معرفی ارزان ترین لگو پسرانه بازار

معرفی ارزان ترین لگو پسرانه بازار
لگو پسرانه یکی از محبوبترین اسباب بازی هایی که استقبال زیادی از آن شده است زیرا علاوه بر اینکه باعث سرگر می می شود، قدرت خلاقیت و ذهن کودکان را ارتقا می دهد.

لگوها از جمله اسباب بازی های ساختنی و فکری می باشد که با توجه به ماهیتشان هم کودکان و بزرگسالان می تواند با آن سرگرم شوند.از آنجایی که لگو ها هم سرگرم کننده هستند و هم باعث تقویت قوه تخیل و خلاقیت در کودکان و بزرگسالان می شود، مورد استقبال بسیاری از والدین قرار گرفته است.

اصولا لگو ها هم برای پسر بچه ها و هم برای دختر بچه ها فارغ از هر گونه جنسیتی مفید است تنها در موارد که طرح ها و رنگ های لگو ها مورد توجه دختران و پسران قرار گیرد نام لگو دخترانه و لگو پسرانه را بر آنها می گذاریم. مثلا با توجه به علاقه بیشتر پسر بچه ها به شخصیت هایی چون بتمن و نینجاگو ما این لگو ها را در دسته لگو های پسرانه قرار دادیم. اما این بدان معنا نیس که دختر بچه ها نمی توانند از آن استفاده کنند.

لگو از جمله اسباب بازی هایی است که با یک تیر دو هدف را می توان نشانه گرفت چرا که لگو اسباب بازی علاوه بر اینکه می تواند ساعت ها کودک را سرگرم کند باعث تقویت ذهن و هوش کودک نیز می شود. با توجه به مزایای فراوانی که لگو ها دارند از قیمت نسبتا مناسبی برخودار است، لگو های پسرانه نسبت به بسیاری از اسباب بازی های گران قیمت به صرفه تر می باشد.

لگو موجب تقویت مهارت حل مسئله می گردد

نکته دیگری که در مورد لگو ها باید بدان اشاره کنم این است که لگو ها تنها مختص کودکان نیستند و امروزه بزرگسالان زیادی به علاقه مندان لگو ها پیوسته اند.

سرهم کردن قطعات لگو اسباب بازی زمان و حوصله زیادی می‌طلبد که باعث می‌شود کودکان در این بازی با مفاهیم صبر و بردباری آشنا ‌شوند و یاد بگیرند برای کسب نتیجه دلخواه باید صبور بودن را تمرین کنند. از سوی دیگر هنگام بازی با لگو کودک تمرکز زیادی می‌کند، همین تمرکز باعث ایجاد هماهنگی بین دست و چشم کودک می‌شود.

رنج قیمتی لگو های پسرانه با توجه به جنس و تعداد قطعات، برند و... متفاوت است اما همان طور که در بالا بدان اشاره شد نسبت به بسیاری از گران قیمت مقرون به صرفه است. در این مطلب به معرفی تعدادی از ارزان ترین لگوهای پسرانه موجود در بازاز خواهیم پرداخت.

فروشگاه اسباب بازی کودک پلاس عرضه کننده انواع لگو شما را در انتخاب اسباب بازی و لگو مناسب فرزندانتان یاری می دهد از سوی دیگر شما می توانید با مراجعه به سایت کودک پلاس سفارش خود را ثبت کرده ودر اسرع وقت از طریق پست دریافت نمائید.

 

لگو اسباب بازی سری MINI RACING دکول مدل 22019-22022

لگو سری مینی ریسینگ دکول؛ شامل چهار نمونه ماشین عقب کش می باشد که در ادامه به معرفی هر کدام خواهیم پرداخت. لگو سری مینی ریسینگ دوست داشتنی پسرانه دارای 104 قطعه می باشد، و با آن می توان یک ماشین پلیس زیبا را ساخت. این ماشین پلیس که به رنگ مشکی و سفید موجود می باشد، عقب کش بوده و بسیار جذاب است.

لگو ماشین تاکسی، یکی از خوش رنگ ترین لگو های این سری می باشد، و به رنگ قرمز و مشکی تولید شده است. این مدل دارای 99 قطعه پلاستیکی برای سر هم کردن است، و می توان با آن یک ماشین تاکسی قرمز رنگ، با چرخ های عقب کش ساخت.

