معرفی ارزان ترین لگو دخترانه بازار

معرفی ارزان ترین لگو دخترانه بازار
نکته ای که در مورد لگو ها قابل ذکر است این است که این اسباب بازی مختص سن کودکان نیست و بزرگسلان نیز می توانند با انتخاب لگو مناسب سن خود با این اسباب بازی سرگرم شده و لذت ببرند

لگو بر خلاف اسباب بازی های دیگر یک اسباب بازی صرفا آماده نیس که کودک با آن بازی کند بلکه کودک با تلاش و صرف وقت با سرهم کردن قطعات اسباب بازی را می سازد که این خود باعث خلاقیت و تقویت قوه ذهن در کودک می شود.

لگو دخترانه یکی از قدیمی ترین اسباب بازی هایی ست که وجود داشته است. لگو های قدیمی بسیار ساده و ابتدایی بودن اما حالا در یک دهه‌ی گذشته شاهد انواع لگو دخترانه زیبا و بزرگ هستیم که در شکل‌های بسیار متنوع‌تری تولید شده‌اند که در ادامه با آن‌ها آشنا می‌شویم.

لگو ها علاوه بر سرگرمی باعث تقویت قدرت ذهن می شوند

همکاران ما در فروشگاه کودک پلاس به تفکیک جنسیتی در هیچ گونه اسباب بازی اعتقادی ندارند در مورد لگو ها هم آنچه که مهم است علاقه و توجه کودک می باشد. ما در فروشگاه کودک پلاس تنها به واسطه طرح و رنگهای موجود در لگو ها آنها را به دو دسته لگو دخترانه و لگو پسرانه تقسیم کردیم اما این بدان معنا نیس که پسر بچه ها نمی توانند از لگو هایی که در دسته بندی لگو دخترانه قرار دارند، استفاده کنند.

نکته دیگری که در مورد لگو ها قابل ذکر است این است که این اسباب بازی مختص سن کودکان نیست و بزرگسلان نیز می توانند با انتخاب لگو مناسب سن خود با این اسباب بازی سرگرم شده و لذت ببرند. لگو‌ها از لحاظ درجه‌ی سختی به چند دسته، طبقه‌بندی می‌شوند. با توجه به میزان سختی لگو ها و توانایی کودک خود می‌توانید بهترین لگو اسباب بازی را برای او تهیه کنید که مناسب سن و مهارت‌های کودک شما باشد

یکی ها یکی از قدیمی ترین و در عین حال محبوب ترین بازی های هستند

لگو دخترانه به پرورش خلاقیت دختر بچه ها و توانایی حل مسأله آنها کمک می‌کند. کودکان هنگام بازی با لگو ساختنی باید به راهنما و روش ساخت آن دقت کنند، این کار قدرت تمرکز و توجه به جزئیات را در کودک بالا می‌برد. به علاوه هر بار که یک لگوی جدید می‌سازد، احساس لذت می‌کند و اعتماد به نفس او بالا می‌رود.

ما در این مقاله به معرفی تعدادی از لگو های ارزان قیمت دخترانه خواهیم پرداخت. فروشگاه اسباب بازی کودک پلاس عرضه کننده انواع لگو دخترانه به شما در انتخاب اسباب بازی مناسب فرزندانتان کمک می کند.شما می توانید با مراجعه به سایت کودک پلاس به آدرس https://koodakplus.com/ سفارش خو را ثبت کنید در اسرع وقت از طریق پست تحویل بگیرید.

 

سری لگو توی استوری 4 مدلی اسباب بازی (lego toy story)

سری لگو توی استوری 4 مدلی اسباب بازی (lego toy story)؛ شامل چهار بسته لگو است که هر کدام از این بسته ها، شامل تعداد زیادی از قطات لگو برای ساختن و سر هم کردن شخصیت های مختلف موجود در انیمیشن توی استوری بکار می رود. این سری از لگو توی استوری شامل لگو های زیر می شود:

لگو 635/1 دارای 157 قطعه است و شامل شخصیت های وودی (woody) و آلینس (aliens) می باشد.

