معرفی ارزان ترین بلوک های خانه سازی اسباب بازی

معرفی ارزان ترین بلوک های خانه سازی اسباب بازی
بلوک های خانه سازی جزو اولین اسباب بازی هایی ست که کودک با آن آشنا می شود. بازی با بلوک های خانه سازی فواید زیادی برای خردسالان و کودکان دارد و در مجموع باعث رشد ذهن و فکر، افزایش مهارت هایی چون دست ورزی،هماهنگی بین سیتم عصبی و عضله می شود.

بازی فکری خانه سازی یا همان بلوک خانه سازی را می توان یک بازی فکری و آموزشی در نظر گرفت. درگیر شده ذهن کودک در بازی با این اسباب بازی ها یکی از خصوصیات اسباب بازی های فکری و آموزشی است. بازی های فکری می تواند تاثیر مثبتی بر روی ذهن و هوش کودک داشته باشد. بلوک های خانه سازی اسباب بازی موجب افزایش هماهنگی بیشتر چشم و دست، افزایش اعتمادبه‌نفس، تقویت هوش ریاضی، بهبود خلاقیت و… شود.

بلوک های خانه سازی جزو اولین اسباب بازی هایی ست که کودک با آن آشنا می شود. بازی با بلوک های خانه سازی فواید زیادی برای خردسالان و کودکان دارد و در مجموع باعث رشد ذهن و فکر، افزایش مهارت هایی چون دست ورزی،هماهنگی بین سیتم عصبی و عضله و همچنین هماهنگی بین دست و چشم می شود.

بلوک های خانه سازی باعث هماهنگی بیشتر چشم و دست می شود

بلوک های خانه سازی معمولا به اسم خانه سازی سطلی نیز شناخته می شوند در واقع خانه سازی های سطلی از تعداد قطعات پلاستیکی و رنگی در سایز های مختلف تشکیل شده است و از آنجایی که این قطعات در سطل های کوچکی نگهداری می شد، به آن ها بازی فکری خانه سازی سطلی می گویند.

با استفاده از این قطعات می‌توان طیف بسیار زیادی از سازه‌های کوچک را ساخت که یقیناً برای کودکان جذابیت بالایی خواهد داشت. در حقیقت، کودکان متناسب باسلیقه و البته قوه خلاقیت خود، می‌توانند این تکه‌ها را در کنار همدیگر قرار داده و بدین ترتیب سازه‌ای به‌دلخواه خود ایجاد کنند.

بلوک های خانه سازی اسباب بازی در رنج قیمت های متفاوت به بازار عرضه می شود تعیین قیمت این اسباب بازی ها با توجه به جنس، برند و تعداد قطعات انجام می شود و از ارزان ترین بلوک های خانه سازی تا گران ترین آنها وجود دارد. در ادامه به معرفی تعدادی از ارزان ترین بلوک های خانه سازی خواهیم پرداخت.

فروشگاه اسباب بازی کودک پلاس ارایه کننده انواع بلوک های خانه سازی اسباب بازی از ارزان ترین بلوک خانه سازی تا گران ترین آن ها، در خدمت شماست تا بهترین اسباب بازی مناسب کودک دلبندتان را انتخاب کنید. شما عزیزان می توانید برای خرید اسباب بازی به سایت کودک پلاس مراجعه و سفارش خود را ثبت نمائید تا در اسرع وقت از طریق پست به شما تحویل داده شود.

 

اسباب بازی پارک شادی 58 قطعه

اسباب بازی پارک شادی 58 قطعه؛ پارک شادی 58 قطعه ساخت شرکت معروف تک توی (tak toy) می باشد که سالیان درازی است به تولید اسباب بازی های فکری و هوشی معروف است. تخصص شرکت تک توی در طراحی و تولید بلوک های ساخت پارک و کلبه های جنگلی می باشد و تولیدات آن از معروف ترین و با کیفیت تررین اسباب بازی های تولیدی در ایران می باشد.

