بهترین تفنگ‌های اسباب بازی با ارزان‌ترین قیمت کدامند؟

بهترین تفنگ‌های اسباب بازی با ارزان‌ترین قیمت کدامند؟
تفنگ ها یکی از محبوبترین اسباب بازیها در بین کودکان محسوب می شود این اسباب بازی در انواع مختلف و برای سنین مختلف عرضه می شود که در ادامه به معرفی چند مدل از ارزانترین تفنگ های اسباب بازی می پردازیم.

خرید بهترین تفنگ‌های اسباب بازی می‌تواند هدیه‌ای مناسب برای پسر بچه‌ها باشد و آن‌ها را هیجان‌زده کند. از آنجا که کودکان زمان زیادی از روز را صرف بازی می‌کنند، انتخاب و خرید اسباب بازی مناسب می‌تواند علاوه بر ایجاد سرگرمی، مهارت‌های ذهنی و حرکتی را در آن‌ها تقویت کند.

یکی از بازی‌های موردعلاقه پسر بچه‌ها دزد و پلیس بازی است که در آن از تفنگ اسباب بازی استفاده می‌کنند. البته لازم به ذکر است که بازی با تفنگ صرفا به جنسیت خاصی محدود نیست، بلکه می‌توان علاوه بر پسر بچه‌ها، برای دخترانی که به آن علاقه دارند نیز این اسباب بازی را تهیه کرد.

درصورتی‌که قصد خرید تفنگ دارید، در این مطلب قصد داریم به ویژگی‌های بهترین تفنگ اسباب بازی مناسب پسر بچه‌ها و دختربچه‌ها بپردازیم و بدانیم بهترین و ارزان‌ترین تفنگ‌های اسباب بازی کدامند. با ما همراه باشید.

تفنگ اسباب بازی چیست؟

تفنگ؛ نوعی اسباب بازی است که در بازی و سرگرمی کودکان اعم از دختر و پسر کاربرد دارد اما معمولا پسربچه‌ها بیشتر به آن تمایل نشان می‌دهند. بهترین تفنگ‌های اسباب بازی از نظر ظاهری شباهت زیادی به تفنگ واقعی دارند و تمام جزئیات تفنگ واقعی در آن‌ها قابل مشاهده است.

بسیاری از تولیدکنندگان به منظور شبیه‌سازی تفنگ اسباب بازی به تفنگ واقعی، در آن قابلیت‌های متفاوتی به کار برده‌اند و قادر به تولید صدا است. این وسیله به عنوان یکی از ارزان‌ترین اسباب بازی‌ها شناخته می‌شود و برای اینکه بدانیم ارزان‌ترین تفنگ‌های اسباب بازی کدامند، لازم است به مقایسه ویژگی‌های بهترین تفنگ اسباب بازی مناسب پسر بچه‌ها بپردازیم.

انواع تفنگ اسباب بازی

در این بخش به انواع تفنگ‌ اسباب بازی که در بازار وجود دارند اشاره می‌کنیم که از این قرار هستند:

تفنگ اسباب بازی رگباری

این تفنگ‌ها که یکی از سرگرم‌کننده‌ترین تفنگ‌های اسباب بازی هستند، قابلیت شلیک به صورت رگباری را دارند. البته در لیست معرفی ارزان‌ترین تفنگ‌های اسباب بازی، این تفنگ جایگاه آنچنانی ندارد، چراکه قیمت آن در مقایسه با سایر تفنگ‌های اسباب بازی موجود در بازار نسبتا بالاتر است.

تفنگ اسباب بازی آبپاش

تفنگ آبپاش به عنوان یکی از بهترین تفنگ‌های اسباب بازی در فصل تابستان محسوب می‌شود. کودکان می‌توانند با تفنگ اسباب بازی ارزان آبپاش ساعت‌ها مشغول شوند. اما نکته مهم این است که این تفنگ در فضای باز بیرون از منزل باید استفاده شود، چراکه باعث خیس شدن و آسیب رسیدن به وسایل برقی و چوبی داخل منزل می‌شود.

تفنگ اسباب بازی ترقه‌ای

هنگام معرفی 10 تا از محبوب‌ترین تفنگ‌های اسباب بازی، قطعا یکی از آن‌ها تفنگ ترقه‌ای است. این تفنگ قادر به پرتاب تیر یا ساچمه نیست. با شلیک کردن، صدایی شبیه به ترقه در آن منفجر می‌شود. این اسباب بازی غالبا برای کودکان بالای 6 سال مناسب است. به دلیل اینکه استفاده از آن در سنین پایین می‌تواند باعث آسیب دیدن شنوایی کودکان ‌شود.

تفنگ اسباب بازی باتری‌خور

این تفنگ‌ها که به عنوان نسل جدید تفنگ‌ اسباب بازی شناخته می‌شوند، قابلیت تیراندازی ندارند و فقط می‌توانند با تولید صداهای جذاب، کودکان را سرگرم بازی کنند. نمونه‌ دیگری از این اسباب بازی وجود دارد که می‌تواند با ایجاد صداهای سرگرم‌کننده، تیرهای ژله‌‌ای و نرم هم شلیک کند.

تفنگ اسباب بازی ژله‌ای

برای اینکه بدانیم یکی از ارزان‌ترین تفنگ‌های اسباب بازی کدامند، می‌توان به تفنگ ژله‌ای اشاره کرد. این تفنگ که قابلیت تیراندازی دارد، برای استفاده در منزل انتخاب مناسب و بی‌خطری به شمار می‌رود، چراکه تیرهای آن از جنس ژله‌ای و نرم هستند.

