معرفی 5 مدل جغجغه نوزادی زیبا و جذاب

معرفی 5 مدل جغجغه نوزادی زیبا و جذاب
جغجغه‌ها را می‌توان جزو اسباب‌بازی‌هایی دانست که نسل‌های گذشته، خاطرات بسیاری با آن دارند. همین عامل باعث شده تا شرکت‌های مختلف، نوع جدیدی از این محصولات را بسازند

جغجغه از اولین اسباب بازی هائی است که نوزادان با آن آشنا می شوند. جغجغه از قدیم الایام در بین خانواده ها رواج داشته و تا امروز ادامه دارد. جغجغه را در بخش اسباب بازی های موزیکال دسته بندی می کنند، کودکان هم بر اساس طبیعت ذاتی خود، تمایل زیادی به موسیقی و ابزارهای آن دارند. همین عامل باعث شده تا طی یک دهه گذشته، تعداد زیادی اسباب بازی موزیکال ارزان در بازار عرضه شود که همگی آنها می‌توانند به نحوی فرزندان شما را مجذوب خود کرده و ساعت‌ها آنها را مشغول می‌کنند.

جغجغه از جمله اولین اسباب بازی هایی است که کودک با ان اشنا می شود

این اسباب بازی‌ها شکل ساختاری ویژه‌ای داشته و باعث می‌شوند تا کودکان به شیوه منحصربه‌فردی سرگرم شوند. این موضوع در کنار صداها و موزیک‌های زیبایشان جذابیت بیشتری ایجاد می‌کند و می‌توانند تأثیر چشمگیری در آرامش ذهنی و بهبود آرامش کودکان داشته باشند.

جغجغه‌ها را می‌توان جزو اسباب‌بازی‌هایی دانست که نسل‌های گذشته، خاطرات بسیاری با آن دارند. همین عامل باعث شده تا شرکت‌های مختلف، نوع جدیدی از این محصولات را بسازند. جغجغه تعادلی هولی تویز مشابه جغجغه‌های قدیمی است؛ با این تفاوت که ساختاری مشابه تخم مرغ داشته، موزیکال بوده و نشکن می باشد و می‌تواند کودکان را بهتر جذب خود کند.

تکان دادن این محصول می‌تواند باعث پخش صداهای گوناگونی شود که در نوع خود برای کودکان جذابیت زیادی دارد. افزون بر این موارد، قیمت این مدل از محصولات نسبت به نمونه‌های دیگر بسیار اندک است؛ لذا اگر به دنبال خرید اسباب بازی موزیکال ارزان هستید، این جغجغه ها می‌تواند انتخاب مناسبی باشد.

ما در ادامه این مطلب از فروشگاه اسباب بازی کودک پلاس شما را با 5 تا از پرفروش ترین جغجغه های نوزادی آشنا خواهیم کرد.

 

جغجغه هولی تویز مدل 1108

جغجغه هولی تویز مدل 1108؛ برای سنین 6 ماه به بالا مناسب می باشد.

اسباب بازی ها می توانند کودک را وارد دنیایی اسرار آمیز کنند، و تجربیات زیادی به آنها را منتقل کنند. بنابراین، انتخاب یک اسباب بازی خوب و مناسب برای کودکان می تواند، در پرورش ذهن و روح آنان تأثیر بسزایی داشته باشد.

فرفره انفجاری اسباب بازی توربو والتریک گلد Turbo Valtryek با رنگ بندی جذاب

از طرف دیگر، انتخاب اسباب بازی های موزیکال به ذهن کودک توازن می بخشد و جسم و روح او را متعادل می کند. جغجغه نوزاد هولی تویز؛ از جنس پلاستیک ABS می باشد و عاری از هر گونه ماده سمی است. در صورتی که کودکان از سنین خردسالی با موسیقی سر و کار داشته باشند، دستگاه اعصاب مرکزی آنها به خوبی سازماندهی می شود و مهارت های زیادی به آنها منتقل خواهد شد. علاوه بر این، بچه ها ذاتاً به موسیقی علاقه دارند و به اسباب بازی های موزیکال توجه بیشتری می کنند.

 

جغجغه موزیکال هولی تویز مدل 3125

جغجغه موزیکال هولی تویز مدل 3125؛ یک محصول نشکن و عاری از مواد شیمیایی و سمی است. جنس اسباب بازی از پلاستیک مقاوم و با کیفیت بوده و فاقد مواد شیمیایی و مضر برای سلامت خردسالان است. اندازه جغجغه هم به گونه ای است که کودکان می توانند آن را به آسانی در دست نگه دارند.

جغجغه موزیکال هولی تویز مدل 3125 با بدنه نشکن

اگر به دنبال خرید این محصول هستید، توصیه ما به شما تحقیق و شناخت کامل آن است. جغجغه کودک هولی تویز؛ برای سنین 6 ماه به بالا مناسب می باشد. این محصول در ابعاد 16×7×7 سانتی متر طراحی شده، و دارای 175 گرم وزن است. همچنین این جغجغه جذاب، به وسیله یک عدد باتری قلمی معمولی تغذیه می شود. افزایش هماهنگی میان دست ها و چشم ها، تقویت مهارت های شنیداری و دیداری و افزایش قدرت تشخیص صداهای مختلف بعضی از ویژگی های مهم این محصول به شمار می رود.