این محصول که به صورت یک پارک کوچک و زیبا طراحی و تولید شده است دارای 58 قطعه برای سرهم کردن و ساختن می باشد. با محتویات داخل جعبه محصول، می توان به روش مختلف از اسباب بازی های موجود و معروف در پارک ها را ساخت و از بازی با آن ها لذت برد.

پارک شادی 58 قطعه با رنگ ثابت

این محصول را می توان در زمره اسباب بازی های فکری و همین طور اسباب بازی های کلکسیونی قرار داد. از مزیت های این محصول همراهی دو عدد عروسک لگویی به اسم تارا و توکا (tara & tuka) است که چند سالی می شود به محتویات داخلی این محصول اضاف شده اند و بر جذابیت آن افزوده اند. بچه ها می توانند به چند روش مختلف این پارک را سر هم کرده و شکل دلخواه خود را بسازند و همچنین با دو عروسک کوچکی که اشاره شد بازی کنند و حسابی خیال پردازی کنند.

سن توصیه شده برای برقراری ارتباط و بازی با این محصول از طرف شرکت تولید کننده بالای سه سال است (age 3 and up) اما تجربه همکاران ما در کودک پلاس نشان داده که این محصول برای سرهم کردن و ساختن نیاز به تجربه بیشتری دارد و بچه ها در سن چهار یا پنج سالگی می توانند از پس سرهم کردن و ساختن آن بربیایند.

 

پارک شادی 98 قطعه تک توی

پارک شادی 98 قطعه تک توی؛ از آن دسته اسباب بازی های مفید و ایمنی است که می تواند باعث شادی و تقویت هوش کودکان دلبند شما بشود. این بازی از 98 قطعه مختلف تشکیل شده که رنگ بندی مناسبی دارند. پارک شادی 58 قطعه دیگر محصول شرکت تک توی می باشد.

پارک شادی 98 قطعه  دارای کیفیت بالا و قطعات متنوع

می توانید به همراه کودک خود این قطعات را کنار هم قرار داده تا پارکی زیبا به وجود آید، و عروسک های کوچک آن را در پارک مشغول به بازی کنید. اسباب بازی پارک شادی تک توی؛ می تواند ذهن کودک را کاملاً درگیر کرده و آن را سازمان یافته تر کند. از جمله اهداف آموزشی پارک شادی می توان به بهبود روابط اجتماعی کودک، افزایش هماهنگی دست و چشم خردسالان، تقویت قوه تخیل و فن بیان کودک اشاره کرد. به علاوه، این اسباب بازی به کودک کمک می کند تا موقعیت ها و شرایط گوناگون را بهتر درک کند

 

 

اسباب بازی بریکس چوبی کیفی40 قطعه برند Domesky

اسباب بازی بریکس چوبی کیفی40 قطعه برند Domesky؛ بدون شک جنس اسباب بازی ها در انتخاب و آموزش کودکان نقش مهمی دارد. اسباب بازی های چوبی، ازجمله محبوب ترین محصولات آموزشی هستند که باعث رشد ذهنی کودکان می شوند. بلوک چوبی بریکس؛ محصولی آموزشی است و مناسب رده سنی 3 سال به بالا می باشد.

بریکس چوبی کیفی40 قطعه تهیه شده از چوب مرغوب

این بازی آموزشی چوبی، ساخت کشور چین است. بلوک های چوبی محصول در رنگ های زرد، آبی، بنفش، سبز، قرمز، نارنجی و صورتی است. بازی فکری بلوک رنگی چوبی، علاوه بر افزایش خلاقیت باعث تقویت هوش فضایی کودکان می شود. مهارت های حل مساله را در آن ها افزایش می دهد و همچنین باعث تقویت مهارت های ظریف حرکتی دست آنان می شود.