لگو 635/2 دارای 182 قطعه می باشد و شامل شخصیت های وودی و دختر خرگوشی می شود.

لگو 635/3 دارای 150 قطعه می باشد و شامل شخصیت های بازلایتر (bazz lightyear) و وودی می شود.

لگو 635/4 دارای 183 قطعه می باشد و شامل شخصیت های باز لایتر و آلینس می شود.

سری لگو توی استوری 4 مدلی اسباب بازی (lego toy story)

برای سنین پنج سال به بالا مناسب است و دارای کیفیت بسیار بالایی می باشد، و قابلیت سرهم کردن و جداکردن چندین باره را دارد. قطعات سری لگو توی استوری چفت شوندگی خیلی خوبی دارند و درای لبه های تیز و خطرناک نمی باشند، و تمامی قطعات آن از پلاستیک مواد نو و درجه یک ساخته شده است. مجموع قطعات این سری از لگو دخترانه، 672 قطعه می باشد و برای ساختن تمامی تصاویری که بر روی جعبه محصول کشیده شده است، دفترچه راهنمای تصویری دارد.

 

لگو اسباب بازی مگامایند کیفی 400 تکه

لگو اسباب بازی مگامایند کیفی 400 تکه؛ لگوی بانچمز کیفی دارای 400 تکه می باشد و جعبه آن، به صورت کیفی و در دو رنگ آبی و صورتی تولید شده است. از مزایای بانچمز یا لگوی مگامایند، می توان به امکان ساختن اشکال سه بعدی اشاره کرد. همچنین قطعات این محصول قابلیت شستشو دارد، و در برخورد با آب آسیبی نمی بیند.

لگو اسباب بازی مگامایند کیفی 400 تکه

به طور معمول بانچمز در بسته های 100 تا 1000 تایی تولید شده است، و کم و بیش در بازار موجود است. یکی از پر طرفدار ترین نمونه های این بازی فکری، بسته های 400 تایی می باشد که تعداد تکه های آن برای سر هم کردن و ساختن اشکال مختلف بسیار مناسب است، و تقریبا با آن می توانید تمامی اشکالی که در ذهن دارید را بسازید.لگو مگامایند کیفی مدل 400 تکه؛ دارای تنوع بسیار بالایی در ساخت اشکال مختلف است، که این ویژگی باعث می شود کودکان به راحتی بتوانند خیال پردازی کنند، و در ساخت اشکال مختلف به محدودیتی بر نخورند. قطعات لگو دخترانه مگامایند به شکل توپ هستند و یکی از مزیت های آن ها این است که، می توان آنها را از هر طرف که بخواهید به هم بچسبانید و شکل های خیلی مختلفی را بسازید. این محصول علاوه بر تکه های بانچمز، چند تکه مختلف مانند چشم و بینی و عینک و ... را همراه با خود دارد، که باعث می شود کودکان در ساخت و ترکیب قطعات این محصول دست بازتری را داشته باشند. سایز این محصول 300×230×70 میلیمتر می باشد و وزن تقریبی آن 700 گرم است.

 

لگو اسباب بازی پارک چوبی تک توی 177 قطعه

لگو اسباب بازی پارک چوبی تک توی 177 قطعه؛ محصولی از شرکت (tak toy) می باشد و برای گروه سنی 3 تا 8 سال طراحی شده است، و ترکیبی از اسباب بازی پارک شادی و خانه جنگلی تک توی می باشد. برای داشتن پارک جنگلی کافی است که قطعات سقف، در، دیوار، پنجره، نردبان، تاپ، سرسره و … را با دقت و حوصله به یکدیگر متصل کرده، و درخت های کاج را دور تا دور آن بچینید تا یک پارک جنگلی جذاب و دوست داشتنی داشته باشید.