 

جغجغه کودک هولی تویز مدل 3132

جغجغه کودک هولی تویز مدل 3132؛ یک وسیله کاربردی و جذاب برای بالا بردن هوش هیجانی کودک و سرگرم کردن اوست. علاوه بر این، والدین با این اسباب بازی می توانند کودکان را با رنگ ها آشنا کرده و حس شنوایی او را تقویت کنند. این محصول برای کودکان بالای 6 ماه طراحی شده و برای هر دو گروه پسران و دختران ایده آل است.

جغجغه کودک هولی تویز مدل 3132 تهیه شده از پلاستیک مواد نو

اگر قصد خرید این محصول را دارید، توصیه ما به شما تحقیق و شناخت کامل آن است. جغجغه کودک هولی تویز؛ مثل سایر محصولات هولی تویز از پلاستیک مقاوم و نشکن ABS تهیه شده و هیچ خطری برای کودکان ندارد. جغجغه نیازی به باطری ندارد و وقتی با دست به آن ضربه می زنیم بصورت تعادلی حرکت می کند و صدای زیبایی از آن به گوش می رسد. حرکت و صدای جغجغه باعث سرگرمی و شادی کودکان می شود. همچنین، در هنگام روشن بودن چشم ها هم باز و بسته می شوند، و دست ها و گوش های نرم آن هم حرکت می کنند.

 

 

جغجغه موزیکال طرح جاکلیدی هولی تویز مدل 8996

جغجغه موزیکال طرح جاکلیدی هولی تویز مدل 8996؛ جغجغه طرح جاکلیدی هولی تویز هم محصولی است که رنگ های دلنشینی دارد و صدای جالبی برای کودکان ایجاد می کند. علاوه بر این، کودک می تواند به عنوان دندانگیر هم از آن استفاده کند. از آنجا که همه اسباب بازی های هولا از مواد و رنگ های استاندارد تولید می شوند هیچ خطری برای کودک نخواهند داشت. جغجغه موزیکال طرح جاکلیدی را هم می توانید در صورت نیاز بشویید و آن را دوباره به دست کودک بدهید.

جغجغه موزیکال طرح جاکلیدی هولی تویز مدل 8996 مناسب گروه سنی بالای 9 ماه

جغجغه مدل 8996 هولی تویز برای کودکان 9 ماه به بالا ایده آل است. روی کلیدهای آن نقوش مختلف و اعداد انگلیسی حک شده تا بتوان آنها را به خردسالان آموزش داد.

 

اسباب بازی چوبین مدل جغجغه

اسباب بازی چوبین مدل جغجغه؛ جغجغه یکی از اسباب بازی‌های چوبی مخصوص نوزاد از برند چوبین است. این اسباب بازی مناسب برای کودکان زیر یک سال است. پکیج این محصول شامل سه عدد جغجغه در سه شکل مختلف است. اشکالی مثل ستاره، گنجشک و قلب. جنس کلیه قطعات از چوب است. قطعات به بهترین شکل پولیش خورده و کاملا استاندارد و بی‌خطر هستند.

جغجغه یک اسباب بازی فکری، آموزشی و سرگرمی است که به کمک آن می‌توانید به آرامی توجه کودکان را جلب کنید. توجه کودک به وسیله آن به منبع صدا جلب می‌شود. این محصول کودکان را تحریک می‌کند تا مهارت‌های مختلفی از قبیل چنگ زدن را تقویت کند. از طریق این اسباب بازی مهارت‌های حرکتی ظریف در کودکان تقویت خواهد شد.

اسباب بازی چوبین مدل جغجغه با طرح های متنوع و جذاب

جغجغه چوبین توجه کودکان را به خود جلب می‌کنند و رشد شناختی را در آنها بهبود می‌دهند. زیرا کودکان متوجه می‌شوند زمانی که دستان خود را حرکت می‌دهند، جغجغه به صدا در می‌آید. همین موضوع بحث علت و معلولی را به آنها یاد می‌دهد.

وسط جغجغه چوبین چند عدد حلقه چوبی رنگی قرار گرفته است که کودک به وسیله آنها می‌تواند سرگرم شود و صدا ایجاد کند. قطعات با رنگ‌های استاندارد و سالم رنگ‌آمیزی شده‌اند.

قطعات محصول با چوب و پوشش موم کاملا طبیعی تولید شده‌اند. لازم به ذکر است که رنگ‌های به استفاده شده در حلقه‌ها دارای استاندارد EN71  است.

این محصول کاربردهای متنوعی دارد. اول اینکه محرکی برای حواس است، از آن می‌توان به عنوان دندونی در زمان رشد دندان‌های کودک استفاده کرد. همچنین به عنوان یک اسباب بازی و سرگرمی برای کودکان زیر یک سال می‌توان استفاده کرد.

از دیگر مزایای جغجغه چوبین می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

سهولت در استفاده و دست گرفتن

ایجاد صدای آرام

تحریک حواسی مثل بینایی، شنوایی و لامسه

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)