 

 

بازی فکری آموزش الفبای انگلیسی دانی لند

بازی فکری آموزش الفبای انگلیسی دانی لند؛ اسباب بازی های فکری و آموزشی از جمله ملزومات رشد مطلوب کودکان هستند زیرا یکی از بهترین روش های آموزش؛ بازی می باشد در بازی بصورت تدریجی و عمیق، مهارت ها فرا گرفته می شود بازی فکری دانی لند که مدل های مختلفی (الفبای فارسی و انگلیسی و اعداد ریاضی) دارد یکی از همین بازی های فکری است.

الفبای انگلیسی دانی لند باعث فهم بهتر زبان انگلیسی

بازی فکری دانی لند مدل الفبای انگلیسی با بهره گیری از فلش کارت و بلوک های خانه سازی بصورت غیر مستقیم کودک را با حروف و کلمات انگلیسی آشنا می کند.

بازی فکری دانی لند مدل آموزش الفبای انگلیسی دارای 26 فلش کارت و 53 عدد قطعه بلوک است که در تهیه آنها از مواد اولیه مرغوب استفاده شده است

 

اسباب بازی ساختنی کلبه جنگلی 252 قطعه تک توی

اسباب بازی ساختنی کلبه جنگلی 252 قطعه تک توی؛ یک محصول بی نظیر و با کیفیت از برند تک توی است و امکان بازى گروهى و خانوادگى را فراهم مى کند. مفهوم خانه و سر پناه امن با روى هم گذاشتن، یک به یک این قطعات برای کودکان شکل مى گیرد و الگویى براى تلاش آینده آنان خواهد بود. استفاده از بسته بندى مقاوم به شما اجازه می دهد، تا قطعات را بارها و بارها جمع آورى کنید و از آنها محافظت کنید.

 کلبه جنگلی 252 قطعه   مناسب برای ساخت چند سازه به طور همزمان

استحکام قطعات و استفاده از مواد اولیه مقاوم و بهداشتى، طول عمر این اسباب بازی جذاب را به شکل قابل توجهی افزایش داده است. تمامی قطعات به کار رفته در این محصول، از مواد غیر سمى بوده و براى کودکان مضر نمى باشند. طراحى فوق العاده قطعات این خانه ساختنی تک توی، آن را به یک سرگرمى منحصر به فرد تبدیل کرده است

این محصول به دلیل قطعات کوچکی که دارد، برای کودکان بالای 3 سال مناسب است. قلعه ساختنی 252 قطعه تک توی؛ علاوه بر تقویت روابط اجتماعى از طریق مشارکت با خواهر و برادر و دوستان، باعث تقویت توانایی تصمیم گیرى، افزایش مهارت هاى حسى، تقویت تخیل کودکان، توسعه خلاقیت از طریق ساخت طرح هاى ابتکارى و تقویت فن بیان می شود.

 

 

بلوک چوبی بریکس 52 قطعه برند موانزی

بلوک چوبی بریکس 52 قطعه برند موانزی؛ محصولی از برند موانزی است و مناسب رده سنی 3 سال به بالا هست. این بازی آموزشی چوبی، ساخت کشور چین است. بلوک های چوبی بریکس محصول در رنگ های زرد، آبی، بنفش، سبز، قرمز، نارنجی و صورتی است.

 بریکس 52 قطعه  دارای اشکال هندسی مختلف

بازی فکری بلوک رنگی چوبی، علاوه بر افزایش خلاقیت باعث تقویت هوش فضایی کودکان می شود. مهارت های حل مساله را در آن ها افزایش می دهد و همچنین باعث تقویت مهارت های ظریف حرکتی دست آنان می شود.

محصولی فکری آموزشی است که جنبه سرگرمی نیز دارد و به تقویت اعتماد به نفس در کودکان کمک می کند. وزن بسته بندی محصول 1200 گرم و ابعاد آن 400× 100 × 400 میلی گرم می باشد. فروشگاه اینترنتی کودک پلاس انواع مختلفی از بلوک های خانه سازی را رائه میدهد. این محصولات در رشد ذهنی کودکان نقش بسیار موثری دارند و مناسب رده های مختلف سنی هستند.

 

 

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)