معرفی پرفروش ترین ربات های آدم آهنی کنترلی

معرفی پرفروش ترین ربات های آدم آهنی کنترلی
هر چند که اکثر افراد به آدم آهنی ها ربات نیز می گویند ولی می توان گفت که آدم آهنی ها کمی متفاوت با ربات ها هستند. آدم آهنی ها به ربات هایی گفته می شود که مانند یک انسان یا همان طور که از اسمش پیداست مانند یک آدم آهنی هستند

در چند سال اخیر، اسباب بازی های نوظهوری مثل انواع ربات اسباب بازی در بین تمام رده های سنی، بسیار محبوب شده است. منظور از ربات های اسباب بازی هر نوع اسباب بازی است که به وسیله باطری کار کند و دستور پذیر باشد. ربات های اسباب بازی انواع مختلفی دارند که آدم آهنی فقط یک نوع از این ربات ها را شامل می شود. هر چند که اکثر افراد بهآدم آهنی ها ربات نیز می گویند ولی می توان گفت کهآدم آهنی ها کمی متفاوت با ربات ها هستند.آدم آهنی ها به ربات هایی گفته می شود که مانند یک انسان یا همان طور که از اسمش پیداست مانند یک آدم آهنی هستند. در بیشتر مواقعربات های آدم آهنی از میزان محبویت بیشتری برخوردارند. در این مطلب سعی داریم شما را با چند مدل از انواع ربات کنترلی و ربات اسباب بازی هوشمند کنترلی آشنا کنیم.

ربات اسباب بازی

ربات اسباب‌ بازی، یک همراه کوچک و هوشمند برای کودکان است که دنیای بازی و یادگیری را به هم پیوند می‌دهد. این ربات‌ ها با طراحی‌ های جذاب و رنگارنگ، توجه کودکان را به خود جلب می‌ کنند و با قابلیت‌ های متنوع خود، ساعت‌ ها سرگرمی و آموزش را فراهم می‌ کنند.
انواع آدم آهنی و ربات عبارت اند از:
  • ربات کنترلی
  • ربات اسباب بازی هوشمند
  • ربات آدم آهنی
  • آدم آهنی کنترلی
یکی از ویژگی‌ های برجسته ربات‌های اسباب‌ بازی، توانایی تعامل با کودکان است. این ربات‌ ها می‌ توانند به سوالات کودکان پاسخ دهند، داستان بگویند، آهنگ بخوانند و حتی بازی‌ های آموزشی انجام دهند.
کودک پلاس ارائه دهنده جدیدترین مدل های ربات اسباب بازی,آدم آهنی,ربات کنترلی
کودک پلاس ارائه دهنده جدیدترین مدل های ربات اسباب بازی,آدم آهنی,ربات کنترلی
با استفاده از فناوری‌ های پیشرفته، ربات‌ های اسباب‌ بازی می‌ توانند حرکات مختلفی انجام دهند و به دستورات صوتی پاسخ دهند. پس اصلی ترین ویژگی های این ربات ها شامل:
  1. تعامل با کودکان
  2. انجام حرکات مختلف
  3. پاسخ به دستورات صوتی
در نهایت، انواع آدم آهنی و ربات کنترلی یک هدیه عالی برای هر کودک است. زیرا با ترکیب سرگرمی و آموزش، دنیایی از ماجراجویی و یادگیری را برای کودکان به ارمغان می‌ آورند و به آنها کمک می‌ کنند تا خلاقیت و تخیل خود را به کار بگیرند.

ربات آدم آهنی کنترلی مدل J608-2

ربات آدم آهنی کنترلی مدل J608-2؛ یک محصول موزیکال می باشد و برای بعد از 6 سالگی مناسب است. این ربات قابلیت رقصیدن با موزیک های خود را نیز دارد.

ربات آدم آهنی کنترلی مدل J608-2 با یرد کنترلی بالا

این ربات دوست داشتنی و جذاب از جنس پلاستیک مرغوب ABS می باشد و دوام بسیار بالایی دارد. این آدم آهنی کنترلی به وسیله 3 عدد باتری قلمی AA و ریموت کنترل آن به وسیله 2 باتری تغذیه می شود.