تفنگ اسباب بازی با تیر فومی

هنگام جستجوی عکس تفنگ ارزان اسباب بازی می‌توان تفنگ با تیر فومی را نیز مشاهده کرد. با استفاده از این تفنگ‌، مهارت‌ تیراندازی در کودک افزایش می‌یابد و برخورد تیرهای آن با کودک یا اطرافیان هیچ مشکلی ایجاد نمی‌کند. تیرهای آن چند بار مصرف هستند و در صورت نیاز می‌توان آن‌ها را در فروشگاه‌های اسباب بازی پیدا کرد.

تفنگ اسباب بازی ساچمه‌ای

تفنگ ساچمه‌ای جزو تفنگ‌های بادی محسوب می‌شود و برای کودکان وسیله مناسبی نیست. به دلیل اینکه ساچمه‌های آن پلاستیکی است و درصورت برخورد با اعضای حساس بدن مثل چشم می‌تواند خطرات جدی ایجاد کند. این وسیله برای نوجوانان طراحی شده است که هنگام استفاده باید احتیاط کنند.

مزیت‌های استفاده از تفنگ اسباب بازی برای کودکان

·         از آنجا که تفنگ اسباب بازی به عنوان یکی از اسباب بازی‌های ارزان شناخته می‌شود، دارای ارزش خرید بالایی است.

·         با استفاده از تفنگ اسباب بازی می‌توان کودکان را ساعت‌ها به بازی و تحرک مشغول کرد.

·         با کمک تفنگ‌ می‌توان مهارت تیراندازی را در کودکان تقویت کرد تا بتوانند در کنار سرگرمی، مهارت‌های تازه‌ای نیز فرا بگیرند.

  • با توجه به معرفی انواع مختلف تفنگ و ویژگی‌های بهترین تفنگ اسباب بازی مناسب پسر بچه‌ها، کودکان قدرت انتخاب بالایی دارند و می‌توانند هر یک از مدل‌ها را انتخاب کنند. 

نکات مهم در خرید تفنگ اسباب بازی

در هنگام خرید بهترین تفنگ‌های اسباب بازی لازم است به نکات مهمی دقت کرد که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم:

- قیمت تفنگ اسباب بازی

اولین نکته‌ای که در خرید تفنگ اسباب بازی باید به آن توجه کرد، قیمت آن است. بنابراین لازم است ابتدا خریدار بودجه موردنظر خود را مشخص کرده و سپس به انتخاب محصولاتی که در بازه قیمتی موردنظر هستند، بپردازد. به این ترتیب به راحتی امکان خرید ارزان‌ترین تفنگ اسباب بازی فلزی و پلاستیکی فراهم می‌شود.

- نوع تفنگ اسباب بازی

برای خرید تفنگ اسباب بازی باید نیاز و سلیقه خود را مشخص کرد و با توجه به آن، بهترین نوع تفنگ اسباب بازی را خریداری نمود. درصورتی‌که تفنگ برای استفاده بیرون از منزل است، تفنگ ساچمه‌ای و آبپاش مناسب‌ترین مدل هستند و برای داخل منزل تفنگ‌های ژله‌ای، باتری‌خور و تیر فومی بهترین انتخاب به‌شمار می‌روند.

- توجه به رده سنی کوک و نوجوان

برای خرید هر اسباب بازی لازم است به رده سنی کودک توجه کرد و متناسب با آن به خرید پرداخت. برای کودکان زیر 6 سال، تفنگ‌های موزیکال و چراغدار که جزو تفنگ های بی‌خطرند، مناسب‌ترین انتخاب هستند. اما تفنگ‌های ساچمه‌ای برای نوجوانان بالای 12 سال کاربرد دارند.

- جنس بدنه تفنگ اسباب بازی

هنگام معرفی تفنگ اسباب بازی کودکان توسط فروشنده، باید به جنس بدنه آن توجه کرد. بدنه‌های پلاستیکی برای کودکان مناسب‌تر از فلزی هستند، چراکه با تفنگ فلزی احتمال آسیب رسیدن به خود کودک یا دوستان او وجود دارد.

- وزن و اندازه تفنگ اسباب بازی

در حال حاضر می‌توان تفنگ اسباب بازی را در اندازه‌های مختلف با توجه به جثه و سن کودکان در بازار مشاهده کرد. هنگام خرید باید توجه کرد که اندازه تفنگ متناسب با جثه کودک باشد. همچنین وزن تفنگ باید طوری باشد که حمل آن برای کودک آسان باشد.

جمع‌بندی

در این مطلب به معرفی بهترین تفنگ‌های اسباب بازی از قبیل تفنگ‌های نرف، آبپاش، ترقه‌ای، باتری‌خور، ژله‌ای، تیر فومی و ساچمه‌ای اشاره کردیم. همچنین هنگام خرید لازم است به قیمت محصول، نوع نیاز و سلیقه کودک، رده سنی کودک، جنس بدنه تفنگ و وزن و اندازه آن توجه کرد. کودک پلاس مرکز فروش انواع اسباب بازی به صورت آنلاین می باشد. شما می توانید به صورت مستقیم و از طریق سایت از همه محصولات ما دیدن کنید و یا اقدام به خرید کنید، همچنین اگر سوالی داشتید می توانید با ما در واتساپ در ارتباط باشید. همکاران ما خیلی زود جواب شما را خواهند داد.

 

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)