کودکان شما عزیزان را در انتخاب بهترین اسباب بازی مناسب فرزند دلبندتان یاری می دهد. والدین عزیز می توانید اسباب بازی مورد نظر خود را یا از طریق اسباب بازی فروشی کودک پلاس تهیه نمائید .

در ادامه این مطلب شما را با 3 تا از بهترین دستگاههای بافت مو کودک آشنا خواهیم کرد.

 

ست دستگاه بافت مو کودک به همراه مهره مدل 75-XW155

ست دستگاه بافت مو کودک به همراه مهره مدل 75-XW155؛ برای بعد از 5 سالگی مناسب است. این محصول شامل یک دستگاه تزئین مو، شانه و تعداد زیادی مهره و همچنین تعدادی نخ در رنگ های مختلف می باشد، که کودک شما می تواند با استفاده از آن ها موی خود را ببافد و تزئین کند.

ست دستگاه بافت مو کودک به همراه مهره مدل 75-XW155 دارای مهره های متنوع

این اسباب بازی دخترانه شیک می تواند به خوبی پاسخگوی کنجکاوی فرزند شما نسبت به لوازم آرایشی باشد، و برای ساعت ها او را سرگرم کند. بازی با این ست زیبایی مو می تواند باعث افزایش تمرکز، رشد خلاقیت و تقویت دست و انگشتان فرزند شما شود.ست دستگاه بافت مو کودک یک مدل باتری خور است، که با استفاده از باتری های قلمی معمولی کار می کند. این محصول با استفاده از مواد اولیه با کیفیت ساخته شده، و دوام قابل قبولی در برابر ضربه و فشار دارد.

 

دستگاه بافت مو اسباب بازی همراه با مهره و شانه مدل 81-XW155

دستگاه بافت مو اسباب بازی همراه با مهره و شانه مدل 81-XW155؛ برای بعد از 5 سالگی مناسب است. این محصول شامل یک دستگاه تزئین یا همان بافت مو، به همراه شانه و تعداد زیادی مهره می باشد، که کودک شما می تواند با استفاده از آن ها موی خود را ببافد و تزئین کند.

دستگاه بافت مو اسباب بازی همراه با مهره و شانه مدل 81-XW155 مناسب برای افزایش خلاقیت

برای راه اندازی این دستگاه به باتری های قلمی معمولی نیاز خواهید داشت، که به راحتی می توانید آن ها را تهیه کنید. در نظر داشته باشید که به دلیل وجود قطعات ریز و قابل بلعیدن در این محصول، نباید آن را در دسترس کودکان زیر 3 سال قرار دهید. بازی با این دستگاه بافت مو اسباب بازی می تواند باعث افزایش تمرکز، رشد خلاقیت و تقویت دست و انگشتان فرزند شما شود. این محصول با استفاده از مواد اولیه با کیفیت ساخته شده، و دوام قابل قبولی در برابر ضربه و فشار دارد.

 

دستگاه بافت مو همراه با نخ و مهره مدل SE-02

دستگاه بافت مو همراه با نخ و مهره مدل SE-02؛برای بعد از 8 سالگی مناسب است. این محصول شامل یک دستگاه تزئین یا همان بافت مو، به همراه ابزار مرتبط، نخ و تعداد زیادی مهره می باشد، که کودک شما می تواند با استفاده از آن ها موی خود را ببافد و تزئین کند.

دستگاه بافت مو همراه با نخ و مهره مدل SE-02 با قابلیت تزیین واقعی موی انسان

برای راه اندازی این دستگاه به باتری های قلمی معمولی نیاز خواهید داشت، که به راحتی می توانید آن ها را تهیه کنید. در نظر داشته باشید که به دلیل وجود قطعات ریز و قابل بلعیدن در این محصول، نباید آن را در دسترس کودکان زیر 3 سال قرار دهید. بازی با این دستگاه بافت مو می تواند باعث افزایش تمرکز، رشد خلاقیت و تقویت دست و انگشتان فرزند شما شود. این محصول با استفاده از مواد اولیه با کیفیت ساخته شده، و دوام قابل قبولی در برابر ضربه و فشار دارد.

 

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)