لگو اسباب بازی پارک چوبی تک توی 177 قطعه

همچنین می توانید بعد از ساختن پارک جنگلی از آن به عنوان یک وسیله تزئینی بسیار زیبا در اتاق خواب استفاده کنید.لگو دخترانه پارک چوبی تک توی؛ نه تنها فرزندان شما را ساعت ها سرگرم می کند، بلکه مهارت هایی مثل ایجاد هماهنگی بین چشم و دست، اعتماد به نفس، ایجاد توانایی حرکتی ظریف، خیال پردازی، مهارت فنی و دقت و تمرکز را در کودکان تقویت می کند. از لحاظ تأثیرات اسباب بازی بر روی ذهن کودک، کلبه جنگلی تک توی، باعث ارتقاء هوش میان فردی نیز می شود. تمام قطعات اسباب بازی پارک جنگلی، از جنس پلاستیک مرغوب تولید شده و عاری از هر گونه مواد شیمیایی و رنگ های سمی هستند.

 

لگو کالسکه و اسب اسباب بازی مدل 20517 جی استار

لگو کالسکه و اسب اسباب بازی مدل 20517 جی استار؛ یک لگو ساختنی و سر هم کردنی دخترانه است که، از سری لگو های town می باشد. این محصول دارای 150 قطعه پلاستیکی سه بعدی برای سر هم کردن، یک دفترچه راهنمای تصویری برای کمک به کودکان و دارای تصاویر مرحله به مرحله می باشد. از جمله لگو هایی که با این محصول می توان ساخت، یک عدد اسب به همراه کالیسکه آن می باشد، که بسیار زیبا و جذاب است و در بین دختران طرفداران زیادی دارد.

لگو کالسکه و اسب اسباب بازی مدل 20517 جی استار

کودکان می توانند با داشتن این لگو دخترانه ساختنی، علاوه بر ساختن اسب و کالیسکه، سه عدد مینی فیگور دخترانه نیز داشته باشند، و از بازی با آن ها لذت ببرند و  قدرت تخیل خود را افزایش دهند. سایز جعبه لگو کالسکه جی استار 290×190×50 میلیمتر است و وزن تقریبی آن 300 گرم می باشد. ساختنی دخترانه کالسکه و اسب 150 تکه؛ محصول شرکت لگو سازی جی استار می باشد که کارخانه آن در چین بنا نهاده شده، و تنوع بی نظری از محصولات فکری و ساختنی و لگو را تولید می کند.

 

 

لگو شهر سازی اسباب بازی سری تون جی استار مدل 20521

لگو شهر سازی اسباب بازی سری تون جی استار مدل 20521؛ دارای 181 قطعه می باشد که همراه با سه عدد مینی فیگور لگویی ارائه می شود، و همان طور که می دانید همراه با دفترچه راهنمای تصویری می باشد، تا شما راحت تر بتوانید قطعات آن را سر هم کرده، و به شکلی که مد نظر شرکت سازنده است برسید.

لگو شهر سازی اسباب بازی سری تون جی استار مدل 20521

لگوی دخترانه مدل 20521، یک لگو دخترانه به نظر می رسد. درست است که ما به تفکیک اسباب بازی ها به دخترانه و پسرانه اعتقاد و تعصبی نداریم، ولی به نظر می آید که پسرها بیشتر به سمت لگو های ماشین و موتور و هواپیما تمایل نشان می دهند، و دخترها بیشتر به لگو های که حول و حوش موضوعات خانه و کالسکه و پرنسس و قصر است، کشیده می شوند.

این لگوی دوست داشتنی محصول شرکت جی استار، یک شرکت خوشنام و قدیمی چینی می باشد که تجربه زیادی در ساخت لگو های پسرانه و دخترانه دارد، و اتفاقا کیفیت قطعات تولیدی آن بسیار خوب بوده و قطعات لگو های این برند به راحتی بر روی هم چفت می شوند. لگو دخترانه شهر سازی 181 تکه؛ مربوط به یک دکه روزنامه فروشی همراه با صندلی و چراغ روشنایی می باشد، که بسیار زیبا طراحی شده و همراه با سه کارکتر خاص است، که هر کدام مسئولیت خودشان را دارند. وزن جعبه این محصول 300 گرم می باشد و سایز آن 290×190×50 میلیمتر است، و برای کادو دادن به کودکان بالای پنج سال، انتخاب بسیار مناسبی می باشد. 

 

 

 

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)