لگو سری مینی ریسینگ قابلیت عقب کش بودن را دارند

این مدل از لگوی سری مینی ریسینگ، شامل یک ماشین مسابقه ای قهوه ای رنگ با طرح کلاسیک می باشد، که جذابیت زیادی دارد. این محصول ساختنی دارای 99 قطعه می باشد، و مانند دیگر مدل ها قابلیت عقب کش را دارد و می تواند حسابی کودکان بالای پنج سال شما را سرگرم کند.

اخرین مدل از سری لگو های mini racing decool، یک ماشین ماشین مسابقه ای خوش رنگ و پر طرفدار، به سبک ماشین های فیلم سریع و خشن می باشد. این محصول ساختنی زیبا دارای 94 قطعه پلاستیکی می باشد، که چفت شوندگی بسیار خوبی دارد و می توان به راحتی آنها را به هم وصل کرد، و یک ماشین اسباب بازی عقب کش زیبا داشت.

 

لگو ماشین سواری آتش نشانی اسباب بازی سری town مدل 2-1-22031

لگو ماشین سواری آتش نشانی اسباب بازی سری town مدل 2-1-22031؛ این  محصول شرکت جی استار بوده و از کیفیت بالایی برخوردار می باشند.این مدل دارای 87 قطعه می باشد و بسیار شبیه به مدل قبل است. وجه اشتراک اصلی این مدل با مدل قبل، داشتن یک مینی فیگور مامور آتش نشانی بر روی این محصول می باشد.

 لگو ماشین سواری آتش نشانی از پلاستیک مواد نو تولید گردیده است

این مدل برای کودکان بالای 5 سال مناسب می باشند. لازم به ذکر است که سایز جعبه لگو ماشین سواری آتش نشانی، 250×160×50 میلیمتر می باشد و دارای وزن تقریبی 200 گرمی هستند.

 

لگو اسباب بازی 3 مدلی ماشین سواری مدل JISI-3108

لگو اسباب بازی 3 مدلی ماشین سواری مدل JISI-3108؛ تنها یک نمونه از مدل های مختلف لگو برند جی سی است، که دارای 119 قطعه سر هم کردنی می باشد. جی سی از برندهای معتبر تولید لگو در دنیا است که محصولات متنوع و استانداردی تولید می کند.

لگو 3 مدلی ماشین سواری به سهولت به هم متصل می گردد

دارای وزن 250 گرم است. این اسباب بازی برای کودکان بالای ۶ سال مناسب می باشد. توجه داشته باشید که به دلیل وجود قطعات ریز و قابل بلعیدن در این محصول، به هیچ عنوان نباید آن را در دسترس کودکان زیر 3 سال قرار دهید. لگو اسباب بازی 3 مدلی ماشین سواری می تواند تاثیر زیادی بر مهارت های اجتماعی، و دست ورزی و قدرت حافظه کودکان داشته باشد. البته محبوبیت لگو تنها محدود به کودکان و نوجوانان نیست، بلکه بزرگسالانی که به معماری و طراحی نیز علاقمند هستند، از این اسباب بازی استفاده می کنند

 

لگو 3 مدلی موتور آرشیتکت مدل DECOOL-3109

لگو 3 مدلی موتور آرشیتکت مدل DECOOL-3109؛ برای بعد از 8 سالگی مناسب است. لگو 3 مدلی موتور آرشیتکت دارای 129 قطعه سر هم کردنی می باشد، که با استفاده از آن ها می توانید 3 مدل موتور مختلف را بسازید.

با لگو 3 مدلی موتور آرشیتکت می توان سه مدل جذاب ساخت

این لگو از سری محبوب ARCHITECT می باشد، که بسیار با کیفیت و کاملا بهداشتی است. در نظر داشته باشید که به دلیل وجود قطعات ریز و قابل بلیعدن در این محصول، نباید آن را در دسترس کودکان زیر 3 سال قرار دهید. یکی از مزیت های اصلی این محصول، مقرون به صرفه بودن آن است. شما با پرداخت هزینه برای یک لگو، عملا 3 لگو مختلف را خریداری می کنید. همین مسئله باعث می شود تا این محصول برای کودک شما کسل کننده نباشد.