 

ربات کنترلی رقاص مدل 1-609

ربات رقاص اسباب بازی كنترلی مدل 1-609؛ برای بعد از 6 سالگی مناسب می باشد.

 ربات رقاص اسباب بازی كنترلی مدل 1-609 با انجام حرکات موزون

این ربات دارای یک ریموت کنترل خوش دست و جذاب است که می توانید به وسیله آن این ربات را کنترل کنید. ربات رقاص اسباب بازی همچنین دارای چراغ های جذابی است که می توانند کودک شما را سرگرم نگه دارند.

 

آدم آهنی کنترلی شارژی مدل glory robot 20908

آدم آهنی کنترلی شارژی مدل glory robot 20908؛ قابلیت حرکت کردن به چپ، راست، جلو، عقب و همچنین انجام حرکات موزون و رقص را دارد.

بازی با ربات های اسباب بازی علاوه تقویت قوه تخیل کودکان، باعث تقویت هوش فضایی آنها نیز می شود. آدم آهنی کنترلی شارژی مدل 606/2، از دیگر محصولات موجود در فروشگاه اینترنتی کودک پلاس است. این ربات اسباب بازی از نوع کنترلی می باشد.

  آدم آهنی کنترلی شارژی مدل glory robot 20908 با توانایی حرکت بر روی سطوح صاف

انواع ربات اسباب بازی در نمونه های کنترلی و غیر کنترلی طراحی و تولید شده اند. این محصول یک ربات اسباب بازی هوشمند کنترلی باطری خور است که قابلیت شارژ شدن دارد. ریموت کنترل این ربات دوست داشتنی دارای کلید های زیادی است و می توان آن را به جهت های دلخواه هدایت کرد. همچنین، اینربات اسباب بازی هوشمند، موزیکال و چراغ دار است که جذابیت آن را دو چندان کرده است.

آدم آهنی کنترلی مدل 606/2

آدم آهنی کنترلی مدل 606/2؛ علاوه بر جلو و عقب رفتن قابلیت چرخش به چپ و راست را دارد. همچنین دکمه ای بر روی کنترل خود دارد که به دکمه رقص یا حرکت خود کار معروف است. وقتی این دکمه را فشار دهید آدم آهنی کنترلی شروع به حرکت کرده و به چپ و راست و جلو و عقب حرکت میکند و موزیک های مختلفی پخش می کند.

 آدم آهنی کنترلی مدل 606/2 بوسیله باتری قلمی کار می کند

این ربات کنترلی اسباب بازی به وسیله باطری های قلمی تغذیه شده و برای راه اندازی خود ربات و کنترلش به 5 عدد باطری قلمی نیاز خواهید داشت.

هر چند که ما اعتقادی به جنسیتی کردن اسباب بازی ها نداریم ولی می توان گفت که انواع ربات اسباب بازی بیشتر مورد علاقه پسر ها واقع می شوند و دخترها کمتر به ربات و آدم آهنی های توجه و علاقه نشان می دهند.

نتیجه گیری

در این مقاله درباره انواع ربات اسباب بازی صحبت کردیم. سپس به معرفی چند مدل محبوب آدم آهنی و ربات کنترلی پرداختیم. در صورتی که به دنبال خرید انواع ربات اسباب بازی هوشمند و یا اطلاع از قیمت مدل های جدید ربات آدم آهنی یا آدم آهنی کنترلی هستید، با کارشناسان فروش کودک پلاس تماس بگیرید.

سوالات متداول پیرامون خرید پرفروش ترین ربات های آدم آهنی کنترلی

انواع ربات و آدم آهنی:
ربات اسباب بازی هوشمند
ربات آدم آهنی
آدم آهنی کنترلی

تعامل با کودکان
انجام حرکات مختلف
پاسخ به دستورات صوتی
یک محصول موزیکال می باشد و برای بعد از 6 سالگی مناسب است

 

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)