 

 

سری لگو توی استوری 4 مدلی اسباب بازی (lego toy story)

سری لگو توی استوری 4 مدلی اسباب بازی (lego toy story)؛ شامل چهار بسته لگو است که هر کدام از این بسته ها، شامل تعداد زیادی از قطات لگو برای ساختن و سر هم کردن شخصیت های مختلف موجود در انیمیشن توی استوری بکار می رود. این سری از لگو توی استوری شامل لگو های زیر می شود:

 با لگو توی استوری 4 مدلی می توان شخصیت های داستان اسباب بازی ها را ساخت

لگو 635/1 دارای 157 قطعه است و شامل شخصیت های وودی (woody) و آلینس (aliens) می باشد.

لگو 635/2 دارای 182 قطعه می باشد و شامل شخصیت های وودی و دختر خرگوشی می شود.

لگو 635/3 دارای 150 قطعه می باشد و شامل شخصیت های بازلایتر (bazz lightyear) و وودی می شود.

لگو 635/4 دارای 183 قطعه می باشد و شامل شخصیت های باز لایتر و آلینس می شود.

سایز جعبه هر کدام از این چهار مدل لگو 260×160×55 میلیمتر، و سایز جعبه اصلی 265×165×220 میلیمتر می باشد. هر کدام از این لگو ها علاوه بر شخصیت داستانی معروفشان، شامل قطعات دیگری نیز برای ساختن چندین مدل ماشین و خانه نیز هستند. ضمن اینکه شما می توانید با خلاقیت خود و با ترکیب کردن قطعات این چهار لگو با هم، یک لگو بزرگ تر بسازید و خود را به چالش بکشید.

برای سنین پنج سال به بالا مناسب است و دارای کیفیت بسیار بالایی می باشد، و قابلیت سرهم کردن و جداکردن چندین باره را دارد. قطعات لگو توی استوری 4 مدلی چفت شوندگی خیلی خوبی دارند و درای لبه های تیز و خطرناک نمی باشند، و تمامی قطعات آن از پلاستیک مواد نو و درجه یک ساخته شده است. مجموع قطعات این سری از لگو، 672 قطعه می باشد و برای ساختن تمامی تصاویری که بر روی جعبه محصول کشیده شده است، دفترچه راهنمای تصویری دارد.

 

 

لگو هلیکوپتر آتش نشانی اسباب بازی سری town مدل 4-22031

لگو هلیکوپتر آتش نشانی اسباب بازی سری town مدل 4-22031؛ از سری تون شرکت جی استار است و درای 89 قطعه می باشد و همچنین به همراه دفترچه راهنمای تصویری ارائه شده است.

لگو هلیکوپتر آتش نشانی دارای رنگ ثابت است

همراه با این لگو دوست داشتنی، یک عدد مینی فیگور هم موجود می باشد. این مینی فیگور ها در دید کودکان بسیار جذاب و پر طرفدار بوده، به طوری که بسیاری از کودکان به ذوق داشتن این مینی فیگور ها، به سمت لگو ها جذب می شوند و آنها را سر هم می کنند. سایز جعبه لگو هلیکوپتر آتش نشان 250×160×50 میلیمتر است و وزن تقریبی آن 200 گرم می باشد.

 

لگو دو مدلی تانک ضد هوایی اسباب بازی دکول مدل 31021

لگو دو مدلی تانک ضد هوایی اسباب بازی دکول مدل 31021؛ لگو تانک ضد هوایی دکول؛ یک لگوی کاملا پسرانه و دارای 118 قطعه پلاستیکی سه بعدی بوده که می توان با قطعات آن دو مدل مختلف تانک ضد هوایی را ساخت. این لگوی پسرانه همراه با دفترچه راهنمای تصویری ارائه می شود، که به شما این امکان را میدهد که در ابتدا و برای کاستن از سختی این بازی، با کمک گرفتن از دفترچه راهنما دو مدل تانک ضد هاوایی را بسازید و با این کار اعتماد به نفس خود را افزایش داده و سرگرم شوید

لگو دو مدلی تانک ضد هوایی مناسب شش سال به بالاست

ساختنی دو مدلی تانک ضد هوایی 118 تکه؛ برای سنین بعد از پنج سالگی مناسب بوده و می تواند یک هدیه جذاب و به یاد ماندنی باشد. برای آشنایی بیشتر شما عزیزان باید ذکر کنیم که سایز جعبه این محصول 200×170×45 میلیمتر می باشد و وزن تقریبی این محصول 170 است.

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)